Crab, tuthola.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik was bezig Boor
Zat op de tablet en dan zie je geen slotjes
Xena werd net opgehaald door haar nieuwe vriend. Een grijs beest met een rood halsbandje, komt even klepperen aan het kattenluikZe rent dan naar buiten na neus aan neus elkaar even bekeken te hebben.
Goh, dat jij dat allemaal bijhoudt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
FF 27 jaar
Kleine meisjes worden groot
Hebben we haar dit jaar toch mooi uit huis gekregen
Maar jullie hebben toch een balkoneggie?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja buiten eten, we doen het te weinig vind ik.
Misschien komt het doordat we boven wonen en beneden de tuin hebben
Ja dat wel, maar dan zouden we daar weer andere meubels moeten neerzetten en we stikken al van de tafeltjes, stoelen etcquote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar jullie hebben toch een balkoneggie?
Wij eten in de zomer eigenlijk altijd buiten. Tenzij er wat teveel wespen zijn of zo. In ons bissstroooosetje
En ik werd wakker gesmst door een collega, en ik ben vrij vandaag. Gelukkig is het mooi weer.
We waren het meer van plan en nu moet het zelf elke keer. Bord op schoot met 1 arm is geen goed ideequote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij eten altijd samen aan tafel. Ondanks dat we daarna altijd heel gehaast borden in de gootsteen werpen, elkaar een vluchtige kus geven en de voordeur uitrennen op weg naar sport of spel.
Maar altijd samen eten. Aan tafel. Daar komt weinig tussen.
Hoe laat moet ik morgen aanwezig zijn, Sun? En moet ik mijn Vivarium photopass meenemen?quote:
ergens tussen 9 en half 10 zodat je voor de stroom binnen bent lijkt me handig. En ja doe maar! Handig dat je die bewaard hebtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik morgen aanwezig zijn, Sun? En moet ik mijn Vivarium photopass meenemen?
Goh, wat ben ik er vroeg bij vanmorgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ergens tussen 9 en half 10 zodat je voor de stroom binnen bent lijkt me handig. En ja doe maar! Handig dat je die bewaard hebt![]()
Oh jee, DH wordt definitief burgerlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
We waren het meer van plan en nu moet het zelf elke keer. Bord op schoot met 1 arm is geen goed idee
Welk beestje krijg je dit keer mee?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:36 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.vivariumbeurs.(...)0&Itemid=272&lang=nl
13.00 is zijn lezing dus. En hij komt denk ik wat eerder, Hart van Nederland wil ook proberen met hem over de beurs te gaan incl cameraploeg. Mag ik daar mooi achteraan hobbelen als hoofd PR's ochtends sowieso RTV Utrecht rondleiden..
Ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ergens tussen 9 en half 10 zodat je voor de stroom binnen bent lijkt me handig. En ja doe maar! Handig dat je die bewaard hebt![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh jee, DH wordt definitief burgerlijk
Ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:47 schreef Vork het volgende:
Het is fietsweer. Ik ga de komende weken maar eens flink wat kilometers maken
ja gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
FF 27 jaar
Kleine meisjes worden groot
Hebben we haar dit jaar toch mooi uit huis gekregen
Relatief gezien woon jij ook vrijwel om de hoek van ons, maar Katwijk ligt toch echt niet zo hier in de buurt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:15 schreef LieLie het volgende:
Wij zijn zondag nog bij jullie in de buurt, relatief gezien![]()
Gaan naar Soldaat van Oranje
Heb je het tegen mijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:11 schreef golfer het volgende:
Misschien zondag maar weer eens een BBQ-en in de tuin?
Nee, tegen de buurvrouw.quote:
En ik maar denken dat we allemaal werden uitgenodigdquote:
Had er al over gelezen. Staat op verlanglijst, maar moet even wachten op DL met NL subs, want onze kennis van Frans is niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
Op het dakterras van de V&D appeltje aan het eten en aan het werk
Net naar deze film geweest:
[ afbeelding ]
Erg mooi, aanrader voor B&G
http://www.imdb.com/title/tt1675434/
Je wil weer wat anders dan de vorige?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, welke parfum ga ik volgende week op Schiphol aanschaffen? Zit helemaal zonder.
Wat ga je doe-oen in SA ?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, welke parfum ga ik volgende week op Schiphol aanschaffen? Zit helemaal zonder.
Welke had ik hiervoor ook weer?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je wil weer wat anders dan de vorige?
Zelfde categorie ongeveer, of mag het sterker, lichter, kruidiger, frisser....?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jardin sur le Nil van Hermès is een goeie, ook niet al te populair.Is een mooie geur gebaseerd op onrijpe, groene mango's en lotusbloemen. Ik hoop dat ze hem hebben.
Vergelijkbaar met Moskou.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat ga je doe-oen in SA ?
Vergelijkbaar met Moscow or Emsterdem?
Als een kip zonder kop liep ik heen en weer tussen binnen/buiten.
Uiteindelijk binnen aan de hulp overgelaten en buiten het terras geschrobd en geveegd en het stenen tafelblad in de olijfolie gesmeerd.
Kunnen we buiten aan tafel eten het weekend...
Daarna in de zon gezeten en het was zeer aaangenaam.![]()
Nu nog de wekelijkse boskippen , maar wát ? eten we vanavond...
Pics van de Z mobielquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:43 schreef z80 het volgende:
hier is is het huis ook weer schoon.
met alle ramen en deuren open de voer met nat afgedaan. met alleen stofzuigen blijft er toch nog zat zooi achter.
tevens de verzekering geregeld voor de z mobiel. nu nog op naam zetten en bij het verkeersambt langs.
Oh ja!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
Je had Gucci Envy eerder
Veel plezier in Zuid-Afrika.
Pillekes!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:45 schreef golfer het volgende:
Gistermiddag ons (van origine) witte balkon geschrobd (5x) en ontdaan van de groene laag die er op zat, alle spijlen en zijkanten ook geboend en het is weer allemaal blinkend wit.
Nadeel: loop nu al een dag met barstende rugpijn rond.
Je wordt ouder, papa.
En gekker.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:45 schreef golfer het volgende:
Gistermiddag ons (van origine) witte balkon geschrobd (5x) en ontdaan van de groene laag die er op zat, alle spijlen en zijkanten ook geboend en het is weer allemaal blinkend wit.
Nadeel: loop nu al een dag met barstende rugpijn rond.
Je wordt ouder, papa.
Nog gekker? Dat kan haast niet meer.quote:
is dat in Haaksbergen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:02 schreef z80 het volgende:
[..]
bij deze:
de voorkant
[ link | afbeelding ]
de zijkant
[ link | afbeelding ]
de achterkant
[ link | afbeelding ]
de bekleding
[ link | afbeelding ]
Nee Elstquote:
Heb er eentje ingegooid.quote:
Die had dat met spinazie en dat hebben we gisteren al gegeten.quote:
Ha, het waren er 250 gram.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:40 schreef golfer het volgende:
450 diepgevroren garnalen vind ik wel erg veel voor in de pasta.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Niks mis met gebroken spaghetti hoor
En ik heb nuttige toepassing IsaPod #1 gevonden! Niet meer op en neer lopen van keuken naar pc om recepten te lezen.
In de zwarte border bovenin drukkenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Is er overigens een manier om in 1 klik weer naar de bovenkant van een webpagina te gaan
Ik scroll me soms het gompes om weer boven te komen
Oh leuk! Ik vind het echt een geweldige showquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:15 schreef LieLie het volgende:
Wij zijn zondag nog bij jullie in de buurt, relatief gezien![]()
Gaan naar Soldaat van Oranje
Aardige film, maar werd een beetje irritant die jongen met z'n trekjes.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:27 schreef golfer het volgende:
Kijken naar deze film.
Best wel een aardig verhaal en prima acteerwerk van een paar acteurs.
Wat een grote autoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:02 schreef z80 het volgende:
[..]
bij deze:
de voorkant
[ link | afbeelding ]
de zijkant
[ link | afbeelding ]
de achterkant
[ link | afbeelding ]
de bekleding
[ link | afbeelding ]
Asperger.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:41 schreef Stereotomy het volgende:
Aardige film, maar werd een beetje irritant die jongen met z'n trekjes.
FUCKUSHIMAquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Asperger.
Moet toch wel een beetje bekend voorkomen?
Succes en veel plezier!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:23 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb al weer de nodige standhouders ingecheckt.
Ik zag volgens mij kennissen van vroeger op de lijst staanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:23 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb al weer de nodige standhouders ingecheckt.
oh please, wat een amerikaanse tear jearker draakquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:27 schreef golfer het volgende:
Kijken naar deze film.
Best wel een aardig verhaal en prima acteerwerk van een paar acteurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |