Staan mooie nummers op.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l! Ben Howard - Every kingdom moet je even opsporen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:07 schreef Ang3l het volgende:
De cd van ed sheeran is trouwens ook lekker. Paar vrolijkere nummers à la brennan ertussen. Paar tranentrekkers. Fijne stem.
Nee, ik ga juistquote:
Naaahhh je had je tien jaar geleden nooit kunnen bedenken dat je dat laatste ooit zou zeggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij heb ik die cd!
Zal m zo eens opsporen en op de foon zetten voor t park
Welkom in de non-Scandinavische Nordics.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik ga juistZit nu in Finland.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:28 schreef Peter het volgende:
Wat een stel oudgedienden hier ineens zeg.. Voel me toch zo weer een beetje jong
Ik denk voor de foto?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:25 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom gaat iemand in z'n ondergoed onder de douche staan?
ja nu ben ik weg uit de Pallaz!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:29 schreef Ang3l het volgende:
Slechts twee films op de film avond! Schandalig!
Maar t was wel gezellig
We waren moe rozig en slaperig. Ik had geen pallaz meer kunnen hebben!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja nu ben ik weg uit de Pallaz!
te veel rozeetjes in het park?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We waren moe rozig en slaperig. Ik had geen pallaz meer kunnen hebben!
vond je we need to talk about kevin niet wat ongenuanceerd?quote:
en die moet je in je eentje opeten?quote:
ik zat eigenlijk te wachten op een uitnodigingquote:
Hee, leef jij ook nog?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:48 schreef tech het volgende:
[..]
Welkom in de non-Scandinavische Nordics.
Is het alweer tijd voor mijn tweejaarlijkse post? Ik sta zowaar nog steeds in de OP!
Een beetje wat cliché's over hoe een jongen zo wordt. Boos kijken, geweldadige spelletjes, dat soort dingen. Maar verder wel okquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vond je we need to talk about kevin niet wat ongenuanceerd?
de moeder speelt geweldig, absoluutquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een beetje wat cliché's over hoe een jongen zo wordt. Boos kijken, geweldadige spelletjes, dat soort dingen. Maar verder wel ok
Ja dat zou wel héél makkelijk zijn hè!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:44 schreef Stroekie het volgende:
komt de boel even wakker schudden met wat latin musica
argentijnse homo's vinden hem geweldig als rol modelquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja dat zou wel héél makkelijk zijn hè!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |