Ja gekloot enz toch. Ik dacht dat dit ook wel onder gekloot viel. Maar ik wil graag meer van t verhaal horen hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:31 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Nou, de server is met een andere reden off gehaalt: Zie een paar topics terug!
O nee het lag niet aan de gebouwen. Er was een deel die wilde terug naar de oude tijd, en een deel niet. En toen na een hoop getouwtrek BAM, einde Drumpie-Renaissancequote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja gekloot enz toch. Ik dacht dat dit ook wel onder gekloot viel. Maar ik wil graag meer van t verhaal horen hoor
Hij bemoeit zich met iets waar hij nauwelijks tot niet vanaf weetquote:
Ja en, wees niet zo'n zemel en vertel hem gewoon het verhaal. Ga niet in discussie met me >:lquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hij bemoeit zich met iets waar hij nauwelijks tot niet vanaf weet
Zo neutraal mogelijk:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja gekloot enz toch. Ik dacht dat dit ook wel onder gekloot viel. Maar ik wil graag meer van t verhaal horen hoor
En toen hebben EN mender EN berend en ik een server opgezetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:34 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
O nee het lag niet aan de gebouwen. Er was een deel die wilde terug naar de oude tijd, en een deel niet. En toen na een hoop getouwtrek BAM, einde Drumpie-Renaissance
Ok dat wist ik niet, ik dacht eigenlijk dat het om grieven ging maar ik zat er dus naastquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zo neutraal mogelijk:
Er waren mensen die vonden dat de sfeer niet meer zo leuk was als vroeger door als gevolg van de komst van andere mensen. Toen zeiden die mensen we nemen een whitelist en kiezen alleen de spelers die wij willen. Toen zeiden de mensen we willen een nieuwe map, want nieuwe tijd, nieuw begin. Toen kwam er een nieuwe map en een hoop geruzie.
HAHAHA (:<quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:35 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ja en, wees niet zo'n zemel en vertel hem gewoon het verhaal. Ga niet in discussie met me >:l
/care gaaf verhaal man.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
En toen hebben EN mender EN berend en ik een server opgezet
nja, toen mFOK! Online ging was drumpie er nog wel, nadat drumpie ter ziele is gegaan kwam mender zijn server, welke overigens best een leuke server is
Soms Bobberquote:
Nee, dat was voornamelijk een gevolg van mensen die boos waren over de splitsing tussen de playerbase.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok dat wist ik niet, ik dacht eigenlijk dat het om grieven ging maar ik zat er dus naast
Behoorlijk jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok dat wist ik niet, ik dacht eigenlijk dat het om grieven ging maar ik zat er dus naast
Lol ok dat verklaart het.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, dat was voornamelijk een gevolg van mensen die boos waren over de splitsing tussen de playerbase.
Mwa, dat houdt je normaal ook niet tegen om door te gaanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mender, je mag ook gewoon zeggen dat mijn grappen je niet kunnen bekoren.
[ afbeelding ]
En toen en toen en toen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zo neutraal mogelijk:
Er waren mensen die vonden dat de sfeer niet meer zo leuk was als vroeger als gevolg van de komst van andere mensen. Toen zeiden die mensen we nemen een whitelist en kiezen alleen de spelers die wij willen. Toen zeiden de mensen we willen een nieuwe map, want nieuwe tijd, nieuw begin. Toen kwam er een nieuwe map en een hoop geruzie.
Dat was het begin van de epische server war van 2012 waarbij veel posts zijn gesneuveld. Mogen zij in vrede rusten.quote:
begin 2013 zal er nog een mini burgeroorlog uitbreken is mijn voorspelling...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat was het begin van de epische server war van 2012 waarbij veel posts zijn gesneuveld. Mogen zij in vrede rusten.
nee, hij draait toch, het is voor mij weer een leermoment en ervaring meer, en ik vind het leuk om te doen.quote:
kap jij eens met bijdehand doen en denken dat je overal je mening over moet geven.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kap eens met dat hoerenuitroepteken.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kap eens met dat hoerenuitroepteken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |