Tegenvaller idd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hij laat het wel afweten vanavond he?
Overall een toffe user hoor. Je hebt ook je nukken, maar dat heeft iedereen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vertel...
Keeper van Heracles is emotioneel.
PSVleons doen? Ofzo?quote:
Ik was ff druk met studie en werk jeweetz. Maar ben er weer hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:28 schreef Smoofie het volgende:
Morpheus, je moet meer in VBL komen! Ook al mod je alles weg
!
Is een herhaling jaquote:
Eens.. zowat elke sport..quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Bij vrouwen MMA heb ik altijd hetzelfde als vrouwenvoetbal.
Bijtend zuur in iemands gezicht gooien is ook wel erg fucked up.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:02 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Komt als een complete verrassing
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bijtend zuur in iemands gezicht gooien is ook wel erg fucked up.
Ik wist dat iemand hem ging maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bedoel je toch ook? Of heb je het over die Witte ofzo? Nooit van gehoord.quote:
Al zijn huid laten afschrapen als donor voor de vrouw haar operaties.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef Smoofie het volgende:
Die man moet gewoon dood worden gemaakt.
En terecht.quote:
Zure reactie dit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef Smoofie het volgende:
Die man moet gewoon dood worden gemaakt.
Ouwe druggie, ik dacht ef dat jij mod was. Hoe is het met de drugs? Nog een festival in gedachten voor k'dagquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
80 operaties en nog steeds aan de coke...
Ik ben een heel koudbloedig iemand, een psychopaat zonder emoties zoals mijn psychiater dat tegen mij zei.quote:
Op RTL is zo'n serie .. 'My beautiful girlfriends' ofso?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik trek mijn uitnodiging in voor a.s. zaterdag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben een heel koudbloedig iemand, een psychopaat zonder emoties zoals mijn psychiater dat tegen mij zei.
Met de drugs is het prima. Ik kreeg laatst nog een kaartje van ze.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ouwe druggie, ik dacht ef dat jij mod was. Hoe is het met de drugs? Nog een festival in gedachten voor k'dag![]()
? Ik ga wel weer lekker snoepen.
Je bijt wel heel hard in Caland zijn vishaakje.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben een heel koudbloedig iemand, een psychopaat zonder emoties zoals mijn psychiater dat tegen mij zei.
Er ook nog iemand voor inhurenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op RTL is zo'n serie .. 'My beautiful girlfriends' ofso?
Dat wordt volgens mij 'gepresenteerd' door ook zo'n vrouwke die zuur over haar gezicht heeft gekregen, haar ex had iemand in gehuurd omdat te doen. Ze was vroeger best knap maar nu is ze verminkt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bijt wel heel hard in Caland zijn vishaakje.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik trek mijn uitnodiging in voor a.s. zaterdag.
Denk X. Er is zoveel te beleven met k'dag en nach. Even een leuk feestje uitzoeken nogquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Met de drugs is het prima. Ik kreeg laatst nog een kaartje van ze.![]()
Wat ga je snoepen en wat was er ook alweer met koninginnedag?
Standaard Eindhoven onveilig maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Denk X. Er is zoveel te beleven met k'dag en nach. Even een leuk feestje uitzoeken nog.
Altijd lekker weer.
Beter wordt die pauper meteen ontslagen, tijdens zijn eerste 24 uur als mod heb ik hem nog niet voorbij zien komen. Wie is die gast sowieso? Post zeker alleen in het PSV-topic?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:12 schreef Caland het volgende:
Wanneer gaan we eigenlijk die nieuwe mod inwijden?
Eindhovenquote:
X past qua sfeer goed bij KD. Ga je dan ook uit liefde bij iedereen op de rommelmarkt troep kopen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Denk X. Er is zoveel te beleven met k'dag en nach. Even een leuk feestje uitzoeken nog.
Altijd lekker weer.
Weet het ook niet. Hij schijnt homo te zijn, van metal te houden, lang haar te hebben en voor PSV te zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Beter wordt die pauper meteen ontslagen, tijdens zijn eerste 24 uur als mod heb ik hem nog niet voorbij zien komen. Wie is die gast sowieso? Post zeker alleen in het PSV-topic?
Hij is voor Ajax?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet het ook niet. Hij schijnt homo te zijn, van metal te houden, lang haar te hebben en voor PSV te zijn.
Lijkt wel een UWV-werkplaats hier met een ouwe relschopper, een schizofrene Tukker, een moraalridder en ..... kut ik weet niks lulligs over GGMM
Eindhoven is echt baas man met koninginnedagquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:13 schreef De_kromme het volgende:
Eindhoven. Wat moet jij nou weer tussen al die boeren man
?
Heb jij al een feestje op het oog dan? Wil sowieso een buitenfestival hebben met een dikke after.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindhoven is echt baas man met koninginnedag
Fucking veel goede feestjes overal. Als je van drugs houdt sowieso the place to be zou ik zeggen.
Waarom is er in het Zuiden beter aan dope te komen dan in het Noorden? Heeft het iets te maken met de bourgondische levensstijl?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindhoven is echt baas man met koninginnedag
Fucking veel goede feestjes overal. Als je van drugs houdt sowieso the place to be zou ik zeggen.
Ik weet niet hoor, maar op KD zijn er echt belachelijk veel grote festivals/feesten. Weet niet wat jij altijd doet, maar het klinkt alsof je 12 bentquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
X past qua sfeer goed bij KD. Ga je dan ook uit liefde bij iedereen op de rommelmarkt troep kopen?
What the... Ik ben er nou nog steeds niet achter of jij een troll bent, of gewoon vreemdquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Waarom is er in het Zuiden beter aan dope te komen dan in het Noorden? Heeft het iets te maken met de bourgondische levensstijl?
Ja, enige keer in het jaar dat ik in die pauperstad wasquote:
Ik zeg toch, Eindhoven.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:15 schreef De_kromme het volgende:
Heb jij al een feestje op het oog dan? Wil sowieso een buitenfestival hebben met een dikke after.
Ik wil dat jij me losmaakt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar op KD zijn er echt belachelijk veel grote festivals/feesten. Weet niet wat jij altijd doet, maar het klinkt alsof je 12 bent.
Ze schijnen in Den Haag weer wat te gaan opzettenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg toch, Eindhoven.
Sowieso 2 grote pleinen, ééntje met gewoon de standaard house shit. Veel chicks, goed te doen. En ééntje met lekker vage acidhouse, minimal, dat soort dingen. Altijd een vage bedoeling daar.
En sowieso kan je daar altijd prima rondlopen, lekker compact allemaal. Genoeg te beleven.
Koninginnenacht weet ik nog niet.
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:18 schreef De_kromme het volgende:
What the... Ik ben er nou nog steeds niet achter of jij een troll bent, of gewoon vreemd.
Geen idee hoe het daar met de afters zit, wij pakken meestal de laatste trein terug richting nijmegen en gaan dan richting Roosje/iemands huis.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ze schijnen in Den Haag weer wat te gaan opzetten. Ik zat zelf te denken aan Utrecht tijdens dag, hele dope technostage, maar moet sowieso een feest voor daarna hebben nog.
http://www.elevation-events.com/events/agenda/op-het-plein-qday
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet het ook niet. Hij schijnt homo te zijn, van metal te houden, lang haar te hebben en voor PSV te zijn.
Lijkt wel een UWV-werkplaats hier met een ouwe relschopper, een schizofrene Tukker, een moraalridder en ..... kut ik weet niks lulligs over GGMM
Ik ben ook nagenoeg perfect.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Fantastisch spel idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hey Skyrim is een tof spel! Ik speel dat ook sinds kort.,
Ik heb ook eens een draak geowned zien worden door een gigant en twee mammoets..,quote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:04 schreef GGMM het volgende:
Ik heb hem nog nooit uitgespeeldHeb er wel 100+ uur opzitten. Draken worden afhankelijk van de moeilijkheidsgraad wel simpel ja.
;iquote:
Mooi voor ze iddquote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heracles Europa in, hoe mooi is dat
Ja precies, beter geen Arsenal e.d.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooi voor ze idd
Nu hopen dat ze pauperclubjes loten
Niet. We moeten Frankrijk inhalen op de coëfficiëntenlijst.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heracles Europa in, hoe mooi is dat
PSV, Ajax, Twente, Feyenoord (?), AZ gaan óók Europa in hequote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet. We moeten Frankrijk inhalen op de coëfficiëntenlijst.
Zeker welquote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:32 schreef GGMM het volgende:
Ja, maar toch
Verder wel tof om te zien die Heraclesfans.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeker wel
MarkoAlmelo is een irl vriend van me, die gast is helemaal happy![]()
Zie?quote:
T was echt tof om dit meegemaakt te hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:32 schreef GGMM het volgende:
Ja, maar toch
Verder wel tof om te zien die Heraclesfans.
Juist daarom ben ik bang dat Heracles de finale gaat winnenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
T was echt tof om dit meegemaakt te hebben.
En dan over een paar weken de finale.
Niks te verliezen
True. Dubbel gevoel erbij. Het heeft ook wel wat als jullie hem winnen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
T was echt tof om dit meegemaakt te hebben.
En dan over een paar weken de finale.
Niks te verliezen
Zou wel een bak zijn, van Groningen, AZ én PSV winnenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Dubbel gevoel erbij. Het heeft ook wel wat als jullie hem winnen.
Dan heb je de mooiste prestatie in jaren neergezet ja. En met dat beleid wat daar gevoerd wordt gun ik het ze ook nog wel. Die Jan Smit kan ik ook wel om lachen altijd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou wel een bak zijn, van Groningen, AZ én PSV winnen
Mehh, ik sliep toen ik blauw werdquote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
De Nachtmod.![]()
Zo kan ik het ook, boekje d'r bij.![]()
En gefeliciflapstaart nog.![]()
Ben je gevraagd of heb je gesolliciteerd?
Hij heeft subtiel aangegeven dat hij mod zou willen worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ben je gevraagd of heb je gesolliciteerd?
Heel subtielquote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft subtiel aangegeven dat hij mod zou willen worden.
Sterker nog, dat is een bijkomstig voordeel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heel subtiel
Moest daar wel voor daten met Jojoortje, maar dat nemen we voor lief he
Ja, dat weten jij en ik wel. Maar de gemiddelde user weet dat niet.. Wilde ik graag zo houdenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is een bijkomstig voordeel.
Oh zo, ja het is ook stiekem een vent van 50.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat weten jij en ik wel. Maar de gemiddelde user weet dat niet.. Wilde ik graag zo houden
Preciesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh zo, ja het is ook stiekem een vent van 50.
Ik wil iets minder subtiel aangeven dat ik de functie niet ambieer. Dan zou ik nauwelijks meer aan de afwas toekomen...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft subtiel aangegeven dat hij mod zou willen worden.
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik wil iets minder subtiel aangeven dat ik de functie niet ambieer. Dan zou ik nauwelijks meer aan de afwas toekomen...
Je hebt een interview in person gehad? Dat is wel hardcore. Ze willen natuurlijk even kijken of je er niet bijloopt als een pedo...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heel subtiel
Moest daar wel voor daten met Jojoortje, maar dat nemen we voor lief he
Jep, kruisverhoor allesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je hebt een interview in person gehad? Dat is wel hardcore. Ze willen natuurlijk even kijken of je er niet bijloopt als een pedo...![]()
Om 6 uur?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Weet je wat?
Ik ga slapen. tis mooi geweesst
om 6 uur weer de wekker
Succes met wakker worden manquote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Weet je wat?
om 6 uur weer de wekker
I know, maar ik ben een beetje ongecontroleerd. 3 dagen halve dagen non-stop posten, dan weer een tijd weg. Ik kan zomaar morgen verdwijnen. Dit board kan soms ook een beetje gevaarlijk zijn... Verslavend.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Zonde trouwens, in jou zie ik ook wel een mod
Ik ken het. De andere 3 mods krijgen steeds te horen van users hier dat ze er zo weinig zijn, terwijl ik in werkelijkheid gewoon levenloos benquote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
I know, maar ik ben een beetje ongecontroleerd. 3 dagen halve dagen non-stop posten, dan weer een tijd weg. Ik kan zomaar morgen verdwijnen. Dit board kan soms ook een beetje gevaarlijk zijn... Verslavend.![]()
Wie weet, als ik oud en wijs ben.
Wel goed dat je dat van jezelf weetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
I know, maar ik ben een beetje ongecontroleerd. 3 dagen halve dagen non-stop posten, dan weer een tijd weg. Ik kan zomaar morgen verdwijnen. Dit board kan soms ook een beetje gevaarlijk zijn... Verslavend.![]()
Wie weet, als ik oud en wijs ben.
Ik ben wel benieuwd naar hoe dat gaat. Mag je bier drinken. Wordt er voor je gekookt? Zitten er van die tricky vragen tussen, zoals met psychologische dubbele bodems enzo? Verborgen camera's?quote:
Één van de betere nachten van de laatste tijd, naar wij dachten. En dromen van...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Weet je wat?
om 6 uur weer de wekker
Je wordt 3 dagen afgezonderd van de buitenwereld en gemarteld.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar hoe dat gaat. Mag je bier drinken. Wordt er voor je gekookt? Zitten er van die tricky vragen tussen, zoals met psychologische dubbele bodems enzo? Verborgen camera's?
Denk dat de camera's zo goed verborgen waren dat ik ze niet zagquote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar hoe dat gaat. Mag je bier drinken. Wordt er voor je gekookt? Zitten er van die tricky vragen tussen, zoals met psychologische dubbele bodems enzo? Verborgen camera's?
Ja, ik kan me zo voorstellen dat het verantwoordelijkheidsgevoel me dan op rare tijden en plaatsen naar hier drijft. Op dit moment heb ik tijd zat, maar stel dat ik iedereen hier als mijn kinderen ga beschouwen. Dan wil ik geen bloedbad vol ledematen van Jessica Alba op mijn geweten hebben. Over levenloos gesproken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken het. De andere 3 mods krijgen steeds te horen van users hier dat ze er zo weinig zijn, terwijl ik in werkelijkheid gewoon levenloos ben
De meeste users zijn gewoon normaal en doen niet lastig. Sommigen zijn gewoon vervelendquote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, ik kan me zo voorstellen dat het verantwoordelijkheidsgevoel me dan op rare tijden en plaatsen naar hier drijft. Op dit moment heb ik tijd zat, maar stel dat ik iedereen hier als mijn kinderen ga beschouwen. Dan wil ik geen bloedbad vol ledematen van Jessica Alba op mijn geweten hebben. Over levenloos gesproken.
Dát had ik ingecalculeerd, maar die vragen... Hoe breken ze je?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wordt 3 dagen afgezonderd van de buitenwereld en gemarteld.
Felle lampen, op het gevoel inspelen, geen eten/drinken bij twijfel...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dát had ik ingecalculeerd, maar die vragen... Hoe breken ze je?
Heb je het gevierd? Met een drankje en/of een dansje. Een huppeltje misschien?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat de camera's zo goed verborgen waren dat ik ze niet zagBier drinken MOET zelfs.. Werd van alles gevraagd over m'n jeugd, trauma's, favoriete voetballers... Ik doorzag alle strikvragen en ben nu blauw
Tuurlijk heb ik het gevierdquote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Heb je het gevierd? Met een drankje en/of een dansje. Een huppeltje misschien?
En wat willen ze horen? Moet je een eed zweren op één of andere legendarisch figuur? Wat is de straf voor het breken van de omerta? Hebben jullie allemaal dezelfde tattoo..?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Felle lampen, op het gevoel inspelen, geen eten/drinken bij twijfel...
Daar mogen we niet over pratenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En wat willen ze horen? Moet je een eed zweren op één of andere legendarisch figuur? Wat is de straf voor het breken van de omerta? Hebben jullie allemaal dezelfde tattoo..?
Zoiets kan je niet beschrijven, dat moet je meemaken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En wat willen ze horen? Moet je een eed zweren op één of andere legendarisch figuur? Wat is de straf voor het breken van de omerta? Hebben jullie allemaal dezelfde tattoo..?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets kan je niet beschrijven, dat moet je meemaken.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar mogen we niet over praten
Dit zou trouwens in een FAQ moeten: Hoe word ik mod? Een erg droge samenvatting van een bijzonder sappig proces.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat de camera's zo goed verborgen waren dat ik ze niet zagBier drinken MOET zelfs.. Werd van alles gevraagd over m'n jeugd, trauma's, favoriete voetballers... Ik doorzag alle strikvragen en ben nu blauw
Het begint allemaal met:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dit zou trouwens in een FAQ moeten: Hoe word ik mod? Een erg droge samenvatting van een bijzonder sappig proces.
ONZ-moderator-geschiktheidstest.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dit zou trouwens in een FAQ moeten: Hoe word ik mod? Een erg droge samenvatting van een bijzonder sappig proces.
Ja, dat is de oprichter en / of baas toch? Is hij rijk geworden van... dit?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het begint allemaal met:
"Wij zweren trouw aan Danny"....
Oprichter en Grote Leider van FOK!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, dat is de oprichter en / of baas toch? Is hij rijk geworden van... dit?
Is hij lief?
Yvonne zien we vaker.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, dat is de oprichter en / of baas toch? Is hij rijk geworden van... dit?
Is hij lief?
Die test is vrij gemakkelijk. Maar dat is natuurlijk de val!!!quote:
Op het oog lijken we er geen karakterschets uit op te kunnen maken, maar je moest eens weten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Die test is vrij gemakkelijk. Maar dat is natuurlijk de val!!!
Zij is zijn eeeeega?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yvonne zien we vaker.
Die is wel lief
En streng.
Van beide heb ik geen idee, eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zij is zijn eeeeega?
Hoe oud is Danny ongeveer? Rijdt hij op een dikke brommer?
Pff, al die beoordelingscriteriaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op het oog lijken we er geen karakterschets uit op te kunnen maken, maar je moest eens weten.
Daarom. Al die profilers daar achter de schermen. Er ligt vast al een dossiertje van me klaar.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op het oog lijken we er geen karakterschets uit op te kunnen maken, maar je moest eens weten.
Zat er net ff in te bladeren.. Best dossier heb je opgebouwd inderdaad.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Daarom. Al die profilers daar achter de schermen. Er ligt vast al een dossiertje van me klaar.![]()
Ik voel me bekeken...
Valt mee. http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Daarom. Al die profilers daar achter de schermen. Er ligt vast al een dossiertje van me klaar.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt mee. http://www.fok.nl/shop/notes.php
Kom op! Je hebt z'n brommer toch wel eens gezien?! Zijn brommer is legendarisch!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een echte filantroop dierenvriend ook.
Look behind you! It's your ass!
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kom op! Je hebt z'n brommer toch wel eens gezien?! Zijn brommer is legendarisch!![]()
Danny's brommer:Godver, ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een echte filantroop dierenvriend ook.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kom op! Je hebt z'n brommer toch wel eens gezien?! Zijn brommer is legendarisch!![]()
Danny's brommer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een echte filantroop dierenvriend ook.![]()
Mijn dossiers bij second level top secret. Mijn verleden achter het ijzeren gordijn kan daarmee te maken hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt mee. http://www.fok.nl/shop/notes.php
Dat mag ieder voor zich invullen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mijn dossiers bij second level top secret. Mijn verleden achter het ijzeren gordijn kan daarmee te maken hebben.![]()
Mag ik trouwens weten wat GGMM betekent?
Daar doe ik het meestal voor. Ik zelf ook. De vork snijdt aan twee kanten.quote:
Hij weet van het bestaan van second level..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mijn dossiers bij second level top secret. Mijn verleden achter het ijzeren gordijn kan daarmee te maken hebben.![]()
Mag ik trouwens weten wat GGMM betekent?
Good Great Mega Master.quote:
Actie wordt ondernomen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij weet van het bestaan van second level..
Heb een aanvraag ingediendquote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Actie wordt ondernomen.
Die moet vanaf nu met één oog open slapen.
Zoiets, ik wou dat ik van deze kutnick afkon, die heb ik gekozen omdat ik dacht dat ik hier toch alleen maar even kwam om te spammen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Good Great Mega Master.
Gevaarlijk Goor Miezerig Meelijwekkend.
Je kunt er wat kanten mee op. Maar je houdt het dus bewust geheim?
Second level... It's a scary thing...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij weet van het bestaan van second level..
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets, ik wou dat ik van deze kutnick afkon, die heb ik gekozen omdat ik dacht dat ik hier toch alleen maar even kwam om te spammen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb een aanvraag ingediend
Code Schaap zelfs
"Het schaap is geschoren, ik herhaal: het schaap is geschoren"quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]![]()
Nice one.![]()
"U moet geschoren worden vóór dit experiment..."
Was? Je moet je naam houden?! Geen wijziging mogelijk, ander account etcetera?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets, ik wou dat ik van deze kutnick afkon, die heb ik gekozen omdat ik dacht dat ik hier toch alleen maar even kwam om te spammen.
Dacht dat er wel een Serious Request actie was waarbij je voor een tientje (?) je nick aan kon laten passen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Was? Je moet je naam houden?! Geen wijziging mogelijk, ander account etcetera?
Op m'n andere account ben ik geen mod.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Was? Je moet je naam houden?! Geen wijziging mogelijk, ander account etcetera?
En je andere account post ook in VBL? Toch niet harriedehitsigehengstiszijnnopjes666? Gelukkig maar.quote:
M'n andere account post niet. Ook maar 14 keer gedaan ofzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En je andere account post ook in VBL? Toch niet harriedehitsigehengstiszijnnopjes666? Gelukkig maar.
Nee, Ajacied422quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En je andere account post ook in VBL? Toch niet harriedehitsigehengstiszijnnopjes666? Gelukkig maar.
Haha, dat moet raar zijn. "The knopje is calling you. All the knopjes are calling you..."quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kolere, moet ff wennen aan het editknopje bij elke post nu
Hij heeft een TT gewijzigd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Haha, dat moet raar zijn. "The knopje is calling you. All the knopjes are calling you..."![]()
![]()
Slaan op dit button!![]()
Heb je trouwens al écht modwerk gedaan?
Nehh, hoe minder werk de VBL-mods hebben, hoe gezelliger het is in VBLquote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Haha, dat moet raar zijn. "The knopje is calling you. All the knopjes are calling you..."![]()
![]()
Slaan op dit button!![]()
Heb je trouwens al écht modwerk gedaan?
Waarom heb je eigenlijk voor deze job gekozen? En wat zijn je sterke en zwakke punten? Als je naar de Smurfen keek, had je dan een hekel aan Gargamel? En wat vond je van Potige?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En wat offtopic plaatjes verwijderd
Het kruisverhoor houdt maar aanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk voor deze job gekozen? En wat zijn je sterke en zwakke punten? Als je naar de Smurfen keek, had je dan een hekel aan Gargamel? En wat vond je van Potige?
Mondmaagd? Montmaagd? Mo(d)ntmaagd? Het proces der ontmaagding van een mod - de eerste edit.quote:
Van de wedstrijd zul je niet veel meer zien.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Val wel met m'n maagdelijke modneusje in de boter
Ik verhoorde gisternacht nog een Apocalypser in GC. Ik had mijn lamp mee genomen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het kruisverhoor houdt maar aan
Dat is truebee. Op rustige dagen en nachten dan maar.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nehh, hoe minder werk de VBL-mods hebben, hoe gezelliger het is in VBL
Jij mist echt doelpunten omdat je wedstrijdtopics moet modden? Auw! Daar had ik nog helemaal niet bij nagedacht... Jij wel, Guitarist?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van de wedstrijd zul je niet veel meer zien.
Meer meelezen dan meekijken gok ik jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van de wedstrijd zul je niet veel meer zien.
Je denkt toch niet dat ik continu op m'n beeldscherm kijk?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jij mist echt doelpunten omdat je wedstrijdtopics moet modden? Auw! Daar had ik nog helemaal niet bij nagedacht... Jij wel, Guitarist?
Midnight coffee. Sommigen zweren erbij.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nu zin in koffie, maar dan kom ik helemaal niet meer in slaap straks.
Mijn wekker gaat over een half uur, dus ik ga nog ff slapenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nu zin in koffie, maar dan kom ik helemaal niet meer in slaap straks.
En dan post ik steeds nét voor de goal een plaatje van mijn harige bips. Ben je lekker.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik continu op m'n beeldscherm kijk?TV staat wel gewoon aan zondag
Scheelt dat je dat dan maar één keer kuntquote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En dan post ik steeds nét voor de goal een plaatje van mijn harige bips. Ben je lekker.
Mwa, ik overdreef.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jij mist echt doelpunten omdat je wedstrijdtopics moet modden? Auw! Daar had ik nog helemaal niet bij nagedacht... Jij wel, Guitarist?
Wat moet je doen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat over een half uur, dus ik ga nog ff slapen
En die wedstrijd van Ajax -- dat is getrol neem ik aan waar je druk mee bent. Of gefrustreerd Ajacieden?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, ik overdreef.
Al is dat bij sommige wedstrijden écht zo. Vooral Real - Barca en Europese wedstrijden van Ajax die ze niet winnen is het erg
Om heel eerlijk te zijn is dit voor mij ook de eerste keer dat ik Ajax - PSV ga modden.
Al twijfel ik nog of ik hem hier ga kijken
Gefrustreerde supporters van welke ploeg dan ook kunnen behoorlijk vervelend zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En die wedstrijd van Ajax -- dat is getrol neem ik aan waar je druk mee bent. Of gefrustreerd Ajacieden?
Ajax-PSV. Je overweegt om de wedstrijd niet daar (dus ergens anders) te kijken of helemaal niet?
daar, dus hier. Maar ergens anders, zonder p.c zeg maar.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En die wedstrijd van Ajax -- dat is getrol neem ik aan waar je druk mee bent. Of gefrustreerd Ajacieden?
Ajax-PSV. Je overweegt om de wedstrijd niet daar (dus ergens anders) te kijken of helemaal niet?
Dát is de taal, Herr Moderator!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Scheelt dat je dat dan maar één keer kunt
Ach, als PSV of Feyenoord uit wordt geschakeld wordt er ook hartelijk om gelachenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
daar, dus hier. Maar ergens anders, zonder p.c zeg maar.
En over Ajax, meestal omdat andere het blijkbaar heel grappig vinden dat Ajax uitgeschakeld wordt.
Dit wordt een goede.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Scheelt dat je dat dan maar één keer kunt
Zonder slaap? Is las zestien pagina's terug iets over wakker worden. Ergens van..quote:
Ghehehe, ik heb van gisteravond 19:00 tot vannacht 02:00 geslapen. Slaap zatquote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zonder slaap? Is las zestien pagina's terug iets over wakker worden. Ergens van..
Niet zó erg.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, als PSV of Feyenoord uit wordt geschakeld wordt er ook hartelijk om gelachen
Ja oké. Dan begrijp ik de frustraties ook welquote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zó erg.
Maar eerlijk gezegd spreek ik ook maar op basis van één wedstrijd, en daar hing dat hele "omkoop"-gebeuren omheen, dus dat versterkte het ook.
Jij mod zonder pc? Op je telefoon ofzo?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
daar, dus hier. Maar ergens anders, zonder p.c zeg maar.
En over Ajax, meestal omdat andere het blijkbaar heel grappig vinden dat Ajax uitgeschakeld wordt.
Officieel nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jij mod zonder pc? Op je telefoon ofzo?
(Bestaan er trollende mods..?![]()
)
Wie weet is het er al één... "The vork is strong in this one..."quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wie weet is het er al één... "The vork is strong in this one..."
Nee, dan mod ik dus niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jij mod zonder pc? Op je telefoon ofzo?
(Bestaan er trollende mods..?![]()
)
Back-up has arrivedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dan mod ik dus niet.
Ik bedoelde dus: ik weet niet zeker of ik als mod aanwezig ben tijdens dat topic.
Het wordt laat...![]()
Ah... okee... Ik verwacht namelijk nooit in het ootje te worden genomen door mods. Die flank is dus wide open... Mods hebben toch het imago van schoolmeesters. Die moeten serieus zijn.quote:
O zo. Aha. Kijk. Ik dacht even. was der scheiss...?!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dan mod ik dus niet.
Ik bedoelde dus: ik weet niet zeker of ik als mod aanwezig ben tijdens dat topic.
Het wordt laat...![]()
Ik zal lief voor je doen, of was ik dat al?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 03:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De meeste users zijn gewoon normaal en doen niet lastig. Sommigen zijn gewoon vervelend
Bibber.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:15 schreef Ajacied422 het volgende:
En zondagmiddag gaan we je ontgroenen jongen.,
Messi fapperts jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neh, meer oppassen voor WoensdagAC Milan - Barcelona. En je weet dan wat er gebeurt
I know. Komt wel goed.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn ook allemaal Barça haters die hier rondlopen hé
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind wel leuk dat je hier komt modden.
Omdat er alleen maar tuig rondloopt op VBL.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ook wel. Alleen waarom was een extra mod nodig?.
5 moderatorsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat er alleen maar tuig rondloopt op VBL.
Goed gezegd. Klopt ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij komt gewoon niet meer uit oorlogsstand nuquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:38 schreef Stommie het volgende:
Hey guitarist blauw. Gefeliciteerd ouwe reus, je hebt vast even gefapt op het moment supreme
Tja, gelukkig heb je dan een baken van rust in de vorm van het Feijenoordtopic. Wat een lieverdjes zitten daar tochquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach zo grappig is 't eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:01 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat dat wel mag als je gewoon zijn nickname weg laat
Van mij wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:51 schreef Helpmefok het volgende:
Edit: LOL dit wordt steeds leuker. Mods, mag je hier wel posts plaatsen van ANDERE fora die per PM verstuurd zijn?
Mjeh zo leuk was 't niet eensquote:
Gezien het spel van Ajax en PSV weer een beetje flow en plezier heeft wel positief gestemd. PSV doet het vaak goed tegen Ajax en Ajax wint zijn wedstrijden wel maar indruk maakt het niet, hun eerste helften zijn vaak erg slecht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He Geo, hoe gaat 't met de subsidieclub eigenlijk?Wat denk jij van zondag?
Ik vind het wel grappig om te zien hoe al die Ajacieden in hosannastemming verkeren terwijl ze tegen kleine kloteploegjes wonnen op to-taal niet imponerende wijze.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gezien het spel van Ajax en PSV weer een beetje flow en plezier heeft wel positief gestemd. PSV doet het vaak goed tegen Ajax en Ajax wint zijn wedstrijden wel maar indruk maakt het niet, hun eerste helften zijn vaak erg slecht.
Maar ik denk dat beide partijen liever niet verliezen van elkaar.. dus een 'schaakspel' krijgt en een 1-1 uitslag.
Klopt, door het gebras van de andere teams doet Ajax weer mee, met dat 3 punten systeem ben je zo weer bij.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig om te zien hoe al die Ajacieden in hosannastemming verkeren terwijl ze tegen kleine kloteploegjes wonnen op to-taal niet imponerende wijze.
Heuwhat? Het 3-puntensysteem is niet naar je zin?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, door het gebras van de andere teams doet Ajax weer mee, met dat 3 punten systeem ben je zo weer bij.
Tja, nerds....gisteren na het zuipen op weg naar huis een groep mensen tegen gekomen die zaten te wachten op de nieuwe Ipad die verkocht ging worden. Kansloos volk...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mjeh zo leuk was 't niet eens.
. Gast was wel grappig:
"ROT GEWOON OP MET" <-- echt zo'n trillend onderlipje
Derde PM: "Ik verzoek je toch gewoon vriendelijk om te stoppen met".![]()
Tweaknerds flippen 'm compleet als ze hun zin niet krijgen, sociale vaardigheden hebben die gasten écht niet.
Winst is winst. Anderen falen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig om te zien hoe al die Ajacieden in hosannastemming verkeren terwijl ze tegen kleine kloteploegjes wonnen op to-taal niet imponerende wijze.
Ik zou willen dat Feijenoord dat ook kon, dan waren we allang kampioen geweest gezien ons resultaat in de toppers
Mja zijn dat nerds of aandachtshoeren zodat ze overal kunnen pronken met 'kijk mij NU AL de ipad 3 hebben' ..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Tja, nerds....gisteren na het zuipen op weg naar huis een groep mensen tegen gekomen die zaten te wachten op de nieuwe Ipad die verkocht ging worden. Kansloos volk...
Al ben ik zelf ook wel een redelijke nerd.
Wachten op de iPad door te slapen voor de winkelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Tja, nerds....gisteren na het zuipen op weg naar huis een groep mensen tegen gekomen die zaten te wachten op de nieuwe Ipad die verkocht ging worden. Kansloos volk...
Al ben ik zelf ook wel een redelijke nerd.
Kijken of de Ajacieden zondag weer vrolijk snavelen om 18:15.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Winst is winst. Anderen falen.
Zondag eens kijken of de PSV'ers weer vrolijk bekken om 18:15.
Ik twijfel er ten zeerste aan. Ik denk echt dat Van Geel voor een verrassing gaat zorgen. Is dat niet in de vorm van Guidetti, dan wel Castaignos die er 20 in komt prikken. We zijn op zoveel punten versterkt ondertussen, ik zie het nieuwe seizoen echt met vertrouwen tegemoet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:25 schreef Geo4kant het volgende:
HMF maak je je al zorgen over volgend jaar met je cluppie? City zal wel Guidetti terug halen (om de bank warm te houden) denk je niet?
Responsive design.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:19 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen zijn zo traag met hun resolutie upgraden.. nu gaan we weer allemaal terug naar kleiner door tablets en smartphones meh..
Alle internet verbindingen worden ook sneller, had gehoopt dat we naar sites van 1200/1400px width konden gaan ipv het in een 800px proppenhelaasch.
Niemand denkt dat Kuijt terugkomtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:27 schreef De_kromme het volgende:
What the fuck is hier gebeurd vannacht.
En @Geo, ze denken dat Dirkie wel even terugkomt. Maar het wordt gewoon Junker in de spits volgend jaar.
Schaakmat en Gayjong Fernandez?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik twijfel er ten zeerste aan. Ik denk echt dat Van Geel voor een verrassing gaat zorgen. Is dat niet in de vorm van Guidetti, dan wel Castaignos die er 20 in komt prikken. We zijn op zoveel punten versterkt ondertussen, ik zie het nieuwe seizoen echt met vertrouwen tegemoet.
Het enige waar écht wat aan moet gebeuren zijn die twee idioten op links en rechts in de aanval.
Hebben ze die nogquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ze hebben toch ook nog Johnny van Burgerking?
de tweede ring komt nooitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe staat het trouwens met de tweede ring, het europees voetbal en jullie Barcelona-middenvelder-inde-dop-die-stiekem-wel-naar-Feijenoord-wil?
Wie ík links en rechts zou willen of welke daadwerkelijk gaan komen bedole je?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaakmat en Gayjong Fernandez?
Welke opties zijn er dan?
Nee, al ruim een jaar niet meer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hebben ze die nog? Prima aanvaller voor Feijenooit ja.
Waar zeg ik dat ik hem terug WIL? Het zijn alleen geruchten.quote:En Castaignos, dat je die verrader nog terug wilt hebben zeg.
quote:Dat is gewoon een middelmatige spits, die alleen rendeert een goedlopend team, heb je dus helemaal niks aan.
In Vormer hebben we een uitstekende vervanger voor Ahmadi.quote:Ik zou me eerder zorgen maken om El Ahmadi, als je die kwijtraakt flikkert alles in elkaar.
We hadden het niet over ADO hoor?quote:Maar genoeg over die pauperclub.
Slowchat kan ook gewoon over voetbal geluld worden hoorquote:Het is hier een slowchat. Waarom ook zo'n pauper TT? Iedereen weet toch wel dat dat de finale is? Die inspiratieloze wijven altijd
.
Feyenoord pauperclub volgens jou. Waarom zie ik jou dan soms uren in het Feyenoordtopic rondhangen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hebben ze die nog? Prima aanvaller voor Feijenooit ja.
En Castaignos, dat je die verrader nog terug wilt hebben zeg. Dat is gewoon een middelmatige spits, die alleen rendeert een goedlopend team, heb je dus helemaal niks aan. Ik zou me eerder zorgen maken om El Ahmadi, als je die kwijtraakt flikkert alles in elkaar.
Maar genoeg over die pauperclub. Het is hier een slowchat. Waarom ook zo'n pauper TT? Iedereen weet toch wel dat dat de finale is? Die inspiratieloze wijven altijd
.
Tsja. In de eredivisie is er weinig spul te vissen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie ík links en rechts zou willen of welke daadwerkelijk gaan komen bedole je?
Nou ik zie niemand komen op die posities want geen geld. Maar dat zijn écht de punten die versterkt moeten worden.
Tsja die gasten van Hoerenveenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Tsja. In de eredivisie is er weinig spul te vissen.
Jenske? De verlosser? De nieuwe Iniesta?\quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:33 schreef De_kromme het volgende:
Toornstra![]()
. En ik kan hem wel begrijpen, als je uit een familie komt die pro-Feijenoord is, moet je dit soort teksten wel aannemen, anders krijg je ruzie. Hij meent er echter geen fuck van
. Alsof Feijenoord Jens ooit kan betalen, sowieso belachelijk dat die hele club nog bestaat eigenlijk
.
Happel man, MyAt update nog steeds niet op telefoon, wat is deze?!?!?!
Narsingh zal wel naar Ajax of PSV gaan. Assaidi loert denk 'k op het buitenland.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tsja die gasten van Hoerenveen. Maar ik ken er nog wel twee uit Scandinavië die interessant zijn en waar geruchtjes over doorsluimeren, alleen kan de club het denk ik gewoon niet betalen (transfersommen zouden rond de 8 ton per speler liggen).
Waren er niet geruchten dat hij al rond was met Twente voor 7.7 miljoen oid? Was bij VI of was dat iemand anders?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Narsingh zal wel naar Ajax of PSV gaan. Assaidi loert denk 'k op het buitenland.
Hier stopte ik met lezen. Wát een waanzin in 1 post. Nee, hij speelt liever voor het almachtige ADOquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:33 schreef De_kromme het volgende:
Toornstra![]()
. En ik kan hem wel begrijpen, als je uit een familie komt die pro-Feijenoord is, moet je dit soort teksten wel aannemen, anders krijg je ruzie.Hij meent er echter geen fuck van
![]()
Dat was Meester van de voorzet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waren er niet geruchten dat hij al rond was met Twente voor 7.7 miljoen oid? Was bij VI of was dat iemand anders?
Ik zit één keer per maand een paar uur in dat Feijenoord-topic. Vind het wel leuk om te zien wat er bij onze buren gebeurd, ik gun het Feijenoord wel hoor. Dat clubbie kan alleen nooit zo mooi worden als:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord pauperclub volgens jou. Waarom zie ik jou dan soms uren in het Feyenoordtopic rondhangen?
[..]
Tsja. In de eredivisie is er weinig spul te vissen.
Waarom heeft die duif een spermacel in zijn snavel?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik zit één keer per maand een paar uur in dat Feijenoord-topic. Vind het wel leuk om te zien wat er bij onze buren gebeurd, ik gun het Feijenoord wel hoor. Dat clubbie kan alleen nooit zo mooi worden als:
[ [url=http://www.remax.nl/pics/8006/ADO%20Logo%20WEB[1].jpg]afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hagenezen moeten Nederland overnemen. Dit is een stimulatie om al extra vroeg te beginnen met fokken. Binnen vijf jaar verwacht ik dat de helft van de Nederlanders Haagse roots heeftquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom heeft die duif een spermacel in zijn snavel?
Je vindt Feyenoord een kutclub maar je gunt het ze wel?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik zit één keer per maand een paar uur in dat Feijenoord-topic. Vind het wel leuk om te zien wat er bij onze buren gebeurd, ik gun het Feijenoord wel hoor. Dat clubbie kan alleen nooit zo mooi worden als:
[ [url=http://www.remax.nl/pics/8006/ADO%20Logo%20WEB[1].jpg]afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Straks om 12:00 een proefwerk geschiedenis maken en dan lekker van 't weekeinde genietenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hagenezen moeten Nederland overnemen. Dit is een stimulatie om al extra vroeg te beginnen met fokken. Binnen vijf jaar verwacht ik dat de helft van de Nederlanders Haagse roots heeft.
Godverdomme, wat is het lekker weer.![]()
Gunnen is een groot woord. Ik ben gewoon in een milde bui vandaagquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je vindt Feyenoord een kutclub maar je gunt het ze wel?
Darwin zou reincarneren en dit tegenhouden!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hagenezen moeten Nederland overnemen. Dit is een stimulatie om al extra vroeg te beginnen met fokken. Binnen vijf jaar verwacht ik dat de helft van de Nederlanders Haagse roots heeft.
Godverdomme, wat is het lekker weer.![]()
Joh die gast staat gewoon weer strak joh, dan ga je vanzelf zwetsen. Niet te druk om makenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Darwin zou reincarneren en dit tegenhouden!
Nice, Gaat morgen nog vieren voor familie.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gunnen is een groot woord. Ik ben gewoon in een milde bui vandaag.
Hoe was je verjaardag kiddo?
Godverdomme, ik heb net mijn mat bijgesnoeid manquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Joh die gast staat gewoon weer strak joh, dan ga je vanzelf zwetsen. Niet te druk om maken.
No probz. Doe ik ef. Ik heb er zin in, lekker weer, mooie voetbalpot, lekkere sfeerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nice, Gaat morgen nog vieren voor familie.
Zou leuk zijn als Ajax een 3-0/1 winst op de matl egt voor mijn verjaardag.
Fix jij nog even dat Immers even de verdediging van Tukkerland 10 dimensies laat zien?
Lekker laten staan man,quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:43 schreef Geo4kant het volgende:
Vandaag ook maar eens naar de kapper, als ik zin heb, zo'n hekel aanen belachelijk duur ook nog.
Beginnen de smoesjes nu al?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax begint standaard het seizoen uit![]()
Nee, valt me opquote:
Heb je een mooie Haagse mat gekweektquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:43 schreef Geo4kant het volgende:
Vandaag ook maar eens naar de kapper, als ik zin heb, zo'n hekel aanen belachelijk duur ook nog.
Ga weg maar vieze mullet manquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je een mooie Haagse mat gekweekt?
Mijne is er nog wel, maar niet meer zo lang als hiervoor. Zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je een mooie Haagse mat gekweekt?
Mijne is er nog wel, maar niet meer zo lang als hiervoor. Zoiets:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |