Hoezo stribbelen ze tegen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef An24 het volgende:
Okay, in het nieuwe topic ook![]()
![]()
![]()
voor Coco.
Wat grappig dat meer mensen een goed voorgevoel hadden. (Ik ook overigens)
vandaag rook ik voor het eerst de lente weer![]()
En ik ben heel moe, want de darmen beginnen al tegen te stribbelen. Na de gastroscopie maandag ga ik weer even compleet detoxen
Mjah, eerst verstopping, nu diaree en veel lawaai. En ik ben gewoon erg moe, dus ik denk dat ik nu minder voedingsstoffen opneem of zo. (In de lijn van de verwachting volgens de internist). En naar de behandeling maandag gewoon helemaal even geen brood en suikers meer, zodat het weer rustig wordt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoezo stribbelen ze tegen?
En detoxen? /nosy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.An, moet je nu nog iets doen voor die scopie? Qua voorbereidend werk?
MI, wat voor taartjes?![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Naamtopic![]()
Wat betreft dat voorgevoel: ik heb dat echt van heel veel mensen gehoord. Heel typisch!
Mar, dat hebben meerdere mensen me aangeraden. Maar ik ben én stijfkoppig/eigenwijs, plus na het telefoontje maandag met het zhuis hebben we het bewust wat later gedaan, omdat we met eerder testen misschien nog 'niks' hadden gezien, ook geen hartje dus. Nu gelukkig wel
Al is de voornaamste reden voor het niet bellen mijn enorme eigenwijsheidLeuk toch als voorgevoelens kloppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.An, moet je nu nog iets doen voor die scopie? Qua voorbereidend werk?
MI, wat voor taartjes?![]()
Mjah, ik moet dus de hele week weer eten zoals ik deed voordat ik met gluten en tarwe ging minderen. Eigenlijk zou ik ook met de supplementen moeten stoppen, maar daar pas ik voor, omdat ik geen vaatdoekje wil zijn de hele week. Ze doen ook een biopte dus de hoeveelheid gluten meerderen zou voldoende moeten zijn. En ik mag na 18:00 niets meer eten zondag. Gelukkig ben ik maandag om 09:10 uur al aan de beurt
Edit: we zijn nu ook beiden zwanger, ik alleen van vocht![]()
En een boel pijn links onder in de buik, dus van mij mag het klaar zijn.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Naamtopic![]()
Wat betreft dat voorgevoel: ik heb dat echt van heel veel mensen gehoord. Heel typisch!
Mar, dat hebben meerdere mensen me aangeraden. Maar ik ben én stijfkoppig/eigenwijs, plus na het telefoontje maandag met het zhuis hebben we het bewust wat later gedaan, omdat we met eerder testen misschien nog 'niks' hadden gezien, ook geen hartje dus. Nu gelukkig wel
Al is de voornaamste reden voor het niet bellen mijn enorme eigenwijsheidAchteraf is altijd makkelijk praten ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.An, moet je nu nog iets doen voor die scopie? Qua voorbereidend werk?
MI, wat voor taartjes?. Als het wel misgegaan was, hadden er vast ook mensen gezegd dat ze al zo'n voorgevoel hadden...
Desalwelteplus had ik ook nog hoop voor jullie, maar vooral omdat alle krampen en bloedverlies verdwenen, en ze in het ziekenhuis ook niet meteen aan een miskraam dachten.Venus in pocketformaat
Š loveli
Zo, dat klinkt lekker! Foto? Gewoon, omdat het kan? Nom!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:15 schreef Ml-etje het volgende:
Citroen merengue en framboos Cocode eerste is al uit de oven, de 2e staat er nog 5 minuten in en ik heb de restant eiwitten onderin de oven gemikt.
Mooi! Hoe zwaar is hij?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef LieLie het volgende:
Wat een tof schaap!(Pasen is toch met hazen en kippen?
)
Specs: http://www.sparta.nl/nl/lifestyle_fietsen_segment/country_tour
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
Pie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet het niet precies, maar het is een aluminium frame en hij voelde niet zwaar. Er zit een dubbele standaard op en een stuurslot, zodat je hem recht neer kunt zetten. En in de drager voorop zit een extra draadslot, die kun je er zo uittrekken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooi! Hoe zwaar is hij?
Heb er zo een van gazelle maar die is wel loeizwaar..
Oh en als het kan neem zo'n speciale standaard.
Nice! Heb niet veel verstand van fietsen verder, maar Sparta is sowieso goeie, toch?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar het is een aluminium frame en hij voelde niet zwaar. Er zit een dubbele standaard op en een stuurslot, zodat je hem recht neer kunt zetten. En in de drager voorop zit een extra draadslot, die kun je er zo uittrekken.
Ik heb er ook niet veel verstand van, maar volgens mij wel een degelijk merkquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nice! Heb niet veel verstand van fietsen verder, maar Sparta is sowieso goeie, toch?
Je hebt wel ook echt de grijze he?
MI, omnomnom! Ziet er lekker uitBlij dat ik het niet kan ruiken
Oh nice die was laatst op televisie, zag er goed en megahandig uit!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar het is een aluminium frame en hij voelde niet zwaar. Er zit een dubbele standaard op en een stuurslot, zodat je hem recht neer kunt zetten. En in de drager voorop zit een extra draadslot, die kun je er zo uittrekken.
in de stoel liggen. En praten terwijl hij z'n handen in m'n mond had.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:03 schreef LieLie het volgende:
@jagar Wat moet jij allemaal doen bij de tandarts?
Is dat ook al sport?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in de stoel liggen. En praten terwijl hij z'n handen in m'n mond had.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:10 schreef Jagärtrut het volgende:
ha, en lijstjes psychologie van de koude grond: ik heb nog maar 2 beschuiten (ik typte kroketten, dat lijkt me lekker nu) op, terwijl er 3 op m'n lijstje staan, en niemand heeft nog geklaagd over m'n belachelijke lijstje. Dus ik ga nu m'n 3e beschuit klaar maken!
Ben wel venieuwd naar jouw maten, ivm zelfde lengte maar 5 kilo's meer (That would be me)..quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:03 schreef Nallie het volgende:
Ik ben ook al de hele middag blij door het coco-nieuws![]()
En ik ging net weer even mn maten opnemen en overal is wel 2 of 3 cm af!
Oh en ik heb eiwitpoeder gekocht, morgenochtend hardlopen en daarna proberen![]()
Ik ook! Alleen dan nog even 15 kilo meer.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:21 schreef anna82 het volgende:
Jag!! Kap es met die hagelslag! En met koekjes na een overdadige lunch. I dare you, I double dare you, morgen een dag zonder zoete troep!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ben wel venieuwd naar jouw maten, ivm zelfde lengte maar 5 kilo's meer (That would be me)..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
Die zit toch op zo'n rek vast?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:27 schreef LieLie het volgende:
Even een domme vraag hoor, maar hoe zit zo'n mand vast aan de fiets?
5 kilo in 1 dag is wel wat overdreven Henk!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ook! Alleen dan nog even 15 kilo meer.
Ok, en daar morgen er minstens nog 5 vanaf, maar nog liever zeker 10.
Dan ga je kijken bij een fietsenmaker, kun je er gelijk een proefrondje op maken. Weet je gelijk of het een fijne fiets is of toch maar niet.quote:
Goed punt. Alhoewel het wel fijn zou zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
5 kilo in 1 dag is wel wat overdreven Henk!
Ik zal hem niet bij je in de buurt zettenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:43 schreef Perruche het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan fietsen met zo'n bak. Vooral als ze in het fietsenrek geparkeerd staan.
Verder wel een leuke fiets LieLie!
Ik heb er al op gefietst! Maar ze hadden er geen mand op.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan ga je kijken bij een fietsenmaker, kun je er gelijk een proefrondje op maken. Weet je gelijk of het een fijne fiets is of toch maar niet.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zal hem niet bij je in de buurt zetten
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Fiets met mand, leuk met een kort pittig kapsel met kleurspoeling
Huuu!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Vergeet de driekwartbroek met laarzen eronder niet!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Of een chinoquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vergeet de driekwartbroek met laarzen eronder niet!
Goed punt! Maar dan wel heel hip in een felle kleur!quote:
Haha dat is maar net hoe je bouw is. Merk wel dat mn benen slanker zijn door hardlopen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:51 schreef anna82 het volgende:
Mooie maten Nallie!
En ik zet mijn idee om 5 kg af te vallen maar in de koelkast, 12 cm van de bovenbenen lukt denk ik nietmet 5 zou ik al heel tevreden zijn!
Colorblocking?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed punt! Maar dan wel heel hip in een felle kleur!
Van Dyanne.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vergeet de driekwartbroek met laarzen eronder niet!
Fietsen met kratten daarentegen zijn onwijs hip and happening.quote:
Ik woon in een durp, daar ben ik straks uberhipquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Fietsen met kratten daarentegen zijn onwijs hip and happening.
Vooral onder de Amsterdamse yuppen bevolking
Maar ik vind ze tof hoor!
quote:
Even snel tussendoor, want ik ben aan t gamen (quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik woon in een durp, daar ben ik straks uberhip
Klopt ja!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Even snel tussendoor, want ik ben aan t gamen (), maar als ik me de specs goed herinner is het een "hippe omafiets" met een "hippe rieten mand".
Hell yeah dat jij straks überhip bent!Kan niet missen
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:28 schreef Nallie het volgende:
[..]Jij hebt een tailleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb dezelfde maten alleen is mijn taille 72 en mijn heupen 84
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
En de zuurkool was niet goed meerquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou butternutsquash risotto...![]()
maar we hadden hélemaal geen bouillonblokjes meeren geen zin om te halen.
Dus nu eten we zuurkool met spekjes, knoflook en creme fraiche met potato wedges, ook lekker.
Idemquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Durpen![]()
Straks met m'n fiets langs de molen en mijn biologische groenten in de mand
Jij gaat ook aan de Odin?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Durpen![]()
Straks met m'n fiets langs de molen en mijn biologische groenten in de mand
Ja, althans, eerst eens vier weken proberen. Kwam erachter dat de molen hier een afhaalpunt is en ik fiets iedere dag dat ik werk letterlijk onder de wieken door zo dicht kom ik er langsquote:
Heb een gazelle met een rekje waar een bak op vastzit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar weet jij dan ook hoe het zit met die mand? Hoe dat vast zit?
Ik bestel de vitatas per week is de odin een vast abonnement?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, althans, eerst eens vier weken proberen. Kwam erachter dat de molen hier een afhaalpunt is en ik fiets iedere dag dat ik werk letterlijk onder de wieken door zo dicht kom ik er langsDus was wel benieuwd!
Mnou, niet echt. Je bestelt een week vooruit steeds en je kunt vakantieweken aangeven. En als je er helemaal vanaf wilt moet je dat twee week van tevoren melden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik bestel de vitatas per week is de odin een vast abonnement?
Cool! Het is altijd leuk om te zien wat er nu weer in zitquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, althans, eerst eens vier weken proberen. Kwam erachter dat de molen hier een afhaalpunt is en ik fiets iedere dag dat ik werk letterlijk onder de wieken door zo dicht kom ik er langsDus was wel benieuwd!
Ah nice!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mnou, niet echt. Je bestelt een week vooruit steeds en je kunt vakantieweken aangeven. En als je er helemaal vanaf wilt moet je dat twee week van tevoren melden.
Ik zag dat als ik deze week had kunnen beginnen ik paksoi, prei, rode biet, cherrytomaten en alfalfa zou hebben gekregenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Cool! Het is altijd leuk om te zien wat er nu weer in zitHeb hem net weer gehaald en ben nu wat radijsjes aan het snoepen
Nee??? Wat raaarquote:
Je wordt er wel creatief vanquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zag dat als ik deze week had kunnen beginnen ik paksoi, prei, rode biet, cherrytomaten en alfalfa zou hebben gekregen
Haha, gatver. True thoughquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee??? Wat raaar![]()
![]()
Even wat water drinkenis het zo wel weg.
Kan dat banket echt in zee zwemmen
Hmm woestijn hé? Ik had reverse yoghurt vanmorgenquote:
Nom!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:31 schreef creepycookie het volgende:
Lekker! En je wordt inderdaad creatief, zo had ik voor deze tas nog nooit bataat gegeten
Goed bezig!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Holy smokes, Nallie die maten!Ik zou ervoor tekenen
![]()
Having said that, ben wel wezen dansjes doen weer. 2e keer deze week, yeehaaNet een bakje aardbeien met vla op!
En ik zag een schaap
Hier gratis af te halenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:39 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goed bezig!
En mooie maten Uniekje! Ik zou wel wat meer heup willen.. En kont
Oeh! Lekker. Ik deed het met aardappel stampen met een beetje boter erbij, het is idd echt zo'n groente waar je dingen mee bindt of puree van maakt. Vond het erg lekkerquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nom!
Bataat verwerk ik de laatste tijd wel steeds vaker tot linzensoep.
Als dat zou kunnenquote:
Nou iddquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Nu slapen, morgenvroeg hardlopenwas ik nou maar gewoon vanmiddag gegaan...
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Reality check: mijn kat (Mango) kauwde net op mijn vetrol![]()
Of de kat kwam de baby begroeten. De kat merkt gewoon dat er iets is veranderdquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:51 schreef loveli het volgende:
[..]![]()
En vetrol = enkelvoud, dus valt wel mee
"hoi baby!" *hap*quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Of de kat kwam de baby begroeten. De kat merkt gewoon dat er iets is veranderd
Oh, t was liefkozend bedoeld hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:25 schreef the85mc het volgende:
Maar.. Bijtende kat.. Das echt raar. Misschien is kattenvoer een ideeonze kat bijt nooit, daar is ie te lui voor
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:28 schreef Nallie het volgende:
[..]Ik heb me net even gemeten, maar voel me nu enorm naast jouw cijfers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu maar even aan het werk, straks maar weer eens sporten.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Succes! Ik ga voor je duimen!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Wat een mooie dag om te solliciteren! (?)
Nou ja, jullie horen het nog wel!
Dat is toch niet zo moeilijk? Je taille pak je op het smalste punt, je heupen op je dikste punt, en de rest ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:54 schreef Viking84 het volgende:
Solliciteer ze Puff!
En ik wil ook meten maar ik weet niet goed waar precies en ik moet het wel goed doen en elke keer op dezelfde plekken natuurlijk.
Dat klinkt echt als een geweldig rondje hardlopen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:25 schreef sigme het volgende:
14,5 km gehardloopwandeld met de honden, dus af en toe stilstaan om ze te sommeren uit die sloot te komen danwel op te houden eendjes te klieren dan wel ze terug te roepen uit een weiland.
Op m'n nieuwe minimalistische schoenen zonder demping, zoiets.
[ afbeelding ]
Voor 5 euro van de schoenenreus, eerst maar eens zo proberen voordat ik dure blootvoetschoentjes koop. Was op de heenweg, door het natte en net nog bevroren grasland, best fris.
Ja, daar ben ik ook wel heel blij mee, met de verhoudingen. Behalve dan dat het vanaf de taille allemaal wel 10 cm minder mag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:03 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen!
De verhoudingen zijn goed Henk! Ben benieuwd hoe het in september is.
Lekker vaag lijstje heb je.quote:Lijstje du jour
O the usual
T appel
L volk btham met ei, volk btham met iets anders
T ?
D eten bij vrienden
T ws iets lekkers ivm verjaardag
Valt me niks tegen. Ik haal tamelijk normale snelheden voor mijn doen, en van het gebrek aan demping verneem ik niks. Wel voel ik dat de spieren in m'n onderbeen iets anders belast worden, maar niet vervelend.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een geweldig rondje hardlopen.Honden
Hoe bevalt het op die schoentjes (behalve dat het koud is)?
Hehe, dat is overal 10 cm minder dan ik (ongeveer bij benadering). Netjes hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, ik heb ook even gemeten!
taille 76
borst 95
onder borst 86
heup 103 (over pyamabroek heen), dikste gedeelte.
bovenbeen 60.
kapot inderdaad! en neequote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Siral, wat doe jij met een crossfit workout?
Als dat is wat ik denk dat het is, dan ben je half dood daarna. Vraag je dan niet te veel van jezelf door ook nog eens een andere sport er achteraan te plakken?
Knappe kat die in meerdere vetrollen tegelijk kan bijtenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:51 schreef loveli het volgende:
[..]![]()
En vetrol = enkelvoud, dus valt wel mee
thanks. Helaas is m'n grote probleem m'n buik. Die was 88 cm.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehe, dat is overal 10 cm minder dan ik (ongeveer bij benadering). Netjes hoor.
ik heb gedroogde, ongezoete kokosvlokken inderdaad.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Als jullie het over kokos in havermout etc hebben, bedoelen jullie dan gedroogde vlokken of iets dergelijks?
Wat doe je bij een crossfit training?quote:
Ik pas wel op, maar ik weet inmiddels ook wel dat ik weinig blessuregevoelig ben. Dus ik maak me er niet erg zorgen over. Vorige week had ik ook al een flink end gerend op m'n rubberlaarzen he?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:48 schreef Viking84 het volgende:
Sigme, pas je wel op? Het wordt sterk afgeraden om meteen langere stukken te hardlopen op minimalistische schoenen. En mijn lijstje is nu al naar de maan door stomme trein die niet rijdt. Ach, ik kan het wel hebben
. En ik ga dit weekend ook eens meten.
Heel veel plezier bij Niven. Tip: als jullie het geld hebben, gewoon voor het Niven menu van tien gangen gaan. Jum!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Knappe kat die in meerdere vetrollen tegelijk kan bijten.
Blije dag, beter geslapen want pas om 5.30 ging het poezenalarm af. En omdat ik al om 22 uur sliep voel ik me eindelijk een beetje levend.
Vanmiddag lekker met m'n lief uit eten bij Niven, zojuist verse croissantjes gehaald bij de bakker, fijn zonnetje dus![]()
.
Ligt eraan hoe ik hem opzet.. deadlifts, squats, lunges, pushups, burpees, kettlebell swings, thrusters, boxjumps, touwtje springen etcccc. En dan elke oefening een aantal reps en dan verschillende rondes tot de tijd op is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat doe je bij een crossfit training?
Jum! Heb je voorlopig nog wat te snacken voor onderwegquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:50 schreef Ml-etje het volgende:
Heb mijn lemon merengue pie maar even in de vriezer gemikt![]()
De lemon curd zat bijna tegen het plafond in de auto
okquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik pas wel op, maar ik weet inmiddels ook wel dat ik weinig blessuregevoelig ben. Dus ik maak me er niet erg zorgen over. Vorige week had ik ook al een flink end gerend op m'n rubberlaarzen he?
Zijn er alweer treintrubbels? En waarom is je lijstje daardoor maanwaarts?
Heb de kom al uitgelikt, ik hoef even niet meer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Jum! Heb je voorlopig nog wat te snacken voor onderweg
Hier weer een zelfde soort dag als gisteren. Ik heb pas om twee uur een afspraak, dus ik kan thuis nog rustig lunchen.
Ah! Buik vol van taart dus!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb de kom al uitgelikt, ik hoef even niet meer.
En mijn auto is grijs-wit van binnen dus dat is geen goed plan.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:59 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Vik je moet echt wat aan dat snaaien doen hoor! (hoor wie het zegt hehe). Maar het is zo zonde!
En sigme hardlopen op rubberlaarzen, dat moet er mooi hebben uitgezien!
Goed lijstje (misschien nog wat zuivel na je D?) als je van de eitjes af kan blijven.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:01 schreef Perruche het volgende:
Planning:
O: 250 yoghurt met stukjes vieze ananas
T: handje geroosterde kikkererwten, banaan
L: salade (nader te bepalen, denk met tonijn)
T: kwart tortilla
B: 2x20 minuten fietsen
B: bodybalance
D: visje met venkel
Er staat een heel. grote. bak. met. paaseitjes.
Automaten chocolade, mueslirepen, best vaak dat je iets snackt. Misschien geen bastogne (quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]bekijk jij mijn lijstjes wel?
Vergeleken met bepaalde anderen hier snoep ik erg weinig hoor! Heb nooit snoep en koekjes in huis.
I know... echt ERG gewoon. een hele bak, denk wel een halve meter doorsnee!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goed lijstje (misschien nog wat zuivel na je D?) als je van de eitjes af kan blijven.
Zal er nog eens over denkenquote:
Waar meet jij je bovenbeen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:03 schreef LieLie het volgende:
Ook even gemeten:
taille 67
borst 86
onder borst 76
heup 95
bovenbeen 65
mueslirepen staan al zeker twee weken niet meer op mn daglijstje hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
Automaten chocolade, mueslirepen, best vaak dat je iets snackt. Misschien geen bastogne () maar toch wel.
Olee! Reken maar dat ik zodadelijk voorafgaand aan mijn werk even langs de Schoenenreus hobbel!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:25 schreef sigme het volgende:
Voor 5 euro van de schoenenreus, eerst maar eens zo proberen voordat ik dure blootvoetschoentjes koop.
Mja, veel mensen kunnen niet goed zien wat het dikste deel is dus hielden we 10 cm vanaf het kruis aan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:08 schreef Siral het volgende:
[..]
Je moet alles op het breedste/dikte gedeelte meten toch? benen/heupen/armen etc.
Net ff gekeken en dat is ongeveer precies waar ik gemeten heb iddquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja, veel mensen kunnen niet goed zien wat het dikste deel is dus hielden we 10 cm vanaf het kruis aan.
Ik heb sockwa even gemaild om te vragen naar de verzendkosten: $17,50. Dat gaat me niet tegenhouden natuurlijk, maar als jij ook sockwa's wil, zouden we samen kunnen bestellen denk ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Olee! Reken maar dat ik zodadelijk voorafgaand aan mijn werk even langs de Schoenenreus hobbel!![]()
Zeker nu ik de hele nacht heb gelezen over Tarahumara-indianen die op platte, dunne slofjes anderhalve dag onafgebroken over bruut gebergte kunnen rennen zonder een centje pijn (wat is dit boek zalig leesvoer zeg!) voel ik een enorme weerstand tegen het aantrekken van mijn hardloopschoenen.
Sig, lukt het op die schoentjes een beetje om ook echt op je voorvoet te landen? Afgelopen week op het strand merkte ik dat dat met rennen op blote voeten helemaal automatisch gaat, maar ik rende vlak daarna een stukje in de duinen op goedkope gympies met een zool waar je bijna doorheen kutn kijken, en toen landde ik automatisch toch weer op mijn hiel.. Hoe gaat dat bij jou?
Verder: spierpijn! Gisteren voor het eerst ge-Jilliand met zwaardere gewichtjes (wel twee hele kilo's per stuk..) en nu krijg ik mijn armen niet meer boven ooghoogte.
![]()
Oh, en lijstje:
O: Smoothie van rijstmelk, havermout en bosbessen en frambozen uit de vriezer
T: Banaan
L: Peperonata van vier gele paprika's, een zoete ui en een anchopeper, plus vier kwartelspiegeleitjes
T: Volkoren bagels met wilde zalm, kappertjes en zelfgemaakte roomkaas. Erbij een pluk opgebakken zeekraal met knoflook. En soep van een halve zak spinazie, drie preien en een flinke aardappel.
S: Niks, behalve van- en naar werk fietsen (bij elkaar een half uurtje )
![]()
Verder neem ik ongeveer anderhalve kilo diverse gevulde paaseitjes mee naar kantoor voor mijn collega's, maar daar blijf ik ongetwijfeld vanaf.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:14 schreef Siral het volgende:
[..]
Net ff gekeken en dat is ongeveer precies waar ik gemeten heb iddEn wat mijn dikste deel is.
Dat is toch ook beter voor je? Je hiel heeft geen vering, je voet wel. Klok-klepel zegt dat veel blessures ontstaan omdat we dankzij schoenen niet op een goede manier rennen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:57 schreef Viking84 het volgende:
Landde je trouwens sowieso al op je voorvoet, sigme? Dat kan verklaren waarom je geen last hebt.
Ik denk hetquote:
klopt! Maar ik loop dus nog niet zo omdat ik schoenen met flinke demping heb.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is toch ook beter voor je? Je hiel heeft geen vering, je voet wel. Klok-klepel zegt dat veel blessures ontstaan omdat we dankzij schoenen niet op een goede manier rennen.
Maarmaar als ik probeer te rennen door m'n hakken in het zand te zetten, kom ik niet vooruit hoor. Hoe kan je rennen en op je hakken landen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is toch ook beter voor je? Je hiel heeft geen vering, je voet wel. Klok-klepel zegt dat veel blessures ontstaan omdat we dankzij schoenen niet op een goede manier rennen.
