abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:14:50 #201
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_137917365
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:25 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wij hebben ze van Simonswerk. Die zijn in ieder geval goed, want we hebben er loeizware eiken voordeuren aan hangen...
Ah, kon zijn dat je die van Argenta had. Ik heb die namelijk ergens voorgeschreven en was wel benieuwd wat de werkelijke ervaringen er mee zijn.

Ik vindt die achterwand wel passen hoor zo, meranti zo te zien?
Wij werken wel eens wat af met een berken toplaag, dat is wat lichter, maar erg mooi om te zien.
pi_137917501
We hebben ook in eerste instantie gekozen om die achterwand zo te maken zoals deze is. Maar goed, dan ga je toch weer twijfelen of het niet nog mooier is als je het laat stucen. Op zich denk ik van wel, maar ik denk ook dat daarmee het gevoel wat je in die ruimte wil creëren verdwijnt. Het moet echt meer een tuinkamer zijn, met meer natuurlijke materialen.

Vandaar ook dat we armaturen hebben gemaakt van olielampen. Zou in ons huis nergens op slaan en ik ben ook bang dat als je de muren gaat stucen die lampen weer niet meer op zijn plaats zijn.

Dus waarschijnlijk blijft het zoals het is. Binnenkort moet de beslissing vallen, want de vloer moet erin.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:47:32 #203
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_137918303
We gaan bij ons de binnenmuren wel stucen zodat het lichter oogt. Enige wat ik nog niet weet is hoe we de balken netjes houden tijdens het stucen.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 02:29:43 #204
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_140529049
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:19 schreef DS4 het volgende:
We hebben ook in eerste instantie gekozen om die achterwand zo te maken zoals deze is. Maar goed, dan ga je toch weer twijfelen of het niet nog mooier is als je het laat stucen. Op zich denk ik van wel, maar ik denk ook dat daarmee het gevoel wat je in die ruimte wil creëren verdwijnt. Het moet echt meer een tuinkamer zijn, met meer natuurlijke materialen.

Vandaar ook dat we armaturen hebben gemaakt van olielampen. Zou in ons huis nergens op slaan en ik ben ook bang dat als je de muren gaat stucen die lampen weer niet meer op zijn plaats zijn.

Dus waarschijnlijk blijft het zoals het is. Binnenkort moet de beslissing vallen, want de vloer moet erin.
Ik zou in dit geval de muren bekleden met eikenhout. Dat pershout ziet er niet uit en stucwerk zou het inderdaad te strakmaken. De ideale oplossing is dan hout, maar wél mooi afgewerkt. Bekleden met eikenhout zoals je de balken in de constructie al hebt is erg mooi en past ook goed bij de stormlampen. Als vloer zou een wat mediterrane tegelvloer daar mooi bij passen naast dat het praktisch is met schoonmaken :)

Maar mooi schuurtje hoor ^O^
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_140591293
Ik kom elke dag met de trein langs een huis dat op de jouwe lijkt, klopt dat ;)?
pi_140597015
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:59 schreef friekin_ het volgende:
Ik kom elke dag met de trein langs een huis dat op de jouwe lijkt, klopt dat ;)?
Die vraag kan ik natuurlijk niet beantwoorden, maar als je mij per pm even aangeeft tussen welke stations, dan kan ik je iig aangeven of het wel of niet mijn woning kan zijn.

Voor de goede orde: er loopt dus wel een spoorlijn achter onze woning (op gepaste afstand...).
pi_145145314
Door je post in het iPhone topic toch maar eens besloten om deze reeks op te zoeken. Maar allejezus, wat een gaaf huis. _O_ :9~
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_145148501
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 01:42 schreef tofastTG het volgende:
Door je post in het iPhone topic toch maar eens besloten om deze reeks op te zoeken. Maar allejezus, wat een gaaf huis. _O_ :9~
Dank. Ik zie dat het draadje weer wat achter loopt overigens, dus weer wat foto's...

pi_145150097
Dat ziet er als een zeer fijn zit hoekje uit ondertussen!
  Moderator vrijdag 3 oktober 2014 @ 12:14:18 #210
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_145151732
Ik zou al blij zij met het tuinhuisje ;) !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_145153282
Ha...ik heb dezelfde lounge set in mijn tuin staan.....en daar houdt ook elke vergelijking verder mee op.
Complimenten voor je prachtige casa!
I am a Koala who Stretches :P
pi_145153698
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:16 schreef jdel het volgende:
Dat ziet er als een zeer fijn zit hoekje uit ondertussen!
Dat is ook een zeer fijn zithoekje... ;)
pi_145153781
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:07 schreef StretchingKoala het volgende:
Ha...ik heb dezelfde lounge set in mijn tuin staan.....
Goede keuze dan, want het is een van de weinigen die echt lekker zit. ;)
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:29:52 #214
269692 Divje
brr brr patapim
pi_145153947
:~ Prachtig!
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_145155803
Er is maar een klein ding jammer aan dit huis. Het interieur is zo nietszeggend.. Van de keuken tot de tegels in de badkamer, alles schreeuwt standaard en eenheidsworst. Jullie eigen smaak komt nergens echt naar boven. Ik vind dat persoonlijk best jammer.
pi_145156757
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 14:31 schreef friekin_ het volgende:
Er is maar een klein ding jammer aan dit huis. Het interieur is zo nietszeggend.. Van de keuken tot de tegels in de badkamer, alles schreeuwt standaard en eenheidsworst. Jullie eigen smaak komt nergens echt naar boven. Ik vind dat persoonlijk best jammer.
Je mag die mening toegedaan zijn, maar er is juist heel veel NIET standaard aan de oplossingen die wij gekozen hebben. De tegels in de badkamer zijn misschien wel gewoon wit, maar echt enorm groot (wat dan ook weer bij de meeste badkamers niet past) om maar eens wat te noemen. Een keuken met twee verschillende panelen (deels eiken, deels aluminium) is ook niet heel erg standaard. RVS afwerking rondom de deuren is uniek, al krijgt het inmiddels hier en daar navolging inmiddels heb ik begrepen.

Zo kan ik wel meer dingen noemen. Natuurlijk is onze bank met "klapleuningen" iets wat je veel ziet (maar was een stuk zeldzamer toen we de bank kochten). Onze andere bank daarentegen is weer wel zeer afwijkend. Onze keukentafel is toch ook weer gewoon op maat gemaakt op basis van onze specificaties en de vraag "weet u het zeker" die gesteld is in dat proces doet mij wederom vermoeden dat we geen standaard specificaties afgegeven hebben. Graniet op de vloer hebben we via via moeten bestellen vanwege het niet doorsnee zijn. We hebben hemel en aarde moeten bewegen om onze gashaard te krijgen zoals deze is.

Dus waar jij standaard en eenheidsworst vandaan haalt is mij een raadsel.

Dat jij het interieur kennelijk niet mooi vindt is een ander verhaal. Dat mag.
pi_145156928
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:10 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je mag die mening toegedaan zijn, maar er is juist heel veel NIET standaard aan de oplossingen die wij gekozen hebben. De tegels in de badkamer zijn misschien wel gewoon wit, maar echt enorm groot (wat dan ook weer bij de meeste badkamers niet past) om maar eens wat te noemen. Een keuken met twee verschillende panelen (deels eiken, deels aluminium) is ook niet heel erg standaard. RVS afwerking rondom de deuren is uniek, al krijgt het inmiddels hier en daar navolging inmiddels heb ik begrepen.

Zo kan ik wel meer dingen noemen. Natuurlijk is onze bank met "klapleuningen" iets wat je veel ziet (maar was een stuk zeldzamer toen we de bank kochten). Onze andere bank daarentegen is weer wel zeer afwijkend. Onze keukentafel is toch ook weer gewoon op maat gemaakt op basis van onze specificaties en de vraag "weet u het zeker" die gesteld is in dat proces doet mij wederom vermoeden dat we geen standaard specificaties afgegeven hebben. Graniet op de vloer hebben we via via moeten bestellen vanwege het niet doorsnee zijn. We hebben hemel en aarde moeten bewegen om onze gashaard te krijgen zoals deze is.

Dus waar jij standaard en eenheidsworst vandaan haalt is mij een raadsel.

Dat jij het interieur kennelijk niet mooi vindt is een ander verhaal. Dat mag.
Ik denk dat het voor mijn gevoel meer zit in de materialen en het kleurgebruik. Het kan ook zijn dat ik gewoon verwend ben door mijn design achtergrond. Ik mis alleen gewoon iets dat er echt uitspringt.
pi_145157201
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:17 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor mijn gevoel meer zit in de materialen en het kleurgebruik. Het kan ook zijn dat ik gewoon verwend ben door mijn design achtergrond. Ik mis alleen gewoon iets dat er echt uitspringt.
Mee eens, dat dingen uniek zijn en moeilijk aan te komen neemt niet weg dat de kleuren en materialen wel eenheidsworst uitstralen, iets wat ik jammer vind gezien het enorm mooie huis..
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 15:27:00 #219
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_145157203
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

Goede keuze dan, want het is een van de weinigen die echt lekker zit. ;)
Garden Life Style?
pi_145157391
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:17 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Op die manier... We hebben juist gekozen om vooral de kleuren van de foto's op de voorgrond te zetten, maar ik wil nog steeds een plant in een grote felrode pot tussen de bank en de haard. Lastig te vinden (zal wel maatwerk gaan worden) en mijn vrouw is minder gecharmeerd van het idee.

Het is ook gewoon nog niet volledig af, helaas...
pi_145157458
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:27 schreef Coelho het volgende:

Garden Life Style?
Nee. Die hadden ooit een goed zittende lounge set, maar is uit de collectie. Was wellicht te duur en verkocht daardoor slecht.
pi_145157649
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:26 schreef Pollewoppie het volgende:

Mee eens, dat dingen uniek zijn en moeilijk aan te komen neemt niet weg dat de kleuren en materialen wel eenheidsworst uitstralen, iets wat ik jammer vind gezien het enorm mooie huis..
Dan zou je het toch ook eens irl moeten zien. De foto's die juist de aandacht trekken komen op de foto's hier (ook maar met een telefoon geschoten) gewoon niet over imho.

Wat ook niet zo gek is, want op een sd tv kun je ook niet tonen hoe mooi beeld een hd tv geeft... ;)

(Ben trouwens wel benieuwd welke andere materiaalkeuze jullie zouden nemen)

[ Bericht 4% gewijzigd door DS4 op 03-10-2014 15:54:14 ]
pi_145480007
*knip*

Op verzoek verwijderd.

[ Bericht 86% gewijzigd door Vonkenboer op 15-10-2014 22:03:04 ]
pi_145481645
Heb je een drone gekocht ? :)
pi_145482322
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 02:55 schreef bluemoon23 het volgende:
Heb je een drone gekocht ? :)
Hoe raad je het zo..? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')