ik kan je vragen om eens op ontdekkingstocht te gaan. maar ik geloof dat ik je daar niet een plezier mee doe...quote:
ik sla even overquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik kan je vragen om eens op ontdekkingstocht te gaan. maar ik geloof dat ik je daar niet een plezier mee doe...
Wie???quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik sla even over![]()
Vind het zo;n onverzorgd ogend type
Ik doe er nog eentje met je meequote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef superkokje het volgende:
ik doe er nog een, en dan uitrusten voor morgen
Ik ben het met je eenschquote:
Namen, ik wil namen, ik kijk niet!! Herman dinkers is niet meer in beeld namelijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die BW waarvan kokkie twijfelt dat ze W is
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jij bent het altijd met kokkie eens!
Agnesquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Namen, ik wil namen, ik kijk niet!! Herman dinkers is niet meer in beeld namelijk
dat denk jij...quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar zelfs als ik het niet met kokje eens ben, heeft hij wel altijd gelijk
quote:
Ja, ik weet het.... ik ben nog steeds een zwaai-mongoolquote:
je moet ook niet zo maar in de rondte roepen dat iets niet zo is.. eerst argumenten zoeken!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Tot nu toe, heeft kokje altijd bewezen gelijk gehad als ik heel hard nee dat is niet zo riep.
je kijkt niet, zei je net!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Oooh, agnes, zeg dat dan, had dr niet eens zien zitten
klopt. Twijfel soms ook aan mezelf als ik iets beweer, maar blijkt meestal wel waar te zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je moet ook niet zo maar in de rondte roepen dat iets niet zo is.. eerst argumenten zoeken!
Nee, het staat wel aan, maar ik zit niet te kijken, zit op ipad te kijkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je kijkt niet, zei je net!![]()
ze heeft iets glimmends aan zegt Maurice Wijnen
dat is dus goed gokken!!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt. Twijfel soms ook aan mezelf als ik iets beweer, maar blijkt meestal wel waar te zijn
Zijn dan dingen waarvan ik redelijk zeker was waar te zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je moet ook niet zo maar in de rondte roepen dat iets niet zo is.. eerst argumenten zoeken!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt. Twijfel soms ook aan mezelf als ik iets beweer, maar blijkt meestal wel waar te zijn
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heet kennis hebben waarvan je niet wist dat je die had
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
Okee, ipad getest op van de tafel vallen, hij doettit nog *einde warenonderzoek
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
Okee, ipad getest op van de tafel vallen, hij doettit nog *einde warenonderzoek
het is herkenbaar, op sommige fronten heb ik het ook..quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heet kennis hebben waarvan je niet wist dat je die had
Wat is rev?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Nu wel even een topic openen in REV
Heb hier in het verleden dingen verteld waar ik aan begon te twijfelen, maar werden afgelopen week op het laatst toch bevestigdquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het is herkenbaar, op sommige fronten heb ik het ook..
Vertel!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb hier in het verleden dingen verteld waar ik aan begon te twijfelen, maar werden afgelopen week op het laatst toch bevestigd![]()
Ja, ja "KOKJE HAD GELIJK"quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb hier in het verleden dingen verteld waar ik aan begon te twijfelen, maar werden afgelopen week op het laatst toch bevestigd![]()
Mag ik aan mijn eigen fantasie overlaten wat dat zou kunnen zijn??quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed planquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mag ik aan mijn eigen fantasie overlaten wat dat zou kunnen zijn??
Teveel, want je bent de n van wij vergetenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
we gaan eens pelletje doen!!
in plaats van hoeveel vingers steek ik op vraag ik jullie hoeveel wij heb ik op??
![]()
![]()
Okee, praten we over glazen of flessen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
we gaan eens pelletje doen!!
in plaats van hoeveel vingers steek ik op vraag ik jullie hoeveel wij heb ik op??
![]()
![]()
o, jij ook, want over eens pelletje heb je het nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Teveel, want je bent de n van wij vergeten
fles is nog niet leeg...quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Okee, praten we over glazen of flessen?
Ik geef eerlijk toe dat ik net mijn derde pilsje heb open getrokkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, jij ook, want over eens pelletje heb je het niet
5 a 6 glazen uit een fles, fles is nog niet leeg drinkt al een uur dus schat dat je met de 5e bezig bentquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
fles is nog niet leeg...![]()
en ik had hier ook maar eentje van!
morgen dus even naar Appie!
al een uur??quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
5 a 6 glazen uit een fles, fles is nog niet leeg drinkt al een uur dus schat dat je met de 5e bezig bent
En ik heb vanavond weer gezien hoe mijn zus waar ik bij zat 1,5 fles rosé naar binnen werkte. En ze zat al aan de drank toen ik binnenkwam, dus denk dat over een tijdspannen van 3,5 uur ze wel 2 flessen gedronken heeft.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
5 a 6 glazen uit een fles, fles is nog niet leeg drinkt al een uur dus schat dat je met de 5e bezig bent
grote glazen dusquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
al een uur??![]()
en ik zit op vier!!
sorry 50 minutenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
al een uur??![]()
en ik zit op vier!!
Doe ik ook wel eens, op een feestje, als het heul gezellig isquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik heb vanavond weer gezien hoe mijn zus waar ik bij zat 1,5 fles rosé naar binnen werkte. En ze zat al aan de drank toen ik binnenkwam, dus denk dat over een tijdspannen van 3,5 uur ze wel 2 flessen gedronken heeft.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
grote glazen dusnog 1 glas in de fles
heb ook niet gezegd dat het glas leeg wasquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]![]()
![]()
daar kan ik nog wel twee glazen mee vullen! en ik heb nog een vol glas!
ik mis datquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens, op een feestje, als het heul gezellig is
nee, als het glas niet gevuld zou zijn, zou je gelijk hebben.. nu nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ook niet gezegd dat het glas leeg was
Was vanavond niet echt een feestje. Was het verkeerde voorbeeld van je moed indrinkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat is mij nog nooit geluktquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is mij nog nooit gelukt![]()
ik deed het sneller![]()
Oei, liegebeest, ook schnaps twee weken laterquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
laatste alcohol dieik gedronken heb is twee slokken champi met de jaarwisseling
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, liegebeest, ook schnaps twee weken later
quote:
droom maar fijn!! je weet wel van wie!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef superkokje het volgende:
ik ben er weg van #MNVZW
Voor straks lekker slapen allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef superkokje het volgende:
ik ben er weg van #MNVZW
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
droom maar fijn!! je weet wel van wie!!
Truste kokje, en niet teveul dromen over beestjesquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef superkokje het volgende:
ik ben er weg van #MNVZW
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet meequote:
als jij het gesprek tussen mijn lief en mij vanavond gehoord had, had je alles smileys uitgekozen behalve deze!quote:
Ik heb dat gesprek dan ook niet gehoordquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als jij het gesprek tussen mijn lief en mij vanavond gehoord had, had je alles smileys uitgekozen behalve deze!
dat zeg ik ook: als...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb dat gesprek dan ook niet gehoord
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, daar heb ik inderdaad liever geen virus
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik lees net dat er zo'n 80 mensen in Groningen staan te wachten voor een I-pad
Ik mis niets aan een ipadquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja.. dan ben je echt bang dat je wat mist..
Die zijn gek!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik lees net dat er zo'n 80 mensen in Groningen staan te wachten voor een I-pad
aan jouw tweets te zien, word jij zonder Fok! al opstandig!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mis niets aan een ipad, maar zonder mobiele foon, twitter en FOK! zou ik toch echt zware afkick verschijnselen krijgen
Bij een reboot veranderd er niets hoor. Of bedoel je opnieuw Windows installerenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
hey marie.. weet jij dat? als ik mijn laptop wil rebooten, moet ik dan alles op de D: ook veilig stellen of installeert ie alles alleen opnieuw op de C??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |