Ik mis nog altijd het lunchprogramma van Stenders, dat was gewoon 4 dagen per week!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:15 schreef miieejj het volgende:
![]()
maar dat programma vrijdag middag.. tussen 2 en 4 .. is echt een leuk radio programma
ja.. dat programma van ekdom.. die jingles..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik mis nog altijd het lunchprogramma van Stenders, dat was gewoon 4 dagen per week!
De vrijdagmiddag-show is wel leuker dan het lunchprogramma. En hij is ook nog regemaltig op KX hèquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik mis nog altijd het lunchprogramma van Stenders, dat was gewoon 4 dagen per week!
dan hoop ik eerder op Bobbi Eden...quote:
Ik moet eens wat andere radiozenders luisteren, uit pure luiheid doe ik dat nooit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
De vrijdagmiddag-show is wel leuker dan het lunchprogramma. En hij is ook nog regemaltig op KX hè
Kx radio ik luister het nooitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
De vrijdagmiddag-show is wel leuker dan het lunchprogramma. En hij is ook nog regemaltig op KX hè
Dat was echt heerlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
En Paul 'dat kan ik toch niet doen Rob' van Schaijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was echt heerlijkNooitgrappigs, bandjes met die rare opdrachten, Lex die BN'ers belde
En stug The Coral ipv Ilse de lange draaien
Wheeh ja dat ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
En Pau; 'dat kan ik toch niet doen Rob' van Schaijk![]()
ja, waar zit die man tegenwoordig ?..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
En Paul 'dat kan ik toch niet doen Rob' van Schaijk![]()
ze belden em laatst nog, dus hij leeft nog wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja, waar zit die man tegenwoordig ?..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |