GLITTERVESTJES!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
Fuck. Het is wel morgen.
Ok nou euh.. ik ga weer verder poetsen...
Doe eens bier proberen!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eh voor een chocoladeganache frosting, wat kan ik nemen in plaats van corn syrup?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
Fuck. Het is wel morgen.
Ok nou euh.. ik ga weer verder poetsen...
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:41 schreef Lindytje het volgende:
Priem gaat morgen een circusactiviteit doen
![]()
http://www.circusschoolhannesenco.nl/
Have fun babe!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik zal foto's posten van den goeien pyramide
![]()
Truste chickie. Ik ga ook zo... Beetje fit voor den activiteit morgen
Jaaaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Foto van hoe ik eruit zag op de bruiloft?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las het ja, zo flauw altijd als die gaan protesteren.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat vonden m'n tenen/voeten niet.
Jaaaa.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar daar zijn de backupballerina's voor.
*is aan het googlen naar een goede uitleg*quote:
Klinkt logisch.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
*is aan het googlen naar een goede uitleg*
Het komt erop neer dat mijn nagel 'te' krom is en daardoor an de zijkant ingroeit. Daar kan dan een nagelbeugel op gezet worden, die 'trekt' de nagel recht zodat hij niet meer ingroeit.
http://pedicuremarja.nl/nagelbeugeltechniek/index.htmlquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt logisch.Wel lastig lijkt me.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:19 schreef megamandy het volgende:
Zo leuk! En je nagels ookdat strikje is ook zo lief
Dank jullie wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:26 schreef RenRen- het volgende:
Je zag er prachtig uit AB![]()
Nou, ik ga slapen, want die hoofdpijn gaat maar niet wegAls het door blijft gaan ga ik naar de dokter voor wat sterks, want ik kan zo mijn examen niet doen
Ze hebben het wel weer verkeerd geschrevenquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Super cute!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben jullie zo'n kleine vaatwasser of zoveel servies?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Whuuuuuuuuut, ik heb bijna niks gemist hierDe lente is zeker weer begonnen
Lekker druk de hele teringbende hier nog opgeruimd, gepoetst, 5 vaatwassers weggewerkt (), 7 wassen gedraaid, wat nodige delen van het lichaam geschoren en daarna mijn koffer ingepakt.
Nu even cool-downen, dan slapen en dan kan ik zo rond 4 uur weer opstaan![]()
Ik heb boek 1 van True Blood boeken serie in mijn tas gegooid, lekker lezen in het vliegtuig![]()
En na mijn vakantie ga ik kijken of en waar ik een Kindle kan kopen enzo
Lekker zomerkleding in mijn tas gegooid, 1 dikkere trui en een jurkje![]()
I don't care i'm fat, I like wearing it!![]()
Bambi, je zag er echt heel erg goed uit zeg! Je feestboek-foto is ook erg mooi![]()
Dico, veel plezier met stappen (veel alcohol drinken, dan voel je je afgescheurde velletje niet meer)
Je mag me trouwens nog een keer vertellen waar je goed kan stappen/borrelen hier in de regio want dat weet ik echt niet
En Priempkje, ik weet dat je nu waarschijnlijk lekker ligt te tukken, maar ik wens je net zo'n supergaaf vrijgezellenfeest toe als ik hadIk heb zo'n extreem leuke dag gehad toen, met allemaal leuke mensen er omheen, heerlijk! Hoop dat dat voor jou net zo is! Ik ga na mijn vakantie alles wel terug lezen, ben benieuwd hoe het was
Oooh dat is wel een fijne gedachte zegquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh oh en. Aanvullende beurs gaat ook iets omhoog dus zelfs zonder werk heb ik nog 125 euro per maand om van rond te komen.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en tijdens het eten stuurde mijn moeder een WAbericht:
'Er is een pakketje voor je!'
-'Maak open!'
'Er zitten 3 lakjes in, klopt dat??'
-'OMG wtf nee, het moeten er 9 zijn!'
'HAHA het zijn er 9, je schrok he?!'
En toen heeft ze een foto gestuurd. En nu ben ik thuis, kan ik ze nergens vinden
Jawelquote:
Nah dunno, ik snap eigenlijk niet waar ze zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JawelLichaam is moe van de klap, maar ik ben thuis gelijk op bed gelegd en tot 8 uur geslapen, hang nu even op de bank, vandaag niets doen
Fijn dat je lakjes al uit customs zijn, misschien hoef je nix te lappen, of alleen de administratiekosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
omnomquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Konijn zit lekker mijn pyjama te nommen
Hij is nu onderweg naar Nederland!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://websro.correios.com.br/sro_bin/txect01$.Inexistente?P_LINGUA=001&P_TIPO=002&P_COD_LIS=re203319289br
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij is nu onderweg naar Nederland!
Kan je even vooruitquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mama ging net postzegels halen voor me, en douanebriefjes. Heeft ze zo'n heel blokje gekregen
Yepquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar als ie nu pas onderweg is naar nederland, dan hoef ik toch nog niet bij te betalen? Dat doet de nlse douane tovh?
Fijn zeg...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:40 schreef Diconnected het volgende:
Falende vrienden heb ik, ging met vriendin naar de stad, die wou toch niet, dus ik ging alleen want er zouden nog een zooi andere mensen zijn. Kom ik daar, is er fucking nobodyheb nog half uur daar gewacht en in iedere kroeg gekeken, geen van m'n vrienden was er... Echt heel fijn. Dus was precies 12 uur thuis, nog even tv gekeken en ga nu maar Game of Thrones kijken
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat zag je er mooi uit Bambi
Musical was![]()
Reden we net terug over de A4, was er een file door (dachten wij) werkzaamheden. Bleek er gewoon een vet ongeluk te zijn gebeurd en toen wij langsreden zag ik nog in 1 van de auto's een jongen op de passagiersstoel voorover gebogen hangen en de voorruit was helemaal verbrijzeld recht tegenover waar hij hingIk denk dat wij er eerder waren dan de ambulance/lijkenwagen
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en tijdens het eten stuurde mijn moeder een WAbericht:
'Er is een pakketje voor je!'
-'Maak open!'
'Er zitten 3 lakjes in, klopt dat??'
-'OMG wtf nee, het moeten er 9 zijn!'
'HAHA het zijn er 9, je schrok he?!'
En toen heeft ze een foto gestuurd. En nu ben ik thuis, kan ik ze nergens vinden
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JawelLichaam is moe van de klap, maar ik ben thuis gelijk op bed gelegd en tot 8 uur geslapen, hang nu even op de bank, vandaag niets doen
Fijn dat je lakjes al uit customs zijn, misschien hoef je nix te lappen, of alleen de administratiekosten
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik krijg een Ipadheeft net de nieuwste besteld. Hij heeft de 4 net
'Maar dan heb jij ook een Ipad!' En wss ook nog met zijn Guccihoesje, want die nieuwe is dikker
Nee niet echtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:44 schreef princess-a het volgende:
Wat zag je er super leuk uit BambiEcht dat rokje
![]()
Unf wat ontzettend naar om te zienKon je nog wel slapen?
Priem begrijp ik nou goed dat jouw vrijgezellenfeestje vandaag is?
Oh ik kwam net iets tegen, MUST HAVE NOOOWWWWorden in april uitgebracht door Ciaté en Sephora
![]()
[ afbeelding ]
Dat snap ik ook echt nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
ff terug gelezen, wat onwijs verrot om te zien idd uft! gelukkig dat je wle kon slapen
ik snap sowieso mensen die toekijken bij dat soort ongelukken nietals de ambulance er is en je niet hoeft te helpen ofzo zou ik echt niet toe blijven kijken
ik hoorde dat er met mijn auto ongeluk ook super veel mensen omheen stonden, ik snap niet dat je het leuk vind om iemand halfdood uit een auto gehaald wordt te zien
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
Om 10u30 waren 2 vrienden hier van cif.. Net koffie gedronken en om 11u gingen ze weer naar buiten... kwamen terug met een koffer waarop staat 'paklijst voor priem'
Ik heb nu koffer gepakt met simpele dingen als sportschoenen/paraplu/ondergoed/slaapspul/wasspul.....
En nu zit ik te wachten
Van zulke mensen moeten ze echt het rijbewijs afpakken, ook al rijden ze minder dan 50 km te hardquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat snap ik ook echt niet![]()
Mijn huidige baan is bij een bouwbedrijf en als je met de auto ernaartoe rijdt, is er een vet onhandige kruising op een weg waar je 30 mag, maar al die stoere zakenmannetjes rijden er minstens 60. Van links komen daar bussen (met voorrang) de hoek om, maar de bosjes staan zo hoog dat je die pas op het laatste moment ziet. Naast die busbaan kruist er ook een fietspad van links die wel doorloopt naar rechts. En die fietsers hebben dus ook voorrang.
Nu was er laatst een bromfietser aangereden en ik was met de bus naar mijn werk gegaan. En het was precies aan de kant waarlangs ik moest lopen om naar werk te komen. Die meneer lag daar dus nog op de grond met allemaal bloed en ambulancebroeders die eerste hulp aan het verlenen waren. Dus ik ben er snel voorbij gesjeesd. Bleek het later dat het een uitvoerder van ons was die hem aangereden hadDie reed én te hard én door de laagstaande zon had hij hem niet gezien.
Die man is nu dus verlamd
God je vrienden weten het wel spannend te maken voor je he! Haahaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
Om 10u30 waren 2 vrienden hier van cif.. Net koffie gedronken en om 11u gingen ze weer naar buiten... kwamen terug met een koffer waarop staat 'paklijst voor priem'
Ik heb nu koffer gepakt met simpele dingen als sportschoenen/paraplu/ondergoed/slaapspul/wasspul.....
En nu zit ik te wachten
Kan ook nog ja lolquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks pak je al die shit in en komen ze vandaag niet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
En nu zit ik te wachten
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
AAAHHH
ik blijf met mijn nagel van mijn kleine teen aan de bank hangen en nu is die ingescheurt voor 70% 3mm boven mijn nagelriem
* SpaceInvaders vloekt
Ik vind het wel een beetje suf dat je steeds zit te wachten terwijl je je tijd nuttiger had kunnen gebruiken. Ik zou zoiets echt niet willen, en de mensen die mij kennen weten ook dat ze moeten vertellen WANNEER EN HOELAAT. Anders doe ik niet mee, klaarquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:53 schreef PriemGirl het volgende:
Nou... spees zou nog wel eens gelijk kunnen hebben... Is nog maar weinig beweging te zien
En cif en ik willen eigenlijk nog wat gaan shoppen voor de bruiloft als er toch niks gaat gebeuren dus argh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |