Dat was een keer in de Brabantse Pijl.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:18 schreef Sjoerd102 het volgende:
Las ooit eens dat Freire (dacht aan Boogerd) vroeg hoelang het nog was tot de finish.
En toen zaten ze ook in een van de laatste kilometers.
En hij won toch nog of niet? Zoiets staat me bij.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was een keer in de Brabantse Pijl.
Het was volgens mij in 2007. Freire won daar en Boogerd werd 6e op een paar seconden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:27 schreef Gitank2 het volgende:
Dat verhaal staat ook op wikipedia, maar klopt volgens mij niet.
Ik ben dat namelijk op gaan zoeken (stukje over de dromerigheid van Freire geschreven), maar in 2005 was hij al met een groepje weggereden voor de laatste kilometers en Boogerd komt niet eens in de uitslag voor (deed niet mee of afgestapt) en het jaar daarna deed Boogerd ook niet mee (zat met een gebroken voet dacht ik).
Misschien is het dan een andere renner geweest aan wie hij het vroeg, of in een andere koers?
Dat zou misschien ook kunnen, al dacht ik dat dat verhaal toen ook wel bekend was.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:33 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Het was volgens mij in 2007. Freire won daar en Boogerd werd 6e op een paar seconden.
quote:Koen Barbé (Landbouwkrediet-Euphony)
Thomas Bertolini (Farnese-Vini)
Julien Fouchard (Cofidis)
Vladimir Isajtsjev (Katusha)
Jon Izagirre (Euskaltel)
Joeri Krivtsov (Lampre)
Anders Lund (Saxo Bank)
Stein Neirynck (Topsport Vlaanderen)
Kevin Van Melsen (Accent Jobs-Willems Veranda's)
Vanaf 14.00 beeld.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:31 schreef Ambrosius het volgende:
Sporza begint eraan, al zullen ze eerst nog wel voorbeschouwen.
Hmm, dan blijf ik maar ff Langs de Lijn luisteren, ook leuk.quote:
Tjallingii, Boom en Renshaw zitten sowieso in peloton 1.quote:
Paoliniquote:
je kan hem maaar beter kwijt zijnquote:Op zondag 25 maart 2012 14:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Handige actie van die renner die Paolini onderuit reed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |