Dank. Zelf ook wel tevreden over...quote:
Wat ik mij vooral afvraag is wat het nut is om de dozen te bewaren als je de schoenen ervoor zetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:07 schreef tjoptjop het volgende:
Nooit verwacht dat jij van de mocropatta's was
Ik zie er nooit een Marokkaan in lopen eerlijk gezegd... Maar als dat wel zo is... don't care.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:07 schreef tjoptjop het volgende:
Nooit verwacht dat jij van de mocropatta's was
Niet alles hoeft nut te hebben...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:19 schreef bleiblei het volgende:
Wat ik mij vooral afvraag is wat het nut is om de dozen te bewaren als je de schoenen ervoor zet.
Eindhoven is het meest dichtbij van de 4...quote:Maar tof huis en mooie omgeving. In de buurt van welke grote brabantse stad is het?
1 jaar tevoren rond steken zodat hij een mooi fijne kluit vormt,quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:28 schreef tjoptjop het volgende:
Vergt dat nog speciale aandacht zo'n oude boom verplaatsen? Vind het wel heel erg tof.
Oh valt mee, is het redelijk zeker dat de boom het dan overleeft? Of is er nog een kans dat het toch niet 'pakt'quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:31 schreef densmee het volgende:
[..]
1 jaar tevoren rond steken zodat hij een mooi fijne kluit vormt,
verplanten
water geven eerste 2 jaar
Dank, dat lukte mij niet omdat iemand anders ook een poging tot heropening van dit draadje had gedaan...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:01 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb hem even gelinkt aan de rest van je topics
Er is alleen een waterpartij in de voortuin. Zo'n 30 meter breed, maar op de foto valt het toch niet zo op omdat er beukenhaag voor staat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:47 schreef Claudia_x het volgende:
Zo, de tuin maakt het echt af! Heb je eigenlijk iets van water in je tuin?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |