quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:07 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat zijn zwangere vrouwen wel vaker.
Best wel jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:07 schreef MissJ het volgende:
die oogschaduw is echt fokking lelijk trouwens
Inderdaadquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:07 schreef MissJ het volgende:
die oogschaduw is echt fokking lelijk trouwens
quote:
Zag je die pretoogjes, wat een feeks.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat ze niet weet of beseft van toen hoe erg het was, gelukkig weet ze wel hoe bijdehand ze was toen...
ze zat net ook zo heel voldaan te vertellen dat ze hét meisje van de klas was. Nou stoer hoor meid! Echt deze eindigt als alleenstaande bijstandsmoeder met 6 mokka kindjes. Als ze dat niet al is trouwens.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zag je die pretoogjes, wat een feeks.
Zo'n dom geval zit als 12 jarige zo in haar 'rush' van alle aandacht in de klas eisen, die beseft helemaal niks, ze zei het zelf al; ik was van het plezier makenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zag je die pretoogjes, wat een feeks.
Die foto van haar met haar vriend, leek een oudere jongen of ook een afgeleefd typequote:Op donderdag 29 maart 2012 22:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
ze zat net ook zo heel voldaan te vertellen dat ze hét meisje van de klas was. Nou stoer hoor meid! Echt deze eindigt als alleenstaande bijstandsmoeder met 6 mokka kindjes. Als ze dat niet al is trouwens.
Ik had juist erbij ge-edit dat je met voor de trein springen anderen alleen maar extra irriteert, treinspringersquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:01 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Egoist ! En dan weer een trein machinist met een trauma ! Kijk, dat paracetemol niet het sterkste middel is, begrijp ik wel, maar je bent radeloos, zij wist dat het met die paracetemol kon..
Tragisch, maar je schaadt er niemand anders mee (behalve emotioneel gezien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |