Grappig he, dat verschil tussen ecologische en natuurkundige verschijnselen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat gaat mijn niet geringe voorstellingsvermogen, al zeg ik het zelf, toch wel te boven!
In welk van deze horen spiritualisme en telekinese volgens jou thuis?quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:27 schreef .SP. het volgende:
[..]
Grappig he, dat verschil tussen ecologische en natuurkundige verschijnselen.
Och, alles is natuurkunde volgens sommigen, dus ik gooi ze daar maar onder.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:29 schreef Gray het volgende:
[..]
In welk van deze horen spiritualisme en telekinese volgens jou thuis?
..bovendien niet zo goed voor de fragiele sfeerquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:31 schreef .SP. het volgende:
[..]
Och, alles is natuurkunde volgens sommigen, dus ik gooi ze daar maar onder.
Eigenlijk zou ik een denigrerende opmerking over spiritualisme en telkinese willen maken, maar dat zou erg onwetenschappelijk zijn.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:31 schreef .SP. het volgende:
[..]
Och, alles is natuurkunde volgens sommigen, dus ik gooi ze daar maar onder.
Eigenlijk zou ik een denigrerende opmerking over spiritualisme en telkinese willen maken, maar dat zou erg onwetenschappelijk zijn.
The story of TS' life. En dat lijkt me enorm frustrerend voor hem.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:58 schreef Beelzebufo het volgende:
TS, ik heb het oprecht geprobeerd, maar ik begrijpt er geen flikker van.
Sta je open voor weddenschappen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:19 schreef tornadomirakel het volgende:
Dat hoor ik al sinds half de jaren zeventig, zelfs nog van professoren!
Een excursie, waarbij men elkaar nog recht in de ogen kan kijken, zou dit kunnen verhelpen, maar misschien ook niet!
Inderdaad, voor je het weet heb je een tornado voor je neus!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
..bovendien niet zo goed voor de fragiele sfeer
All-in op 'maar misschien ook niet'quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:24 schreef tornadomirakel het volgende:
Uiteraard sta ik open voor weddenschappen!
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:29 schreef tornadomirakel het volgende:
Er zou een weddenschappelijke excursie kunnen worden georganiseerd!
Met een tornado aangedreven roulette!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:29 schreef tornadomirakel het volgende:
Er zou een weddenschappelijke excursie kunnen worden georganiseerd!
Nou, dat gaat .... stormlopen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:33 schreef tornadomirakel het volgende:
Haal er maar een bookmaker bij, die dat eventjes allemaal regelt, zou ik zeggen, en zet het maar in de kranten, dat men via Fok!forum op het voorkomen van "tornadoproeven" op vliegtuigen kan wedden met zo'n excursie!
Goede raad moet je niet in de wind slaanquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:19 schreef tornadomirakel het volgende:
Dat hoor ik al sinds half de jaren zeventig, zelfs nog van professoren!
No way.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:09 schreef tornadomirakel het volgende:
We proberen toch niet terug te krabbelen?!
Nee dat is jouw pakkie an, we willen je niet de wind uit de zeilen nemen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:25 schreef tornadomirakel het volgende:
Wie kans ziet om het te organiseren, moet dit vooral doen!
En wat doet je denken dat wij die vergunning wel hebben? Dus: jij gaat op zoek naar de bookmaker en dan kijken we weer verder.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:30 schreef tornadomirakel het volgende:
Voor weddenschappen moet je een bookmaker hebben, die bereid is om de financiën af te wikkelen, want daar heb ik geen vergunning voor!
Het - was - een - grapquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:30 schreef tornadomirakel het volgende:
Voor weddenschappen moet je een bookmaker hebben, die bereid is om de financiën af te wikkelen, want daar heb ik geen vergunning voor!
Misschien toch maar bij je oorspronkelijke idee houden: een excursie .quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:37 schreef tornadomirakel het volgende:
Ben geen bekende van bookmakers, vrees ik!
Precies, moet klein beginnen. Het gaat de excursie tenslotte om mentale- en niet monetaire voldoening.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien toch maar bij je oorspronkelijke idee houden: een excursie .
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:50 schreef tornadomirakel het volgende:
Hoever zouden we komen met ¤1 per Fok!forum cliënt?!
Een excursie ? Vertel!quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:58 schreef fruityloop het volgende:
Volgens mij hebben wij er op vakantie en Essaouira eentje meegemaakt. Er werd veel aan kitesurfing gedaan, maar het proefde toch als wat anders..
Een kwestie van uitproberen lijkt mij!quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:56 schreef Copycat het volgende:
Maar dan moet je toch eerst de voltallige FOK!populatie zien te overtuigen van de noodzaak van zo'n excursie ...
Ik zie het niet gebeuren, jij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |