Tegenvaller idd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hij laat het wel afweten vanavond he?
Overall een toffe user hoor. Je hebt ook je nukken, maar dat heeft iedereen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vertel...
Keeper van Heracles is emotioneel.
PSVleons doen? Ofzo?quote:
Ik was ff druk met studie en werk jeweetz. Maar ben er weer hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:28 schreef Smoofie het volgende:
Morpheus, je moet meer in VBL komen! Ook al mod je alles weg
!
Is een herhaling jaquote:
Eens.. zowat elke sport..quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Bij vrouwen MMA heb ik altijd hetzelfde als vrouwenvoetbal.
Bijtend zuur in iemands gezicht gooien is ook wel erg fucked up.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:02 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Komt als een complete verrassing
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bijtend zuur in iemands gezicht gooien is ook wel erg fucked up.
Ik wist dat iemand hem ging maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bedoel je toch ook? Of heb je het over die Witte ofzo? Nooit van gehoord.quote:
Al zijn huid laten afschrapen als donor voor de vrouw haar operaties.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef Smoofie het volgende:
Die man moet gewoon dood worden gemaakt.
En terecht.quote:
Zure reactie dit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef Smoofie het volgende:
Die man moet gewoon dood worden gemaakt.
Ouwe druggie, ik dacht ef dat jij mod was. Hoe is het met de drugs? Nog een festival in gedachten voor k'dagquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
80 operaties en nog steeds aan de coke...
Ik ben een heel koudbloedig iemand, een psychopaat zonder emoties zoals mijn psychiater dat tegen mij zei.quote:
Op RTL is zo'n serie .. 'My beautiful girlfriends' ofso?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik trek mijn uitnodiging in voor a.s. zaterdag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben een heel koudbloedig iemand, een psychopaat zonder emoties zoals mijn psychiater dat tegen mij zei.
Met de drugs is het prima. Ik kreeg laatst nog een kaartje van ze.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ouwe druggie, ik dacht ef dat jij mod was. Hoe is het met de drugs? Nog een festival in gedachten voor k'dag![]()
? Ik ga wel weer lekker snoepen.
Je bijt wel heel hard in Caland zijn vishaakje.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben een heel koudbloedig iemand, een psychopaat zonder emoties zoals mijn psychiater dat tegen mij zei.
Er ook nog iemand voor inhurenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op RTL is zo'n serie .. 'My beautiful girlfriends' ofso?
Dat wordt volgens mij 'gepresenteerd' door ook zo'n vrouwke die zuur over haar gezicht heeft gekregen, haar ex had iemand in gehuurd omdat te doen. Ze was vroeger best knap maar nu is ze verminkt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bijt wel heel hard in Caland zijn vishaakje.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik trek mijn uitnodiging in voor a.s. zaterdag.
Denk X. Er is zoveel te beleven met k'dag en nach. Even een leuk feestje uitzoeken nogquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Met de drugs is het prima. Ik kreeg laatst nog een kaartje van ze.![]()
Wat ga je snoepen en wat was er ook alweer met koninginnedag?
Standaard Eindhoven onveilig maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Denk X. Er is zoveel te beleven met k'dag en nach. Even een leuk feestje uitzoeken nog.
Altijd lekker weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |