quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:06 schreef remi1986 het volgende:
Noem haar dweil en maak de vloer met haar schoon
Enige oplossing.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik woon niet meer thuis.Begeleid wonen omdat autisme.
Dan moet het wel een ernstig soort autisme zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik woon niet meer thuis.Begeleid wonen omdat autisme.
Ligt eraan hoe zwaar het autisme is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:08 schreef FokNederland het volgende:
Sinds wanneer moet je daarvoor begeleid wonen?
Waarom ga je dan ook op haar werkterrein zitten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:11 schreef Amoeba het volgende:
Asperger. Ik was 17 toen ik uit huis ging, nog geen VWO diploma, weinig inkomsten omdat ik nog naar school moet, dus ik had weinig keus. Plus mijn ouders hadden nog veel te zeggen omdat ik geen 18 was. Ze begon weer te zeiken omdat ik op het aanrecht zat, dus ben ik maar vertrokken. Fuck die kop.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:08 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dan moet het wel een ernstig soort autisme zijn.
Studeer jij psychologie dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe zwaar het autisme is.
Nee, maar ik ken wel genoeg mensen met autisme.quote:
Sheldon?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:14 schreef trigt013 het volgende:
Lijk je een beetje op die gast van de Bing Bang Theorie?
dat ben ikquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:14 schreef trigt013 het volgende:
Lijk je een beetje op die gast van de Bing Bang Theorie?
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken wel genoeg mensen met autisme.
Wacht heet jij toevallig Yellis?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:11 schreef Amoeba het volgende:
Asperger. Ik was 17 toen ik uit huis ging, nog geen VWO diploma, weinig inkomsten omdat ik nog naar school moet, dus ik had weinig keus. Plus mijn ouders hadden nog veel te zeggen omdat ik geen 18 was. Ze begon weer te zeiken omdat ik op het aanrecht zat, dus ben ik maar vertrokken. Fuck die kop.
Ik ken er ook veel en ik kan me daar wel iets bij voor stellen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ook.
En ze zijn heus niet allemaal hetzelfde. Het concept 200 autisten bij elkaar is geen succes.
Beter neem je je autistische lul en neem je haar eens goed te grazen op dat aanrecht. Pis het hele huis onder, laat die teef maar eens merken dat het jouw territorium is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:11 schreef Amoeba het volgende:
Doe even normaal man.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beter neem je je autistische lul en neem je haar eens goed te grazen op dat aanrecht. Pis het hele huis onder, laat die teef maar eens merken dat het jouw territorium is.
Tikkeltje overdrevenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beter neem je je autistische lul en neem je haar eens goed te grazen op dat aanrecht. Pis het hele huis onder, laat die teef maar eens merken dat het jouw territorium is.
Ik zou aanvullend op haar bord schijten...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ah een connaisseurquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:22 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik zou aanvullend op haar bord schijten...
Dat dus.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
200 bij elkaar is wel erg veel ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ook.
En ze zijn heus niet allemaal hetzelfde. Het concept 200 autisten bij elkaar is geen succes.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kalmeer jezelf neger.
En trek je broek eens op.
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen idee, ik liep net naar beneden met 2 oordopjes in, begon ze alsnog te lullen. Ze volgde me tot op mijn kamer om allerlei shit te vertellen. Ik zei enkel dat ik er geen zin in had en zette Lynyrd Skynyrd nog wat harder.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |