SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helaas hahaquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Shit, ik had gehoopt dat jij het was![]()
mijn dank is groot, maar ik heb nog steeds niet geroepen dat je een lekker ding was hihiquote:
Onhoud dat even voor zaterdagquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn dank is groot, maar ik heb nog steeds niet geroepen dat je een lekker ding was hihi
betekend dat dat we nu al 1 luisteraar hebben...?quote:
Als ik op tijd thuis ben welquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
betekend dat dat we nu al 1 luisteraar hebben...?
heeeeeeeeeeeeel misschien dat we dat nog wel even roepen... moet je wel elke seconde goed luisteren...quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik op tijd thuis ben welMits lekker ding
Haha,quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:00 schreef heloef het volgende:
Deze week in GFSF: Faxie's liefde voor Snarf blijft onbeantwoord
ghehequote:Op donderdag 22 maart 2012 19:00 schreef heloef het volgende:
Een topic waar we dagelijks de avonturen bijhouden. Lijkt me lachen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
GFSF. Zou eigenlijk een apart subforum moeten hebben.
dat wordt echt heel onoverzichtelijk... of krijgt ieder zn eigen topic.. soort dagboek zeg maar..?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Een topic waar we dagelijks de avonturen bijhouden. Lijkt me lachen.
Laat ik dat maar niet doenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Vandaag in GFSF: Mur doet zijn broek uit!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag in GFSF: Mur doet zijn broek uit!
Goede Fok slechte Fok?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:00 schreef heloef het volgende:
Kom je nu pas mee?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag in GFSF: Mur doet zijn broek uit!
Ik krijg het net pas door.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kom je nu pas mee?
Is al een dik uur zo. Ze keken in de bus wel raar op though.
hahahahaquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg het net pas door.
Maar dit zet ik er dan iedere dag in, zodat de dames ook een beetje aan hun trekken komen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dit zet ik er dan iedere dag in, zodat de dames ook een beetje aan hun trekken komen.
Alleen de dames of.....?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
iedereen komt aan zn trekken als mur zn broek uittrekt .. oeps... bijna foutje... :pquote:
Goed zo, geen =smilies. Wel volhouden!quote:
Ik bedoel maar.quote:
Alle man-o-fielen.quote:
Er was een jurkje voor 2,95 in de sale hequote:Op donderdag 22 maart 2012 19:09 schreef Myraela het volgende:
Zo, weer even wat basics besteld bij de H&M voor de zomer.Hoewel ik eigenlijk nog zeker een maand geen geld heb. Maar ik kon mezelf niet beheersen.
Ja, daar heb ik er al 2 van. De rode en de zwarte. Zijn best tof voor die 3 euro.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er was een jurkje voor 2,95 in de sale he
serieus...!! ik ga ook meteen naar de HMsite!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er was een jurkje voor 2,95 in de sale he
Ja. Geen grapje.quote:
quote:
Maak ff een foto voor Faxiequote:
quote:
Het is dat ik zelf ook blut benquote:
[ spoiler]INSERT PLAATJE[ /spoiler]quote:
erg he.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
Owwwwwwww myr! NU WIL IK OOK BESTELLEN! GRR GRR
Lees je dit Faxiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:28 schreef marbasnarf het volgende:
speciaal voor fax
NepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
check!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:29 schreef Joysa het volgende:
snarf, nog even [ IMG] [ /IMG] rondom de link zetten
Jaquote:
wat voor lessen moet je voor bereiden???quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehehehe, ik lachte.
Zo, 1 les af voor morgen. Hopelijk is de timing nu wel goed.
Nog 1 les te gaan!
Biologie lessen voor de onderbouw.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat voor lessen moet je voor bereiden???
ben trouwens echt douchen nu, foto was grapje hihi
Dooie mus enzoquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat voor lessen moet je voor bereiden???
ben trouwens echt douchen nu, foto was grapje hihi
moest zelf wel erg lachen ja.. vond mezelf heel leuk!quote:
De onderbouw waarvan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Biologie lessen voor de onderbouw.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:28 schreef marbasnarf het volgende:
speciaal voor fax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze staat nu onder de douche joh, waar wacht je opquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze staat nu onder de douche joh, waar wacht je op
Achterkant ziet er goed uitquote:
Misschien is dit iets voor jou?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Achterkant ziet er goed uitvoorkant ook?
Werkt het?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:00 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Misschien is dit iets voor jou?
[ afbeelding ]
Fris en fruitig?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:04 schreef marbasnarf het volgende:
zooo ben weer fris!!
meteen bedje verschoond en was opgehangen
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:00 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Misschien is dit iets voor jou?
[ afbeelding ]
Tom Yum-Goong in authentiek recept. En daar een video van maken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
Bijna weekend, nog een dagje werken dan uit eten met collega's. TaaiThais eten
Godver ik ben jaloersquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:15 schreef Myraela het volgende:
Morgen alleen een gesprek met mijn studie-begeleider en dan al weekend. Is dan ook het eerste wat ik doe aan school deze week. Heerlijk.
Morgen om 6 uur op om op tijd op school te zijn. Daar lesgeven, bespreken. Dan naar Twi, om te werken. Tas afgooien thuis en om half 10 de kroeg in. Ik heb er nu al zin in.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:15 schreef Myraela het volgende:
Morgen alleen een gesprek met mijn studie-begeleider en dan al weekend. Is dan ook het eerste wat ik doe aan school deze week. Heerlijk.
Ik zie wel wat ik morgen ga eten heb nog nooit thais opquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Tom Yum-Goong in authentiek recept. En daar een video van maken.
Wat voor werk dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:23 schreef twi het volgende:
Wat, ik dacht dat ik alleen Murdera in dienst had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |