Dat doe je nou toch ook op 't forum, dus dat maakt toch niet zoveel verschil?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik een telefoon heb met internet... en ik maak een twitter-acount aan... dan ga ik ook non stop tweeten... alleen maar om het belachelijk te maken:
tweet 1: ik smeer nu een boterjam
tweet 2: ik neem een hap mmm lekker kaas!
tweet 3: zo, dat vult de maag!
tweet 4: pfff dorst, ff drinken pakken
tweet 5: zo lekker zeg!!
tweet 6: ik moet poepen
tweet 7: he nee he, wc papier is op..
Of met een leuke meisje en dan de hele tijd op de telefoon kuttenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:32 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik zie gewoon de hele tijd overal mensen de hele tijd als een stel zombies bezig met hun mobiel alsof heel hun leven erom draait
Nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef Myraela het volgende:
Ik val wel mee hoor, qua telefoon-gebruik. Maar ik moet hem wel altijd bij hebben.
zou hem niet direct nu onder de douche zetten, misschien is hij bang. Zou hem eerst ff wat beter leren kennen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:33 schreef Myraela het volgende:
Zouden we dat moeten doen ja? Hij stinkt wel heel erg, maar ik heb geen honden-spullen in huis.
Zo even kijken of we nog ergens brokjes kunnen halen, nu heeft die de kattenbrokjes op.
Was Mandy aan het klagen ja?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Of met een leuke meisje en dan de hele tijd op de telefoon kutten
maar niet achter elkaar, wacht maar tot ik twitter heb!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dat doe je nou toch ook op 't forum, dus dat maakt toch niet zoveel verschil?
Ik heb een regel ik wil geen vrienden die de ganse dag lopen te kutten met hun mobiel helaas zijn mobielloze vrienden steeds zeldzamer aan het wordenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Of met een leuke meisje en dan de hele tijd op de telefoon kutten
misschien bij gehandicapten instelling gaan kijken naar vrienden..?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:38 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik heb een regel ik wil geen vrienden die de ganse dag lopen te kutten met hun mobiel helaas zijn mobielloze vrienden steeds zeldzamer aan het worden
Het schoolplein, wat klinkt dat aandoenlijk liefquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
Ik doe dat gewoon op het schoolplein, je weet zelluf.
God de teringquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien bij gehandicapten instelling gaan kijken naar vrienden..?
Een van m'n beste vrienden heeft ook geen mobiele telefoon. Da's wel irritant.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien bij gehandicapten instelling gaan kijken naar vrienden..?
ghehehe wat doen mensen tegenwoordig op hets choolplein , behalve telefoonkutten..?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Het schoolplein, wat klinkt dat aandoenlijk lief
Ja hoe noem je het anders.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Het schoolplein, wat klinkt dat aandoenlijk lief
Elkaar schuren. Althans, iedereen, behalve heloef.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe wat doen mensen tegenwoordig op hets choolplein , behalve telefoonkutten..?
flippo's, knikkers...?
Praten vreemd genoeg. Ik zie echt enorm weinig mensen laptoppen of telefoneren.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe wat doen mensen tegenwoordig op hets choolplein , behalve telefoonkutten..?
flippo's, knikkers...?
Elkaar schuren heb ik weer wat gemist?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
Elkaar schuren. Althans, iedereen, behalve heloef.
Okay dankje. Komt goed dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou hem niet direct nu onder de douche zetten, misschien is hij bang. Zou hem eerst ff wat beter leren kennen.
wel eten geven, desnoods pasta of rijst (zonder saus en zout enzo) of bruine boterham
Vriendjes worden?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:38 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik heb een regel ik wil geen vrienden die de ganse dag lopen te kutten met hun mobiel helaas zijn mobielloze vrienden steeds zeldzamer aan het worden
Ik heb geen behoefte aan schuren hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
aaaahw, nou paparazzi (met camear op mobieltjes uiteraard) hebben we óók nodig tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt er aan, heeft het schommels, een zandbak en een wip? Dan noem ik 't de speelplaats.
zielig man, wat is het voor hond..?quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik een telefoon heb met internet... en ik maak een twitter-acount aan... dan ga ik ook non stop tweeten... alleen maar om het belachelijk te maken:
tweet 1: ik smeer nu een boterjam
tweet 2: ik neem een hap mmm lekker kaas!
tweet 3: zo, dat vult de maag!
tweet 4: pfff dorst, ff drinken pakken
tweet 5: zo lekker zeg!!
tweet 6: ik moet poepen
tweet 7: he nee he, wc papier is op..
ik dacht dat wippen helemaal in was...?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Schommels heersen nog steeds bij de speeltuin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk iets van een golden retriever.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zielig man, wat is het voor hond..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:45 schreef palawan het volgende:
Eindelijk, ik heb weer internet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel sneller dan verwacht toch?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk iets van een golden retriever.
Maar kijk hoe mageraaaahw.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
[..]
Maar kijk hoe magerLijkt een golden... arm beest veels te magerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lijkt ook nog jong (niet ouder dan 2 jaar)..quote:
Mee eens is nog niet zo oud volgens mij ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lijkt ook nog jong (niet ouder dan 2 jaar)..
[..]
Maar kijk hoe magerDie is wel mager ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuur hem maar een paar weken naar mij, dan is ie binnen no time te dik.
Misschien is het dan wel te laatquote:
Ja, de oplevering zou pas maandag zijn. Maar al het spul was vandaag al binnen, en ze liggen blijkbaar voor op schema!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel sneller dan verwacht toch?
ik heb hier nog compleet-vlees voor sporthonden liggen, stuur maar 2 weekjes hierheenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:50 schreef Chamastya het volgende:
Beestje eens lekker op vers vlees zetten
Chocolaatjes geven,dan gaat het wel hard.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:50 schreef Chamastya het volgende:
Beestje eens lekker op vers vlees zetten
Chocola is slecht voor een hond.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:51 schreef twi het volgende:
[..]
Chocolaatjes geven,dan gaat het wel hard.
Oh, wacht....
Ik kan geen hondjes meer erbij hebben vroeger deed ik nog weleens opvang nu kan dat even nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb hier nog compleet-vlees voor sporthonden liggen, stuur maar 2 weekjes hierheen
maar neem aan dat de buurman zijn hond wel weer terug wil als hij uit het ziekenhuis is of niet..?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:52 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik kan geen hondjes meer erbij hebben vroeger deed ik nog weleens opvang nu kan dat even niet![]()
Dan nog, als de beste man zijn dier niet kan verzorgen moet er een passende oplossing komen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar neem aan dat de buurman zijn hond wel weer terug wil als hij uit het ziekenhuis is of niet..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |