In een zak dus of iets? Thanksquote:Op zondag 8 april 2012 16:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Als je ze luchtdicht verpakt kun je ze ongeveer een halve week bewaren RenRen.
Ik heb voor mijn schoonouders even een paar paasmuffins gemaakt:
[ afbeelding ]
"even"quote:Op zondag 8 april 2012 16:25 schreef Spuuglokje het volgende:
[ afbeelding ]
Schiphol is nooit geslotenquote:
Dan kun je beter het leed verzachtenquote:
Deze kokoscupcakes moesten precies 10 minutenquote:Op zondag 8 april 2012 20:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan kun je beter het leed verzachtenMinicupcakes moeten ongeveer de helft van de normale tijd in de oven right? Ik moet zoo veel bakken binnenkort
quote:Op zondag 8 april 2012 16:25 schreef Spuuglokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gebruik ook altijd 250g poedersuiker en 250g boter voor een boltaartje. Maar als je gaat bekleden met marsepein of fondant zou ik geen water en vanille extract toevoegen ivm het smelten van de marsepein/fondant.quote:Op maandag 9 april 2012 17:53 schreef limbolandjgirl het volgende:
Dankjewel Spuuglokje!Ik denk ook wel dat het gaat lukken.
Nog 1 vraagje: hoeveel botercreme moet ik ongeveer maken?
Ik heb hier totaaaaal geen weet van. Voor 12 cupcakes maak ik meestal dit:
250 gram poedersuiker
250 gram zachte boter
2 eetlepels heet water
1 theelepel vanille extract.
(en dan heb ik nog over)
Maar voor een boltaartje (20 cm doorsnee) zal ik zeker meer moeten hebben ofniet?
Heldquote:Op maandag 9 april 2012 20:24 schreef Spuuglokje het volgende:
M'n zoon (14) wilde voor zijn vrienden graag wat cupcakes mee naar school morgen (hij had dat aan ze beloofd als zij zijn verjaardag stil zouden houden, want hij vindt het vreselijk als er voor hem gezongen wordt e.d. ). Het zijn creeper cupcakes (dat poppetje van Minecraft) geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GEWELDIGquote:Op maandag 9 april 2012 20:24 schreef Spuuglokje het volgende:
M'n zoon (14) wilde voor zijn vrienden graag wat cupcakes mee naar school morgen (hij had dat aan ze beloofd als zij zijn verjaardag stil zouden houden, want hij vindt het vreselijk als er voor hem gezongen wordt e.d. ). Het zijn creeper cupcakes (dat poppetje van Minecraft) geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |