Je wordt nog eens mister bigstar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:40 schreef APK het volgende:
Ik heb even als gast de stand na Indian Wells in de OP gegooid, werd vorige keer niet opgepikt maar als het nut dun is dan hoor ik het wel
Doe ook meteen de XL-ranking.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:40 schreef APK het volgende:
Ik heb even als gast de stand na Indian Wells in de OP gegooid, werd vorige keer niet opgepikt maar als het nut dun is dan hoor ik het wel
Young had toch verloren?quote:
Dan speel je hem uit!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:00 schreef Szura het volgende:
Tweemaal geswitcht, tweemaal verloor m'n eerste keus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:53 schreef luckass het volgende:
HALLO ORGANISATIE YOUNG HEEFT VERLORENNiks NSB, puur eigenbelang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Plaats eens een OoP man!!!!!11
Goeie jinx al zeg ik het zelfquote:
denk dat Isner nog niet had gespeeld op dat momentquote:
Nee, QF zijn over twee dagen en maar 1 pick.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Is het dit toernooi gewoon elke dag 1 pick
Ok in dat geval:quote:Op maandag 26 maart 2012 23:24 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee, QF zijn over twee dagen en maar 1 pick.
Huta Galung deed niet mee, dus hij kan hem niet picken.quote:
Ik ben wel met een Nederlander begonnen! Zoals elk toernooi dit jaar!quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:24 schreef Salamando het volgende:
[..]
Huta Galung deed niet mee, dus hij kan hem niet picken.
Of bedoelde je dat niet?
Erg succesvol is het niet geblekenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga je dat, mocht er telkens een zijn, volhouden?
Ik speel voor de winst! Zie je dat niet?quote:
Ja, ik dacht.. jij ligt er al zo lang uit... ik zal maar eens helpenquote:
Meneer doet ook een keer mee om de prijzenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:05 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, ik dacht.. jij ligt er al zo lang uit... ik zal maar eens helpen
quote:
Het is tot nu toe nog niet voorgekomen, maar ik zou 'm serieus niet meetellen als hij niet geplaatst zou zijn!quote:
Volledig terecht.quote:Op zondag 1 april 2012 11:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is tot nu toe nog niet voorgekomen, maar ik zou 'm serieus niet meetellen als hij niet geplaatst zou zijn!
Ik had hem zeker na het eerste punt eruit geëditquote:Op zondag 1 april 2012 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Uiteraard. Het zou een slimme truc van XL hebben kunnen zijn. Om me in de misser te dwingen. Zou geraffineerd zijn!
Dit moet een 1 april grap zijn.quote:38. (34) Salamando 100
En ik dan hequote:Op maandag 2 april 2012 10:46 schreef franklop het volgende:
Gefeliciteerd Vaduz!
Vliegen samen weer de top 10 in
wij kwamen van ver!quote:
Maakt het uit, we beginnen maandag pas toch?quote:Op zondag 15 april 2012 00:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ja, doe Troicki dan maar. Lekker duidelijk ook wat qualies is en wat niet zo
Oepsquote:
Ja, dat was om te oefenenquote:Op zondag 15 april 2012 23:47 schreef detennismaster het volgende:
Moet ik nou nog een pick voor 1? Want ik had al Simon?
Wat een onzin.quote:
Geen onzin hoor, we beginnen pas op maandagquote:Op zondag 15 april 2012 23:54 schreef detennismaster het volgende:
Wat een onzin.
1: Verdasco dan maar.
maandag tot en met zondag is een week en zoals iedereen weet telt een week 8 dagen!quote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef mickael79 het volgende:
Hoe gaat de puntentelling bij deze trouwens?
Het schema geeft opties voor 7 en 10 dagen, maar volgens mij zijn dit 8 dagen. Of tel ik verkeerd?
Gisteren zijn er 3 potten al gespeeld ja, maar die tellen niet voor de XL game.quote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef mickael79 het volgende:
Hoe gaat de puntentelling bij deze trouwens?
Het schema geeft opties voor 7 en 10 dagen, maar volgens mij zijn dit 8 dagen. Of tel ik verkeerd?
3000 strafpunten voor Vaduzquote:
No problemquote:Op maandag 16 april 2012 14:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
19 Verdascootjes mogen langzaam uitademen
Ik switchte naar Verdascoquote:Op maandag 16 april 2012 12:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
* IN
Afhaalchinees: Verdasco
Alovenac: Raonic
Ambrosius: Verdasco
APK: Verdasco
BeamofLight: Mathieu
BobW: Raonic
borisz: Verdasco
Bruce117: Raonic
Crocmaz: Tomic
danusz1986: Verdasco
de_boswachter: Verdasco
detennismaster: Verdasco
FedExpress: Kohlschreiber
franklop: Verdasco
Gremen: Kohlschreiber
intel: Verdasco
Karrel_Laaglawaai: Tomic
kevin_: Verdasco
kleinzusje: Verdasco
luckass: Verdasco
mickael79: Kohlschreiber
Mykonos: Kohlschreiber
rhubarb: Verdasco
Salamando: Tomic
Snakehead85: Verdasco
sporttv: Raonic
Sunshineboy: Kohlschreiber
Szura: Verdasco
The_Boezelaar: Mathieu
TheGeneral: Verdasco
TheVulture: Verdasco
Tim86: Kohlschreiber
Timm-E: Melzer
Vaduz: Raonic
VerdwaasdeVogel: Verdasco
Vierkante_Ogen: Kohlschreiber
wimderon: Verdasco
XL: Mathieu
Ok, doen we. Ik ben de moeilijkste niet. Gaan we weer verder met de stand van Intel.quote:
Echte kerels kiezen inderdaad als 2. Berlocqquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |