Hij is ook niet echt gezellig.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:29 schreef dawg het volgende:
[..]
kamp aan het woord dus iedereen zapt weg.
tot nu toe wist alleen jan mulder het gezellig te maken met kamp aan tafel. bij barend en van dorp nota bene.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is ook niet echt gezellig.
Van dat 3D-effect?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:37 schreef waxmask het volgende:
Zitten jullie hier vanaf het begin? Hebben jullie Maxim gemist...heb er nog tranen van ...jullie ook met Agnes zo te zien alleen net een andere reden...
Wat is deze?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:37 schreef waxmask het volgende:
Zitten jullie hier vanaf het begin? Hebben jullie Maxim gemist...heb er nog tranen van ...jullie ook met Agnes zo te zien alleen net een andere reden...
Nee van die man met het korte antwoord, kind met die priester, dat blokhutstel en diverse maffe stukjes incl een kat die met stokjes eet onder een deathmetal tune...quote:
Zit je wel in het goeie topic?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee van die man met het korte antwoord, kind met die priester, dat blokhutstel en diverse maffe stukjes incl een kat die met stokjes eet onder een deathmetal tune...
Iets heksachtig maar dan wel zo'n sekueel aantrekkelijke bitch...quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:40 schreef Specularium het volgende:
Dit is een soort iets lekkerdere versie van Heleen van Royen.
Ja is nu afgelopen en kom jullie alleen even vertellen wat jullie gemist hebben...niet dat jullie al in een heftige discussie waren behalve dan de SM dominatrix die de woonboot mag komen domineren vannacht...quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je wel in het goeie topic?
Jij weet niet dat Agnes van deze P&W een topshow gemaakt heeftquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja is nu afgelopen en kom jullie alleen even vertellen wat jullie gemist hebben...niet dat jullie al in een heftige discussie waren behalve dan de SM dominatrix die de woonboot mag komen domineren vannacht...
Wat heb ik gemist dan...do tell?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij weet niet dat Agnes van deze P&W een topshow gemaakt heeft
Puntige knieen ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:42 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ze heeft een beetje een blokhoofd..
Dat kun je helemaal niet zien man..quote:
Incl Kek bruin leren jasje die veel vrouwen op die leeftijd dragen om zich nog veel jonger te voelen of willen voelen...quote:
Wat vind je van Agnes?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:43 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal niet zien man..
Agnes? Agnes Kant?quote:
Nou, het werkt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Incl Kek bruin leren jasje die veel vrouwen op die leeftijd dragen om zich nog veel jonger te voelen of willen voelen...
Dat is zijn grote kracht als minister gok ikquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef Specularium het volgende:
Elke keer als Henk gaat praten verneukt ie elk onderwerp.
Inderdaad, afdruipen. Of je valt in slaap.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is zijn grote kracht als minister gok ikNet als Opstelten. Je geeft het maar op.
Ligt eraan. Werk je op een sociale werkplaats?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:49 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk zo de herhaling. Is het de moeite waard ?
Dat weten wij toch niet? De herhaling moet nog uitgezonden worden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:49 schreef tong80 het volgende:
Je bent toch geen gelegenheidssupporter?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:49 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat weten wij toch niet? De herhaling moet nog uitgezonden worden.
Ik heb dit plaatje gisteren pas voor het eerst gezien en nu geloof ik al dat het overgebruikt wordt.quote:
Tja, daar ben je dan mooi klaartje mee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:44 schreef GroenerDanGras het volgende:
Klaartje..benieuwd hoeveel ze daar mee gepest is..
Wat dacht je van AZ-Heracles ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent toch geen gelegenheidssupporter?
Kamp was ook minister van Defensie toen de Amerikanen een dom verzinsel over massavernietigingswapens in Irak aan de Nederlandse 'bondgenoten' verkocht.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:20 schreef alors het volgende:
Een Kampje is gewoon een dom plan dat niet uitvoerbaar is.
Ik had al eerder een keer gezegd dat Henk zo'n iemand is die elk verjaardagsfeest weet te verneuken alleen door te gaan praten.quote:
Wat is er gestoord aan hem ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |