Frits rijdt een Ford Ka automaat ofzoquote:Op maandag 30 april 2012 22:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vooral in dit soort uitzendingen.
Durf te wedden dat Frits geen motor rijdt.
Aanrijding op de A12 bij Zoetermeer toen denk ik. Hele weg was dicht, en kop van de file mocht over de toerit de snelweg afquote:
Dat is alleen bij KOOOOOOOOOOOOOOOOOS Wegmisbruikersquote:Op maandag 30 april 2012 23:10 schreef k_man het volgende:
Een waarschuwing? Ik dacht dat een wheelie automatisch rijbewijs inleveren was. Artikel 5.
Dit is de SC niet, kleuter. Met je 'blauw blauw'.quote:Op maandag 30 april 2012 23:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is alleen bij KOOOOOOOOOOOOOOOOOS Wegmisbruikers
Motorrijders weten hoe kwetsbaar ze zijn en hoe debiel automobilisten kunnen rijden, dus nee die gaan niet zo snel met alcohol op rijden.quote:Op maandag 30 april 2012 23:14 schreef k_man het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom BODW al jaren de motorrijders meent te moeten ophemelen. Nu ook weer.
"Zoals verwacht heeft de motorrijder geen druppel alcohol gedronken."
Hoezo was dat te verwachten? Motorrijders drinken nooit of zp?
"...zonder dat het een asociale indruk maakt."
Eh, ik zie een motorrijder een hele rij auto's voorbij rijden op een plek waar dat niet mag. Hoezo niet asociaal?
Is goed.quote:Op maandag 30 april 2012 23:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit is de SC niet, kleuter. Met je 'blauw blauw'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hele uitzending toont aan dat motorrijders voor een groot deel idioten zijn en dat is ook het imago dat ze in de praktijk hebben opgebouwd. Dus drinken zou niks moeten verbazen.quote:Op maandag 30 april 2012 23:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Motorrijders weten hoe kwetsbaar ze zijn en hoe debiel automobilisten kunnen rijden, dus nee die gaan niet zo snel met alcohol op rijden.
De hele uitzending toont de krenten uit de pap. Je ziet niets van de motorrijders die wel normaal rijden.quote:Op maandag 30 april 2012 23:56 schreef k_man het volgende:
[..]
De hele uitzending toont aan dat motorrijders voor een groot deel idioten zijn en dat is ook het imago dat ze in de praktijk hebben opgebouwd. Dus drinken zou niks moeten verbazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |