ik gok op buggende mobsquote:Op zondag 25 maart 2012 17:40 schreef Ongedierte het volgende:
Eerste dag op de demo overleefd, in huisje, nu de nacht doorkomen en morgen bed/furnace maken.
EDIT: Eerste mobs zijn gearriveerd ''grrruh'' Ik doe lekker toch niet open![]()
Een of andere ontzichtbare kracht laat me poppetje door het huis dansen,
daarom altijd een emergency escape hatch makenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:45 schreef Ongedierte het volgende:
Juist aan mijn deur gaan 2 creeper's campen he.
je kunt nu iig je huis een kelder gevenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:47 schreef Ongedierte het volgende:
GODVERDOMME! Het is dag, ik zie de creepers niet meer, ik loop me huisje uit, zie ik mijn huisje niet meerTyfuscreepers, mijn huisje door de helft, lijkt wel een deelsom.
Bobber, je stelt me teleurquote:
jij bent 15?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:55 schreef Ongedierte het volgende:
Ik ga lekker eten, en daarna huiswerk/kamer opruimen/scrubs kijken/met me broertje xboxen.![]()
Maar wie gaat het voor de Xbox kopen? Ik lees straks wel terug, ik zoiezo.
t is iets anders.. kom maar op skype...quote:Op zondag 25 maart 2012 17:58 schreef Berend. het volgende:
[..]
Bobber, je stelt me teleur
Ah, het was geen crash volgens mij. De server host hielp even met de render
Dankjequote:Op zondag 25 maart 2012 17:39 schreef Ongedierte het volgende:
Mooie screenshots, snow biome's zijn altijd irritant en voegen ook niks toe aan het spel vind ik zelf. Het is gewoon normale biome, met laagje sneeuw, ja het ijs waar je over heen kan lopen.
Jungle Biome's zijn wel echt prachtig, en gewoon treehouses enzo, zeker kicken.
Force update werkt ook niet? Probeer anders even in de browser te spelen.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:17 schreef vogelkooi het volgende:
Krijg client niet geupdate:(.
Blijft random hangen, bij opnieuw starten ene keer bij 3% dan 89% en dan weer 46%.
Alles geprobeerd, morgen weer en poging.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:31 schreef Berend. het volgende:
[..]
Force update werkt ook niet? Probeer anders even in de browser te spelen.
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:53 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Alles geprobeerd, morgen weer en poging.
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:41 schreef gogosweden het volgende:
.minecraft deleten
WEL JE SAVES/SCREENSHOTS BACKUPPEN
Was op zich geen rare vraag, was mij ook niet duidelijk of hij dat nu al had geprobeerd.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat hij daar bedoelt is dat het hem niet lukte. Morgen zal hij het nog eens proberen.
Zo duidelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:31 schreef Berend. het volgende:
Event van vandaag(mFok)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Perongeluk wel mn enchanted armor in de fik gevlogen. Als iemand het heeft opgepakt, zie ik het graag terug.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |