Dankje jeejquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:32 schreef Marie30 het volgende:
Net even door topic één gebladerd, leuk topic! Goed idee, Kruidkoekje.
Iddquote:
Hoe het daar staat vind ik ze niet heel leuk, maar ik moet ze aan zienquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
http://www.hm.com/nl/prod(...)01-A#article=98801-D
Kun je beter niet aan mij vragen. Ik vind het voor mezelf al moeilijk om in de zomer en leuk gekleed te gaan en luchtig. Tot nu toe nog niet gelukt..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat vind jij dan leuke schoenen voor dit weer? Ik moet even snel tijdelijke goedkope summer shoes hebben aangezien ik volgende maand pas genoeg geld heb om grote aankopen te doen.
Je kan dan nog beter van die nep Allstars halen bij de van Haren dan dat je die schoenen van de H&M gaat halen. Die zien er echt te goedkoop uit en zijn ook verre van mooi. Of wacht tot volgende maand en houd 15 euro over.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat vind jij dan leuke schoenen voor dit weer? Ik moet even snel tijdelijke goedkope summer shoes hebben aangezien ik volgende maand pas genoeg geld heb om grote aankopen te doen.
Heb je huidkleurig ondergoed geprobeerd? Dat schijnt niet door.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:39 schreef kruidkoekje het volgende:
http://www.zalando.nl/rar(...)IS31_1878778&size=XL
Ik heb hem binnen, alleen hij schijnt nogal doorondergoed zie je en bh ook.. Bh kan je van die plakstrips kopen, alleen misvormen die je tieten niet nogal dan? ik vind zonder bh het niet mooi onder een shirt.
en welke oplossing voor ondergoed? jurkje is wel erg kort zeg en ik ben maar 1.62, ik kan iig niet bukken.en ik ben bang dat tijdens lopen hij wat omhoog kruipt.. maar dat kan ik nu moeilijk testen als ik hem nog niet aan kan
oh en men navel zie je ook
maar hij is zo mooi
Ik heb wel thuis liggen ik ga het proberen. Wit scheen iig te veel door.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:11 schreef Misstique het volgende:l
[..]
Heb je huidkleurig ondergoed geprobeerd? Dat schijnt niet door..
bootschoenen van de bristol oid, zijn 6e heb er deze winter nog op gelopenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
WE, Zara.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:30 schreef Bombshell het volgende:
Waar verkopen ze basic V-hals shirts met een kleur. Dus niet zwart, wit, & grijs want die zie je genoeg.
glansstofquote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef n8n het volgende:
Al die goedkope v-halsjes (we, h&m, zara etc.) hebben van die smerige glansstof dat niet ademt en snel vorm verliest. Zijn er ook ergens gewoon ouderwets katoene te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |