SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Bobbernaut is de paashaas!
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 24-03-2012 19:36:00 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Goeden TT
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:08 schreef RobertNL het volgende:
Top 11 voor reeks "Chinese Webshops" van 24-03-2011 t/m 23-03-2012
nr / aantal posts / gebruiker
001 1941 shiznuts
002 1052 RobertNL
003 0937 tokko1
004 0729 monkeybrain
005 0590 Iemand91
006 0536 08gnoT.
007 0523 Skippy_ball
008 0441 Goddelijker
009 0404 Downstar
009 0404 Miniem
011 0334 bobbernaut
590 posts! Waar verdoe ik mijn tijd mee zeg...Idem, ik heb hier ook wel aardig wat Chinees prul. Zou misschien nog 'ns een kabeltje, of horloge o.i.d kunnen halen maar dat is het ook wel. Plus ik moet nu niet zoveel bestellen want als die Chinezen eens tempo maken met herstocken of nieuw fabriceren van remotes komt straks zo'n 3KG spul uit China wil ik m'n huisgenoten (= moeder) niet aanstoot geven aan al die troep.quote:Hier is alles ook al binnen, bestel nu hoogstens eens in de maand iets (kabeltje o.i.d.) als ik het echt nodig heb.
Verder denk ik steeds, he die heb ik al, of nee dat hoef ik niet. Zelfs de new arrivals kunnen me de laatste twee maanden al niet meer boeien.
In 9.7" formaat; ja.quote:Volgende bestelling uit China wordt de Aurora II tablet![]()
![]()
Vandaag eerste bestelling binnengekregen, http://bit.ly/FmTransGamesalor
¤1,70 geen geld, ding werkt top, ziet er ook nog wel stevig uit. enige nadeel: bij eerste test zend ie alleen mono uit dus alleen geluid op linker speaker.
5 maart besteld, prima levertijd dus. zit nog te wachten op bestelling bij dx van 29 feb![]()
O nee k sta niet in de top11 nu maar meer onzin gaan posten![]()
grapje![]()
Maar ff on topic china post doet facking sloom.BAM dit is 3KB![]()
Nja ze hebben het nog altijd lastig idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:37 schreef Loll het volgende:
O nee k sta niet in de top11 nu maar meer onzin gaan posten![]()
grapje![]()
Maar ff on topic china post doet facking sloom.
Staan op verschillende forums van chinashopping dat er nog steeds problemen zijn.
Track & traces zou ook eind maart terug in orde moeten geraken, maar het draait daar idd niet lekker.![]()
Ach, heb nooit veel waarde gehecht aan de tracking, vaak loopt het zelfs als het goed werkt 1 dag+ achter.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:56 schreef jonasr het volgende:
[..]
Nja ze hebben het nog altijd lastig idd.
Staan op verschillende forums van chinashopping dat er nog steeds problemen zijn.
Track & traces zou ook eind maart terug in orde moeten geraken, maar het draait daar idd niet lekker.
Het is hoogstens handig om +-3 weken na verzending eens te kijken waar het pakketje uithangt
Nja in "orde" haha ;D. Iets beter werkend zoals nu xD.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ach, heb nooit veel waarde gehecht aan de tracking, vaak loopt het zelfs als het goed werkt 1 dag+ achter.
Het is hoogstens handig om +-3 weken na verzending eens te kijken waar het pakketje uithangt
Blijft gewoon enkel handig om eens te zien of je pakje al ergens voorbij de douane is gesukkeld of niet. Hopelijk krijgen ze het daar wel op de rails. Wacht liever maar 2 weken dan 4weken.
@Maar, ibood is nog sloomer als chinapost lol. Men micro-sd kaartje gaat telaat komen, net mail'tje gekregen dus, zo slecht is chinapost nog niet.
![]()
Iemand die misschien ervaring heeft met het volgenden?
Heb 2 accu`s voor laptops besteld. 1 daarvan werkt niet langer dan 15 minuten en is dan leeg. Dit aangegeven bij DX en kreeg als antwoord: I`m sorry for the defective sku32054, you dan have IT repaired at your local place at any store, we dan give you discount for compensation, do you agree?
Accu kostte me 35 euro maar wat is nou raadzaam, want er is volgens mij geen enkele winkel die accu`s repareert![]()
![]()
Proberen bij Paypal een claim in te dienen en anders je verlies nemenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb 2 accu`s voor laptops besteld. 1 daarvan werkt niet langer dan 15 minuten en is dan leeg. Dit aangegeven bij DX en kreeg als antwoord: I`m sorry for the defective sku32054, you dan have IT repaired at your local place at any store, we dan give you discount for compensation, do you agree?
Accu kostte me 35 euro maar wat is nou raadzaam, want er is volgens mij geen enkele winkel die accu`s repareert
Accu's uit china is gewoon een lastig ietsCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Aangeven dat de lokale IT winkel het niet kan zonder Chinese kindeerhandjes en dan vragen of ze bij DX niet wat staff er naartoe kunnen sturen? Just for the fun of it.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Accu kostte me 35 euro maar wat is nou raadzaam, want er is volgens mij geen enkele winkel die accu`s repareert
Als ze moeilijk blijven doen, gewoon claimen die shit inderdaad.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Zeggen dat dat te duur is (80 euro oid), dan zeggen ze dat je hem moet opsturen op hun kosten, en als dat hun ook te duur is krijg je je geld wel terug. Tenminste dat is mijn ervaringquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
accu's repareren?![]()
gewoon mailen dat t inderdaad niet kan, en dat je of een refund of replacement wil![]()
![]()
1. Verwacht geen standaard codes >5% (nieuwe policy)
2. Je kunt alleen recommender óf een coupon gebruiken, niet beide tegelijkertijd
3. Met recommender steun je tevens een medeFOK!ker, een coupon gaat verloren in het niet
4. Voor mogelijke coupons natuurlijk www.retailmenot.com en www.tjoos.comThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Weer eens iets besteld. Ditmaal bij Focalprice.
Product was niet te vinden bij BuyinCoins, en DX vind ik echt heel langzaam..
zonnebrilletjes![]()
FOK! Ban ~ Since 1999
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb net een Iphone kabel voor 1 cent gekocht bij **********, hoelang zal het ongeveer duren tot ik hem heb?![]()
2-3 weken denk ik. Maar zoals vaker gezegd kunnen wij dat ook niet weten, wij kunnen niet in het systeem kijken etc.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:01 schreef zerokil het volgende:
Heb net een Iphone kabel voor 1 cent gekocht bij **********, hoelang zal het ongeveer duren tot ik hem heb?![]()
Daarom zeg ik ongeveer maar bedankt he!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:03 schreef thethoryd het volgende:
[..]
2-3 weken denk ik. Maar zoals vaker gezegd kunnen wij dat ook niet weten, wij kunnen niet in het systeem kijken etc.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: