SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De race begint om 10 uur tenzij je de klok nog één uur vooruit moet zetten dan begint het om 9 uur.
De eerste race zit erop. Button was de winnaar in Australië. Op naar Maleisië.
De stand bij de coureursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stand voor de teamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Race Date: 25 Mar 2012
Circuit Name: Sepang International Circuit
Number of Laps: 56
Circuit Length: 5.543 km
Race Distance: 310.408 km
Lap Record: 1:34.223 - JP Montoya (2004)
Het schema voor het komende weekend (Is gewoon nederlandse tijd)
Fri 23 March 2012
Practice 1 03:00 - 04:30
Practice 2 07:00 - 08:30
Sat 24 March 2012
Practice 3 06:00 - 07:00
Qualifying 09:00
Sun 25 March 2012
Race 10:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Nober op 24-03-2012 10:57:38 ]![]()
Misschien erbij zetten in de OP dat die 10:00 uur morgen de nieuwe tijd is?
Altijd stressen met die kutzomer/wintertijd of dat ik me niet een uur verkijk![]()
![]()
!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Geen spoilers in de de TT
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Gewoon nu al je horloge vooruit zettenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:20 schreef Geralt het volgende:
Altijd stressen met die kutzomer/wintertijd of dat ik me niet een uur verkijk![]()
![]()
!
The line is a dot to you!![]()
Kijk nog eens goedquote:
Dan kom ik zo te laat (of te vroeg??quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:21 schreef kepler het volgende:
[..]
Gewoon nu al je horloge vooruit zetten) op mn werk
Wil niet veel zeggen maar skysports hd F1 doet het wel erg vet. gewoon daar op de grid zijn met interviews en ook de hele presentatie er omheen zoals net bij de grid lineup. Echt tof![]()
Schumi
Hopelijk hebben ze morgen een betere race pace en blijft de auto heel
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //![]()
Wat is nu belangrijkerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan kom ik zo te laat (of te vroeg??) op mn werk
The line is a dot to you!![]()
Ze zullen ook wel wat kunnen als ze meer personeel bij zich hebben op locatie, dan HRT in hun volledige personeels-bestandquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:22 schreef Maver24 het volgende:
Wil niet veel zeggen maar skysports hd F1 doet het wel erg vet. gewoon daar op de grid zijn met interviews en ook de hele presentatie er omheen zoals net bij de grid lineup. Echt tof
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Alleen weer faalhaas eerste klas dat dat niet in FullHD gestreamed wordtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:22 schreef Maver24 het volgende:
Wil niet veel zeggen maar skysports hd F1 doet het wel erg vet. gewoon daar op de grid zijn met interviews en ook de hele presentatie er omheen zoals net bij de grid lineup. Echt tof![]()
Wanneer leren die koekenbakkers het nou eens dat daar een markt voor is![]()
Een sport zogenaamd het summum qua techniek en dergelijke, maar dan vervolgens niet in staat zijn om de hele zooi in HD live aan te bieden op internet voor een paar eurootjes per weekend ofzo.
Hommo's![]()
![]()
!
Zo?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:20 schreef Geralt het volgende:
![]()
!
De race begint om 10 uur tenzij je de klok nog niet een uur vooruit hebt gezet dan begint het om 9 uur.![]()
Spoiler tags in de OP zetten maar wel vol in de titel wie er op pole staat, niceTrust me, I know what I'm doing.![]()
Helemaal leuk met die topicreeksen die automatisch in je MyAT verschijnen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:28 schreef tre het volgende:
Spoiler tags in de OP zetten maar wel vol in de titel wie er op pole staat, niceOp dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.![]()
Formule 1 is sowieso geen pionier op het gebied van nieuwe content.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Alleen weer faalhaas eerste klas dat dat niet in FullHD gestreamed wordt![]()
Wanneer leren die koekenbakkers het nou eens dat daar een markt voor is![]()
Een sport zogenaamd het summum qua techniek en dergelijke, maar dan vervolgens niet in staat zijn om de hele zooi in HD live aan te bieden op internet voor een paar eurootjes per weekend ofzo.
Hommo's![]()
![]()
!
Hoe lang heeft het wel niet gebeurd voordat men überhaupt de switch naar HD gemaakt had.![]()
Een mod kan dat veranderen, ik heb er geen rekening mee gehouden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:28 schreef tre het volgende:
Spoiler tags in de OP zetten maar wel vol in de titel wie er op pole staat, nice![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:28 schreef tre het volgende:
Spoiler tags in de OP zetten maar wel vol in de titel wie er op pole staat, nice![]()
![]()
Persoonlijk vind ik het ronduit schandalig.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Formule 1 is sowieso geen pionier op het gebied van nieuwe content.
Hoe lang heeft het wel niet gebeurd voordat men überhaupt de switch naar HD gemaakt had.
Zoveel technologie met data en computers en weersvoorspellingen waar Timofeef jaloers op zou zijn en god weet wat al dies meer zij, maar dan zoiets compleet links laten liggen.
Een schande imo
Schumi goed hoor, onvoorstelbaar dat de ouwe rot nu weer als een raket gaat. Ook de 2e keer op rij dat hij Rosberg in de Qualy de baas is. Laat hem maar weer eens op het podium staan!
Webber ook beter dan Vettel. Geeft aan dat Vettel helemaal niet zo'n supertalent is zonder blown diffuser. Raikkonen goed, jammer van de penalty. Maar het verval van Lotus lijkt wel alweer zichtbaar in de 2e race helaas.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: