1 pot nat, allemaal zuigersquote:
die langharige homo die voor psv isquote:
Ah die. Ja ik wilde liever een Feyenoord modquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die langharige homo die voor psv is
ik had liever de_kromme gehad, misschien had Ado dan eindelijk die 2e ring gekregen zodat ze een serieuze kampioenskandidaat kunnen wordenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah die. Ja ik wilde liever een Feyenoord mod
Goeie optie manquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik had liever de_kromme gehad, misschien had Ado dan eindelijk die 2e ring gekregen zodat ze een serieuze kampioenskandidaat kunnen worden
Stokstaart was duidelijk de beste optie geweest.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah die. Ja ik wilde liever een Feyenoord mod
netsplitter dacht daar anders overquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Stokstaart was duidelijk de beste optie geweest.
Valt toch wel op te lossen die vete? Misschien een paar vrijkaartjes voor een dagje dolfinarium Harderwijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
netsplitter dacht daar anders over
mvg,
Stevenmac26
ForumMongool
Ik zie stokstaart daar niet echt zo gauw heen gaan hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt toch wel op te lossen die vete? Misschien een paar vrijkaartjes voor een dagje dolfinarium Harderwijk.
gr gr
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:41 schreef Smoofie het volgende:
Jojoortje is toch al een PSV/FCT mod vrouw?
en jojoortje dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hadden we niet Firefox kunnen nemen? Die is toch niet voor een club dus lekker onpartijdig
Ik bedoel i.p.v. die PSVer hè, niet in plaats van onze geliefde achterhoekster.quote:
Nee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk? Hebben mods een rooster, zo van: jij moet tussen 00:00 en 06:00 VBL in de gaten houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |