Oh goeie. Effe m'n staatje bijwerkenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:05 schreef clauwheee het volgende:
Whehe Kuuks, denk anders maar aan het terugverdienen van je vakantiedagen!.
Ik denk dan elke keer "Oh nee, urine!" En niet altijd ten onrechtequote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:15 schreef Kuukske het volgende:
Weet je wat ze moeten afschaffen? Afscheiding. Serieus. Iedere keer denk ik 'Oh nee, water aaaa'. En dan zit je te snuffelen, of in mijn geval te boenen en dan te snuffelen want ik ga niet met m'n koortslip in m'n onderbroek hangen, en dan ruikt het ondefinieerbaar. Verdorie. Ik vind het irritant om niet te weten hoe dat zoete moet ruiken.. /controlfreak.
smartassquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:19 schreef Kuukske het volgende:
Urine afschaffen geeft wel een hele volle blaas Kers.
Ik weet het ook niet Twinkle, ik vermoed ook dat het oergevoel zegt dat het het is. Maar toch hè.
quote:
+1quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:15 schreef Kuukske het volgende:
Weet je wat ze moeten afschaffen? Afscheiding. Serieus. Iedere keer denk ik 'Oh nee, water aaaa'. En dan zit je te snuffelen, of in mijn geval te boenen en dan te snuffelen want ik ga niet met m'n koortslip in m'n onderbroek hangen, en dan ruikt het ondefinieerbaar. Verdorie. Ik vind het irritant om niet te weten hoe dat zoete moet ruiken.. /controlfreak.
Fedde. Als wij een zoontje krijgen ooit, dan wordt het Fedde.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Nu ik erover nadenk .. ik vind Lizzie ook wel een hele leuke naam!
Alleen ja ... da's ook zo'n gena-aperij... Dus maar niet.
En ik ben nog steeds op zoek naar DE jongensnaam.
Eerst de echo 3 april maar eens overleven... dan weet ik of ik uberhaupt nog zwanger ben.
Ik heb echt al teveel via marktplaats gekocht. Wil niet dat dat allemaal voor niets is geweest. Kan ik het dadelijk allemaal weer gaan verkopen.
Ik durf het bijna niet te vragen maar hoe spreek je Aenea uit?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Fedde. Als wij een zoontje krijgen ooit, dan wordt het Fedde.
En eigenlijk willen we Aenea voor een meisje. Maar we vragen ons af of we het daar niet te lastig mee makenLizzie vind ik inderdaad ook heel mooi
Dochtertje van een vriendin heet Jolie, vind ik ook
Ik ga pas dingen kopen als ik de 12 weken heb gehaald, tot die tijd durf ik niet. Maar Twink, jij hebt toch nog heel veel zwangerschapssymptomen? Ik denk dat jij nog wel heel zwanger bent
Mango, kijk nou!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:49 schreef Mangostine het volgende:
Oh jongens, ik ben net terug van de VK! Toen ik aangaf dat ik het toch wel spannend vond ivm bloedverlies mocht ik meteen gaan liggen om te kijken.
[ afbeelding ]
En ik heb een stuiterspruitje in de buik! Het tuimelt en koprolt, vingertjes en alles zitten er al aan, zo gaaf!
/emo
Ben trouwens 2 dagen vooruit gezet, krijg je ook zo'n verklaring mee. "Hierbij verklaar ik dat Mango zwanger is en op 10-10-2012 haar baby verwacht." Hoe echt is dat?
Dus, mag mijn datum naar 10-10-2012? (ik wou eerst NOD schrijven)
Enea, klemtoon op 2e lettergreep (wij houden de Oud-Engelse 'ae' aan, dat klinkt een beetje zoals de 'a' in 'cat').quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar hoe spreek je Aenea uit?Mango
Dus bij jullie is het eigenlijk Ennè?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Enea, klemtoon op 2e lettergreep (wij houden de Oud-Engelse 'ae' aan, dat klinkt een beetje zoals de 'a' in 'cat').
Nee. Gewoon zoals het er staat: enea (eneeja).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus bij jullie is het eigenlijk Ennè?
Er gaat natuurlijk geen mens zijn die weet hoe dat uitgesproken moet worden...
Mango, een stuitertje
Ik zit hier hardop te proberen maar mij lukt het niet echt. Althans, ik denk niet dat ik het er goed uit krijg. Maar ik begrijp hier dus uit dat jullie Engelse invloeden hebben? Oid?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus bij jullie is het eigenlijk Ennè?
Er gaat natuurlijk geen mens zijn die weet hoe dat uitgesproken moet worden...
Mango, een stuitertje
Oh dan zat ik toch goed!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee. Gewoon zoals het er staat: enea (eneeja).
Zoals jij het opschrijft, lijkt het net of ik mn kind 'ennuh' noem"Ennuh, wat moet jij nou weer?"
Ik nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:42 schreef Roosje84 het volgende:
En wie van de LLM gaat bevallen op deze mooie lentedag??
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:04 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het ook een mooie naam hoorMaar ik denk dat hier in NL de naam erg vaak verkeerd uitgesproken gaat worden. Zijn ook altijd dingen om even bij stil te staan
Daar staan we dus bij stilquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
En eigenlijk willen we Aenea voor een meisje. Maar we vragen ons af of we het daar niet te lastig mee maken![]()
Limburg!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:06 schreef Mangostine het volgende:
Hier in het zuiden betekent "enne", hoe gaat het? Wel een mooie betekenis coco![]()
Maar doe maar gewoon enea. En voor een jongen?
Wij hebben geen Burger King in Breda volgens mijquote:
Fedde. Zo heette de opa van mijn man ook. En Martijn's vader heeft ook een Friese naam (de familie van Martijn's opa komt oorspronkelijk uit Friesland).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:06 schreef Mangostine het volgende:
Hier in het zuiden betekent "enne", hoe gaat het? Wel een mooie betekenis coco![]()
Ik kom trouwens ook uit Limburgquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:06 schreef Mangostine het volgende:
Zitterd hiejquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik kom trouwens ook uit LimburgHeerlen om precies te zijn. Misschien zijn we wel buren
(alhoewel, dan moet jij een vrouwtje van ruim 60 jaar oud zijn, dat lijkt me sterk)
Ach, kiek oanquote:
Ik vind het een hele mooie naamquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Fedde. Als wij een zoontje krijgen ooit, dan wordt het Fedde.
En eigenlijk willen we Aenea voor een meisje. Maar we vragen ons af of we het daar niet te lastig mee makenLizzie vind ik inderdaad ook heel mooi
Dochtertje van een vriendin heet Jolie, vind ik ook
Ik ga pas dingen kopen als ik de 12 weken heb gehaald, tot die tijd durf ik niet. Maar Twink, jij hebt toch nog heel veel zwangerschapssymptomen? Ik denk dat jij nog wel heel zwanger bent
Hahaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:15 schreef Mangostine het volgende:
Oh, ik ben wel in de stad vanmiddag, maar dan zien we elkaar niet. Volgende keer?![]()
Ik kom eigk nooit in Heerlen. We trouwen wèl in Vaals, das om de hoek.
Maarre, over zwangerschap dus.
Cirsten?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:21 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik vind het een hele mooie naammaar ik hou van apart... Bij muppets naam gebeurd het ook nog wel eens dat het verkeerd wordt uitgesproken, maar dat is even corrigeren en dan gaat het meestal wel goed. Soms even vervelend, maar daar hebben we zelf voor gekozen. Ervaring leert dat ze 'gewone' namen tegenwoordig ook vaak genoeg verkeerd uitspreken, of gaan vragen of mijn naam (Kirsten) met een K of een C is
nou weet ik niet waar die mensen vandaan komen, maar Cirsten met een C heb ik nog nooit voorbij zien komen
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik misselijk.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:27 schreef KatyM het volgende:
Ik zit lekker aan een fruithapje.
Goedgekeurd bij de vk. Kleine man groeit goed en ligt met z'n hoofd naar beneden.
Zo maar ff in t zonnetje zitten, Ik ga me goed insmeren, hebben jullie wel eens zo'n zwangerschapsmasker gehad? Die vlekken die je kan krijgen van de zon..?
Ik ga eens googlen hoe het eruit ziet. Iehlwk! * gaat echt factor 20 opsmeren nu..
Die vraag heb ik ook wel s gehad...of t met een s of een z is (echt 100 jaar gelede., maar vergeet t nooit meerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:21 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik vind het een hele mooie naammaar ik hou van apart... Bij muppets naam gebeurd het ook nog wel eens dat het verkeerd wordt uitgesproken, maar dat is even corrigeren en dan gaat het meestal wel goed. Soms even vervelend, maar daar hebben we zelf voor gekozen. Ervaring leert dat ze 'gewone' namen tegenwoordig ook vaak genoeg verkeerd uitspreken, of gaan vragen of mijn naam (Kirsten) met een K of een C is
nou weet ik niet waar die mensen vandaan komen, maar Cirsten met een C heb ik nog nooit voorbij zien komen
)
Mango, wat een plaatje!
Ik gelukkig niet. Wat wel fijn was in Thailandquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:27 schreef KatyM het volgende:
Ik zit lekker aan een fruithapje.
Goedgekeurd bij de vk. Kleine man groeit goed en ligt met z'n hoofd naar beneden.
Zo maar ff in t zonnetje zitten, Ik ga me goed insmeren, hebben jullie wel eens zo'n zwangerschapsmasker gehad? Die vlekken die je kan krijgen van de zon..?
Ik ga eens googlen hoe het eruit ziet. Iehlwk! * gaat echt factor 20 opsmeren nu..
Waaah, geweldig toch!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:49 schreef Mangostine het volgende:
Oh jongens, ik ben net terug van de VK! Toen ik aangaf dat ik het toch wel spannend vond ivm bloedverlies mocht ik meteen gaan liggen om te kijken.
[ afbeelding ]
En ik heb een stuiterspruitje in de buik! Het tuimelt en koprolt, vingertjes en alles zitten er al aan, zo gaaf!
/emo
Ben trouwens 2 dagen vooruit gezet, krijg je ook zo'n verklaring mee. "Hierbij verklaar ik dat Mango zwanger is en op 10-10-2012 haar baby verwacht." Hoe echt is dat?
Dus, mag mijn datum naar 10-10-2012? (ik wou eerst NOD schrijven)
Oh damn, ik zie er zo wit uit nu, dus ik dacht een beetje kleur, dat ziet er gelijk gezonder uit. Maargoed, ik ga braaf smeren en een pet meenemen naar spanje. Leukquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:34 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Ik wel iig. Goed smeren idd en niet met je hoofd in de volle zon zitten.
quote:
Ja die streep heb ik niet.. dus ik dacht, misschien valt het mee met mijn 'aanleg' voor die vlekken. Maar dat slaat waarschijnlijk als een tang op een varkenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:37 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wel hoor zwangerschapsmasker, niet echt op mijn gezicht maar op mijn lijf was het duidelijk te zien.
Ook die stomme streep bij je navel had ik heel erg.
Ik vind hem zo erg bij jullie passenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Die gaat wel op het voolopige lijstje inderdaad.
Maar ik ga mn hoofd er pas echt over breken als de echo's goed zijn en het geslacht bekend is. Dat is nog vroeg genoeg.
Lennon wordt soms uitgesproken als Len-non, maar dat vind ik niet zo heel storend. Aan Twan kan eigenlijk niets fout gaan.
Nee doe ik ook liever niet, en ook een shitload aan ondergoed, maar heb je dan niet overdag dat je op een gegeven moment echt een natte plek door de broek heen krijgt..?quote:En Clauw, ik moet zeggen dat ik bewust nooit inlegdingen in welke vorm dan ook ben gaan gebruiken. Volgens mij wordt het daar alleen maar erger van. Ik heb gewoon een shitload aan ondergoed. Maar dat is ieder z'n eigen voorkeur denk.
Ik dacht gisteren heel even shit. Want ik had hem hier nog niet gespot en ik ken niemand in mijn omgeving met een dochter met deze naam. Maar ik heb hem al jaren op het lijstje en ga hem denk ik er nu niet afhalen omdat Oeke haar mooie meid die toffe naam ook heeft gekregen... En ik ga ervan uit dat Oeke dat begrijpt. Want ik woon ook nog eens heul ver wegquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Nu ik erover nadenk .. ik vind Lizzie ook wel een hele leuke naam!
Alleen ja ... da's ook zo'n gena-aperij... Dus maar niet.
Ik heb ook niet.zo'n streep, maar geen idee.of.dat van invloed is iddquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:38 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ja die streep heb ik niet.. dus ik dacht, misschien valt het mee met mijn 'aanleg' voor die vlekken. Maar dat slaat waarschijnlijk als een tang op een varken.
Ja maar wij zijn dan ook beste vriendenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
Alleen tegen jou heb ikgezegd dat je eencnaam niet mag
(en dan nog hoor)
Oh puhleazzzze, Get. A. Roomquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:59 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn dan ook beste vrienden
Das waarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:59 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn dan ook beste vrienden
Ik zal niet vertellen dat ik mijn dochter óók Amalia noem, net zoals jijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
Alleen tegen jou heb ikgezegd dat je eencnaam niet mag
(en dan nog hoor)
Dies tof! Ik vind Dex ook zo gaaf.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:55 schreef flugeltje het volgende:
Fender
OMG, niet zo kort voor de bevalling gaan twijfelen Daan...
Ik ben het met hem eensquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:01 schreef flugeltje het volgende:
Martijn is nogal standvastig, het is Pieter en blijft Pieter.... Ik mag 'm hoogstens Piet noemen
/hormonen
Sssstquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:00 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik zal niet vertellen dat ik mijn dochter óók Amalia noem, net zoals jij
Das ook de bedoeling.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:02 schreef Pvoesss het volgende:
Fender doet mij gewoon denken aan
[ afbeelding ]
Maar wil jij graag een andere naam dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:01 schreef flugeltje het volgende:
Martijn is nogal standvastig, het is Pieter en blijft Pieter.... Ik mag 'm hoogstens Piet noemen
/hormonen
Elke week zo'n beetjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:02 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar wil jij graag een andere naam dan?
Echt? Je roept de naam al ruim 20 weken haha. Nog niet gewend?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Elke week zo'n beetje
Ik blijf twijfelen...
Dat is van het druk zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Zo, wiegspulletjes zijn weer gewassen. En gestreken. Nu heb ik het warm..
Ik heb trouwens mad veel harde buiken, maar niet pijnlijk. Is dat normaal nu?
Precies...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:49 schreef Pvoesss het volgende:
Fender staat hier ook al op mijn lijstje.. Ik stelde hem elders al aan Diaan voor.
Als ik ooit een 3e zou krijgen kan ik die naam best nemen hoor..
Ik woon niet samen met Diaan dus zoveel last zal ze er niet van hebben![]()
Namen zijn zelden uniek.. En het is een forum..Niet je direct familie
Noesss praten we weer niet in het namentopic
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:38 schreef bijtje84 het volgende:
Even ego, batterij bijna leeg.
Groeiecho weer prima! Allebei ruim 200 gram gegroeit in 2 weken
Over 4 weken weer echo.
Daar was m'n moeder vroeger helemaal fan van...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies...
Al moet ik soms wel bij Fender denken aan Freddy Fender... en dat is een beetje oudbollige artiest.
Willem 2 (of II, net hoe je het wil schrijven) was zeker geen optie?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:29 schreef flugeltje het volgende:
Willem stond hier altijd met stip op 1.... Maar die hebben we dus al in gebruik nu
Nu was het veel moeilijker om een naam te vinden...
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Willem 2 (of II, net hoe je het wil schrijven) was zeker geen optie?![]()
Ik moet alleen maar denken aan Fender-benderquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies...
Al moet ik soms wel bij Fender denken aan Freddy Fender... en dat is een beetje oudbollige artiest.
[ afbeelding ]
Geen idee wat dat is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet alleen maar denken aan Fender-bender
Jaah Estrys, doe je mee met de driejarigen moeders?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Nu je hier toch bent... wanneer kom jij je hier een keer melden met leuk nieuws??![]()
Dit is dus de reden waarom ik uiteindelijk wel iets ben gaan inleggen, wat ik normaal dus ook nooit doe. Plus dat mijn reukvermogen door de zwangerschap heel erg sterk is en ik mezelf de hele dag rookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee doe ik ook liever niet, en ook een shitload aan ondergoed, maar heb je dan niet overdag dat je op een gegeven moment echt een natte plek door de broek heen krijgt..?Ik had laatst zo'n dunne jeans van de H&M aan, katoenen ondergoed en halverwege de dag voelde ik me gewoon genant...toen ik van de wc opt werk kwam. Ik kan een hele dag niet zonder gewoon voor m'n gevoel
Daar sluit ik me bij aan!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:19 schreef bodpa09 het volgende:
Nou, je komst wordt in elk geval met spanning afgewacht, da's duidelijk. Veel plezier met de werkzaamheden!
Fijn zeg!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:48 schreef maffemuts het volgende:
Eventjes snel tussendoor, niet teruggelezen
GUO in Leiden was 99% goed(je houd altijd 1% kans op 'ellende' ofc) maar zover leek het allemaal top te zijn... nu gaat het echte genieten beginnen! toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Zoë23 op 23-03-2012 17:19:06 ]
Top dat alles goed isquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:48 schreef maffemuts het volgende:
Eventjes snel tussendoor, niet teruggelezen
GUO in Leiden was 99% goed(je houd altijd 1% kans op 'ellende' ofc) maar zover leek het allemaal top te zijn... nu gaat het echte genieten beginnen! toch?
Als je nou zaterdag op zondag bevalt, duurt je bevalling een uur korterquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:59 schreef Kuukske het volgende:
Tenzij ik eerder beval natuurlijk.
Nogal Twinkle! Ik had me eigenlijk niet gerealiseerd dat ik nu zoveel nieuwe info zou krijgen. Ik dacht dat ik alleen voor een stempel ging.
Jeps, dat heb je helemaal goed Opheliaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Top dat alles goed is![]()
Is dat de lange SEO i.v.m. medische indicatie?
AA ook een goede nekplooimeting![]()
ja, ik zie wel een klein beetje op tegen inleiden hoor. Wat moet dat moet natuurlijk. Maar toch. Het is denk ik wel anders als je ingeleid wordt bij bijvoorbeeld 38 weken ofzo, maar dat kan ik ook mis hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:33 schreef flugeltje het volgende:
Kuuk al verweekt en ontsluiting! Wat fijn, dat scheelt een boelNu nog hopen dat het dan dit weekend ook maar gewoon begint en je je knulletje in je armen mag houden
Ah, die krijg ik ook, weet ik gelijk hoe die heetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:28 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Jeps, dat heb je helemaal goed Ophelia
Woensdag weer controle, maar hier toucheren ze niet... Is het beleid om zoveel mogelijk uit die doosch te blijven tot de bevalling eenmaal begonnen is...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:41 schreef Kuukske het volgende:
Wanneer moet je weer op controle? Kijken ze dan niet of je al wat vordert qua week worden enzo bij jou?
Wel lekker dat je uitgerust bent, das ook wat waard.
Ja precies, strippen werd me bij Willem ook geweigerd.... Nu had het toch niet gekund omdat ik nog potdicht zat, maar ik heb er toen wel naar gevraagd...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:48 schreef Kuukske het volgende:
Ah ok, is ook wat voor te zeggen. Volgens mij wist ik dat ook trouwens van een eerdere post paar topics terug.
Typisch trouwens dat beleid zoveel verschilt overal.
Dit Sorbo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop eik voor je dat het wél zo eenvoudig is....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuuks, dat klinkt als een mooi begin!
admiraal, fijn dat alles in orde was!
Sorbo, fijn als dat de oplossing voor je zou zijn!
Kuuks en flugel, als jullie nou eens komende dagen gaan bevallen dan doe ik het eind volgende week![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:11 schreef Asyniur het volgende:
Zoë, misschien heb je toch iets te hard mee gduwd tijdens het plassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorbo, fijn als dat de oplossing voor je zou zijn!
Mm dat zou wel kunnen asy.
Zal er wel op letten
Oh!de Mc flurry Mars is supersuper lekker!
Dat dacht ik dus precies andersomquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik dacht ff dag heeft Fluug snel gedaan.
Maar gefeliciteerd !! Mooi kindje.
Oeh kuuks, dat begint er op te lijken hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:57 schreef Kuukske het volgende:
Oh klinkt goed bijtje.
Slijmverlies hier. Best wat ook. Hoeft niet per se iets te zeggen, i kmow maar toch. * Kuukske hoopt op zondag of maandagbaby
Ja, wiegje moet nog worden opgemaakt zelfs maar dat kan de kraam dien. Nadat ze de flesjes heeft uitgekookt want dar durfde ik afgelopen werk ook biet met m'n bacteriehanfjes. /paranoïdequote:Op zaterdag 24 maart 2012 06:19 schreef Marrije het volgende:
Oh kuuks, zet m op meid, succes!
Net op tijd de lakens van de wieg weer gewassen
In principe mag het nu al, maar met een cm of 4 is gebruikelijker. Dus. Fat duurt nog wel ff.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 06:52 schreef Marrije het volgende:
Lol. Met hoeveel cm ontsluiting kun je naar het geboortehotel?
Ik ga het op het boodschappenlijstje zetten jaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:02 schreef Kersjes het volgende:
Marjolijntje, sommigen hebben ook baat bij een hap vanillevla! Je kan het eens proberen iig.
Tussen de weren door wel. Tijdens op zich ook wel, maar ik moet al veel dieper ademhalen enzo. Ik ben blij mede samen bevallen cursus die we hebben eraan. Ik heb echt wat aan die oefeningen. Aanrader! Voor wie nog wat zoekt. Ok hoop dat zo blijkt dat die weerb ook wat doen, dan mag ik misschien wel even douchen.quote:
succes!!!quote:
He wat super! Je kunt ook zelf gember 'thee' maken... Theelepel gemberpoeder (of een stukje gekneusde verse gember) in een pot heet water wekenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:42 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga me vanmiddag, misselijk en wel, aan de kapper wagen.Hoewel ik moet zeggen dat het echt beter lijkt te gaan. Gisterochtend overgegeven omdat ik te laat was met ontbijten en daarna niet meer! En dat tegenover zeven keer op bv dinsdag
Hoiquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:51 schreef JDude het volgende:
Hallo. Als jullie straks denken "wat doet die kerel hier?", dan is het omdat Kuuks niet meer tot typen in staat is.
Nu je je hier gemeld hebt, snap je natuurlijk wel dat we zeer regelmatige updates van je verwachten hèquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:51 schreef JDude het volgende:
Hallo. Als jullie straks denken "wat doet die kerel hier?", dan is het omdat Kuuks niet meer tot typen in staat is.
Dat weet ik, maar ik ben niet kapot van de smaak van gember. Ja wel in een oosterse roerbak met rode peper en knof, maar niet zo puur. Dan zijn capsules toch wel fijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:47 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
He wat super! Je kunt ook zelf gember 'thee' maken... Theelepel gemberpoeder (of een stukje gekneusde verse gember) in een pot heet water weken
Dit ja!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nu je je hier gemeld hebt, snap je natuurlijk wel dat we zeer regelmatige updates van je verwachten hè
Dan is het beter inderdaad.... ik vind Gember heerlijkquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:59 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik ben niet kapot van de smaak van gember. Ja wel in een oosterse roerbak met rode peper en knof, maar niet zo puur. Dan zijn capsules toch wel fijn.
Ik beet er vanmorgen per ongeluk eentje door. Dat was echt ranzig keer duizend.
Oeh!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:37 schreef Kuukske het volgende:
1a2cm ontsl
Half 12 komt ze terug
Hoofdje nu echt goed vast in bekken, hartslag goed
Ja maar die gember is ook heerlijk <3quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:05 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Dan is het beter inderdaad.... ik vind Gember heerlijkdie stukjes Gember die je bij de Sushi tent krijgt om je smaak te neutraliseren vreet ik altijd zo op
![]()
Yupz, dat heeft je BMM afgesloten gehad en komt nu lekker los... Volgens mij best een goeie graadmeter dat je ontsluiting vordert...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik hè. Niks gezegd over weren die niet komen.
Is Slijmverlies normaal trouwens?
Dat gevoel heb ik ook idd! Vooral als.k zit...vond.t ook al zo vreemdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:28 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik vraag me af hè, vandaag 23 weken zwanger.. en ik voel links onder mijn borst steeds getik (nee niet mijn hart)
(echt net alsof er een handje aan het wriemelen is ofzo) echt al een paar dagen.. maar zit mijn baarmoeder echt al zo hoog
op zich zou het wel kunnen, want bij de laatste controle 2 weken terug zat ie al boven mijn navel, maar toch
Of dat ze alvast op een stoel voor je kamer in het geboortehotel gaan zitten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Welk mooi weer?.
Oja alle Facebook en twittervriebdjes blijen stil hè?. Ik heb geen trek in smsend gespuis.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of dat ze alvast op een stoel voor je kamer in het geboortehotel gaan zitten.
Hier natuurlijk ook nog even voorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:52 schreef Asyniur het volgende:
Trouwens, ik heb vandaag mijn 38 weken mijlpaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |