Okquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:05 schreef Puntenjager het volgende:
Ik heb het gevoel dat het een clubje uberkneuzen is.
Ik heb er eens door heen zitten bladderen maar zie nu niet echt jongelui bij staanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef Puntenjager het volgende:
Mjah, check de foto's es van verschillende bijeenkomsten. Daarmee vergeleken is de gemiddelde fokker een uberhippe cosmopoliet.
Maar goed, ik laat me graag van het tegendeel overtuigen (door bewijs). Dan kan ik ook weer eens wat sociale contacten opdoen.
Iemand - maar ik ben een boon als ik nog weet wie - postte eens wat ervaringen met nmlk in het datingsite-topic, naar ik meen. Stonden wat anekdotes in die op de één of andere manier sterk aan een Jiskefet-sketch deden denken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:05 schreef Puntenjager het volgende:
Ik heb het gevoel dat het een clubje uberkneuzen is.
Ik ben zeker geen uberkneus, maar ben ook geen extravert type.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:56 schreef Knipoogje het volgende:
Ik ben lid van NMLK. Leuk clubje hoor
Activiteiten zijn bijna altijd direct vol en uberkneuzen druipen vaak snel af omdat ze het sociaal niet echt kunnen bolwerken. Tuurlijk zitten er introverte mensen tussen, maar NMLK is dan ook juist bedoeld om uit je schulp te kruipen. Het is in ieder geval een stuk minder geforceerd dan datingsites en heb inmiddels aardig wat nieuwe kennissen erbij. En mijn vriendin
Pic. Dat lijkt me toch gewoon een foto van een willekeurige kroeg. Als je daar kneuzen inziet, dan spoor je mijns insziens niet helemaal.
Ja kan ook inderdaad, maar daar worden niet echt veel meets georganiseerd waardoor je echt moet kijken of je ook mee kan.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:55 schreef kipptje het volgende:
Of je gaat gewoon naar een fok meet. Werkt ook heel erg goed (vanuit mijn ervaring dan)
Ik woon zelf in Dordrecht en ik zou dan in eerste instantie Rotterdam kiezen. Omdat dat het dichtstbij is om geen te gaan.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:02 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb me pas ook ingeschreven maar nog niks gedaan.
Voornamelijk omdat er niks bij mij in de omgeving is, ik heb geen zin om er ver voor te gaan reizen.
Je moet de url even kopieren en dan direct openen in een nieuw venster (zodat er geen referrer in de http header staat en de server denkt dat jij een directe gebruiker bent van die site).quote:Op zondag 25 maart 2012 14:22 schreef FerryNL het volgende:
Kan die pic niet zien trouwens, staat geen toegang.
Ah thanx nu doet ie het. Ja er is helemaal niks mis mee.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:09 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je moet de url even kopieren en dan direct openen in een nieuw venster (zodat er geen referrer in de http header staat en de server denkt dat jij een directe gebruiker bent van die site).
Inderdaad weinig mis mee.
Je kunt altijd zelf een activiteit organiserenquote:Op zondag 25 maart 2012 14:22 schreef FerryNL het volgende:
Ik woon zelf in Dordrecht en ik zou dan in eerste instantie Rotterdam kiezen. Omdat dat het dichtstbij is om geen te gaan.
En jammer genoeg wordt er in Dordrecht ook niks gedaan via die site.
Ja ik ben ook meer van een drankje drinken of lekker op terras zitten. Voor mij hoeft dat wandelen en spelletjesavonden ook niet nee. Bowlen ofzo dat vind ik wel weer leuk, maar gewoon een drankje doen met z'n alle vind ik gewoon al goed.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:13 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je kunt altijd zelf een activiteit organiseren
Ik ben er ook lid van, maar ben nog nooit ergens naartoe gegaan. De activiteiten vind ik tot nu toe een beetje te suf voor mij. Drankje doen in de kroeg ofzo vind ik prima, maar er staan veel dingen tussen waar ik weinig mee kan (ik ben niet zo van de spelavonden en wandeltochten). Misschien als ik nog wat ouder ben straks
Ik denk dat dat laatste meer een gevoel is wat het bij iemand - die er onbekend mee is - in eerste instantie oproept. Enfin, leuk om dan weer precies het tegenovergestelde te lezen van iemand die er ook zelf ervaring mee heeft.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:56 schreef Knipoogje het volgende:
Activiteiten zijn bijna altijd direct vol en uberkneuzen druipen vaak snel af omdat ze het sociaal niet echt kunnen bolwerken. Tuurlijk zitten er introverte mensen tussen, maar NMLK is dan ook juist bedoeld om uit je schulp te kruipen. Het is in ieder geval een stuk minder geforceerd dan datingsites en heb inmiddels aardig wat nieuwe kennissen erbij. En mijn vriendin
Pic. Dat lijkt me toch gewoon een foto van een willekeurige kroeg. Als je daar kneuzen inziet, dan spoor je mijns insziens niet helemaal.
tenzij die vrienden druk zijn met andere zaken (de bekende nesteldrang), dan wordt het lastigerquote:Op maandag 26 maart 2012 03:11 schreef Micson het volgende:
Leuk concept, maar toch vooral voor mensen met een tamelijk hoge Douchebag Status. Anders ga je toch veel liever met je eigen vrienden een paar pienten pakken.
Lekker elke week met je vrienden uit Groningen een paar pinten pakken in Den Haag waar je net naar verhuisd bentquote:Op maandag 26 maart 2012 03:11 schreef Micson het volgende:
Leuk concept, maar toch vooral voor mensen met een tamelijk hoge Douchebag Status. Anders ga je toch veel liever met je eigen vrienden een paar pienten pakken.
hoe voorkom je dat het dan geen verkapte dating poging wordt? dwz dat de mannen meteen om de vrouwen krengelen?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:07 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Lekker elke week met je vrienden uit Groningen een paar pinten pakken in Den Haag waar je net naar verhuisd bent
Als je wat ouder bent en je vriendenkringetje slinkt en slinkt omdat ze door heel het land gaan verhuizen, het contact verwatert door het huisje-boompje-babietje of wanneer over 3 weken pas de eerste gelegenheid zich voordoet om 'een drankje te doen' dan hoor ik je wel weer.
Ik ben lekker begonnen met gourmet/restaurantavondjes met een man of 10. Erg gezellig. Soms moet je gewoon openstaan voor nieuwe dingen.
sommige mensen willen vantevoren iets afspreken; dwz ze zoeken mensen om naar x concert te gaan of x lezing over de rasbora caudimaculata.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:24 schreef Kamergezocht het volgende:
Ben ik nou echt zo wereldvreemd, of is het tegenwoordig normaal om via een internetsite sociale contacten op te doen?
Wat is er mis met de sportvereniging / cafe / concert / etc / etc / etc ?
da's meer wat voor wat ouder publiek dan ik momenteel benquote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:36 schreef elkravo het volgende:
Ik overweeg http://www.solas.org/ geeft me iets beter gevoel... waarop gebaseerd? Geen idee... gevoel...
Niet iedereen is sportief, een cafe binnenlopen zonder er een mens te kennen heeft meestal een avond aan de tap hangen zonder een woord te zeggen tot gevolg, bij een concert heb ik nog nooit mensen ontmoet die ik daarna nog eens sprak, etc. etc.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:24 schreef Kamergezocht het volgende:
Ben ik nou echt zo wereldvreemd, of is het tegenwoordig normaal om via een internetsite sociale contacten op te doen?
Gelukkig. Ik dacht dat ik de enige was met die meningquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:02 schreef Blind_Guardian het volgende:
Niet iedereen is sportief, een cafe binnenlopen zonder er een mens te kennen heeft meestal een avond aan de tap hangen zonder een woord te zeggen tot gevolg, bij een concert heb ik nog nooit mensen ontmoet die ik daarna nog eens sprak, etc. etc.
Inderdaad, heb nog nooit vrienden gemaakt in een café zonder dat ik iemand kende. Datzelfde geldt voor een concert.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:02 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Niet iedereen is sportief, een cafe binnenlopen zonder er een mens te kennen heeft meestal een avond aan de tap hangen zonder een woord te zeggen tot gevolg, bij een concert heb ik nog nooit mensen ontmoet die ik daarna nog eens sprak, etc. etc.
Van mijn huidige vriendengroep heb ik er 3 in een café ontmoetquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Inderdaad, heb nog nooit vrienden gemaakt in een café zonder dat ik iemand kende. Datzelfde geldt voor een concert.
Nou, dan mag je jezelf van heel veel geluk prijzen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Van mijn huidige vriendengroep heb ik er 3 in een café ontmoet. 1 ervan kende ik van de basisschool
.
Geluk maak je zelf. En er zijn ook honderden mensen die ik ontmoet in de kroeg die ik niet als vriend ziequote:Op zaterdag 14 april 2012 18:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nou, dan mag je jezelf van heel veel geluk prijzen.
Ik ben bezig met het maken van gelukquote:
Ouder publiek? Ze hebben een groep 25 - 39 in de Randstad... is dat ouder publiek? Ok, ik ben geen puber meer...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's meer wat voor wat ouder publiek dan ik momenteel ben(31)
ja, in de randstad jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:10 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ouder publiek? Ze hebben een groep 25 - 39 in de Randstad... is dat ouder publiek? Ok, ik ben geen puber meer...
Introvert staat niet gelijk aan onzeker. Het woord dat je zoekt is onzeker of neurotisch.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:56 schreef Knipoogje het volgende:
Gewoon een extra medium.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:24 schreef Kamergezocht het volgende:
Niet iedereen houdt van cafés, niet iedereen is een kroegenpersoon. Ik heb daar bv. ook niets mee. Misschien doen sommigen het wel, maar ik zou niet zomaar een wildvreemd café instappen en willekeurig iemand aanspreken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:24 schreef Kamergezocht het volgende:
Alles kan...quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:01 schreef Maanvis het volgende:
als je niet op ene sportvereniging zit kun je toch gewoon lid worden van een sportvereniging?
Je moet toch ergens beginnenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef Blind_Guardian het volgende:
In mijn geval kende ik wat mensen in mijn oude woonplaats, ging ik nog wel eens mee biljarten in een cafe. Maar toen ik naar mijn huidige woonplaats verhuisde had ik eigenlijk geen idee hoe ik weer sociale contacten kon leggen. Voetbalvereniging geprobeerd: werd niks (ik was veel te slecht en dat lieten ze weten ook), cafe een aantal keer ingelopen, meedere avonden, geen enkele aanspraak.
Om dan via internet te proberen naar meetings te gaan lijkt me dan zo slecht nog niet, zeker als vrijwel niemand elkaar kent
Ja, dat was ikquote:Op zondag 25 maart 2012 04:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Iemand - maar ik ben een boon als ik nog weet wie - postte eens wat ervaringen met nmlk in het datingsite-topic, naar ik meen. Stonden wat anekdotes in die op de één of andere manier sterk aan een Jiskefet-sketch deden denken.
Amusant zolang je weet dat het satire is en ik betwijfel ten zeerste of dat de insteek van nmlk is...
Dat gebeurt in elke kroeg. Maar bij kleinschalige eventjes absoluut niet. Als je bij iemand gaat gourmetten gaan de mannen echt niet hijgerig tegen je doen. Als je met een NMLK clubje naar de dierentuin of een kookworkshop of een cabaretavondje of een concert ofzo gaat idem.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:18 schreef Maanvis het volgende:
hoe voorkom je dat het dan geen verkapte dating poging wordt? dwz dat de mannen meteen om de vrouwen krengelen?
Ow, ik heb toch echt tientallen mensen leren kennen in kroegen etc. Heel regelmatig via vrienden/mensen die ik er al kende maar ook vaak genoeg volstrekt vreemdenquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Inderdaad, heb nog nooit vrienden gemaakt in een café zonder dat ik iemand kende. Datzelfde geldt voor een concert.
Ik heb nu aan tien activiteiten meegedaan en nog nooit meegemaakt dat de mensen helemaal niets zijn. Misschien ben jij een extreem kritisch maanvisje met angst om met onbekenden te praten en dat je daarom al gauw iedereen niets vindt omdat je eerste indruk per definitie negatief is?quote:Op zondag 15 april 2012 17:20 schreef Maanvis het volgende:
ik vind kolonisten best tof. maar wat als de mensen helemaal niets zijn? Dan zit je er toch aan vast gedurende het spelletje
.
nou, het is meer dat ik een grote vriendengroep heb en als ik dan met een aantal mensen zit te catannen dan moet het niet zo zijn dat ik liever daar weg ben en iets met m'n vrienden was gaan doenquote:Op zondag 15 april 2012 18:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik heb nu aan tien activiteiten meegedaan en nog nooit meegemaakt dat de mensen helemaal niets zijn. Misschien ben jij een extreem kritisch maanvisje met angst om met onbekenden te praten en dat je daarom al gauw iedereen niets vindt omdat je eerste indruk per definitie negatief is?
Als je een grote vriendengroep hebt, dan is NMLK niet nodig. Dat is vooral voor mensen die een kleine of zeer eenzijdige vriendengroep hebben en deze willen uitbreiden. Als je al een grote vriendengroep hebt kun je daar mee catannen of naar de dierentuinquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou, het is meer dat ik een grote vriendengroep heb en als ik dan met een aantal mensen zit te catannen dan moet het niet zo zijn dat ik liever daar weg ben en iets met m'n vrienden was gaan doen.
En als jij nu eens naar een of ander circusfestival wil? Heb je dan genoeg vrienden die mee gaan of ga je dan maar gewoon niet? Of alleen? En stel dat je niet genoeg vrienden hebt die mee willen gaan, ben je dan een kneus?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd ook het idee dat er zich alleen maar kneuzen aanmelden voor dit soort dingen...
Slecht eigenlijk dat ik zo'n vooroordelen heb.
Dat is helemaal waar, jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:06 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als je een grote vriendengroep hebt, dan is NMLK niet nodig. Dat is vooral voor mensen die een kleine of zeer eenzijdige vriendengroep hebben en deze willen uitbreiden. Als je al een grote vriendengroep hebt kun je daar mee catannen of naar de dierentuin
[..]
En als jij nu eens naar een of ander circusfestival wil? Heb je dan genoeg vrienden die mee gaan of ga je dan maar gewoon niet? Of alleen? En stel dat je niet genoeg vrienden hebt die mee willen gaan, ben je dan een kneus?
Op NMLK schiet je er dan een activiteit in 'circusfestival' en ga je met een groep die allemaal graag naar dat festival willen. Lijkt me gezelliger dan alleen gaan of helemaal niet.
hier haakte ik een beetje af.quote:Op zondag 15 april 2012 17:10 schreef
Knipoogje het volgende:
99% is single immers. Van random PMs van mannen die je nog nooit gezien hebt heb ik nog geen verhalen gehoord.
Zoals anderen voor mij hebben geschreven hoef je hier dus echt niet bang voor te zijn. NMLK is dus echt geen verkapte dating site.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:46 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
hier haakte ik een beetje af.
De naam Niewe mensen leren kennen sprak me best aan, omdat ik graag, goh echt, nieuwe mensen wil leren kennen.
Maar ik ben niet single, en ik zit ook niet op een avondje te wachten waarbij ik denk:"goh, leuk, nieuwe mensen leren kennen, etentje, gezellig" terwijl de rest denkt: "misschien heb ik na vanavond wel een date gescoord"
Ik denk juist het omgekeerde. Ik bén een kneus en ik denk dat alleen kanshebbende mannen zich aanmelden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd ook het idee dat er zich alleen maar kneuzen aanmelden voor dit soort dingen...
Slecht eigenlijk dat ik zo'n vooroordelen heb.
Zo te zien ben je weer eens in een zeer optimistische bui...quote:Op woensdag 25 april 2012 12:58 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik denk juist het omgekeerde. Ik bén een kneus en ik denk dat alleen kanshebbende mannen zich aanmelden.
Als ik alleen uitga dan ga ik juist liever ergens waar het druk is, grotere kans om bekenden tegen te komen en ik kan dan 'opgaan in de drukte'.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:36 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Zoals anderen voor mij hebben geschreven hoef je hier dus echt niet bang voor te zijn. NMLK is dus echt geen verkapte dating site.
Wat ik zie zijn juist hartstikke leuke ontmoetingen waar mensen het vooral gezellig met elkaar hebben.
Zelf zit ik er al weer een tijdje bij en dat bevalt mij prima. Gewoon proberen is mijn voorstel aan iedereen die twijfelt.
Tip: kies eerst een kleine activiteit, met 8 man, ipv een groot feest. Bij kleine activiteiten is het makkelijker nieuwe mensen leren kennen.
dan heb je toch een vriendengroepquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:44 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden meegedaan met een activiteit, maar hier in het noorden is het echt zo goed als dood. Als er iets georganiseerd wordt, dan komen altijd dezelfde 5 mensen opdagen.
Ik beschouw ze niet echt als vrienden eigenlijk, omdat ik geen klik met ze heb.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan heb je toch een vriendengroep
FOK!kers komen niet van hun zolderkamer af. Dat is eng.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:04 schreef Northside het volgende:
Waar heb je die sites nog voor nodig als je op Fok zit?
Is er een meet in de buurt van Haarlem binnenkort?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:04 schreef Northside het volgende:
Waar heb je die sites nog voor nodig als je op Fok zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |