quote:Op zondag 25 maart 2012 11:50 schreef Opoefiets het volgende:
TS zag dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Als ik klaar ben met jou heb je geen rug meer overquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:44 schreef Chai het volgende:
Ik kan juist niet op platte schoenen lopen, maar dat doe ik ook gewoon, want van altijd op hakken raakt mijn rug helemaal misvormd.
Nee nee, 18 is de leeftijdquote:Op zondag 25 maart 2012 14:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Klopt je geb. datum in je profiel? Ik ben trouwens 1.90 en bij Nike's heb ik 46,5.
Geen idee, ben er nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:15 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ik verdwaal altijd in Almelo.Maria Parochie is wel nice, al die huisjes om die gigantische kerk.
Wat een onzinquote:Op zondag 25 maart 2012 14:41 schreef okiokinl het volgende:
miesjes op hakken vinden dat ze te korte benen hebben.
Dan oefen je langer toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 14:34 schreef kingmob het volgende:
[..]
Lijkt me niet iets wat met een halfuurtje gedaan is
Onzin, hakken zijn gewoon mooiquote:Op zondag 25 maart 2012 14:41 schreef okiokinl het volgende:
Vooral als je ze de hele dag hebt gedragen, en dan een voetenbadje nemenquote:Op zondag 25 maart 2012 14:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True dat. Dat gevoel in je voeten als je je high heels net uitgetrokken hebt is wel echt
Lengte misschien, korte benen nee.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:41 schreef okiokinl het volgende:
Allstars als reserve hierquote:Op zondag 25 maart 2012 15:01 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Vooral als je ze de hele dag hebt gedragen, en dan een voetenbadje nemen![]()
maar draag ze meestal niet de hele dag, ballerina's als reserve
Dat is net als zeggen dat roken eigenlijk wel lekker is!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:33 schreef Cher- het volgende:
Terechte klacht maar je vergeet het feit dat hakken soms wel lekker en comfortabel kunnen lopen. Of jij koopt gewoon altijd Bristol-hakken, kan ook nog maar laat dit niet doorschemeren als een feit want het is simpelweg niet zo. Fijne avond.
Je kunt ze makkelijk plat drukken omdat het allemaal stof is. Dan kun je ze wel redelijk makkelijk meenemen in je handtas. Moet je alleen niet zo'n klein onding hebben waar alleen je portemonnee en mobiel in passenquote:Op zondag 25 maart 2012 15:06 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Allstars als reserve ? dan mag je wel een boodschappentas meenemen
Die dikke in KPD is vies.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:03 schreef Pharkus het volgende:
Op FOK! zitten alleen sexy mooie gracieuze dames
Louboutins? Yeah right.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:12 schreef snakelady het volgende:
Ik heb graag hakken aan en ik kan er ook goed op lopen, helaas ging het een tijdje terug toch mis, liep in de stad en ik moest een stukje over kinderkopjes heen lopen, en net de laatste meter bleef ik met mijn hak tussen de kinderkopjes steken.![]()
Dan voel ik me zo enorm voor schut staan...
Maar dit..
[ afbeelding ]
En dit...
[ afbeelding ]
Is geen goede combinatie!
Bij sommige jurken zien hakken er wel veel beter uit dan ander schoeisel. Hangt een beetje van de rest van de kledingstijl af denk ik. En door hakken lijken ze een betere kont te hebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:12 schreef okiokinl het volgende:
[..]
maar waarom staan ze mooi?
omdat je benen dan langer lijken.
Was een voorbeeld, net als de foto van de kinderkopjes ook niet de daadwerkelijke kinderkopjes waren waar ik op liep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Ligt er maar net aan wat je nog meer aan hebt, maar hoge hakken hoeven niet perse hoerig te zijn, eerder elegant of zelfs stoer.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:12 schreef snakelady het volgende:
Ik heb graag hakken aan en ik kan er ook goed op lopen, helaas ging het een tijdje terug toch mis, liep in de stad en ik moest een stukje over kinderkopjes heen lopen, en net de laatste meter bleef ik met mijn hak tussen de kinderkopjes steken.![]()
Dan voel ik me zo enorm voor schut staan...
Maar dit..
[ afbeelding ]
En dit...
[ afbeelding ]
Is geen goede combinatie!
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:17 schreef snakelady het volgende:
Oh wauw, welkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Wat? Waarom? Ik typ alleen maar gemeen.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cher klinkt als mijn droomvrouw, mijn prinses. Ze is alleen 1.56.
Haha ja, ben ook niet echt gevallen, maar een charmante move was het niet op dat moment, hak zit een krasje op, meer niet gelukkig.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:21 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]kleding en hak hebben het overleeft ?
( kinderkopjes zijn toch halfrond ?)
Op basis van jouw posts in dit topic voelde ik mij ineens zo opgetogen.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat? Waarom? Ik typ alleen maar gemeen.
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Was een voorbeeld, net als de foto van de kinderkopjes ook niet de daadwerkelijke kinderkopjes waren waar ik op liep.
Goede spoiler, post ze in heels (lif) als je ze hebt!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bianca bij http://www.finds.nl in Den Bosch.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bianca bij http://www.finds.nl in Den Bosch.
Maar twijfel eigenlijk nog steeds, om heel eerlijk te zijn.
Uiteraard!quote:Op zondag 25 maart 2012 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Goede spoiler, post ze in heels (lif) als je ze hebt!?
quote:
Goede keuze. Waarom twijfel je? Ze zijn echtquote:Op zondag 25 maart 2012 15:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bianca bij http://www.finds.nl in Den Bosch.
Maar twijfel eigenlijk nog steeds, om heel eerlijk te zijn.
Volgens mij zijn ze makkelijk 400 euro. Dan zou ik ook twijfelen.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goede keuze. Waarom twijfel je? Ze zijn echt
Omdat ze wel vrij prijzig zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goede keuze. Waarom twijfel je? Ze zijn echt
550 euro....quote:Op zondag 25 maart 2012 15:37 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze makkelijk 400 euro. Dan zou ik ook twijfelen.
Met mij aan je zij, nóg mooier.quote:
Koopje!!quote:Op zondag 25 maart 2012 15:37 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze makkelijk 400 euro. Dan zou ik ook twijfelen.
2 paar per maand dus, 24 na een jaar, 48 na 2 jaar, 96 na 4 jaar, enzovoorts.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:44 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Daar moet ik bijna een halve maand voor werken
Gelukkig heb ik het financieel gezien best makkelijk, maar dat is niet altijd zo geweest, er was een tijd dat ik daar een maand mee moest doen.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:44 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Daar moet ik bijna een halve maand voor werkenMaar ze zijn wel echt mooi
![]()
Daardoor lijkt het alsof je verborgen issues hebt. En dat maakt je kwetsbaar en fokkers vallen daarop.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat? Waarom? Ik typ alleen maar gemeen.
Jaha, dat moet zelfs!quote:Op zondag 25 maart 2012 15:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het financieel gezien best makkelijk, maar dat is niet altijd zo geweest, er was een tijd dat ik daar een maand mee moest doen.
Maar aan de andere kant, nu ik het heb mag ik toch best eens een buitensporige aankoop doen? toch? zeg nu ja!!
Als je het jezelf kan veroorloven, dan zou ik zeggen lekker kopenquote:Op zondag 25 maart 2012 15:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het financieel gezien best makkelijk, maar dat is niet altijd zo geweest, er was een tijd dat ik daar een maand mee moest doen.
Maar aan de andere kant, nu ik het heb mag ik toch best eens een buitensporige aankoop doen? toch? zeg nu ja!!
Oh! Nee dat is niet zo.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Daardoor lijkt het alsof je verborgen issues hebt. En dat maakt je kwetsbaar en fokkers vallen daarop.
Deze vrouw weet.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:57 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als je het jezelf kan veroorloven, dan zou ik zeggen lekker kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |