Dafuq. Dan gaan ze dus uit van de letterlijkheid van het eindequote:Op zondag 25 maart 2012 17:51 schreef 2Happy4U het volgende:
http://pastebin.com/znYraLnF
Spoilers over DLC / ME4. Niet 100% bevestigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heten... Hmm.. Wat ik heb gelezen denk ik dat ik het bij Mass Effect houd en het laat vallen zodra ze stoppen met ME3.
Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Vooral dat over de Catalyst en Shepard... laat Shepard alsjeblieft met rust, denk ik dan. Sowieso, laat alle characters uit (deze periode van) Mass Effect met rust en bedenk nieuwe.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:51 schreef 2Happy4U het volgende:
http://pastebin.com/znYraLnF
Spoilers over DLC / ME4. Niet 100% bevestigd.
| 1 | Consideration: Possible backlash? |
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
In tegenstelling tot veel andere (geloof ik) vind ik het einde juist geweldig!Met je eens; een happy ending had misstaan hier. Ze hadden alleen dat eindfilmpje beter moeten uitwerken, door per keuze verschillende gevolgen te laten zien. Dan was er vast wat minder ophef geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan had je wat beter op moeten letten. Die tertiaire missies vullen de verschillende war assets aan, of laten ze juist afnemen. Afhankelijk wat je doet. En je zou toch denken dat in tijden van conflicten middelen schaars zijn, dus dat het niet raar is dat er niet met geld gesmeten wordt. Want zo blijft de balans wel aanwezig in 't spel, zodat je niet alles maar kunt kopen en echt moet kiezen welke wapens je upgradet of juist niet, welke uitrustingen je koopt e.d. Zo blijft 't nog een beetje interessant.quote:Maar ik vond de game zelf wel wat 'hol' aanvoelen....de tertaire missies voegen werkelijk niks toe. Ja je krijg er wat geld voor, maar je hoort overal dat geld geen rol speelt bij het verslaan van de reapers, en jij krijgt als ultieme redder een paar duizend credits van de Alliance_!
Je zou toch denken dat je op z'n minst het beste van het beste qua wapens aangeboden krijgt. Maar nee, je moet zelf diep in de buidel tasten om een beetje een goede sniper te kunnen aanschaffenIk vind dat 't prima af te wisselen valt. De Priority-missies, met daarnaast de N7 missies + alle kleinere scan-object missies en alle meningsverschillen op de citadel. Zoals ik hierboven al zei, alle beetjes helpen. 't Is alleen dat je journal het niet echt overzichtelijk houdt voor je gevoel.quote:MaargoedZe hadden al die sidemissies zoals ze nu zijn moeten schrappen en er 6 ofzo hele goede, lange extra missies van moeten maken.
Daarbij had ik 't wel leuk gevonden om verschillende beelden te zien bij het eindgevecht van een aantal assets die je verzameld hebt. Zou me het gevoel geven dat ik 't ergens voor had gedaan. Nou komt het gewoon alleen neer op hóe hoog het totaal EMS is.
Maar even concluderend: totdat Bioware haar eigen visie op ME3 heeft uitgelegd, ga ik niet lopen speculeren over het eind. Voor mijn gevoel klopt alles, behalve de laatste cutscene. Maar over een paar weken/maanden valt er pas echt te oordelen.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Nja dat is het dus, die war assets maken geen reet uit. Of althans, ja je moet ze halen wil je de minste slachtoffers hebben. Maar dat had natuurlijk veel en veel beter uitgewerkt kunnen worden. Nu deed ik het alleen voor het geld maar zelfs dat is eigenlijk raar zoals ik al zei.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:53 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Met je eens; een happy ending had misstaan hier. Ze hadden alleen dat eindfilmpje beter moeten uitwerken, door per keuze verschillende gevolgen te laten zien. Dan was er vast wat minder ophef geweest.
[..]
Dan had je wat beter op moeten letten. Die tertiaire missies vullen de verschillende war assets aan, of laten ze juist afnemen. Afhankelijk wat je doet. En je zou toch denken dat in tijden van conflicten middelen schaars zijn, dus dat het niet raar is dat er niet met geld gesmeten wordt. Want zo blijft de balans wel aanwezig in 't spel, zodat je niet alles maar kunt kopen en echt moet kiezen welke wapens je upgradet of juist niet, welke uitrustingen je koopt e.d. Zo blijft 't nog een beetje interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over de onduidelijkheid van de journal en de verschillende sidequests. Ik vind het moeilijk om te bepalen of het nu echt zo onduidelijk is of dat ik gewoon heel erg verwend ben door Skyrim, die elke scheet die je moet laten een marker op de map geeft.Ok stelletje hokboeren
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:27 schreef padlarf het volgende:
Over de indoctrination theory:Je weet inmiddels toch wel dat die theory niet klopt? Dat heeft Bioware zelf gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Dat snap ik, maar ik kwam het net tegen en wilde het gelijk met jullie delenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je weet inmiddels toch wel dat die theory niet klopt? Dat heeft Bioware zelf gezegd.
quote:It is a game. Not a movie.
And more specifically, its a role-playing game. The players are *part* of the game. Part of the process of building and experiencing the game, much more so than with most other forms of entertainment.
Entitlement is really a right, for the gamer, because they have participated, actively, in the game itself.
[..]
I'd say a Role-Playing Video Game Trilogy Ending should (try to) do the following: Reward the player's choices throughout the series. The big stuff they did should be noted. They should *feel* like they had a unique impact on the world.
Echt?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je weet inmiddels toch wel dat die theory niet klopt? Dat heeft Bioware zelf gezegd.
Ik heb een linkje geplaatst een paar topics terug, te lui om het nu op te zoeken.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben erachter gekomen dat 2Happy van metal houdt
Maar dan steun ik dag 1 DLCquote:Op zondag 25 maart 2012 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar koop ME3 nou eens, kunnen we samen de MP heerschen \m/
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar dan steun ik dag 1 DLC
En Origin![]()
Maar ik moet zeggen, het is wel verleidelijk
Geth Pulse komt er nog een beetje bij in de buurtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |