Dat doe je nou toch ook op 't forum, dus dat maakt toch niet zoveel verschil?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik een telefoon heb met internet... en ik maak een twitter-acount aan... dan ga ik ook non stop tweeten... alleen maar om het belachelijk te maken:
tweet 1: ik smeer nu een boterjam
tweet 2: ik neem een hap mmm lekker kaas!
tweet 3: zo, dat vult de maag!
tweet 4: pfff dorst, ff drinken pakken
tweet 5: zo lekker zeg!!
tweet 6: ik moet poepen
tweet 7: he nee he, wc papier is op..
Of met een leuke meisje en dan de hele tijd op de telefoon kuttenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:32 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik zie gewoon de hele tijd overal mensen de hele tijd als een stel zombies bezig met hun mobiel alsof heel hun leven erom draait
Nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef Myraela het volgende:
Ik val wel mee hoor, qua telefoon-gebruik. Maar ik moet hem wel altijd bij hebben.
zou hem niet direct nu onder de douche zetten, misschien is hij bang. Zou hem eerst ff wat beter leren kennen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:33 schreef Myraela het volgende:
Zouden we dat moeten doen ja? Hij stinkt wel heel erg, maar ik heb geen honden-spullen in huis.
Zo even kijken of we nog ergens brokjes kunnen halen, nu heeft die de kattenbrokjes op.
Was Mandy aan het klagen ja?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Of met een leuke meisje en dan de hele tijd op de telefoon kutten
maar niet achter elkaar, wacht maar tot ik twitter heb!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dat doe je nou toch ook op 't forum, dus dat maakt toch niet zoveel verschil?
Ik heb een regel ik wil geen vrienden die de ganse dag lopen te kutten met hun mobiel helaas zijn mobielloze vrienden steeds zeldzamer aan het wordenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Of met een leuke meisje en dan de hele tijd op de telefoon kutten
misschien bij gehandicapten instelling gaan kijken naar vrienden..?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:38 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik heb een regel ik wil geen vrienden die de ganse dag lopen te kutten met hun mobiel helaas zijn mobielloze vrienden steeds zeldzamer aan het worden
Het schoolplein, wat klinkt dat aandoenlijk liefquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
Ik doe dat gewoon op het schoolplein, je weet zelluf.
God de teringquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien bij gehandicapten instelling gaan kijken naar vrienden..?
Een van m'n beste vrienden heeft ook geen mobiele telefoon. Da's wel irritant.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien bij gehandicapten instelling gaan kijken naar vrienden..?
ghehehe wat doen mensen tegenwoordig op hets choolplein , behalve telefoonkutten..?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Het schoolplein, wat klinkt dat aandoenlijk lief
Ja hoe noem je het anders.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Het schoolplein, wat klinkt dat aandoenlijk lief
Elkaar schuren. Althans, iedereen, behalve heloef.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe wat doen mensen tegenwoordig op hets choolplein , behalve telefoonkutten..?
flippo's, knikkers...?
Praten vreemd genoeg. Ik zie echt enorm weinig mensen laptoppen of telefoneren.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe wat doen mensen tegenwoordig op hets choolplein , behalve telefoonkutten..?
flippo's, knikkers...?
Elkaar schuren heb ik weer wat gemist?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
Elkaar schuren. Althans, iedereen, behalve heloef.
Okay dankje. Komt goed dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou hem niet direct nu onder de douche zetten, misschien is hij bang. Zou hem eerst ff wat beter leren kennen.
wel eten geven, desnoods pasta of rijst (zonder saus en zout enzo) of bruine boterham
Vriendjes worden?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:38 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik heb een regel ik wil geen vrienden die de ganse dag lopen te kutten met hun mobiel helaas zijn mobielloze vrienden steeds zeldzamer aan het worden
Ik heb geen behoefte aan schuren hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
aaaahw, nou paparazzi (met camear op mobieltjes uiteraard) hebben we óók nodig tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt er aan, heeft het schommels, een zandbak en een wip? Dan noem ik 't de speelplaats.
zielig man, wat is het voor hond..?quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik een telefoon heb met internet... en ik maak een twitter-acount aan... dan ga ik ook non stop tweeten... alleen maar om het belachelijk te maken:
tweet 1: ik smeer nu een boterjam
tweet 2: ik neem een hap mmm lekker kaas!
tweet 3: zo, dat vult de maag!
tweet 4: pfff dorst, ff drinken pakken
tweet 5: zo lekker zeg!!
tweet 6: ik moet poepen
tweet 7: he nee he, wc papier is op..
ik dacht dat wippen helemaal in was...?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Schommels heersen nog steeds bij de speeltuin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk iets van een golden retriever.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zielig man, wat is het voor hond..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:45 schreef palawan het volgende:
Eindelijk, ik heb weer internet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel sneller dan verwacht toch?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk iets van een golden retriever.
Maar kijk hoe mageraaaahw.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
[..]
Maar kijk hoe magerLijkt een golden... arm beest veels te magerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lijkt ook nog jong (niet ouder dan 2 jaar)..quote:
Mee eens is nog niet zo oud volgens mij ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lijkt ook nog jong (niet ouder dan 2 jaar)..
[..]
Maar kijk hoe magerDie is wel mager ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuur hem maar een paar weken naar mij, dan is ie binnen no time te dik.
Misschien is het dan wel te laatquote:
Ja, de oplevering zou pas maandag zijn. Maar al het spul was vandaag al binnen, en ze liggen blijkbaar voor op schema!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel sneller dan verwacht toch?
ik heb hier nog compleet-vlees voor sporthonden liggen, stuur maar 2 weekjes hierheenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:50 schreef Chamastya het volgende:
Beestje eens lekker op vers vlees zetten
Chocolaatjes geven,dan gaat het wel hard.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:50 schreef Chamastya het volgende:
Beestje eens lekker op vers vlees zetten
Chocola is slecht voor een hond.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:51 schreef twi het volgende:
[..]
Chocolaatjes geven,dan gaat het wel hard.
Oh, wacht....
Ik kan geen hondjes meer erbij hebben vroeger deed ik nog weleens opvang nu kan dat even nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb hier nog compleet-vlees voor sporthonden liggen, stuur maar 2 weekjes hierheen
maar neem aan dat de buurman zijn hond wel weer terug wil als hij uit het ziekenhuis is of niet..?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:52 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik kan geen hondjes meer erbij hebben vroeger deed ik nog weleens opvang nu kan dat even niet![]()
Dan nog, als de beste man zijn dier niet kan verzorgen moet er een passende oplossing komen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar neem aan dat de buurman zijn hond wel weer terug wil als hij uit het ziekenhuis is of niet..?
klopt, maar hoop altijd dat t beestje verwaarloost is door een situatie die opgelost kan worden>.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:54 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dan nog, als de beste man zijn dier niet kan verzorgen moet er een passende oplossing komen.
Lekker na het aftrekken op schoolquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik dacht dat wippen helemaal in was...?
Je hebt overal mensen voor he.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt, maar hoop altijd dat t beestje verwaarloost is door een situatie die opgelost kan worden>.
Als buurman uit het ziekenhuis is en beter in zijn vel zit, kan hij misschien we goed zorgen. Kan me niet voorstellen dat mensen min of meer expres / uit laksheid hun hond verwaarlozen...
oh god dat programma, zou t liefst door de tv heenkruipen en die mensen ff zelf aan een ketting vastleggen in de zon... met een bak water nét buiten bereik...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt overal mensen voor he.
Zie bij zo'n programma op animal planet in Amerika toch regelmatig hele schrijnende situaties voorbij komen.
Ja preciesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh god dat programma, zou t liefst door de tv heenkruipen en die mensen ff zelf aan een ketting vastleggen in de zon... met een bak water nét buiten bereik...
om te wandelen en te trainen, gewoon genieten dusquote:
Dit en voor de jacht beveiliging en nog wel wat meer dingetjesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
om te wandelen en te trainen, gewoon genieten dus
Juist ja. Vooral dat wandelen, al zijn mijn honden daar niet zo'n favoriet van..vooral met het warmere weer is dat lastig.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kortsnuitig zeker:pquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:16 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Juist ja. Vooral dat wandelen, al zijn mijn honden daar niet zo'n favoriet van..vooral met het warmere weer is dat lastig.
Zie foboquote:
Wandel dan liever alleen dan met een hond waar je constant op moet letten, of die weer sneller dan jezelf loopt of weer ergens minuten aan gaat staat te ruiken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als t goed is, let de hond op jou....quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wandel dan liever alleen dan met een hond waar je constant op moet letten, of die weer sneller dan jezelf loopt of weer ergens minuten aan gaat staat te ruiken.
Daar heb ik er al 5 van gehadquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:18 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Zie foboZe hebben 't nogal snel warm en weten hun energie niet zo goed te spreiden. In het begin dus veel heen en weer rennen waardoor ze na 30min. al lopen te hijgen als een malle.
ah senners!! ja die hebben t idd ook wel snel warm hihiquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:18 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Zie foboZe hebben 't nogal snel warm en weten hun energie niet zo goed te spreiden. In het begin dus veel heen en weer rennen waardoor ze na 30min. al lopen te hijgen als een malle.
MN..?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:22 schreef Chamastya het volgende:
Maar het allerliefste heb ik gewoon een MN als het even kan
eht..? ik heb daar dan weer helemaal niets mee... behalve dat ze imposant groot zijn!quote:
Absoluut hehe. Ik heb ook bobtails gehad, was nog erger.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah senners!! ja die hebben t idd ook wel snel warm hihi
Als het om eigen honden gaat werk ik liever met de grotere rassen, Opvang maakt me niet zoveel uitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eht..? ik heb daar dan weer helemaal niets mee... behalve dat ze imposant groot zijn!
Nog 3 1/2 uur....quote:
Je mag dan naar huis?quote:
Dan heb ik eindelijk weekend jaquote:
erg he... zon soort verhaal ook gehad met mijn beauc... sommige dingen gaan er nooit uit helaasquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:28 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Absoluut hehe. Ik heb ook bobtails gehad, was nog erger.
De grootste Berner op de foto is geadopteerd. Zijn voormalige baasjes gingen uit elkaar en geen van beiden wilden de hond hebben. Was toen al 6jr oud. Die hond is zoveel tekort gekomen, niet leuk meer. Mocht alleen in de keuken leven, eten & drinken in de keuken. Mocht niet in de woonkamer komen. Wandelen was een groot woord voor zijn baasjes..voordeur open, straat oversteken en daar stonden een paar struikjes waar de hond 5 minuten werd 'uitgelaten'. Ik hoorde via via dat ze de hond kwijt wilden. Dus ik ging kijken..en binnen 5 minuten werd mij al gevraagd of ik 'm niet direct wilde meenemen. Toen gingen er allerlei alarmbellen rinkelen bij mij, want de hond was ook bijhoorlijk schuw. Ik heb 'm maar meteen meegenomen. 's Avonds kwam mevrouw nog even z'n riem, drink- en eetbak brengen. Geen afscheid van de hond genomen. Totaal emotieloos. Brrrr.
Heeft me veel moeite gekost om het vertrouwen van die hond te winnen. Spelen doet 'ie nooit. Zelfs nu, na 2 jaar, schrikt 'ie nog als ik 'm wil aaien.. ik wil niet weten wat ze allemaal met die hond hebben uitgespookt.
geen doggybag..?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
Wow was heerlijk bij de Japanner! 4 rondes hadden we van 5 gerechten. Maar de vierde ronde niet gehaald
Dan ben je wel snel terug zegquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
Wow was heerlijk bij de Japanner! 4 rondes hadden we van 5 gerechten. Maar de vierde ronde niet gehaald
Badum tssquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:04 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook toen ik nog puberde
Jij bent al gepensioneerdquote:
hm.. jammer, je had hier best mogen brengenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahahaha nee, wilde eerst nog loempia's in mijn jaszak doen, maar wa vettig
Hihi
Na 1 keer proberen vond ik het tijd voor pensioen.quote:
Oh, ik ben zo´n lamme vreterd dat ik gerust van 6 tot 12 blijf eten en drinkenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 uur vind ik lang zat
Je mag max 3 uur blijven zitten. Maar we konden echt niet meer
Ze korten op de pensioenen, als ik jou was zou ik maar weer hard aan het werk gaanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Na 1 keer proberen vond ik het tijd voor pensioen.
ik had dat 3e uur ook lekker blijven zitten, misschien zakt mn eten en heb ik plek voor nog 1 hapje hiihquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik ben zo´n lamme vreterd dat ik gerust van 6 tot 12 blijf eten en drinken![]()
Oh nee er wordt gekort op mijn hosselpensioen wat nu?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze korten op de pensioenen, als ik jou was zou ik maar weer hard aan het werk gaan
Servetjes erom en gaanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahahaha nee, wilde eerst nog loempia's in mijn jaszak doen, maar wa vettig
Hihi
zorgen dat je rijke vrouw hosseltquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh nee er wordt gekort op mijn hosselpensioen wat nu?
Ja, das dus wat ik doe. Ben gek op kleine hapjes, zoals tapas. Kun je de hele avond en nacht door blijven eten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik had dat 3e uur ook lekker blijven zitten, misschien zakt mn eten en heb ik plek voor nog 1 hapje hiih
idd! en als je vol zit... gewoon overal 1 klein mini hapje van nemen, gewoon voor het proefje!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, das dus wat ik doe. Ben gek op kleine hapjes, zoals tapas. Kun je de hele avond en nacht door blijven eten.
Ik heb vast je bedrijfskleding afgestoft voor je:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh nee er wordt gekort op mijn hosselpensioen wat nu?
Maar wat MILF's hunten dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zorgen dat je rijke vrouw hosselt
moeders zijn niet per definitie rijk he... meestal niet... kinderen zijn niet goedkoop!quote:
Wijn erbij, goed gezelschapquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
idd! en als je vol zit... gewoon overal 1 klein mini hapje van nemen, gewoon voor het proefje!
oh en een vol terras... mensjes kijken!quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb vast je bedrijfskleding afgestoft voor je:
[ afbeelding ]
Kinderenquote:
Ja maar meestal zijn oudere vrouwen rijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moeders zijn niet per definitie rijk he... meestal niet... kinderen zijn niet goedkoop!
tenzij ze goede baan hebben en je oude dag betalen
Hebben we hierquote:
Hier ook.quote:
Ja, die zijn nog jong terwijl jij al gepensioneerd bentquote:
Hier zit ik vaak, vlak aan het waterquote:
ja en dat mag dus nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik ben zo´n lamme vreterd dat ik gerust van 6 tot 12 blijf eten en drinken![]()
Waarom mag dat niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en dat mag dus niet
Op een terrasje met tapas is het niet erg... Want dan lekker wijn of biertje erbijdan bestel je gewoon 1 keer in het half jury tapas
Max 3 uur. Dus 4 rondes van 5 hapjes in 3 uurquote:
Ja dat dachten we bij ronde 2....quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik had dat 3e uur ook lekker blijven zitten, misschien zakt mn eten en heb ik plek voor nog 1 hapje hiih
Ik ga gewoon jong met pensioen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, die zijn nog jong terwijl jij al gepensioneerd bent![]()
[ afbeelding ]
dan heet dat vut..quote:
Oh, zo´n conceptquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Max 3 uur. Dus 4 rondes van 5 hapjes in 3 uur
http://restaurant-oudemaas.nl/index.jsp?ACTION=GOCOMBO&MID=900
Door gratis drank ga je vol zitten, logisch dus dat niemand de hele maaltijd op kanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, zo´n conceptDaar had ik van gehoord ja. Ziet er wel relaxed uit. Hier hebben ze dat amper.
Wel hebben ze 1 restaurant dat je je gehele maaltijd inclusief alle drank gratis geeft als je alles op krijgt. Is nog niemand gelukt
Ik ga in hosselvut.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan heet dat vut..![]()
edit: of uitkering-trekken
en maaltijd is vast belachelijk zwaar gemaakt door een bizarre hoeveelheid patat ed..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Door gratis drank ga je vol zitten, logisch dus dat niemand de hele maaltijd op kan
Slim is dat
Vlees alleen al is al 750 gram. Ik begin er niet aanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Door gratis drank ga je vol zitten, logisch dus dat niemand de hele maaltijd op kan
Slim is dat
gesoesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vlees alleen al is al 750 gram. Ik begin er niet aan
Oh meer niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en maaltijd is vast belachelijk zwaar gemaakt door een bizarre hoeveelheid patat ed..
Watjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie altijd die scène uit Se7en voor me als ik eraan denk, die dooie gast met z´n kop in z´n bord etenquote:
Nee, gezond verstand heet dat. Je haalt dingen door de warquote:
dat was echt naar...!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie altijd die scène uit Se7en voor me als ik eraan denk, die dooie gast met z´n kop in z´n bord eten
Maar wel een briljante filmquote:
Zei de geit.quote:
Ik wel. En nu?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zo briljant vindt ik Se7en niet.
Niet echt.quote:
Ja, Heloef moet weer noodgedwongen aan het werkquote:
Dat dacht ik dus ookquote:
Dat zei je al dat hoef je niet nog een keer te herhalen.quote:
Oh, sorry hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat zei je al dat hoef je niet nog een keer te herhalen.
ik kende m al.. ben ik nou een fok-nerd?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762
Er is een docu over FOK!
Hey rokjequote:
heb jij t ook zo warm? pffffffffquote:
Leuk, ga ik even kijken...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
Er is een docu over FOK!
Beetje vent duwt zoiets toch zonder knipogen in z'n holle kies manquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, gezond verstand heet dat. Je haalt dingen door de war
Mijn schoonvader zou zeggen; dat kan ik op! Wedden? Hmzzzzz Hahahaha. Ik denk dat hij dicht in de buurt komt hoorquote:
Nee, ik ben redelijk gewend aan warmtequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heb jij t ook zo warm? pffffffff
Nou en? Denk je dat ze de hele tijd lief tegen mij doen? Het hoort erbij man, toughen up a bit!quote:
Een beetje vent hosselt een mooie vrouw, maar vreet zichzelf geen gescheurde maagwand en darmkanaal aanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Beetje vent duwt zoiets toch zonder knipogen in z'n holle kies man
magnetronkoffie is echt goor, bah.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou en? Denk je dat ze de hele tijd lief tegen mij doen? Het hoort erbij man, toughen up a bit!
En het was allemaal slechts een garpje hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou en? Denk je dat ze de hele tijd lief tegen mij doen? Het hoort erbij man, toughen up a bit!
ik ook.. ik denk ook eigenlijk dat t meer aan mezelf ligtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ben redelijk gewend aan warmte
Overgang?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook.. ik denk ook eigenlijk dat t meer aan mezelf ligt![]()
t zal de overgang zijn
Ik heb serieus soms opvliegersquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook.. ik denk ook eigenlijk dat t meer aan mezelf ligt![]()
t zal de overgang zijn
En dan snel naar buiten om af te koelen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb serieus soms opvliegers
Fucked hormoonbalans enzo.
ja, ik ben al oud en seniel enzoquote:
nja same herequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb serieus soms opvliegers
Fucked hormoonbalans enzo.
Water over je kopquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan snel naar buiten om af te koelen?
een emmer vol ijsblokjes zul je bedoelen u_uquote:
Oh, toch maar eens make-up kopen voor mijn horror-look dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uitgelopen make-up zou het wel afmaken, brom ik je.
Maar ben jij niet dat leuke meisje in je fobo?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja, ik ben al oud en seniel enzo
Ik ken hem niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nope.
[ afbeelding ]
Kijk dit is nu een briljante film.
Lost in translation, idd een mooie filmquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nope.
[ afbeelding ]
Kijk dit is nu een briljante film.
Dr_flashquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
Er is een docu over FOK!
Over fok!. Was op zich niks in de docu wat ik niet al wist, maar was wel leuk om even naar gekeken te hebbenquote:
was ik dat maarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ben jij niet dat leuke meisje in je fobo?
Daar ging mijn beeldquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
was ik dat maar
maar ik ga even "verhuizen, latersss![]()
Awwwwquote:
Linkje?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Over fok!. Was op zich niks in de docu wat ik niet al wist, maar was wel leuk om even naar gekeken te hebben
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
Er is een docu over FOK!
Een beetje zoals ik nu dusquote:
Helaas jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Marbasnarf doet het aardig goed hè tot nu toe.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:07 schreef palawan het volgende:
Tieten op TC!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Tieten op TC!PalaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Tieten op TC!BullshitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Tieten op TC!...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TGing om je usernamequote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:09 schreef palawan het volgende:
Goh, ik zeg tieten en wordt direct 4x gequote
Je zou toch bij mij langskomen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat ik morgenochtend ga doen
Vertel het!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Flashen op TC want dan zit er toch niemand?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
We gaan ervan uit dat je dat zo mede gaat delen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan we morgen in de avond naar Rotterdam?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
VoetballenEindelijk weer
Vriendin haar elftal is niet compleet
Dus ik heb me opgeofferd
Zin in
Nu slapen dus, want moet fit zijn
Veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
VoetballenEindelijk weer
Vriendin haar elftal is niet compleet
Dus ik heb me opgeofferd
Zin in
Nu slapen dus, want moet fit zijn
Geen idee? Hoezo?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan we morgen in de avond naar Rotterdam?
Weet niet wat Snarf haar plannen zijn, moet je even aan haar vragenquote:
Nu al naar bedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet niet wat Snarf haar plannen zijn, moet je even aan haar vragensowieso een serieuze M&M show
Ik ga naar bed! Ciao
misschien een Mshow ipv MMshowquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet niet wat Snarf haar plannen zijn, moet je even aan haar vragensowieso een serieuze M&M show
Ik ga naar bed! Ciao
Serieus? Jullie?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga naar bed! Ciao
Voetballen!! Ik wil scoren morgenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:22 schreef palawan het volgende:
[..]
Nu al naar bed
Tot over 20 minuten he
Haha ben je er nog? dan heb ik gewoon gelijk gehadquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voetballen!! Ik wil scoren morgen
Truste kerelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Veel plezier straks, ik ga m'n bedje opzoeken
Faaaaaal! Wtf! Ik kan niet slapen! Half 9 wekkerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:57 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha ben je er nog? dan heb ik gewoon gelijk gehad
Goedemorgen dan!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
Kon heel de nacht niet slapen... Dat gaat wat worden straks op het voetbalveld
Gelukkig is het mooi weer!
Kijk Myraela, dit is het voorbeeld van een subtiele hint in 't wild.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:23 schreef Faxie het volgende:
en dan competitie spelen in Rotterdam (Delfshaven, dus als er mensen willen komen kijken....)
Wat was er gisteren dan, ouwe lul van me?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
PFffftt, wat een dag gister. Ben nog steeds naar de tering.
Ik merk dat ik oud aan ht worden ben.
5 uur wakker gebeld door mijn zusje. Daarna om 6 uur opstaan om op tijd op stage te zijn. Begeleider kwam kijken naar een les. Alles ging mis.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat was er gisteren dan, ouwe lul van me?
Ik stem voor de dag extra.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
5 uur wakker gebeld door mijn zusje. Daarna om 6 uur opstaan om op tijd op stage te zijn. Begeleider kwam kijken naar een les. Alles ging mis.![]()
Bij de volgende les kreeg ik niet alle aandacht en heb ik eigenlijk les staan geven aan 7 leerlingen.![]()
Daarna werken met 2 nieuwe collega´s die alles fout deden.![]()
Vervolgens uit met een vriend, waar ik me schijt slecht voelde en constant naar de wc moest.![]()
Toen ik eindelijk in bed lag, werd ik weer snel wakker omdat ik moest poepen en toen kon ik pas van 7 tot 10 slapen.![]()
Over een half uur weer werken en daarna een les voorbereiden en naar een verjaardag. Morgen weer de hele dag werken. Ik moet iets minder dingen in mijn week stoppen. Of een extra dag hebben.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:52 schreef Myraela het volgende:
Maar ik ga in het park liggen met een fles wijn.
Oh leuk wanneer ga je.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:06 schreef heloef het volgende:
Zo een verkapte wie-wil-er-alsjeblieft-met-mij-de-stad-in post geplaatst op Feestboek, ik ben er klaar voor. Eerst even douchen.
Ik vond het jammer dat er geen smilie kwam.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:12 schreef heloef het volgende:
Kaneel niet haten
Je moet wat als je geen vrienden hebt.
Half 3 ongeveerquote:
Verdiende loon!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat er geen smilie kwam.
Maar je had toch vrienden? 7 stuks of zo zei je eerderquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:12 schreef heloef het volgende:
Kaneel niet haten
Je moet wat als je geen vrienden hebt.
Pics!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mn jurkje aan. Ik ben er klaar voor.
Nu even wachten tot degene waarmee ik ga wakker is.
Mensen die slapen in het weekend.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Ohja! Ik ben nét wakker en ik heb echt héééééérlijk geslapen
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Faaaaaal! Wtf! Ik kan niet slapen! Half 9 wekker
Na een uur of 55 werken heb ik altijd wel trek in een nachtje stevig pitten jaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die slapen in het weekend.![]()
quote:
quote:Bazenjurkje. Alleen in het park zonder legging, maar voor over straat is het jurkje anders wat kort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Bazenjurkje. Alleen in het park zonder legging, maar voor over straat is het jurkje anders wat kort.
Je bent wel erg bezig met je kleding, dat vind ik wel leuk.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Bazenjurkje. Alleen in het park zonder legging, maar voor over straat is het jurkje anders wat kort.
Vroeger vond ik dat kei lekker, nu eet ik het echt nooit meer.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:24 schreef heloef het volgende:
Zo even een broodje tonijn naar binnen werken.
Even kijken...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:35 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand even een vrolijk zomers muziekje?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:35 schreef Myraela het volgende:
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:52 schreef twi het volgende:
Oké ik draai het langzaam van zomerhitjes naar m'n eigen muzieksmaak. Sorry.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:57 schreef debeterebob het volgende:
Dit was toch wel de summerhit een paar jaar geleden. Alleen veel te vaak gehoord, zodat dit aanhoren soms wat lastig is.
Weet ik, Twitje. En die gast ook echt denken dat ie de allerbeste isquote:
quote:
Had je gedacht.quote:
Here we gooooo!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:20 schreef Myraela het volgende:
Mario als ringtone. Ik ben een eindbaas. Danku.
Enormquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:23 schreef debeterebob het volgende:
Lekker gespamd. Genieten jullie dr ook van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |