abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109449772
onterecht dat Fabienne gewonnen heeft, was echt niet het beste van de avond. Dat was dat meisje op de piano die Whitney Houston deed
  vrijdag 23 maart 2012 @ 23:18:33 #227
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_109449845
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 23:16 schreef Kidney_bean01 het volgende:
onterecht dat Fabienne gewonnen heeft, was echt niet het beste van de avond. Dat was dat meisje op de piano die Whitney Houston deed
Dat was Melissa.

Er kan er maar 1 winnen. Ik blijf in herhaling vallen, ik had het liefst Lieke of Channah zien winnen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_109449893
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 23:18 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Dat was Melissa.

Er kan er maar 1 winnen. Ik blijf in herhaling vallen, ik had het liefst Lieke of Channah zien winnen.
Het is wel elke keer een ander meisje he :') ?
  vrijdag 23 maart 2012 @ 23:22:50 #229
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_109450005
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 23:19 schreef iBenny het volgende:

[..]

Het is wel elke keer een ander meisje he :') ?
:Y
Van wie er over was wel. Ik ben blij dat ik geen jury ben, want een winnaar kan ik niet aanwijzen.
pi_109450014
Voor de liefhebber.... Morgen begint The Voice UK en is te zien op BBC1 *O*

The Voice UK - 24 maart op BBC1.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 23:24:38 #231
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_109450075
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 23:23 schreef iBenny het volgende:

Publieke omroep?

Als ik morgen thuis ben misschien maar kijken. N&S heb ik nu wel gezien.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 23:25:01 #232
351720 vraagjesman123
begin er maar niet over...
pi_109450086
ik ben toch ff terug
ik kreeg kusjes:)
BrandX hosselen
pi_109451086
Is het iemand ook opgevallen dat Dave wel duidelijk ouder is geworden in die tijd van The Voice? Als je kijkt naar hoe hij eruit zag tijdens de auditie en hoe hij er nu uitziet is het wel een flink verschil :D
pi_109451412
Cee d'r blogs O+ _O_
pi_109452566
Ik vond deze editie leuker dan het afgelopen seizoen van de volwassen versie
pi_109452960
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 23:18 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Dat was Melissa.

Er kan er maar 1 winnen....en dat had Melissa moeten zijn. Haar stem was vele malen aangenamer om te horen dan die van Fayen. Geen idee waarom Marco voor Fayen koos....vooral omdat hij meerdere malen heeft aangegeven kippenvel te krijgen als Melissa zong. Ik geloof dat hij dat nooit heeft gezegd bij Fayen. En dan ook nog dat overdreven percentage...

Raar ook dat ook het publiek voor Fayen koos....terwijl de algemene tendens hier op Fok toch overduidelijk koos voor Melissa. Me bekruipt toch een gevoel dat er iets niet in de haak was...

Uiteindelijk wel prettig dat Fabienne het dan gewonnen heeft van Fayen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_109454536
Wat een dubieuze opmerking van Marco, over Fabienne. "Alle knoppen zitten er waar je aan wilt draaien als coach." :')

Maandag in 'De TV draait door'? :s)
pi_109454546
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 00:00 schreef iBenny het volgende:
Is het iemand ook opgevallen dat Dave wel duidelijk ouder is geworden in die tijd van The Voice? Als je kijkt naar hoe hij eruit zag tijdens de auditie en hoe hij er nu uitziet is het wel een flink verschil :D
Dave heeft intussen geneukt, met dank aan The Voice. Meisjes zagen hem opeens wél staan.
pi_109455349
bij dit soort tv programma's weet je nooit zeker of je stem wel echt telt.
Ze doen wel alsof, maar kan alsnog gemanipuleerd zijn. Wie controleert of de stem van die mensen die RTL rijk maken door te sms-en wel echt meegeteld zijn? Is niet te controleren.

Bij Waar is Elvis mochten we in de zaal sms-en. Zogenaamd werden al onze 06-nummers genoteerd.
Toen er een kandidaat weg moest (het excuusmeisje bleef met 1 andere over) was er algemeen boe geroep, dat zegt mij dat de stemmen van het publiek niet werden meegenomen, maar dat dit een van te voren bekokstoofd geheel was (bekofstoofd = doorgestoken kaart).

Ik vond Melissa ook beter dan Vajen vandaag. Maar ja, Vajen heeft een leuker koppie vinden sommige.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  Miss 200.000.000! zaterdag 24 maart 2012 @ 09:12:27 #240
367000 roos94
pi_109455367
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 09:11 schreef merry77 het volgende:
bij dit soort tv programma's weet je nooit zeker of je stem wel echt telt.
Ze doen wel alsof, maar kan alsnog gemanipuleerd zijn. Wie controleert of de stem van die mensen die RTL rijk maken door te sms-en wel echt meegeteld zijn? Is niet te controleren.

Bij Waar is Elvis mochten we in de zaal sms-en. Zogenaamd werden al onze 06-nummers genoteerd.
Toen er een kandidaat weg moest (het excuusmeisje bleef met 1 andere over) was er algemeen boe geroep, dat zegt mij dat de stemmen van het publiek niet werden meegenomen, maar dat dit een van te voren bekokstoofd geheel was (bekofstoofd = doorgestoken kaart).

Ik vond Melissa ook beter dan Vajen vandaag. Maar ja, Vajen heeft een leuker koppie vinden sommige.
eens, het was al lang van te voren bekend dat Fabienne moest winnen.
pi_109455611
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 09:11 schreef merry77 het volgende:
Melissa lelijk noemen, wat aardig wat mensen doen, vind ik sowieso een beetje jammer. Niks mis met dat meisje. :)
pi_109458372
Het viel mij wel op bij bijvoorbeeld RTL Boulevard e.d. dat Vajen, Fabienne en Dave steeds naar voren gehaald werden. Nu heb ik bij dit soort programma's altijd het idee dat mensen gevraagd worden. Vajen en Dave zijn allebei uit het 'musicalvak'. Zal het niet zijn, dat zij gevraagd zijn om mee te doen, en ze ze daarom ook hoog willen laten eindigen? En stel dat Dave en Vajen nu weer in musicals mee gaan doen, dan kan er op het affiche staan 'in deze musical speelt The Voice finalist Dave' bijvoorbeeld.

Tja, Vajen haalt alle noten wel, dat is het probleem niet, maar het klinkt net als een stem op helium. Daar kan ze niks aan doen, over 10 jaar klinkt het een stuk beter omdat ze dan ouder is en haar stem (hopelijk) iets lager. Maar Melissa klonk daarom dus VELE malen aangenamer. Die zongt Whitney Houstons nummer perfect, en dat had ik niet verwacht. Vajen heeft misschien net een leuker koppie (klinkt onwijs lullig, maar zo werkt tv), dus misschien daarom meer stemmen op haar.

Maar Fabienne, met alle respect, zingt 'okee', ziet er 'gewoon leuk voor een Hollandse meid' uit. Ik weet zeker dat we daar over 10 jaar niet veel meer van horen. Dave blijft nog in de musicals/Thomas Berge/Danny de Munk hoek zitten, en Vajen gaat de musicals weer in en wordt de nieuwe Chantal Jansen.
pi_109458515
Meh....vond Vajén echt zoveel malen beter...En Dave komt er ook zeker wel! :Y Heb zo'n gevoel dat die nog heel groot kan gaan worden in de Nederlandstalige/Piratenmuziek :Y
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_109459391
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:05 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Het viel mij wel op bij bijvoorbeeld RTL Boulevard e.d. dat Vajen, Fabienne en Dave steeds naar voren gehaald werden. Nu heb ik bij dit soort programma's altijd het idee dat mensen gevraagd worden. Vajen en Dave zijn allebei uit het 'musicalvak'. Zal het niet zijn, dat zij gevraagd zijn om mee te doen, en ze ze daarom ook hoog willen laten eindigen? En stel dat Dave en Vajen nu weer in musicals mee gaan doen, dan kan er op het affiche staan 'in deze musical speelt The Voice finalist Dave' bijvoorbeeld.

Tja, Vajen haalt alle noten wel, dat is het probleem niet, maar het klinkt net als een stem op helium. Daar kan ze niks aan doen, over 10 jaar klinkt het een stuk beter omdat ze dan ouder is en haar stem (hopelijk) iets lager. Maar Melissa klonk daarom dus VELE malen aangenamer. Die zongt Whitney Houstons nummer perfect, en dat had ik niet verwacht. Vajen heeft misschien net een leuker koppie (klinkt onwijs lullig, maar zo werkt tv), dus misschien daarom meer stemmen op haar.

Maar Fabienne, met alle respect, zingt 'okee', ziet er 'gewoon leuk voor een Hollandse meid' uit. Ik weet zeker dat we daar over 10 jaar niet veel meer van horen. Dave blijft nog in de musicals/Thomas Berge/Danny de Munk hoek zitten, en Vajen gaat de musicals weer in en wordt de nieuwe Chantal Jansen.
eigenlijk vond ik die lieke nog het meest origineel/eigen klinken.
fabienne was gewoon in het laatste zingrondje de beste.
en tja, vajen had toch echt het meeste talent van alle kindertjes.
pi_109459515
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:47 schreef okiokinl het volgende:

en tja, vajen had toch echt het meeste talent van alle kindertjes.
Maar die is al zelf met dingen bezig geweest, Fabienne is tenminste iemand die nog niks commercieels gedaan heeft. De rest zat al in voorprogramma's van concerten of musicals...

Vajen zal nog genoeg gaan doen, denk ik :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_109459777
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar die is al zelf met dingen bezig geweest, Fabienne is tenminste iemand die nog niks commercieels gedaan heeft. De rest zat al in voorprogramma's van concerten of musicals...

Vajen zal nog genoeg gaan doen, denk ik :Y
ja okee is wel leuker als ze echt ontdekt worden in zo'n programma..
pi_109464005
quote:

Ah thanks. *O* Wist ik niet of ik was het vergeten dus morgen downloaden.

Ik denk dat Fabienne vooral heeft gewonnen door de show die om haar liedje was verwikkeld. Dansers, het bespelen van de band, de verlichting.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 16:23:02 #248
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_109464257
Ik snap die héle fanatieke voorkeuren eigenlijk niet zo. Als die kinderen maar lol hebben gehad (en dat was zo, volgens mij). En ik las dat Fabienne zelfs een hoer werd genoemd?

Jemig, we hebben het over kinderen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_109464943
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 16:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik snap die héle fanatieke voorkeuren eigenlijk niet zo. Als die kinderen maar lol hebben gehad (en dat was zo, volgens mij). En ik las dat Fabienne zelfs een hoer werd genoemd?

Jemig, we hebben het over kinderen.
Helemaal mee eens. Ik zat mee te lezen terwijl ik de uitzending bekeek. Tjonge wat een gescheld. :o
  zaterdag 24 maart 2012 @ 19:14:54 #250
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_109468582
quote:

Dank voor de tip. Zo meteen even kijken.
En die zender heb ik hier zelfs in HD
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')