Ik heb wel updates, maar die haal ik dan dus zèlf op.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:43 schreef Donderkonijn het volgende:
heeft alleen maar voordelen, ten eerste zou je console dus iets efficienter moeten gaan draaien etc, + dat je ook de demo's krijgt zodat je ook dingen kan uitproberen voordat je ze koopt.
Waarom zou ik dat doen? Ik speel toch geen spellen online tegen anderen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:22 schreef WeHD het volgende:
Je hebt ook verschillende goedkope sites.
Bestel op www.gamesync.nl 12 maanden voor 37.90 en binnen 2 minuten in je mail
Silver. Niet Gold zover ik weet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Alles met betrekking tot Kinect heeft een Live verbinding nodig, onder andere vanwege nieuwe updates voor de Kinect zelf.
Niet alles, want ik heb nog een stapeltje Kinect spellen (ietsje ouder) en die hadden het niet nodig.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Alles met betrekking tot Kinect heeft een Live verbinding nodig, onder andere vanwege nieuwe updates voor de Kinect zelf.
Maar als je niet online wilt gamen is silver genoeg.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:30 schreef WeHD het volgende:
Silver is niet zo leuk,
je hebt wel een poppetje,maar je kunt niet online.
Daarvoor heb je gold voor nodig.
Omdat Microsoft heel erg prat gaat op een online experience, waarom zou je het niet doen als je toch al zo'n ding hebt, kan alleen maar wat toevoegen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Ik speel toch geen spellen online tegen anderen.
Ik heb op de pc regelmatig spellen online gespeeld (bijvoorbeeld Bioshock 2, F.E.A.R. 2) maar ik vond er nooit ene klap aan. Ik speel gewoon single player en that's it. Alleen Testdrive Unlimited 2 op de pc, maar die gaat automatisch online via Steam.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat Microsoft heel erg prat gaat op een online experience, waarom zou je het niet doen als je toch al zo'n ding hebt, kan alleen maar wat toevoegen.
Uiteraard suf gegoogled: privacy settings staan goedquote:Your gamer profile does not have the correct permissions to access this feature
Je kunt er duidelijk niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wil online SSX spelen. Dus de code uit de verpakking geredeemd, kreeg ik een online pass download, allemaal gedaan, maar als ik wil spelen:
[..]
Uiteraard suf gegoogled: privacy settings staan goed
Heb ik dan gold nodig ofzo? Dus ik moet nog eens extra betalen om een gekocht spel online te mogen spelen?
Ik kon ook al mijn "oude" GFWL account niet omzetten in een xbox live account, moest ik een andere gamertag verzinnen en als ik die nog een keer wil wijzigen dan kost het 800 punten? wtf...
Ben er nu al zowat klaar mee, ga wel weer via Steam op de pc spelen, dat werkt tenminste.
De eerste maand moet gratis zijn?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je kunt er duidelijk niet mee omgaan.
Ja je moet betalen om online te kunnen spelen, zoals al meerdere keren gezegd is.
Een zilver account was toch gratis, kan ik toch gewoon mee spelen, leek me. Alleen geen zooi downloaden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je kunt er duidelijk niet mee omgaan.
Ja je moet betalen om online te kunnen spelen, zoals al meerdere keren gezegd is.
Ik vind het niet nodig mijn voor, achternaam en telefoonnummer aan Microsoft te geven. Dat hoef ik ook niet als ik Windows activeer of Steam gebruik.quote:
Je snapt er echt heel weinig van he....quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een zilver account was toch gratis, kan ik toch gewoon mee spelen, leek me. Alleen geen zooi downloaden.
Wat een-systeem dat hele xbox.
Voor die paar keer dat ik online wil spelen 40 euro betalenquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:13 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je snapt er echt heel weinig van he....
Lees die mooie boekjes die je bij je xbox hebt gehad eens door.
Gewoon 40 euro per jaar, nergens last van, heerlijk systeem
Je hoeft toch geen echte naam etc. op te geven?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het niet nodig mijn voor, achternaam en telefoonnummer aan Microsoft te geven. Dat hoef ik ook niet als ik Windows activeer of Steam gebruik.
En daar gaat het verder niet om, ik moet betalen om een gekocht spel online te mogen spelen. Belachelijk.
Geen idee, want ik weet niet wat ze nog meer vragen. Bankrekening? Creditcard?quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen echte naam etc. op te geven?
Ja oke dan is het zondequote:Op dinsdag 17 april 2012 00:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor die paar keer dat ik online wil spelen 40 euro betalen
Er is nu wel een actie 2 maanden voor 2 euro + die ene maand gratis, dat is zo erg niet, maar ik weet niet hoe vaak ik online ga spelen in die 3 maanden en daarna is het gewoon weer allemaal dicht. Op de Wii kun je gewoon pats online, geen gedoe. Alleen die spellen zijn weer kutquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:16 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja oke dan is het zonde
Je kan ook een maandcode voor een euro of 5 kopen volgens mij.
Kan je doen maar je kan ook Microsoft Points kopen. Toen ik wat meer op de xbox speelde deed ik dat altijd via http://www.gamecard.nu/. Krijg je binnen enkele tellen een code in je mail en die code kan je gebruiken voor punten of om Gold te kopen liggend aan wat je daadwerkelijk hebt gekocht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen idee, want ik weet niet wat ze nog meer vragen. Bankrekening? Creditcard?
Kan ik dan achteraf nog wel die gratis maand krijgen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 04:55 schreef Typisch het volgende:
De tering, koop maar weer een SNES want dit trek je blijkbaar niet.
Dat kan nu dus niet meer...quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar je je allemaal niet druk om kan maken vul wat bs in en klaar.
Ik geloof dat ik dan een heel nieuw account moet aanmaken. Sowieso raar dat ik mijn GFWL account niet kan gebruiken, maargoed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |