quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:06 schreef remi1986 het volgende:
Noem haar dweil en maak de vloer met haar schoon
Enige oplossing.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik woon niet meer thuis.Begeleid wonen omdat autisme.
Dan moet het wel een ernstig soort autisme zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe zwaar het autisme is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:08 schreef FokNederland het volgende:
Sinds wanneer moet je daarvoor begeleid wonen?
Waarom ga je dan ook op haar werkterrein zitten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:11 schreef Amoeba het volgende:
Asperger. Ik was 17 toen ik uit huis ging, nog geen VWO diploma, weinig inkomsten omdat ik nog naar school moet, dus ik had weinig keus. Plus mijn ouders hadden nog veel te zeggen omdat ik geen 18 was. Ze begon weer te zeiken omdat ik op het aanrecht zat, dus ben ik maar vertrokken. Fuck die kop.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:08 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dan moet het wel een ernstig soort autisme zijn.
Studeer jij psychologie dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe zwaar het autisme is.
Nee, maar ik ken wel genoeg mensen met autisme.quote:
Sheldon?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:14 schreef trigt013 het volgende:
Lijk je een beetje op die gast van de Bing Bang Theorie?
dat ben ikquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:14 schreef trigt013 het volgende:
Lijk je een beetje op die gast van de Bing Bang Theorie?
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken wel genoeg mensen met autisme.
Wacht heet jij toevallig Yellis?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:11 schreef Amoeba het volgende:
Asperger. Ik was 17 toen ik uit huis ging, nog geen VWO diploma, weinig inkomsten omdat ik nog naar school moet, dus ik had weinig keus. Plus mijn ouders hadden nog veel te zeggen omdat ik geen 18 was. Ze begon weer te zeiken omdat ik op het aanrecht zat, dus ben ik maar vertrokken. Fuck die kop.
Ik ken er ook veel en ik kan me daar wel iets bij voor stellen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ook.
En ze zijn heus niet allemaal hetzelfde. Het concept 200 autisten bij elkaar is geen succes.
Beter neem je je autistische lul en neem je haar eens goed te grazen op dat aanrecht. Pis het hele huis onder, laat die teef maar eens merken dat het jouw territorium is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:11 schreef Amoeba het volgende:
Doe even normaal man.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beter neem je je autistische lul en neem je haar eens goed te grazen op dat aanrecht. Pis het hele huis onder, laat die teef maar eens merken dat het jouw territorium is.
Tikkeltje overdrevenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beter neem je je autistische lul en neem je haar eens goed te grazen op dat aanrecht. Pis het hele huis onder, laat die teef maar eens merken dat het jouw territorium is.
Ik zou aanvullend op haar bord schijten...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ah een connaisseurquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:22 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik zou aanvullend op haar bord schijten...
Dat dus.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
200 bij elkaar is wel erg veel ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ook.
En ze zijn heus niet allemaal hetzelfde. Het concept 200 autisten bij elkaar is geen succes.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kalmeer jezelf neger.
En trek je broek eens op.
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen idee, ik liep net naar beneden met 2 oordopjes in, begon ze alsnog te lullen. Ze volgde me tot op mijn kamer om allerlei shit te vertellen. Ik zei enkel dat ik er geen zin in had en zette Lynyrd Skynyrd nog wat harder.quote:
Snap dat dan, het recht van een vrouw is het aanrecht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:11 schreef Amoeba het volgende:
Klopt, maar ik vertik het. Ik piep 'm er des ochtends gewoon tussenuit. Ik ben toch eerder wakker. Zostraks mn spullen maar eens klaarleggenquote:
Je bent een rebel zonder reden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vertik het. Ik piep 'm er des ochtends gewoon tussenuit. Ik ben toch eerder wakker. Zostraks mn spullen maar eens klaarleggen
Vandaag erachter gekomen dat een net vrijgekomen meisje waar ik een oogje op had weer ingepalmd is door die ex.quote:
Beter kweek je je eigen vrolijkheid dan dat je die van anderen zit te vergallen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vandaag erachter gekomen dat een net vrijgekomen meisje waar ik een oogje op had weer ingepalmd is door die ex.Godver
Maar uiteraard is dat geen reden. Wel een reden om de vrolijkheid getemperd te zien worden.
Beter houdt ze haar bek.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beter kweek je je eigen vrolijkheid dan dat je die van anderen zit te vergallen.
Krijg je zoiets.quote:
Ja ok, maar wat wil je eraan doen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Krijg je zoiets.
Die rotkop van haar wil alles weten. Ze opende ooit bankafschriften van een jongen hier, zuiver om te kijken wat hij uitspookte.
Niks. Ik zie wel waar ze mee aan komt zetten. Fuck it, ik moest de woonkamer overnemen omdat iemand er niet was. Zou hij het volgende week voor mij doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja ok, maar wat wil je eraan doen?
Wanneer gaan jullie nu eens neuken? Het begint pijnlijk te worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja sorry voor de verbaggering van jouw topic. Moest mijn grote maar enigzins stompzinnige vriendin Meloewa even op haar plaats zetten. Mijn excuses.
Aha, nou wat een toestand is het ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niks. Ik zie wel waar ze mee aan komt zetten. Fuck it, ik moest de woonkamer overnemen omdat iemand er niet was. Zou hij het volgende week voor mij doen.
Gelukkig voor haar heeft ze dat ook niet nodig.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:46 schreef Amoeba het volgende:
Zij maakt drama. Alsof zij 2x per week haar woonkamer poetst. Maargoed, als zij in Adidas kleding komt werken heb ik er geen respect voor.
quote:
BBW?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets waarom doet die shit het niet
Stiekem vliegen de vonken over daar, op die werkvloer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:06 schreef Amoeba het volgende:
Gewoon een twintiger met wat overgewicht en een slechte smaak. Raar geval
Uiteraard.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Stiekem vliegen de vonken over daar, op die werkvloer.
Moet ze eerst afvallen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit kan nog voordelig voor je uitpakken.
Fixed.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:18 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Wij doen onze vloer 1x per maand stofzuigen (vloerbedekking) en iedereen zegt altijd dat het bijzonder netjes is voor een woning met 4 jongeren.
Gewoon zeggen dat je beter je autisme weg kunt drinken in de kantine van het gesticht waar je je bevindt.
Dan ga je toch ergens anders heen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:30 schreef Amoeba het volgende:
Het is me wel gelukt, zonder dat ze me heeft gezien heb ik mn reistas opgehaald en die krantentas erneer gegooid. Wel balen dat er geen treinen naar Deurne gaan.
Dan zet de ns wel bussen in.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:30 schreef Amoeba het volgende:
Wel balen dat er geen treinen naar Deurne gaan.
TS zit er niet voor niksquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:53 schreef Paxcon het volgende:
Jezus je gedraagt je als een 13-jarige
Word eens volwassen.
Wtf, zit je met 24uurs begeleiding ofzo?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:32 schreef Amoeba het volgende:
Die gast die haar af komt lossen morgen wil ik ook liever niet zien. Oud militair die naar shit van Jettie Pallettie luistert.
Hij zit in een jeugdzorg woongroep.. Die mensen worden over het algemeen extreem geil als je zegt dat je meer zelfstandigheid wil.. In de eerste plaats omdat dat het doel is van dat soort programma's, maar vooral omdat ze dan minder werk hebben aan TS, en 'm ergens kunnen parkeren waar hij minder middelen kost..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:41 schreef erodome het volgende:
Meer zewlfstandigheid als 2 keer per week dweilen al een probleem is?
Lijkt me niet...denk dat hij eerst zijn taken gewoon eens moet doen zonder gedoe.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Autismequote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:43 schreef loveyourlife het volgende:
Wat is autisme precies? Ik heb er wel van gehoord maar ik weet niet precies wat het is.
Wikipediaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:43 schreef loveyourlife het volgende:
Wat is autisme precies? Ik heb er wel van gehoord maar ik weet niet precies wat het is.
Op deze manier kom je ook echt als een VWO'er overquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:11 schreef Amoeba het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vraag overplaatsing of ga gewoon weg.. 24 uurs groepenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:31 schreef Amoeba het volgende:
Ja, 24 uur. Effectief voeren ze geen fuck uit, behalve wat commanderen.
Contracten kan je opzeggen of aanpassen.. Ik zou iig zo snel mogelijk stappen ondernemen om onder die 24uurs begeleiding uit te komen. Sowieso die dikke..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:42 schreef Amoeba het volgende:
Zorgcontract getekend he. Verder heb ik wel heel gunstige voorwaarden, voor 100 p/m de dikste kamer.
Dan zit ik straks in een kamer van 300E p/m. Ik moet het VWO nog afmaken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:46 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Contracten kan je opzeggen of aanpassen.. Ik zou iig zo snel mogelijk stappen ondernemen om onder die 24uurs begeleiding uit te komen. Sowieso die dikke..
Wat is dat voor kromme logica trouwens? Kamer met 24u begeleiding voor ¤100,- en een zelfstandigere ¤300,-quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan zit ik straks in een kamer van 300E p/m. Ik moet het VWO nog afmaken.
Vraag Wajong aan. Of ben je al 18?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan zit ik straks in een kamer van 300E p/m. Ik moet het VWO nog afmaken.
Voor Wajong moet je juist 18 zijn.. Voor je 18e word er in principe voor je gezorgd is de gedachte. Wajong is er voor om de periode van na je 18e tot je dood te overbruggen. Die heb je trouwens zo met jou diagnose, TS. Dan kan je die kamer van 300 wel betalen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:10 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Vraag Wajong aan. Of ben je al 18?
Onzin. Als je 20 bent en je bent gediagnostiseerd op Asperger / PDD-Nos o.i.d. kan je ten alle tijden een Wajong aanvragen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:14 schreef dustbrain het volgende:
Maar je moet hem voor je 18de aanvragen. Anders kom je automatisch niet meer in aanmerking.
Nee. Ik ben nog nooit naar mn kamer gestuurd.quote:Op zondag 25 maart 2012 01:11 schreef Piebe het volgende:
TS ligt onderop.
Wat op zich best lekker is.
Was jij ook die Fok!ker die naar zijn kamer gestuurd werd, een tijdje terug?
Nee van asperger, lees het topic verdomme eens doorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
TS heeft last van het nice guy syndrome.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Onzin. Als je 20 bent en je bent gediagnostiseerd op Asperger / PDD-Nos o.i.d. kan je ten alle tijden een Wajong aanvragen.
Dat gaat nu echt niet meer zo makkelijk. Mensen met een beperking zullen in de eerste plaats hulp krijgen bij het vinden en het houden van werk. Hieraan verbonden krijgen ze een loon of dan wel studie aanvulling. Het is allemaal afhankelijk van wat iemand nog kan wat de restverdiencapaciteit is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat een rare informatie, ik ken meerdere gevallen van 18+ die na hun 18e
een aanvraag hebben gedaan, en al op hun 14e wisten PDD=Nos te hebben
of een dergelijke functie beperking, maar toen nog niet van een Wajong wisten.
Vooralsnog een verzoek ingediend, en een uitkering gekregen.
Nee, daarvoor moet je in het museum zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:44 schreef dustbrain het volgende:
Nou, excussziektes? Ik denk dat slecht gedrag bevordert wordt door besef van je ziekte. Maar het is geen tentoonstelling.
Oh jij ruige doerak! Verder is de beste oplossing natuurlijk het probleem zo lang mogelijk ontlopen i.p.v. actie te ondernemen en het probleem oplossen.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:14 schreef opgebaarde het volgende:
Werkte hier vroeger ook goed, mijn vingers in de oren stoppen en dan hard lalalalaa-en, wij zijn stoerrrr
Inderdazzle.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oh jij ruige doerak! Verder is de beste oplossing natuurlijk het probleem zo lang mogelijk ontlopen i.p.v. actie te ondernemen en het probleem oplossen.
Dat was ik toen. Ik heb de post wel gelezen want ik weet ondertussen dat je vrouwen beter maar niet boos kunt maken.quote:Op zondag 25 maart 2012 01:11 schreef Piebe het volgende:
TS ligt onderop.
Wat op zich best lekker is.
Was jij ook die Fok!ker die naar zijn kamer gestuurd werd, een tijdje terug?
Leuk topic was dat!quote:Op maandag 26 maart 2012 16:50 schreef pqrstuvw het volgende:
[..]
Dat was ik toen. Ik heb de post wel gelezen want ik weet ondertussen dat je vrouwen beter maar niet boos kunt maken.
Welnee joh, waarom? Alleen maar omdat ze me laat weten wat ze verwacht van mij?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:02 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Als het je vriendin is zou ik eens snel op zoek gaan naar een ander.
Duidelijkheid is fijn, kunnen veel vrouwen nog wat van lerenquote:Op maandag 26 maart 2012 17:09 schreef pqrstuvw het volgende:
[..]
Welnee joh, waarom? Alleen maar omdat ze me laat weten wat ze verwacht van mij?
Dat is juist fijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:09 schreef pqrstuvw het volgende:
[..]
Welnee joh, waarom? Alleen maar omdat ze me laat weten wat ze verwacht van mij?
Geven en nemen, zo hoort het ook gewoon eigenlijk.quote:
Zo is dat.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Duidelijkheid is fijn, kunnen veel vrouwen nog wat van leren
Nee, de begeleider van de begeleid wonen groep waarin TS woont.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:02 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Hebben we het hier nou over een zusje, moeder, vriendin, huisgenoot?
Als het je vriendin is zou ik eens snel op zoek gaan naar een ander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |