abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110758623
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:16 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb geen bril :+ Maar gelukkig nog wel haar.

Ik gebruik helemaal niets aan pillen, drankjes, smeerseltjes voor mijn haar, dat werkt toch allemaal niet. Het enige dat ik doe is shampoo zonder siliconen gebruiken, blijkbaar word je haar dan IETS minder snel vet. Al merk ik ook daar nog niet zoveel van.
Haar heb ik ook zat :P

maar serieus ik ben aan het googelen geweest en klinkt echt goed :o

Tis ook tegen de ''verzuring'' dat zou ook wel goed zijn voor een aantal FUKFOKkers :P

Maar ik heb al hier gevraagd om ervaringen...

Producten die 100% plantaardig en lekker zijn :)

Wil ik toch effe weten ... (8>
pi_110802234
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Haar heb ik ook zat :P

maar serieus ik ben aan het googelen geweest en klinkt echt goed :o

Tis ook tegen de ''verzuring'' dat zou ook wel goed zijn voor een aantal FUKFOKkers :P

Maar ik heb al hier gevraagd om ervaringen...

Producten die 100% plantaardig en lekker zijn :)

Wil ik toch effe weten ... (8>
Of het helpt tegen verzuurde Fokkers..? weet ik niet.. :@ lijkt me een onmogelijkheid.. :{w Dat het goed is voor je lijf en leden weet ik wel...ik voel me er goed bij en krijg zelfs een ' rush' als ik 'smorgens een "glaasje draai"..;)
Vers is, en blijft het beste..als je gras uitperst moet je dat ook geen half uur laten staan..dan gaat het oxideren...
(En trouwens.. zó veel moeite is het nou ook weer niet om iedere dag hetzelfde ritueel van weken/spoelen/ zaaien te moeten uitvoeren..)
Kwestie van aanwennen, en als het goed bevalt..gewoonte van maken..
Je krijgt er heel wat voor terug.. :{ gewoon proberen ipv dure pillen te kopen waarvan je zelfs niet eens weet waar ze vandaan komen..als je zelf zaait weet je waar het vandaan komt)
Moeite van het proberen waard @Fannvanhetlaatsteuur..
pi_110805436
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 04:11 schreef Maron het volgende:

[..]

Of het helpt tegen verzuurde Fokkers..? weet ik niet.. :@ lijkt me een onmogelijkheid.. :{w Dat het goed is voor je lijf en leden weet ik wel...ik voel me er goed bij en krijg zelfs een ' rush' als ik 'smorgens een "glaasje draai"..;)
Vers is, en blijft het beste..als je gras uitperst moet je dat ook geen half uur laten staan..dan gaat het oxideren...
(En trouwens.. zó veel moeite is het nou ook weer niet om iedere dag hetzelfde ritueel van weken/spoelen/ zaaien te moeten uitvoeren..)
Kwestie van aanwennen, en als het goed bevalt..gewoonte van maken..
Je krijgt er heel wat voor terug.. :{ gewoon proberen ipv dure pillen te kopen waarvan je zelfs niet eens weet waar ze vandaan komen..als je zelf zaait weet je waar het vandaan komt)
Moeite van het proberen waard @Fannvanhetlaatsteuur..
Ja, je kan ook iedere dag je eigen koe gaan melken :')

Heb ik dus geen zin in :7

en je mag me wel FANN noemen hoor, apenstaartje FANN mag ook ;)
pi_110897351
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, je kan ook iedere dag je eigen koe gaan melken :')

Heb ik dus geen zin in :7

en je mag me wel FANN noemen hoor, apenstaartje FANN mag ook ;)
Is goed @FANN..;) maar met een koe zou je wel iedere dag verse melk hebben, én mest voor je tarwegras.. :P
  zaterdag 5 mei 2012 @ 22:53:36 #55
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_111196151
Ach haar is tegenwoordig toch uit! Zag laatst op tv een stukje over een man die zijn bilnaad liet harsen...?!?! Werd zelf vanaf mijn 24ste al kaal (van boven he) dus liep mijn tijd qua mode ideaal al ver vooruit! Weg met al dat haar ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')