GLITTERVESTJES!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
Fuck. Het is wel morgen.
Ok nou euh.. ik ga weer verder poetsen...
Doe eens bier proberen!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eh voor een chocoladeganache frosting, wat kan ik nemen in plaats van corn syrup?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
Fuck. Het is wel morgen.
Ok nou euh.. ik ga weer verder poetsen...
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:41 schreef Lindytje het volgende:
Priem gaat morgen een circusactiviteit doen
![]()
http://www.circusschoolhannesenco.nl/
Have fun babe!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik zal foto's posten van den goeien pyramide
![]()
Truste chickie. Ik ga ook zo... Beetje fit voor den activiteit morgen
Jaaaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Foto van hoe ik eruit zag op de bruiloft?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las het ja, zo flauw altijd als die gaan protesteren.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat vonden m'n tenen/voeten niet.
Jaaaa.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar daar zijn de backupballerina's voor.
*is aan het googlen naar een goede uitleg*quote:
Klinkt logisch.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
*is aan het googlen naar een goede uitleg*
Het komt erop neer dat mijn nagel 'te' krom is en daardoor an de zijkant ingroeit. Daar kan dan een nagelbeugel op gezet worden, die 'trekt' de nagel recht zodat hij niet meer ingroeit.
http://pedicuremarja.nl/nagelbeugeltechniek/index.htmlquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt logisch.Wel lastig lijkt me.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:19 schreef megamandy het volgende:
Zo leuk! En je nagels ookdat strikje is ook zo lief
Dank jullie wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:26 schreef RenRen- het volgende:
Je zag er prachtig uit AB![]()
Nou, ik ga slapen, want die hoofdpijn gaat maar niet wegAls het door blijft gaan ga ik naar de dokter voor wat sterks, want ik kan zo mijn examen niet doen
Ze hebben het wel weer verkeerd geschrevenquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Super cute!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben jullie zo'n kleine vaatwasser of zoveel servies?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Whuuuuuuuuut, ik heb bijna niks gemist hierDe lente is zeker weer begonnen
Lekker druk de hele teringbende hier nog opgeruimd, gepoetst, 5 vaatwassers weggewerkt (), 7 wassen gedraaid, wat nodige delen van het lichaam geschoren en daarna mijn koffer ingepakt.
Nu even cool-downen, dan slapen en dan kan ik zo rond 4 uur weer opstaan![]()
Ik heb boek 1 van True Blood boeken serie in mijn tas gegooid, lekker lezen in het vliegtuig![]()
En na mijn vakantie ga ik kijken of en waar ik een Kindle kan kopen enzo
Lekker zomerkleding in mijn tas gegooid, 1 dikkere trui en een jurkje![]()
I don't care i'm fat, I like wearing it!![]()
Bambi, je zag er echt heel erg goed uit zeg! Je feestboek-foto is ook erg mooi![]()
Dico, veel plezier met stappen (veel alcohol drinken, dan voel je je afgescheurde velletje niet meer)
Je mag me trouwens nog een keer vertellen waar je goed kan stappen/borrelen hier in de regio want dat weet ik echt niet
En Priempkje, ik weet dat je nu waarschijnlijk lekker ligt te tukken, maar ik wens je net zo'n supergaaf vrijgezellenfeest toe als ik hadIk heb zo'n extreem leuke dag gehad toen, met allemaal leuke mensen er omheen, heerlijk! Hoop dat dat voor jou net zo is! Ik ga na mijn vakantie alles wel terug lezen, ben benieuwd hoe het was
Oooh dat is wel een fijne gedachte zegquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh oh en. Aanvullende beurs gaat ook iets omhoog dus zelfs zonder werk heb ik nog 125 euro per maand om van rond te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |