Staan mooie nummers op.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l! Ben Howard - Every kingdom moet je even opsporen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:07 schreef Ang3l het volgende:
De cd van ed sheeran is trouwens ook lekker. Paar vrolijkere nummers à la brennan ertussen. Paar tranentrekkers. Fijne stem.
Nee, ik ga juistquote:
Naaahhh je had je tien jaar geleden nooit kunnen bedenken dat je dat laatste ooit zou zeggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij heb ik die cd!
Zal m zo eens opsporen en op de foon zetten voor t park
Welkom in de non-Scandinavische Nordics.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik ga juistZit nu in Finland.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:28 schreef Peter het volgende:
Wat een stel oudgedienden hier ineens zeg.. Voel me toch zo weer een beetje jong
Ik denk voor de foto?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:25 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom gaat iemand in z'n ondergoed onder de douche staan?
ja nu ben ik weg uit de Pallaz!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:29 schreef Ang3l het volgende:
Slechts twee films op de film avond! Schandalig!
Maar t was wel gezellig
We waren moe rozig en slaperig. Ik had geen pallaz meer kunnen hebben!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja nu ben ik weg uit de Pallaz!
te veel rozeetjes in het park?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We waren moe rozig en slaperig. Ik had geen pallaz meer kunnen hebben!
vond je we need to talk about kevin niet wat ongenuanceerd?quote:
en die moet je in je eentje opeten?quote:
ik zat eigenlijk te wachten op een uitnodigingquote:
Hee, leef jij ook nog?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:48 schreef tech het volgende:
[..]
Welkom in de non-Scandinavische Nordics.
Is het alweer tijd voor mijn tweejaarlijkse post? Ik sta zowaar nog steeds in de OP!
Een beetje wat cliché's over hoe een jongen zo wordt. Boos kijken, geweldadige spelletjes, dat soort dingen. Maar verder wel okquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vond je we need to talk about kevin niet wat ongenuanceerd?
de moeder speelt geweldig, absoluutquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een beetje wat cliché's over hoe een jongen zo wordt. Boos kijken, geweldadige spelletjes, dat soort dingen. Maar verder wel ok
Ja dat zou wel héél makkelijk zijn hè!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:44 schreef Stroekie het volgende:
komt de boel even wakker schudden met wat latin musica
argentijnse homo's vinden hem geweldig als rol modelquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja dat zou wel héél makkelijk zijn hè!
Heb je al gezien dat je cape er anders uitziet?quote:Op zondag 25 maart 2012 12:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
Journey is hartje... Tweede keer uitgespeeld.
Hoe dat zo? :quote:Op zondag 25 maart 2012 15:06 schreef tech het volgende:
[..]
Ja, meer dan ooit.
Gefeliciteerd, Steve.
Jeetjequote:Op zondag 25 maart 2012 22:42 schreef Malahide het volgende:
Goedenavond. Mag ik de heren Erik en Ang3l even attenderen op het feit dat deze meneer momenteel in Nederland verblijft en al dansend te bewonderen was bij The Voice Kids?
Indien geval spuit elf: excuses
[ afbeelding ]
En weer weg.
Toch ligt 'ie al jaren aan de ketting in Ang3l's schuurtjequote:Op zondag 25 maart 2012 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk niet dat ik dat seizoen gevolgd heb. Was al naarstig aan het googlen
.
Wa doedde gij nou wir hierrrr?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:50 schreef Malahide het volgende:
[..]
Toch ligt 'ie al jaren aan de ketting in Ang3l's schuurtje.
(Nu echt doei)
Mijn schatje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:42 schreef Malahide het volgende:
Goedenavond. Mag ik de heren Erik en Ang3l even attenderen op het feit dat deze meneer momenteel in Nederland verblijft en al dansend te bewonderen was bij The Voice Kids?
Indien geval spuit elf: excuses
[ afbeelding ]
En weer weg.
Een tijdje over de grens wonen doet me goed en plaatst veel dingen in een nieuw perspectief. Daardoor kijk ik ook met meer waardering naar dingen die ik als vanzelfsprekend heb ervaren.quote:
Van zaterdag op zondag wel goed geslapen anders.quote:
Lag dat aan mij, was ik te onrustig in bed?quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 26 maart 2012 02:11 schreef tech het volgende:
[..]
Een tijdje over de grens wonen doet me goed en plaatst veel dingen in een nieuw perspectief. Daardoor kijk ik ook met meer waardering naar dingen die ik als vanzelfsprekend heb ervaren.
Tot zover deze filosofische mijmering.
dikke hug geeft aan cavalinhoquote:Op maandag 26 maart 2012 14:30 schreef Cavalinho het volgende:
Non-seminomatous germcell tumor. Close surveillance als follow up.
Ik heb problemen met de verwerking, maar dat komt door mijn verleden.
kan je naderhand wel terugvorderen ?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut, OV-chipkaart gescheurd en een nieuwe kan tot 2 weken duren voordat ik 'm heb. Dus nu steeds het volle pond betalen.
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut, OV-chipkaart gescheurd en een nieuwe kan tot 2 weken duren voordat ik 'm heb. Dus nu steeds het volle pond betalen.
Boze conducteur!quote:Op maandag 26 maart 2012 18:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Gaatje door de chip geponst!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:07 schreef Ang3l het volgende:
Of een verwarde, dat ie 'm probeerde te knippen
Nope. Je moet 2 weken volle pond doen. Alles wat erover doet moet je om bedelen bij dat OV-crapbedrijf. Had Patrick ook.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je naderhand wel terugvorderen ?
Wat een rare zin...quote:Op maandag 26 maart 2012 19:20 schreef Renesite het volgende:
Alles wat erover doet moet je om bedelen bij dat OV-crapbedrijf.
Ja, sorry ik had last van onzichtbare schade. Natuurlijk niet gezien de afgelopen twee weken, vooral omdat alles het deed was het onzichtbaar!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:29 schreef Steve het volgende:
Alleen bij onzichtbare schade kun je je reizen in die twee weken terugvorderen.
nou ja uitstekend is ook een overstatement in mijn geval, zoveel valt er ook niet uit te steken bij mij...quote:
Frikandellen zijn per definitie gaarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Frikadellen op de nasmeulende BBQSlowcooking dan he... duurde zeker 2 uur voordat ie gaar was
Goed warm dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Frikandellen zijn per definitie gaar
En dingen aandikken!quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Heet er eentje Nick? Want dan komt die niet opdagen.
Heeft 'ie na de laatste keer nog contact gezocht?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Heet er eentje Nick? Want dan komt die niet opdagen.
Mijn collega van inkoop moet maar tegen een stootje kunnenquote:, Jorn van 5:21 PM
1,2,3 ik kom..........dadelijk
Stephan van 5:21 PMWel fijn dat je van te voren waarschuwt
soms doen mannen dat niet
LE-VENS-gevaarlijk!!!
Hij kent mijn ex. Hij kent mij.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Jouw Hetero2 kent teveel homo's... ik zie potentie!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn collega van inkoop moet maar tegen een stootje kunnen
Nope. Helemaal niks. Sukkel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Heeft 'ie na de laatste keer nog contact gezocht?
1 = Yvoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Onhandig ook dat hetero's geen naam hebben, maar een nummer..
Waarom niet?quote:
Berenklauw, presentquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:27 schreef Ang3l het volgende:
We zijn niet uit te roeien gewoonNet onkruid!
We werken niet 24 uur per dagquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:35 schreef kort het volgende:
Omdat je toch ooit moet gaan werken op je werk?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1 = Yvo
2 = Luke
3 = Tom
Zo. Weg anonimiteit
wie is Tom nou weer?!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1 = Yvo
2 = Luke
3 = Tom
Zo. Weg anonimiteit
Dat is waarschijnlijk mijn +1 voor vrijdag.quote:
2 dagenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoelang heb je je vriend al niet gezien?
Misschien herken je hem nog van de foto'squote:
Dit soort teksten ben ik niet van je gewendquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
En nu al een tochtige aars. Snel dan weer je kier laten opvullen.
Je zou zijn scruffjes eens moeten lezen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Dit soort teksten ben ik niet van je gewend
Maar hoeveel communiceren wij nou eigenlijk helemaal?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit soort teksten ben ik niet van je gewend
Foktechnisch gezien best veel tochquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar hoeveel communiceren wij nou eigenlijk helemaal?
Oh ja, privé ben ik veel minder verfijnd dan hier. Dat schemert nog wel eens door.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Foktechnisch gezien best veel toch
Oeh die zou bij mij best een rol beschuiten mogen komen etenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan er niks aan doen, maar Zac Efron is hier wel erg cute hoor.
He's come a long way from High School Musical.
met electrische motor?quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gewoon op m'n mountainbike!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee joh, lekker dat harde zadel in m'n billetjes gedrukt.
bronquote:Mensen die veel tijd op de fiets of in een spinningklasje doorbrengen klagen vaak over een gevoelloze schaamstreek. Nieuw onderzoek toont aan dat een te laag stuur daar medeverantwoordelijk voor is.
Spinnen met een zadel is voor mietjes! Ben je homo ofzo? Een echte hetero-vent fietst gewoon zonder zadel en gaat meteen op die buis zitten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee joh, lekker dat harde zadel in m'n billetjes gedrukt.
Maar door het zweten en gutsen tussen mijn billetjes zak ik vaak zover naar benee dat het vacuum trekt. Moet die leraar me weer komen bevrijdenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Spinnen met een zadel is voor mietjes! Ben je homo ofzo? Een echte hetero-vent fietst gewoon zonder zadel en gaat meteen op die buis zitten.
Met een kindje in zijn armen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan Gerard Joling over het algemeen wel waarderen maar damn wat heeft hij dit nummer toch vakkundig verneukt
"Dan voel je me beter" *ril
Patrick moet over Utrechtquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb jij een kortingskaart (want we gaan toch met de trein?) waar ik op mee mag reizen? Mijn OV is gebroken
, dus mijn eigen korting is nu niet mogelijk
.
Waar heb je het over?quote:
Ik kan dat echt niet hé, uit een koffer leven... dan wordt mijn hotelkamer/kamer/appartement zo'n rotzooi...quote:
Nou ja, als het kan, ruim ik mijn kleren wel op. Anders wordt het ook een zootje ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet hé, uit een koffer leven... dan wordt mijn hotelkamer/kamer/appartement zo'n rotzooi...
Zo coolquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:47 schreef Ang3l het volgende:
Buuf en ik hebben drank gummiberen gemaakt![]()
Erg leuk geschreven, iemand van jullie??quote:Het is altijd lente in de ogen van… Friso! Dus zoek deze maand bij Friso je madeliefje en geef deze een goede krokus, en wie weet zitten jullie over jaren wel primula achter de geraniums. Het is tenslotte zaak dat je iemand hebt om die chocolade paashaas mee te delen. Friso denkt aan de toekomst, en net als alle bloemetjes en bijtjes moet die nog groeien, maar laat het ontkiemen op 30 maart bij Friso in de kleine zaal van de Effenaar.
Als het lente wordt dan breng ik jou naar Friso natuurlijk!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Erg leuk geschreven, iemand van jullie??
Ik had de tekst bij het op de site zetten maar half half doorgelezen, maar dit stukje is wel een pareltje ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:03 schreef MisterO het volgende:
Erg leuk geschreven, iemand van jullie??
Ik viel er overheenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:55 schreef Steve het volgende:
Viel je in de bloembak? Of ernaast? Ben je verwond?
Oh dat doe ik ook graag.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:58 schreef TheVulture het volgende:
(...)ik liep bij buren naar binnen te kijken
Dat is toch echt een van de grootste kutfilms allertijden... moordneigingen krijg ik er vanquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:59 schreef MisterO het volgende:
Het blijf geestig om Pierce Brosnan te zien/horen zingen bij Mamma Mia
Ja maar er was niks te zien... en toen "boem"quote:
Ik heb de film denk ik al wel 5 keer gezien.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is toch echt een van de grootste kutfilms allertijden... moordneigingen krijg ik er van
Meryl Streep is normaal gesprokenquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb de film denk ik al wel 5 keer gezien.
Abba
Meryl Streep![]()
![]()
Moet dat nu niet DrawSomething zijn?quote:(...) speelt Wordfeud op z'n telefoon (..)
Ja de scriptschrijfster is duidelijk niet up to datequote:Op donderdag 29 maart 2012 00:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Moet dat nu niet DrawSomething zijn?.
Inderdaad... WordFeud is zo euhm.... januari!quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Moet dat nu niet DrawSomething zijn?.
Werd jouw hand toen wel dik en blauw, want bij de mijne is dat niet en ik kan alles bewegen, het doet alleen pijn...quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:16 schreef wonderer het volgende:
Da's kut... Beter even langs de huisarts dan?
Ik ben een keer over een laag muurtje gestruikeld en toen was ie gebrokenMaar ik dacht ook gekneusd want zo'n pijn deed het niet.
Niet echt, ik kon alleen niets bewegen geloof ik, alles zat vast. Dus als jij wel kunt bewegen zonder dat je het uitkrijst, zal het wel niet gebroken zijn. De kop van mijn ellepijp was afgebroken en richting mijn handpalm geschovenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Werd jouw hand toen wel dik en blauw, want bij de mijne is dat niet en ik kan alles bewegen, het doet alleen pijn...
Valt wel mee, hoor. IJsland is heel overleefbaar als je je hersens blijft gebruiken. Er staan (gelukkig) nog bijna nergens hekken omheen, maar de natuur geeft duidelijke indicaties als iets een slecht plan is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:06 schreef Vlarp het volgende:
Maar dat zal vast veranderen als ik naar IJsland op vakantie ga.
Zou ik die vraag stellen in dat geval?quote:
Je weet maar nooitquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou ik die vraag stellen in dat geval?
Laat maar weten als je deze kant op komtquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga misschien ook richting IJsland dit jaar... of Noorwegen
Die kant van de wereld trekt me nou helemaal niet. Te koud en nuchter zegt mijn vooroordeel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga misschien ook richting IJsland dit jaar... of Noorwegen
Vanavond?quote:
Jij bent toch een Icequeen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kant van de wereld trekt me nou helemaal niet. Te koud en nuchter zegt mijn vooroordeel.
Een filmpje is zo onpersoonlijk, ik kom wel gewoon kijken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:16 schreef Ang3l het volgende:
Zal ik ook even een filmpje maken met een doorzichtig stuk plastic dan?
Dan moet ie dus heet en emotioneel hebben als tegenwicht, anders valt het niet op, een Icequeen tussen de andere ice queens.quote:
IJsland heeft een langjarig gemiddelde wintertemperatuur van +2 graden. Het is hier niet zo heet in de zomer, maar ook zeker niet koud in de winter. Warme golfstroom houdt hier goed huis. Lekker matigend effect heeft dat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:57 schreef Cavalinho het volgende:
Ik zit in zuidelijk Europa, bevalt me beter dan zon met vorst.
Het is een week geleden. Ik weet alleen dat ik nog niet mag tillen, maar over reizen is niet gesproken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:15 schreef wonderer het volgende:
Mocht je alweer reizen na je operatie (of is dat alweer twee weken geleden?)? Begint het te "wennen"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |