ik kan je vragen om eens op ontdekkingstocht te gaan. maar ik geloof dat ik je daar niet een plezier mee doe...quote:
ik sla even overquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik kan je vragen om eens op ontdekkingstocht te gaan. maar ik geloof dat ik je daar niet een plezier mee doe...
Wie???quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik sla even over![]()
Vind het zo;n onverzorgd ogend type
Ik doe er nog eentje met je meequote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef superkokje het volgende:
ik doe er nog een, en dan uitrusten voor morgen
Ik ben het met je eenschquote:
Namen, ik wil namen, ik kijk niet!! Herman dinkers is niet meer in beeld namelijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die BW waarvan kokkie twijfelt dat ze W is
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jij bent het altijd met kokkie eens!
Agnesquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Namen, ik wil namen, ik kijk niet!! Herman dinkers is niet meer in beeld namelijk
dat denk jij...quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar zelfs als ik het niet met kokje eens ben, heeft hij wel altijd gelijk
quote:
Ja, ik weet het.... ik ben nog steeds een zwaai-mongoolquote:
je moet ook niet zo maar in de rondte roepen dat iets niet zo is.. eerst argumenten zoeken!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Tot nu toe, heeft kokje altijd bewezen gelijk gehad als ik heel hard nee dat is niet zo riep.
je kijkt niet, zei je net!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Oooh, agnes, zeg dat dan, had dr niet eens zien zitten
klopt. Twijfel soms ook aan mezelf als ik iets beweer, maar blijkt meestal wel waar te zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je moet ook niet zo maar in de rondte roepen dat iets niet zo is.. eerst argumenten zoeken!
Nee, het staat wel aan, maar ik zit niet te kijken, zit op ipad te kijkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je kijkt niet, zei je net!![]()
ze heeft iets glimmends aan zegt Maurice Wijnen
dat is dus goed gokken!!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt. Twijfel soms ook aan mezelf als ik iets beweer, maar blijkt meestal wel waar te zijn
Zijn dan dingen waarvan ik redelijk zeker was waar te zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je moet ook niet zo maar in de rondte roepen dat iets niet zo is.. eerst argumenten zoeken!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt. Twijfel soms ook aan mezelf als ik iets beweer, maar blijkt meestal wel waar te zijn
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heet kennis hebben waarvan je niet wist dat je die had
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
Okee, ipad getest op van de tafel vallen, hij doettit nog *einde warenonderzoek
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
Okee, ipad getest op van de tafel vallen, hij doettit nog *einde warenonderzoek
het is herkenbaar, op sommige fronten heb ik het ook..quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heet kennis hebben waarvan je niet wist dat je die had
Wat is rev?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Nu wel even een topic openen in REV
Heb hier in het verleden dingen verteld waar ik aan begon te twijfelen, maar werden afgelopen week op het laatst toch bevestigdquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het is herkenbaar, op sommige fronten heb ik het ook..
Vertel!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb hier in het verleden dingen verteld waar ik aan begon te twijfelen, maar werden afgelopen week op het laatst toch bevestigd![]()
Ja, ja "KOKJE HAD GELIJK"quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb hier in het verleden dingen verteld waar ik aan begon te twijfelen, maar werden afgelopen week op het laatst toch bevestigd![]()
Mag ik aan mijn eigen fantasie overlaten wat dat zou kunnen zijn??quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed planquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mag ik aan mijn eigen fantasie overlaten wat dat zou kunnen zijn??
Teveel, want je bent de n van wij vergetenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
we gaan eens pelletje doen!!
in plaats van hoeveel vingers steek ik op vraag ik jullie hoeveel wij heb ik op??
![]()
![]()
Okee, praten we over glazen of flessen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
we gaan eens pelletje doen!!
in plaats van hoeveel vingers steek ik op vraag ik jullie hoeveel wij heb ik op??
![]()
![]()
o, jij ook, want over eens pelletje heb je het nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Teveel, want je bent de n van wij vergeten
fles is nog niet leeg...quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Okee, praten we over glazen of flessen?
Ik geef eerlijk toe dat ik net mijn derde pilsje heb open getrokkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, jij ook, want over eens pelletje heb je het niet
5 a 6 glazen uit een fles, fles is nog niet leeg drinkt al een uur dus schat dat je met de 5e bezig bentquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
fles is nog niet leeg...![]()
en ik had hier ook maar eentje van!
morgen dus even naar Appie!
al een uur??quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
5 a 6 glazen uit een fles, fles is nog niet leeg drinkt al een uur dus schat dat je met de 5e bezig bent
En ik heb vanavond weer gezien hoe mijn zus waar ik bij zat 1,5 fles rosé naar binnen werkte. En ze zat al aan de drank toen ik binnenkwam, dus denk dat over een tijdspannen van 3,5 uur ze wel 2 flessen gedronken heeft.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
5 a 6 glazen uit een fles, fles is nog niet leeg drinkt al een uur dus schat dat je met de 5e bezig bent
grote glazen dusquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
al een uur??![]()
en ik zit op vier!!
sorry 50 minutenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
al een uur??![]()
en ik zit op vier!!
Doe ik ook wel eens, op een feestje, als het heul gezellig isquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik heb vanavond weer gezien hoe mijn zus waar ik bij zat 1,5 fles rosé naar binnen werkte. En ze zat al aan de drank toen ik binnenkwam, dus denk dat over een tijdspannen van 3,5 uur ze wel 2 flessen gedronken heeft.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
grote glazen dusnog 1 glas in de fles
heb ook niet gezegd dat het glas leeg wasquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]![]()
![]()
daar kan ik nog wel twee glazen mee vullen! en ik heb nog een vol glas!
ik mis datquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens, op een feestje, als het heul gezellig is
nee, als het glas niet gevuld zou zijn, zou je gelijk hebben.. nu nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ook niet gezegd dat het glas leeg was
Was vanavond niet echt een feestje. Was het verkeerde voorbeeld van je moed indrinkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat is mij nog nooit geluktquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is mij nog nooit gelukt![]()
ik deed het sneller![]()
Oei, liegebeest, ook schnaps twee weken laterquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
laatste alcohol dieik gedronken heb is twee slokken champi met de jaarwisseling
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, liegebeest, ook schnaps twee weken later
quote:
droom maar fijn!! je weet wel van wie!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef superkokje het volgende:
ik ben er weg van #MNVZW
Voor straks lekker slapen allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef superkokje het volgende:
ik ben er weg van #MNVZW
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
droom maar fijn!! je weet wel van wie!!
Truste kokje, en niet teveul dromen over beestjesquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef superkokje het volgende:
ik ben er weg van #MNVZW
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet meequote:
als jij het gesprek tussen mijn lief en mij vanavond gehoord had, had je alles smileys uitgekozen behalve deze!quote:
Ik heb dat gesprek dan ook niet gehoordquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als jij het gesprek tussen mijn lief en mij vanavond gehoord had, had je alles smileys uitgekozen behalve deze!
dat zeg ik ook: als...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb dat gesprek dan ook niet gehoord
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, daar heb ik inderdaad liever geen virus
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik lees net dat er zo'n 80 mensen in Groningen staan te wachten voor een I-pad
Ik mis niets aan een ipadquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja.. dan ben je echt bang dat je wat mist..
Die zijn gek!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik lees net dat er zo'n 80 mensen in Groningen staan te wachten voor een I-pad
aan jouw tweets te zien, word jij zonder Fok! al opstandig!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mis niets aan een ipad, maar zonder mobiele foon, twitter en FOK! zou ik toch echt zware afkick verschijnselen krijgen
Bij een reboot veranderd er niets hoor. Of bedoel je opnieuw Windows installerenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
hey marie.. weet jij dat? als ik mijn laptop wil rebooten, moet ik dan alles op de D: ook veilig stellen of installeert ie alles alleen opnieuw op de C??
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
aan jouw tweets te zien, word jij zonder Fok! al opstandig!
laptop wordt enorm traag.. wil dus alles opnieuw installeren.. \quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij een reboot veranderd er niets hoor. Of bedoel je opnieuw Windows installeren
Met de gewone Windows install blijft je D: veilig, met sommige fabrieksresets wordt die wel overschreven.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
laptop wordt enorm traag.. wil dus alles opnieuw installeren.. \
wel veilig stellen, zeg jij nu?
gaat dan vooral om sommige foto'squote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Altijd backup maken van je data-bestanden. Gaat 9 van de 10 keer goed, maar als het niet goed gaat is het balen als je je documenten en foto's kwijt bent.
Heb buiten kokkie wat meer vriendjes gekregen op FOK!, en zeker na middernacht is het een gezellig kliekje.quote:
en toch blijft het virtueel! en als het niet lukt, dan lukt het niet. dan kan je je boos maken of verdrietig zijn.. het helpt niets!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb buiten kokkie wat meer vriendjes gekregen op FOK!, en zeker na middernacht is het een gezellig kliekje.
Grootste deel van die lui zijn niet virtueel meer hoor. Misschien leef ik nog in een droomwereld. En moet ik gewoon weer onder mijn steen duiken. Maar dankzij wat FOK!ers ben ik wel weer dingen gaan doen en zien die ik zonder ze niet gedaan had.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en toch blijft het virtueel! en als het niet lukt, dan lukt het niet. dan kan je je boos maken of verdrietig zijn.. het helpt niets!
quote:
Dat je meeleest ben ik wel achterquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:40 schreef sjampoeh het volgende:
nee ik lees mee..
Soms kun je nog beter virtuele vrienden hebben dan irl
Ik ben dankzij Bollokus en Kokkie onder mijn steen aan het kruipen. Ik leef niet in een droomwereldquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Waarom kom je niet gewoon onder je steen vandaan? Waarom droomwereld?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:57 schreef Ceetje.. het volgende:
Lui, ik ga slapen! Ogen zaten al dicht, truste
Jij ookquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:54 schreef Drassss het volgende:
Moe? Ja, je had gister niet zo LOS moeten gaan.
Kans op beestjes vanavondquote:
quote:
Ik hoop het ook niet laat te makenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga het alleen niet te laat maken dus ze moeten wel gas geven
ik maak het zeker niet laat, om 0800 bandenwisselquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet laat te maken
Zo te lezen uit de twatjes zijn er al drie TD's geweest.
Had je dat niet beter in het weekend kunnen plannen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik maak het zeker niet laat, om 0800 bandenwissel
Half 6 de wekker hier, maar voor de werkzaamheden die ik moet doen hoef je niet 100% scherp te zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik maak het zeker niet laat, om 0800 bandenwissel
het was morgen of eind aprilquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je dat niet beter in het weekend kunnen plannen?
Zijn wel de jongens waar Reed verwacht dat er wat kan gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:08 schreef Drassss het volgende:
Ik volg even stormtrackone.. maar vind die cell juist wat lafjes eruit zien. Maargoed het kan altijd
dat moet daarna tot een uur of 9 hoop om 22 thuis te zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Half 6 de wekker hier, maar voor de werkzaamheden die ik moet doen hoef je niet 100% scherp te zijn
Ow, dan beter morgen ja. Wordt een lange dag dus voor je. Hoop dat je goed uitgerust bent.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
het was morgen of eind aprilBen bij 3 bandencentrales geweest
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dan beter morgen ja. Wordt een lange dag dus voor je. Hoop dat je goed uitgerust bent.
dan zitten ze niet goedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:12 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn neus zegt toch deze cellen
Rond 14.00 hoop ik aan het bier te zittenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat moet daarna tot een uur of 9 hoop om 22 thuis te zijn
zal mij niet lukkenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Rond 14.00 hoop ik aan het bier te zitten
Zonde... tja soms zit het wat tegen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal mij niet lukkenkreeg net foon, of ik ff boodschappen wilde doen morgen. is een beetje druk geweest vandaag. wordt een druk weekend vrees ik
Ik zorg er wel voor dat je watertje klaar staat als je thuis komt hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal mij niet lukkenkreeg net foon, of ik ff boodschappen wilde doen morgen. is een beetje druk geweest vandaag. wordt een druk weekend vrees ik
heb er wel zin in.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zonde... tja soms zit het wat tegen.
Hier ook druk, maar in positieve + relaxe zin
heel goedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat je watertje klaar staat als je thuis komt hoor
Tja ik ga lekker sporten. Ook alles of niksquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb er wel zin in.ben wel weer toe aan een uitdaging
het is bij ons alleen alles of niks
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik ga lekker sporten. Ook alles of niks
doe je goedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik ga lekker sporten. Ook alles of niks
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:21 schreef Drassss het volgende:
Wel morgenvroeg nog netjes brieven bezorgen
Flinke BBQ daarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
Houston County, AL eerder vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:21 schreef Drassss het volgende:
Wel morgenvroeg nog netjes brieven bezorgen
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die gaat ook op de eerste zomerse dag meteen aan de slag he
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:28 schreef Drassss het volgende:
Ik doe met je mee Kokkie, een flessie water.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:28 schreef Drassss het volgende:
Ik doe met je mee Kokkie, een flessie water.
* plop *quote:
vrouwenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:30 schreef Drassss het volgende:
Er moet altijd 1 alcoholist in het topic zijn.
Hè, nu niet mij over dezelfde kam als mijn zuster scheren hèquote:
ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hè, nu niet mij over dezelfde kam als mijn zuster scheren hè
Als er reden voor is zou je dat best durven en doen hoorquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:30 schreef Drassss het volgende:
Er moet altijd 1 alcoholist in het topic zijn.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als er reden voor is zou je dat best durven en doen hoor
Stom is aan het afnemenquote:
Valt wel mee hoor, maar mijn zus presteerde het gister om in een tijdsbestek van 3 uur 2 liter rosé naar binnen te werken en te beweren dat ze niet dronken of aangeschoten was.quote:
Daar poets ik men tanden mee.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, maar mijn zus presteerde het gister om in een tijdsbestek van 3 uur 2 liter rosé naar binnen te werken en te beweren dat ze niet dronken of aangeschoten was.
quote:
bah, da's nog ranziger dan met kauwgomtandpasta je tanden poetsen.quote:
als je er een wilt zien moet je een zender terug schakelen rtl4quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]die had ik eergister nog aan de telefoon
is maar 2.5 flesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:43 schreef Drassss het volgende:
Tja ben niet echt bekend met rose, maar 2 liter klinkt netjes
Neu, dank je, the Voice Kids. Nu leuke achtervolgingquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je er een wilt zien moet je een zender terug schakelen rtl4
Patty Brard op tv ?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je er een wilt zien moet je een zender terug schakelen rtl4
van zo'n 11,5%quote:
Na een x aantal biertjes ben ik al aardig van de kaart, maar ik kan me helaas niet in coma zuipenquote:
is mij ook nooit gelukt, zat ver voor die tijd al volquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Na een x aantal biertjes ben ik al aardig van de kaart, maar ik kan me helaas niet in coma zuipen
Gemiddelde man, kan meer alcohol verstouwen dan de gemiddelde vrouw. Zelfs in mijn 'slechte' tijd kwam ik niet verder dan een liter. Dan viel ik gewoon in slaap.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
is minder dan 20 bier. en dat was in mijn "goeie"tijd nog maar indrinken
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Na een x aantal biertjes ben ik al aardig van de kaart, maar ik kan me helaas niet in coma zuipen
1 ltr whiskey is ook meer dan 20 bierquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gemiddelde man, kan meer alcohol verstouwen dan de gemiddelde vrouw. Zelfs in mijn 'slechte' tijd kwam ik niet verder dan een liter. Dan viel ik gewoon in slaap.
[..]
Gelukkig maar
Wijn mister, wijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
1 ltr whiskey is ook meer dan 20 bier
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:51 schreef Drassss het volgende:
Met whiskey zou het denk ik wel lukken, dat coma zuipen.
Och ik heb in een Noorse trein op een stretcher gelegen met een plastic fles naast me, ging primaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]ga na 2 slokken al over mijn nek
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:51 schreef Drassss het volgende:
Met whiskey zou het denk ik wel lukken, dat coma zuipen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]ga na 2 slokken al over mijn nek
heb nooit sterk alcoholisch gedronkenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Och ik heb in een Noorse trein op een stretcher gelegen met een plastic fles naast me, ging prima
Om eerlijk te zeggen drink ik nu zelden echt alcohol. Tja een wijntje of bier bij het eten, maar echt zuipen.. mhaw. Alleen bij het sportenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Met sterke drank gaat mij dat zeker niet lukken. Ik drink het zelden en dan echt maar een of twee glaasje
[..]dan heb jij nooit een goede Schotse Whiskey gedronken.
Bier is ook veel lekkerderquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb nooit sterk alcoholisch gedronken
Ik wel, zelfs al met mijn pa. Dan had die een dubbelgebeide jenever gehad/gehaald en zaten we samen op zondagmiddag van te genietenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb nooit sterk alcoholisch gedronken
mijn pa dronk ook jonge, oude, vieux en cognac. heb het altijd smerig gevondenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wel, zelfs al met mijn pa. Dan had die een dubbelgebeide jenever gehad/gehaald en zaten we samen op zondagmiddag van te genieten
Bedoeld het goed. Maar ik ga ook lid worden van de blauwe knoopquote:
Wat is er mis met de blauwe knoopquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bedoeld het goed. Maar ik ga ook lid worden van de blauwe knoop
Niets mis met de blauwe knoopquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
Wat is er mis met de blauwe knoop
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niets mis met de blauwe knoop
Spook, praat ook weer met dubbele tong. Kan daar slecht tegen.
quote:
Ja, sorry hoor, maar de tijd dat ik mijzelf moed moest indrinken om een 'gesprek' aan te gaan ligt gelukkig ook al heel wat jaartjes achter mij.quote:
die tijd heb ik nooit gehadquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar de tijd dat ik mijzelf moed moest indrinken om een 'gesprek' aan te gaan ligt gelukkig ook al heel wat jaartjes achter mij.
Jij dronk altijdquote:
Hey, ik ga wel eerst nog serieus 2 uur tennissen hequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten Drassss, en zet ze op morgen om 14:00 uur
ik nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
Bummer, nu heb ik het grootste deel van the Bourne alsnog gemist
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hey, ik ga wel eerst nog serieus 2 uur tennissen he
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik niet![]()
maar wel tijd om te gaan slapen
zal wel los lopenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik wou je al naar bed sturen
![]()
Slaap lekker kokje, en veel succes morgen.
Dank jequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal wel los lopen![]()
voor straks ook truste
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Mark [ afbeelding ]
Kokje en Drassss zijn hun tanden al aan het poetsen met rosé
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
Hè, maar is er behalve connected een RLS-gaande waar ik geen weet van heb dat je weer aan het FOK!en bent geslagen?
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Mark [ afbeelding ]
Kokje en Drassss zijn hun tanden al aan het poetsen met rosé
deze heb ik voor me staanquote:
Netjesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:13 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
deze heb ik voor me staan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Netjes
Heb twee grolsch op, maar schakel nu over naar de witte wijn
Ik wordt toch wel vrolijk van jou gezwaai. Doet mij weer beseffen waardoor ik de COS uitgezet wasquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]grolsch is ook
dat drink ik zondag in de arena wel weer
![]()
![]()
grolsch
heineken
![]()
marymouse
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wordt toch wel vrolijk van jou gezwaai. Doet mij weer beseffen waardoor ik de COS uitgezet was
Dat kan hoorquote:
hier heb je bierquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kan hoor
Ik hoor als 'meisje' natuurlijk geen bier te drinken, maar heb dat ook liever dan wijn. Pils is alleen op
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:27 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
hier heb je bier
[ afbeelding ]
is daar live stream van ?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
Hè, maar is er behalve connected een RLS-gaande waar ik geen weet van heb dat je weer aan het FOK!en bent geslagen?
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]alleen uitzending gemist. En ze mogen ook zelf bepalen wanneer ze wel of niet de camera aanzetten
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:39 schreef markvanrinsum het volgende:
![]()
MaryMouse
![]()
Mark rent weer naar hyves
![]()
quote:
quote:
quote:
Een beetje. Was een pittige avondquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
, maar het had mij niet verbaasd als jij direct je nest in gekropen was hoor
Zit er nog een beetje leven in je?
Oei, ik hoop dat je je rug vannacht wat rust kunt geven. Komen toch nog twee pittige dagen aan, toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
Een beetje. Was een pittige avondVervelendste is rug die opspeelt
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, ik hoop dat je je rug vannacht wat rust kunt geven. Komen toch nog twee pittige dagen aan, toch?
Maar gasten wel weer tevreden met gevulde maag naar huis neem ik aan
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar ga ik wel van uit. Heb niks gehoord
doe je goed, had ik ook wel gewildquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik heb vandaag bijna niets uitgevoerd
Ik had willen poetsen, maar voel mij wat grieperigquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe je goed, had ik ook wel gewild
das minder.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had willen poetsen, maar voel mij wat grieperig
Ik zit nu ook met een plaid om, en ik zou willen dat ik thermo ondergoed had. Ik heb geen tijd om ziek te wordenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
das minder.
gewoon met dikke kleding in de volle zon gaan zittenlekker uitzweten
wilde ik niet zeggen, maar die kans is grootquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit nu ook met een plaid om, en ik zou willen dat ik thermo ondergoed had. Ik heb geen tijd om ziek te worden.
Denk dat het gewoon een reaktie is op de stress van de afgelopen week.
Mag je best zeggen hoor, als jequote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
wilde ik niet zeggen, maar die kans is groot
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag je best zeggen hoor, als jeontbreekt weet ik dat je het serieus meent
das een lastige. Kan ze ligt roosteren in de ovenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje, hoe kan ik de smaak van walnoten versterken? Heb vandaag gepoogd walnotenijs te maken, maar er zit te weinig notensmaak aan.
Dom dat ik daar niet zelf aangedacht heb. Zoals je altijd zegt, logisch nadenken. Specerijen voor curry's rooster je ten slotte ook voordat je ze fijnmaalt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
das een lastige. Kan ze ligt roosteren in de oven
ik zou dan idd een kaneelstokje gebruiken, is een stuk subtielerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dom dat ik daar niet zelf aangedacht heb. Zoals je altijd zegt, logisch nadenken. Specerijen voor curry's rooster je ten slotte ook voordat je ze fijnmaalt.
Morgen nieuwe poging wagen. Las dat kaneel ook de smaak van walnoten zou versterken. Dus morgen ook maar een theelepeltje kaneel erdoor (of is het beter om nu een kaneelstokje in de melk te gooien, en dan morgen de kaneelmelk te gebruiken? )
Thanks, ik ga gewoon lekker verder met experimenterenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zou dan idd een kaneelstokje gebruiken, is een stuk subtieler
bakkers gebruiken aroma pastaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thanks, ik ga gewoon lekker verder met experimenteren
Had wel weer even een 'pa had het wel geweten' momentje
quote:
komt op hetzelfde neer. Essencesquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]mijn pa niet, die had flesjes. Ik heb de flesjes nog steeds (kaneel, anijs etc), maar dat spul is al zeker 25 jaar oud. Net als de kleurstoffen, zijn ook vloeistoffen. Ik wil dit jaar toch proberen of ik weer ouderwets borstplaat en marsepein kan kleuren met die kleurstoffen. Je zal er toch niet ziek van worden denk ik
Vroeg het mij gewoon af, is al bijna april en het echte drukke seizoen staat alweer voor de deur, dus dan wordt het lastiger voor je om weg te kunnen gaan toch?quote:
3e of 4e week staat in de planningquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeg het mij gewoon af, is al bijna april en het echte drukke seizoen staat alweer voor de deur, dus dan wordt het lastiger voor je om weg te kunnen gaan toch?
Heb een maandje of wat terug de flesjes nog in de hand genomen. Hebben nog zo'n kurken dopje, als je die eraf trekt wordt je door de geur nog steeds naar achter geblazen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
komt op hetzelfde neer. Essences
ziek zal je er niet van worden,maar of het nog bruikbaar is:? VErliest wel een hoop smaak lijkt me
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb een maandje of wat terug de flesjes nog in de hand genomen. Hebben nog zo'n kurken dopje, als je die eraf trekt wordt je door de geur nog steeds naar achter geblazen.
Ik moet het dus gewoon gaan proberen
Moet je je laptop wel meenemen hoor, en (als het mag) foto's maken. Ik ben wel benieuwd hoe je dat gaat ervarenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
3e of 4e week staat in de planning
waar wi je stage lopen?quote:
is wel de bedoeling, moet in aug themaweek organiseren en presentatie houdenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je je laptop wel meenemen hoor, en (als het mag) foto's maken. Ik ben wel benieuwd hoe je dat gaat ervaren
Had eergister ook weer zo'n typisch 'doe-niet-zo-idioot' momentje. Moeders vroeg of wij de chips meewilden nemen die bij haar nog in de kast lag. Zij eet het toch nooit. Zusters begonnen direct de zakken weg te gooien. THT 12-03-12, 09-03-12, 18-03-12, dus volgens hun niet meer eetbaarquote:
gelijk heb je. die durf ik over twee maanden ook nog wel te etenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had eergister ook weer zo'n typisch 'doe-niet-zo-idioot' momentje. Moeders vroeg of wij de chips meewilden nemen die bij haar nog in de kast lag. Zij eet het toch nooit. Zusters begonnen direct de zakken weg te gooien. THT 12-03-12, 09-03-12, 18-03-12, dus volgens hun niet meer eetbaar![]()
Ik zit nu lekker aan de buggles met kaas
Ik ook hoor, vroeguh stond er niet eens een THT op een zak chips. Die gooide je pas weg als je die opentrok en de inhoud muf rookquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
gelijk heb je. die durf ik over twee maanden ook nog wel te eten
avond kokjequote:
dat jaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook hoor, vroeguh stond er niet eens een THT op een zak chips. Die gooide je pas weg als je die opentrok en de inhoud muf rook
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
is wel de bedoeling, moet in aug themaweek organiseren en presentatie houden
Italië toch kokje?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
waar wi je stage lopen?
ik hou er niet vanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Leuk
(vinnik dan, presenteren voor mijn werk vond ik altijd leuk. Kost alleen altijd meer tijd om voor te bereiden dan gepland)
Je kan mij inhuren als onbezoldigd assistente hoorquote:
is wel de bedoeling. Weet niet of het echt stage wordt, waarschijnlijk meer producten bekijken en proeven.quote:
dat dacht ik welquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan mij inhuren als onbezoldigd assistente hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |