Crab, tuthola.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik was bezig Boor
Zat op de tablet en dan zie je geen slotjes
Xena werd net opgehaald door haar nieuwe vriend. Een grijs beest met een rood halsbandje, komt even klepperen aan het kattenluikZe rent dan naar buiten na neus aan neus elkaar even bekeken te hebben.
Goh, dat jij dat allemaal bijhoudt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
FF 27 jaar
Kleine meisjes worden groot
Hebben we haar dit jaar toch mooi uit huis gekregen
Maar jullie hebben toch een balkoneggie?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja buiten eten, we doen het te weinig vind ik.
Misschien komt het doordat we boven wonen en beneden de tuin hebben
Ja dat wel, maar dan zouden we daar weer andere meubels moeten neerzetten en we stikken al van de tafeltjes, stoelen etcquote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar jullie hebben toch een balkoneggie?
Wij eten in de zomer eigenlijk altijd buiten. Tenzij er wat teveel wespen zijn of zo. In ons bissstroooosetje
En ik werd wakker gesmst door een collega, en ik ben vrij vandaag. Gelukkig is het mooi weer.
We waren het meer van plan en nu moet het zelf elke keer. Bord op schoot met 1 arm is geen goed ideequote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij eten altijd samen aan tafel. Ondanks dat we daarna altijd heel gehaast borden in de gootsteen werpen, elkaar een vluchtige kus geven en de voordeur uitrennen op weg naar sport of spel.
Maar altijd samen eten. Aan tafel. Daar komt weinig tussen.
Hoe laat moet ik morgen aanwezig zijn, Sun? En moet ik mijn Vivarium photopass meenemen?quote:
ergens tussen 9 en half 10 zodat je voor de stroom binnen bent lijkt me handig. En ja doe maar! Handig dat je die bewaard hebtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik morgen aanwezig zijn, Sun? En moet ik mijn Vivarium photopass meenemen?
Goh, wat ben ik er vroeg bij vanmorgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ergens tussen 9 en half 10 zodat je voor de stroom binnen bent lijkt me handig. En ja doe maar! Handig dat je die bewaard hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |