Oh da's handig ja, kan je ze allemaal achter elkaar kijken!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kwam ergens een officieel songfestival account tegen van de week, had daar het Engelbert Humperdinck nummer gevonden. Daar stonden ook gelijk playlists bij van de halve finales en van de direct geplaatste landen.
Deze dus: http://www.youtube.com/user/eurovision
Dan ga ik gewoon met de auto naar mn ontbijtafspraak en daarna gelijk door naar Henk! Komt goed!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's handig ja, kan je ze allemaal achter elkaar kijken!
Kan je morgen ook om 14 uur ipv 15 uur bij Henk zijn toevallig?
Hij gaat eerder open (Feyenoord speelt) dus anders zijn de terrasplekjes misschien al weg om drie uur
Beide wil ik een foto vanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:27 schreef ElisaB het volgende:
Stel dat ik kan en kom en stel dat dan alle plekjes bezet zijn, kan ik dan overdwars op schoot, of moet ik een viskrukje meenemen?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:27 schreef ElisaB het volgende:
Stel dat ik kan en kom en stel dat dan alle plekjes bezet zijn, kan ik dan overdwars op schoot, of moet ik een viskrukje meenemen?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dan stel ik wel een knie ter beschikking! No worries!
Allebei 1 knie ter beschikking stellen en zij-daar-dan-in-het-midden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dan stel ik wel een knie ter beschikking! No worries!
Echwel; dag van mijn levenquote:Op zondag 25 maart 2012 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Allebei 1 knie ter beschikking stellen en zij-daar-dan-in-het-midden.
En dan krijgt ze de ballen van Henk. Ist vrouwke uut K. weer helemaal tevreden.
Ah joh, 4 knietjes...dat moet vast lukkenquote:Op zondag 25 maart 2012 00:34 schreef Greys het volgende:
Niet vergeten de klok vooruit te zetten he, anders zijn onze knieën misschien ook al bezet tegen de tijd dat jij eens aan komt kakken
Ow, die klok was ik nu al weer vergetenquote:Op zondag 25 maart 2012 00:34 schreef Greys het volgende:
Niet vergeten de klok vooruit te zetten he, anders zijn onze knieën misschien ook al bezet tegen de tijd dat jij eens aan komt kakken
Wel een pijnlijke bipsebaps overigens; spierpijn jonguhquote:Op zondag 25 maart 2012 00:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ah joh, 4 knietjes...dat moet vast lukken![]()
En Eliesje heeft een kleine bipsebaps
De gevel (en ramen, en dakgoot, en blokhut, en kliko's, en, en, en....) van het huis van paps en mams ontdaan van de bagger die paps er met de hogedrukspuit tegenaan gespoten hadquote:
Jaquote:
Ja tssssssquote:Op zondag 25 maart 2012 10:08 schreef Renesite het volgende:
Zulks een zukkel:
"Ooow hier ga ik nu echhhht niet meer posten hoor"
Tsss
Patrique89quote:Op zondag 25 maart 2012 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tssssss![]()
Wie gaat waar waarom niet meer posten?
Oh jawel, al is het maar om Rene jaloers te maken!quote:Op zondag 25 maart 2012 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet?
Hij wil Steve niet zoenen voor zijn verjaardag?
Met 40 ongeveer!quote:Op zondag 25 maart 2012 10:47 schreef totebel het volgende:
Met zn hoevelen zijn we nu eigenlijk? Ben een weekje op vakantie geweest, dus er helemaal uit nu
Niet om de sfeer te doden... maar van die 40 zullen ook nog wel wat mensen afvallen, toch?quote:Op zondag 25 maart 2012 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Met 40 ongeveer!![]()
En daar komen nog wat vaste klanten van Henk zelf bij, o.a. de Sjoeligans (de dames die op maandagavond bij hem komen sjoelen).
Leuke vakantie gehad?
Zal bestquote:Op zondag 25 maart 2012 10:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niet om de sfeer te doden... maar van die 40 zullen ook nog wel wat mensen afvallen, toch?
Ik hoop inderdaad dat ik nog wat afval.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niet om de sfeer te doden... maar van die 40 zullen ook nog wel wat mensen afvallen, toch?
Ik ben blij dat jij het bent die deze open deur voor me in heeft getrapt.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad dat ik nog wat afval.
Ik ook!quote:Op zondag 25 maart 2012 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad dat ik nog wat afval.
Met liefde en plezierquote:Op zondag 25 maart 2012 11:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het bent die deze open deur voor me in heeft getrapt.
En een afbak stokbroodje met salami, beenham en kaasquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
En een afbak stokbroodje met salami, beenham en kaas
JIJ WEL!quote:Op zondag 25 maart 2012 11:55 schreef Steve het volgende:
Kwarktaart met magere kwark, mag wel toch?.
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
Zoooooooo, van 14 tot 22 uur op het terras gezeten
Ik geloof dat HPKW het ook goed gekeurd heeft
Jezusquote:Op zondag 25 maart 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
Zoooooooo, van 14 tot 22 uur op het terras gezeten
Ik geloof dat HPKW het ook goed gekeurd heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |