abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109442564
Hallo,

Ik heb me vandaag ingeschreven bij deze dienst, om wellicht wat meer contacten op te doen.
Ik weet nog helemaal niet wat ik kan verwachten, en of ik überhaupt wel iets gaat doen op die site.

Maar zijn er hier mensen die weleens gebruik hebben gemaakt van deze dienst?
En wat vond je ervan?
pi_109442836
Ik heb het gevoel dat het een clubje uberkneuzen is.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_109442913
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:05 schreef Puntenjager het volgende:
Ok :@
pi_109443183
Een collega van mij is vanuit Belgie naar NL verhuist ivm werk. Kende hier dus niemand. Zij heeft via die site wel leuke mensen ontmoet geloof ik. Gaan veel uit enzo.
pi_109443218
Mjah, check de foto's es van verschillende bijeenkomsten. Daarmee vergeleken is de gemiddelde fokker een uberhippe cosmopoliet.

Maar goed, ik laat me graag van het tegendeel overtuigen (door bewijs). Dan kan ik ook weer eens wat sociale contacten opdoen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_109445217
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef Puntenjager het volgende:
Mjah, check de foto's es van verschillende bijeenkomsten. Daarmee vergeleken is de gemiddelde fokker een uberhippe cosmopoliet.

Maar goed, ik laat me graag van het tegendeel overtuigen (door bewijs). Dan kan ik ook weer eens wat sociale contacten opdoen.
Ik heb er eens door heen zitten bladderen maar zie nu niet echt jongelui bij staan ;)
pi_109445711
NMLK is voor de leeftijd 20 - 45 jaar. Maarja zie inderdaad ook niet echt jongere er tussen staan.
pi_109481421
Hier in Emmen hebben we gewoon kroegen/feesten/sportverenigingen/hobby-clubs.
pi_109481762
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:05 schreef Puntenjager het volgende:
Iemand - maar ik ben een boon als ik nog weet wie - postte eens wat ervaringen met nmlk in het datingsite-topic, naar ik meen. Stonden wat anekdotes in die op de één of andere manier sterk aan een Jiskefet-sketch deden denken.

Amusant zolang je weet dat het satire is en ik betwijfel ten zeerste of dat de insteek van nmlk is... _O-
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_109487859
Ik ben lid van NMLK. Leuk clubje hoor :Y
Activiteiten zijn bijna altijd direct vol en uberkneuzen druipen vaak snel af omdat ze het sociaal niet echt kunnen bolwerken. Tuurlijk zitten er introverte mensen tussen, maar NMLK is dan ook juist bedoeld om uit je schulp te kruipen. Het is in ieder geval een stuk minder geforceerd dan datingsites en heb inmiddels aardig wat nieuwe kennissen erbij. En mijn vriendin O+

Pic. Dat lijkt me toch gewoon een foto van een willekeurige kroeg. Als je daar kneuzen inziet, dan spoor je mijns insziens niet helemaal.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_109489262
Zijn er leuke meiden daar?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_109489799
Of je gaat gewoon naar een fok meet. Werkt ook heel erg goed (vanuit mijn ervaring dan) *)
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
  zondag 25 maart 2012 @ 14:02:11 #13
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_109490026
Ik heb me pas ook ingeschreven maar nog niks gedaan.
Voornamelijk omdat er niks bij mij in de omgeving is, ik heb geen zin om er ver voor te gaan reizen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_109490661
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 12:56 schreef Knipoogje het volgende:
Activiteiten zijn bijna altijd direct vol en uberkneuzen druipen vaak snel af omdat ze het sociaal niet echt kunnen bolwerken. Tuurlijk zitten er introverte mensen tussen, maar NMLK is dan ook juist bedoeld om uit je schulp te kruipen. Het is in ieder geval een stuk minder geforceerd dan datingsites en heb inmiddels aardig wat nieuwe kennissen erbij. En mijn vriendin O+

Pic. Dat lijkt me toch gewoon een foto van een willekeurige kroeg. Als je daar kneuzen inziet, dan spoor je mijns insziens niet helemaal.
Ik ben zeker geen uberkneus, maar ben ook geen extravert type.
Kan wel leuk mee praten hoor en vind het leuk om overal aan mee te doen, maar ben ook weer niet zo'n iemand die supersnel al contact heeft met iemand. Ben altijd wel enthousiast en kan als het moest echt veel praten, maar als er eenmaal een grote groep is dan wil ik nog weleens stil vallen. En die drempel wil ik echt een keer overstappen zodat ik ook altijd gewoon zelfverzekerd bij grote groepen staat.

En daarom leek het mij leuk om misschien is iets te gaan ondernemen via die site.

Kan die pic niet zien trouwens, staat geen toegang.

quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:55 schreef kipptje het volgende:
Of je gaat gewoon naar een fok meet. Werkt ook heel erg goed (vanuit mijn ervaring dan) *)
Ja kan ook inderdaad, maar daar worden niet echt veel meets georganiseerd waardoor je echt moet kijken of je ook mee kan.

quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:02 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb me pas ook ingeschreven maar nog niks gedaan.
Voornamelijk omdat er niks bij mij in de omgeving is, ik heb geen zin om er ver voor te gaan reizen.
Ik woon zelf in Dordrecht en ik zou dan in eerste instantie Rotterdam kiezen. Omdat dat het dichtstbij is om geen te gaan.
En jammer genoeg wordt er in Dordrecht ook niks gedaan via die site.
pi_109491942
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:22 schreef FerryNL het volgende:
Kan die pic niet zien trouwens, staat geen toegang.
Je moet de url even kopieren en dan direct openen in een nieuw venster (zodat er geen referrer in de http header staat en de server denkt dat jij een directe gebruiker bent van die site).

Inderdaad weinig mis mee.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_109492047
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 15:09 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Je moet de url even kopieren en dan direct openen in een nieuw venster (zodat er geen referrer in de http header staat en de server denkt dat jij een directe gebruiker bent van die site).

Inderdaad weinig mis mee.
Ah thanx nu doet ie het. Ja er is helemaal niks mis mee. ^O^
pi_109492055
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:22 schreef FerryNL het volgende:
Ik woon zelf in Dordrecht en ik zou dan in eerste instantie Rotterdam kiezen. Omdat dat het dichtstbij is om geen te gaan.
En jammer genoeg wordt er in Dordrecht ook niks gedaan via die site.
Je kunt altijd zelf een activiteit organiseren :)

Ik ben er ook lid van, maar ben nog nooit ergens naartoe gegaan. De activiteiten vind ik tot nu toe een beetje te suf voor mij. Drankje doen in de kroeg ofzo vind ik prima, maar er staan veel dingen tussen waar ik weinig mee kan (ik ben niet zo van de spelavonden en wandeltochten). Misschien als ik nog wat ouder ben straks :D
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_109492500
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 15:13 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Je kunt altijd zelf een activiteit organiseren :)

Ik ben er ook lid van, maar ben nog nooit ergens naartoe gegaan. De activiteiten vind ik tot nu toe een beetje te suf voor mij. Drankje doen in de kroeg ofzo vind ik prima, maar er staan veel dingen tussen waar ik weinig mee kan (ik ben niet zo van de spelavonden en wandeltochten). Misschien als ik nog wat ouder ben straks :D
Ja ik ben ook meer van een drankje drinken of lekker op terras zitten. Voor mij hoeft dat wandelen en spelletjesavonden ook niet nee. Bowlen ofzo dat vind ik wel weer leuk, maar gewoon een drankje doen met z'n alle vind ik gewoon al goed.
pi_109493602
quote:

Ik denk dat dat laatste meer een gevoel is wat het bij iemand - die er onbekend mee is - in eerste instantie oproept. Enfin, leuk om dan weer precies het tegenovergestelde te lezen van iemand die er ook zelf ervaring mee heeft. :)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 26 maart 2012 @ 01:40:53 #20
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109518709
ik heb me er ook ingeschreven. Al diverse tips en berichtjes gehad. Hoe dat werkt en hoe ze mij vinden weet ik ook niet, heb niet de indruk dat ze bij NMLK werken iig ;). Anyway, ik nog geen activiteit gezien die me wat lijkt CQ de mensen die er komen me interesseren. Maar als ik nog iets met deze site ga doen dan staat dit topique alvast in MyAT! :D

Drankjesavonden zijn zeker wel voor mij, ik ga iedere week wel 1 of 2x op stap namelijk. Maar als ik dan lees dat iedereen z'n eigen drank 1 voor 1 af moet rekenen bij de bar dan gaan de rillingen over m'n rug :').

[ Bericht 20% gewijzigd door Maanvis op 26-03-2012 01:50:15 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 26 maart 2012 @ 03:11:38 #21
240618 Micson
The lonely stoner
pi_109519416
Leuk concept, maar toch vooral voor mensen met een tamelijk hoge Douchebag Status. Anders ga je toch veel liever met je eigen vrienden een paar pienten pakken. ;)
  maandag 26 maart 2012 @ 03:22:11 #22
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109519433
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 03:11 schreef Micson het volgende:
Leuk concept, maar toch vooral voor mensen met een tamelijk hoge Douchebag Status. Anders ga je toch veel liever met je eigen vrienden een paar pienten pakken. ;)
tenzij die vrienden druk zijn met andere zaken (de bekende nesteldrang), dan wordt het lastiger :)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109542327
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 03:11 schreef Micson het volgende:
Lekker elke week met je vrienden uit Groningen een paar pinten pakken in Den Haag waar je net naar verhuisd bent ^O^

Als je wat ouder bent en je vriendenkringetje slinkt en slinkt omdat ze door heel het land gaan verhuizen, het contact verwatert door het huisje-boompje-babietje of wanneer over 3 weken pas de eerste gelegenheid zich voordoet om 'een drankje te doen' dan hoor ik je wel weer.

Ik ben lekker begonnen met gourmet/restaurantavondjes met een man of 10. Erg gezellig. Soms moet je gewoon openstaan voor nieuwe dingen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 01:18:17 #24
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109555690
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:07 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Lekker elke week met je vrienden uit Groningen een paar pinten pakken in Den Haag waar je net naar verhuisd bent ^O^

Als je wat ouder bent en je vriendenkringetje slinkt en slinkt omdat ze door heel het land gaan verhuizen, het contact verwatert door het huisje-boompje-babietje of wanneer over 3 weken pas de eerste gelegenheid zich voordoet om 'een drankje te doen' dan hoor ik je wel weer.

Ik ben lekker begonnen met gourmet/restaurantavondjes met een man of 10. Erg gezellig. Soms moet je gewoon openstaan voor nieuwe dingen.
hoe voorkom je dat het dan geen verkapte dating poging wordt? dwz dat de mannen meteen om de vrouwen krengelen?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 27 maart 2012 @ 01:24:24 #25
358881 Kamergezocht
O nee, toch niet.
pi_109555761
Ben ik nou echt zo wereldvreemd, of is het tegenwoordig normaal om via een internetsite sociale contacten op te doen? :')

Wat is er mis met de sportvereniging / cafe / concert / etc / etc / etc ?
Buikpijn in m'n kaken van het lachen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 01:27:14 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109555806
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 01:24 schreef Kamergezocht het volgende:
Ben ik nou echt zo wereldvreemd, of is het tegenwoordig normaal om via een internetsite sociale contacten op te doen? :')

sommige mensen willen vantevoren iets afspreken; dwz ze zoeken mensen om naar x concert te gaan of x lezing over de rasbora caudimaculata.
Een gedicht over Maanvis
pi_109555905
Ik overweeg http://www.solas.org/ geeft me iets beter gevoel... waarop gebaseerd? Geen idee... gevoel...
  dinsdag 27 maart 2012 @ 01:44:32 #28
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109555970
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 01:36 schreef elkravo het volgende:
Ik overweeg http://www.solas.org/ geeft me iets beter gevoel... waarop gebaseerd? Geen idee... gevoel...
da's meer wat voor wat ouder publiek dan ik momenteel ben ;) (31)
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 14 april 2012 @ 15:02:10 #29
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_110314829
quote:

Niet iedereen is sportief, een cafe binnenlopen zonder er een mens te kennen heeft meestal een avond aan de tap hangen zonder een woord te zeggen tot gevolg, bij een concert heb ik nog nooit mensen ontmoet die ik daarna nog eens sprak, etc. etc. :P

Ben er vandaag maar eens lid van geworden, gevalletje voordeel van de twijfel. Misschien valt het tegen, misschien valt het mee en zo verschrikkelijk duur was 't niet.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_110315264
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 15:02 schreef Blind_Guardian het volgende:
Niet iedereen is sportief, een cafe binnenlopen zonder er een mens te kennen heeft meestal een avond aan de tap hangen zonder een woord te zeggen tot gevolg, bij een concert heb ik nog nooit mensen ontmoet die ik daarna nog eens sprak, etc. etc. :P
Gelukkig. Ik dacht dat ik de enige was met die mening :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 14 april 2012 @ 18:41:37 #31
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_110320996
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 15:02 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Inderdaad, heb nog nooit vrienden gemaakt in een café zonder dat ik iemand kende. Datzelfde geldt voor een concert.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  zaterdag 14 april 2012 @ 18:43:26 #32
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110321047
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Inderdaad, heb nog nooit vrienden gemaakt in een café zonder dat ik iemand kende. Datzelfde geldt voor een concert.
Van mijn huidige vriendengroep heb ik er 3 in een café ontmoet :). 1 ervan kende ik van de basisschool :).
Een gedicht over Maanvis
pi_110321112
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Van mijn huidige vriendengroep heb ik er 3 in een café ontmoet :). 1 ervan kende ik van de basisschool :).
Nou, dan mag je jezelf van heel veel geluk prijzen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 14 april 2012 @ 18:47:57 #34
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110321182
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:45 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nou, dan mag je jezelf van heel veel geluk prijzen.
Geluk maak je zelf. En er zijn ook honderden mensen die ik ontmoet in de kroeg die ik niet als vriend zie :P. Dus je hebt weldegelijk wat tijd nodig.
Maargoed, als je eenmaal een toffe vriendengroep hebt dan willen anderen daar heel vaak bij horen. Kost ff wat tijd om ze daarin te laten acclimatiseren en of het wel werkt enzo.
Een gedicht over Maanvis
pi_110321398
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:47 schreef Maanvis het volgende:
Geluk maak je zelf.
Ik ben bezig met het maken van geluk :)
pi_110321790
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 01:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

da's meer wat voor wat ouder publiek dan ik momenteel ben ;) (31)
Ouder publiek? Ze hebben een groep 25 - 39 in de Randstad... is dat ouder publiek? Ok, ik ben geen puber meer...
  zaterdag 14 april 2012 @ 19:19:04 #37
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110322105
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 19:10 schreef elkravo het volgende:

[..]

Ouder publiek? Ze hebben een groep 25 - 39 in de Randstad... is dat ouder publiek? Ok, ik ben geen puber meer...
ja, in de randstad ja ;) maar in mijn regio is alleen een groep 35-65.
Een gedicht over Maanvis
pi_110322546
quote:

Introvert staat niet gelijk aan onzeker. Het woord dat je zoekt is onzeker of neurotisch.

Verder heb ik geen ervaring met de site, maar het lijkt mij dat er nooit alleen maar compleet teruggetrokken en onzekere personen op af komen. Wat niet per sé slecht hoeft te zijn trouwens, als je zelf ook onzeker bent.
pi_110322621
quote:

Gewoon een extra medium.
pi_110323604
quote:

Niet iedereen houdt van cafés, niet iedereen is een kroegenpersoon. Ik heb daar bv. ook niets mee. Misschien doen sommigen het wel, maar ik zou niet zomaar een wildvreemd café instappen en willekeurig iemand aanspreken.

Naar concerten ga je meestal met vrienden, en ben je niet echt bezig allerlei anderen aan te spreken... ik niet althans.

Niet iedereen zit op een sportvereniging,

Er is dus niets mis mee, maar leef je in anderen in die niet per se al die dingen leuk zitten of ermee geconfronteerd worden. ;)
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:01:46 #41
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110323662
als je niet op ene sportvereniging zit kun je toch gewoon lid worden van een sportvereniging?
Een gedicht over Maanvis
pi_110325444
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:01 schreef Maanvis het volgende:
als je niet op ene sportvereniging zit kun je toch gewoon lid worden van een sportvereniging?
Alles kan...

Maar het valt niet voor iedereen mee om zomaar even lid van een vereniging te worden hoor. En hoe ouder je wordt, hoe moeilijker het kan zijn.
Op je 30e op voetballen gaan is moeilijk natuurlijk, vooral als je nooit gevoetbald hebt... ook zijn binnen verenigingen clubjes, groepjes... en zo je daar tussen begeven, binnen komen kan lastig zijn. Voor de een meer als de ander,.... we zijn niet allemaal zo makkelijk.

Maar nogmaals alles kan...
  zaterdag 14 april 2012 @ 21:51:00 #43
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_110328637
In mijn geval kende ik wat mensen in mijn oude woonplaats, ging ik nog wel eens mee biljarten in een cafe. Maar toen ik naar mijn huidige woonplaats verhuisde had ik eigenlijk geen idee hoe ik weer sociale contacten kon leggen. Voetbalvereniging geprobeerd: werd niks (ik was veel te slecht en dat lieten ze weten ook :')), cafe een aantal keer ingelopen, meedere avonden, geen enkele aanspraak.

Om dan via internet te proberen naar meetings te gaan lijkt me dan zo slecht nog niet, zeker als vrijwel niemand elkaar kent :)
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_110330218
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef Blind_Guardian het volgende:
In mijn geval kende ik wat mensen in mijn oude woonplaats, ging ik nog wel eens mee biljarten in een cafe. Maar toen ik naar mijn huidige woonplaats verhuisde had ik eigenlijk geen idee hoe ik weer sociale contacten kon leggen. Voetbalvereniging geprobeerd: werd niks (ik was veel te slecht en dat lieten ze weten ook :')), cafe een aantal keer ingelopen, meedere avonden, geen enkele aanspraak.

Om dan via internet te proberen naar meetings te gaan lijkt me dan zo slecht nog niet, zeker als vrijwel niemand elkaar kent :)
Je moet toch ergens beginnen :P
Children of the night. What music they make.
pi_110344341
quote:
2s.gif Op zondag 25 maart 2012 04:18 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Iemand - maar ik ben een boon als ik nog weet wie - postte eens wat ervaringen met nmlk in het datingsite-topic, naar ik meen. Stonden wat anekdotes in die op de één of andere manier sterk aan een Jiskefet-sketch deden denken.

Amusant zolang je weet dat het satire is en ik betwijfel ten zeerste of dat de insteek van nmlk is... _O-
Ja, dat was ik :')

Ik was met een vriend naar een Oud&Nieuw feestje in Utrecht. Ik ben zelf geen NMLK lid, maar er bleek wel een NMLK meet te zijn.

Een vriend van de vriend is NMLKer en van de meet de enige normale denk ik zo.

Misschien omdat het O&N was, maar ik sprak:
-een NMLK-dame die openingszinnen met mij ging repeteren, haar tieten in mn maag plantte en opeens weg was :?
-een NMLK-dame die ik niet aantrekkelijk vond ,bleef om mij heen draaien. Helaas bleek ze de NMLKer te kennen die de vriend van de vriend was dus. En daar bleef ik net pitten :( daar aangekomen kwam het zielige verhaal dat ze met dr vriend geen O&N mocht vieren. En ze vroeg waarom ik zo afstandelijk deed :')
-een andere NMLK-dame werd steeds belaagd door een 55+er. Uiteindelijk vluchtte ze voor een gesprek naar mij. Ze was dan wel weer zo sociaal vaardig om tijdens een gesprek zonder aankondiging uit het gesprek weg te lopen :') en dan weer terug te komen alsof er niets aan de hand was :D

Nahja, misschien trof ik het slecht maar ik kreeg geen gunstige indruk.

En toen ik toch maar eens keek op de NMLK site wat er in mijn regio georganiseerd werd, en er een vaag figuur "Drink je Depressie weg" avond organiseerde, ben ik er sindsdien niet echt voor te porren :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_110344896
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 11:46 schreef Godshand het volgende:
"Drink je Depressie weg" avond
Goed initiatief. Met afterparty op de rails?
pi_110356737
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 01:18 schreef Maanvis het volgende:
hoe voorkom je dat het dan geen verkapte dating poging wordt? dwz dat de mannen meteen om de vrouwen krengelen?
Dat gebeurt in elke kroeg. Maar bij kleinschalige eventjes absoluut niet. Als je bij iemand gaat gourmetten gaan de mannen echt niet hijgerig tegen je doen. Als je met een NMLK clubje naar de dierentuin of een kookworkshop of een cabaretavondje of een concert ofzo gaat idem.
Wat wel kan gebeuren is dat je een keer een PM van iemand krijgt die de stoute schoenen heeft aangetrokken na een gezellig avond waar jij ook bij was en je uitvraagt of iets. 99% is single immers. Van random PMs van mannen die je nog nooit gezien hebt heb ik nog geen verhalen gehoord.

Ik vraag me af hoe je als man om een vrouw kan krengelen tijdens een avondje kolonisten :D
Nu kun je lachen haha, kolonisten, maar goed; de een vindt een spelletje op zijn tijd leuker dan naar een kroeg gaan.
pi_110357104
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Ow, ik heb toch echt tientallen mensen leren kennen in kroegen etc. Heel regelmatig via vrienden/mensen die ik er al kende maar ook vaak genoeg volstrekt vreemden :P.

Misschien ben ik juist wel apart dan :')
  zondag 15 april 2012 @ 17:20:46 #49
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110357128
ik vind kolonisten best tof ;). maar wat als de mensen helemaal niets zijn? Dan zit je er toch aan vast gedurende het spelletje ;(.
Een gedicht over Maanvis
pi_110360429
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:20 schreef Maanvis het volgende:
ik vind kolonisten best tof ;). maar wat als de mensen helemaal niets zijn? Dan zit je er toch aan vast gedurende het spelletje ;(.
Ik heb nu aan tien activiteiten meegedaan en nog nooit meegemaakt dat de mensen helemaal niets zijn. Misschien ben jij een extreem kritisch maanvisje met angst om met onbekenden te praten en dat je daarom al gauw iedereen niets vindt omdat je eerste indruk per definitie negatief is?
  dinsdag 17 april 2012 @ 16:42:28 #51
pi_110445385
Ik heb eerlijk gezegd ook het idee dat er zich alleen maar kneuzen aanmelden voor dit soort dingen...
Slecht eigenlijk dat ik zo'n vooroordelen heb.
  dinsdag 17 april 2012 @ 17:20:44 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110447052
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:57 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik heb nu aan tien activiteiten meegedaan en nog nooit meegemaakt dat de mensen helemaal niets zijn. Misschien ben jij een extreem kritisch maanvisje met angst om met onbekenden te praten en dat je daarom al gauw iedereen niets vindt omdat je eerste indruk per definitie negatief is?
nou, het is meer dat ik een grote vriendengroep heb en als ik dan met een aantal mensen zit te catannen dan moet het niet zo zijn dat ik liever daar weg ben en iets met m'n vrienden was gaan doen ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_110454779
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nou, het is meer dat ik een grote vriendengroep heb en als ik dan met een aantal mensen zit te catannen dan moet het niet zo zijn dat ik liever daar weg ben en iets met m'n vrienden was gaan doen ;).
Als je een grote vriendengroep hebt, dan is NMLK niet nodig. Dat is vooral voor mensen die een kleine of zeer eenzijdige vriendengroep hebben en deze willen uitbreiden. Als je al een grote vriendengroep hebt kun je daar mee catannen of naar de dierentuin ;)

quote:
15s.gif Op dinsdag 17 april 2012 16:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd ook het idee dat er zich alleen maar kneuzen aanmelden voor dit soort dingen...
En als jij nu eens naar een of ander circusfestival wil? Heb je dan genoeg vrienden die mee gaan of ga je dan maar gewoon niet? Of alleen? En stel dat je niet genoeg vrienden hebt die mee willen gaan, ben je dan een kneus?

Op NMLK schiet je er dan een activiteit in 'circusfestival' en ga je met een groep die allemaal graag naar dat festival willen. Lijkt me gezelliger dan alleen gaan of helemaal niet.
  dinsdag 17 april 2012 @ 23:06:13 #54
pi_110466061
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:06 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Als je een grote vriendengroep hebt, dan is NMLK niet nodig. Dat is vooral voor mensen die een kleine of zeer eenzijdige vriendengroep hebben en deze willen uitbreiden. Als je al een grote vriendengroep hebt kun je daar mee catannen of naar de dierentuin ;)

[..]

En als jij nu eens naar een of ander circusfestival wil? Heb je dan genoeg vrienden die mee gaan of ga je dan maar gewoon niet? Of alleen? En stel dat je niet genoeg vrienden hebt die mee willen gaan, ben je dan een kneus?

Op NMLK schiet je er dan een activiteit in 'circusfestival' en ga je met een groep die allemaal graag naar dat festival willen. Lijkt me gezelliger dan alleen gaan of helemaal niet.
Dat is helemaal waar, ja
  woensdag 18 april 2012 @ 17:46:30 #55
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_110494103
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:10 schreef
Knipoogje het volgende:

99% is single immers. Van random PMs van mannen die je nog nooit gezien hebt heb ik nog geen verhalen gehoord.

hier haakte ik een beetje af.
De naam Niewe mensen leren kennen sprak me best aan, omdat ik graag, goh echt, nieuwe mensen wil leren kennen.
Maar ik ben niet single, en ik zit ook niet op een avondje te wachten waarbij ik denk:"goh, leuk, nieuwe mensen leren kennen, etentje, gezellig" terwijl de rest denkt: "misschien heb ik na vanavond wel een date gescoord"
  woensdag 18 april 2012 @ 18:00:55 #56
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_110494664
weg

[ Bericht 99% gewijzigd door borbit op 19-04-2012 16:38:14 ]
pi_110761265
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 17:46 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

hier haakte ik een beetje af.
De naam Niewe mensen leren kennen sprak me best aan, omdat ik graag, goh echt, nieuwe mensen wil leren kennen.
Maar ik ben niet single, en ik zit ook niet op een avondje te wachten waarbij ik denk:"goh, leuk, nieuwe mensen leren kennen, etentje, gezellig" terwijl de rest denkt: "misschien heb ik na vanavond wel een date gescoord"
Zoals anderen voor mij hebben geschreven hoef je hier dus echt niet bang voor te zijn. NMLK is dus echt geen verkapte dating site.
Wat ik zie zijn juist hartstikke leuke ontmoetingen waar mensen het vooral gezellig met elkaar hebben.

Zelf zit ik er al weer een tijdje bij en dat bevalt mij prima. Gewoon proberen is mijn voorstel aan iedereen die twijfelt.

Tip: kies eerst een kleine activiteit, met 8 man, ipv een groot feest. Bij kleine activiteiten is het makkelijker nieuwe mensen leren kennen.
pi_110763943
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 april 2012 16:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik denk juist het omgekeerde. Ik bén een kneus en ik denk dat alleen kanshebbende mannen zich aanmelden.
pi_110764230
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:58 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik denk juist het omgekeerde. Ik bén een kneus en ik denk dat alleen kanshebbende mannen zich aanmelden.
Zo te zien ben je weer eens in een zeer optimistische bui... :')

Maar probeer die aanmelding eens, kneus of niet :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_110764440
Dan zal ik zelf wel wat organiseren.
  woensdag 25 april 2012 @ 14:24:56 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110767258
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:36 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Zoals anderen voor mij hebben geschreven hoef je hier dus echt niet bang voor te zijn. NMLK is dus echt geen verkapte dating site.
Wat ik zie zijn juist hartstikke leuke ontmoetingen waar mensen het vooral gezellig met elkaar hebben.

Zelf zit ik er al weer een tijdje bij en dat bevalt mij prima. Gewoon proberen is mijn voorstel aan iedereen die twijfelt.

Tip: kies eerst een kleine activiteit, met 8 man, ipv een groot feest. Bij kleine activiteiten is het makkelijker nieuwe mensen leren kennen.
Als ik alleen uitga dan ga ik juist liever ergens waar het druk is, grotere kans om bekenden tegen te komen en ik kan dan 'opgaan in de drukte'.
Een gedicht over Maanvis
pi_116140623
Kick. Heb me net ook maar even ingeschreven. Verhuis komend weekend naar de andere kant van het land en ik ken daar bijna niemand. Ik heb alleen het idee (afgaande op de foto's) dat er vooral dertigers op zitten. Daar heb ik niet echt wat mee (ben zelf net 25).

Ook ingeschreven op fellas.nl, maar daar zie ik nog niet echt leuke dingen in de buurt. Alleen maar met veertigers. ;(

[ Bericht 30% gewijzigd door Skv op 29-08-2012 11:07:43 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_116146373
Ik heb een paar dagen geleden meegedaan met een activiteit, maar hier in het noorden is het echt zo goed als dood. Als er iets georganiseerd wordt, dan komen altijd dezelfde 5 mensen opdagen.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:45:16 #64
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116146416
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:44 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden meegedaan met een activiteit, maar hier in het noorden is het echt zo goed als dood. Als er iets georganiseerd wordt, dan komen altijd dezelfde 5 mensen opdagen.
dan heb je toch een vriendengroep O+
Een gedicht over Maanvis
pi_116146770
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dan heb je toch een vriendengroep O+
Ik beschouw ze niet echt als vrienden eigenlijk, omdat ik geen klik met ze heb.
pi_116147120
Waar heb je die sites nog voor nodig als je op Fok zit?
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:05:52 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116147164
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:04 schreef Northside het volgende:
FOK!kers komen niet van hun zolderkamer af. Dat is eng.
Een gedicht over Maanvis
pi_116147203
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:04 schreef Northside het volgende:
Is er een meet in de buurt van Haarlem binnenkort? :o
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')