Dat is bij mij idd ongeveer het dikstequote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja, veel mensen kunnen niet goed zien wat het dikste deel is dus hielden we 10 cm vanaf het kruis aan.
Polsen zijn ongeveer de helft, taille is ongeveer het dubbele, enkels anderhalf keer je polsen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:07 schreef Siral het volgende:
Haha ik ging me net meten en kwam erachter dat mijn kuiten net zo breed zijn als mijn nek..![]()
Funnyquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Polsen zijn ongeveer de helft, taille is ongeveer het dubbele, enkels anderhalf keer je polsen.
Even met je blote voeten naar buiten dan: dan voel je het vanzelf.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:20 schreef Viking84 het volgende:
Dan ben jij niet verppest door de hardloopindustrie, sigme. Wees blij. Ik kan me weer geen voorvoetlanding voorstellen
Daar hou ik me voor aanbevolen!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb sockwa even gemaild om te vragen naar de verzendkosten: $17,50. Dat gaat me niet tegenhouden natuurlijk, maar als jij ook sockwa's wil, zouden we samen kunnen bestellen denk ik.
Liever een beetje spierpijn dan kwark.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:26 schreef V1z0R het volgende:
Minilot, lees volgens mij de laatste week vaker dat je het over spierpijn hebt, misschien is dit dan te veel op functie eten voor je, maar als je 's avonds voor het slapen halve bak kwark neemt heb je minder last!
Ik heb voor de heupen altijd gehoord dat je op het midden van je onderste rib en je navel moet meten en dat is het dunste deel. De rest zou wel op het dikste deel moetenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:08 schreef Siral het volgende:
[..]
Je moet alles op het breedste/dikte gedeelte meten toch? benen/heupen/armen etc.
Stukje touw pakken, om je middel, dat meten met je geodriehoek. Herhalen voor overige lichaamsdelen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:31 schreef minilot het volgende:
Ik kan het meetlint nergens vinden.
En met een geodriehoek lukt het niet.
*boks*quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb voor de heupen altijd gehoord dat je op het midden van je onderste rib en je navel moet meten en dat is het dunste deel. De rest zou wel op het dikste deel moeten![]()
Nou ja, de mijne dan maar:
Borst: 89
0nder borst: 75
taille: 70
heupen: 95
bovenbeen: 57
nek: 31
kuiten: 35 plofkuitjes![]()
Zandloper
Klopt! Maar bij rennen juist weer niet. Dan is je voorvoet een perfecte schokbreker en kun je jezelf heel fluks afzetten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:27 schreef Ml-etje het volgende:
Geen idee van hardlopen maar bij gewoon lopen dien je toch wel op je hiel te landen?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb voor de heupen taille altijd gehoord dat je op het midden van je onderste rib en je navel moet meten en dat is het dunste deel. De rest zou wel op het dikste deel moeten![]()
Nou ja, de mijne dan maar:
Borst: 89
0nder borst: 75
taille: 70
heupen: 95
bovenbeen: 57
nek: 31
kuiten: 35 plofkuitjes![]()
Zandloper
Kijk aan, daar was ik zelf nooit opgekomen!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Stukje touw pakken, om je middel, dat meten met je geodriehoek. Herhalen voor overige lichaamsdelen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb me net even gemeten, maar voel me nu enorm naast jouw cijfers!Volgens mij ontlopen wij elkaar niet veel qua maten alleen ben jij denk ik 15cm langer LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu maar even aan het werk, straks maar weer eens sporten.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Liever een beetje spierpijn dan kwark.Kwark is één van de weinige dingen die ik niet lust. Maar kijk: vandaag rijstmelk en roomkaas en spiegeleieren. Daar zit ongetwijfeld ergens iets van eiwit tussen.
Dank voor de info! Maar nogmaals: mijn eetgewoontes en mijn nieuwe (en ongetwijfeld weer snel overwaaiende) Jillian-hobby staan los van elkaar. Ik eet vrijwel nooit wat voor het slapen gaan met uitzondering van af en toe wat fruit als verlaat toetje: ik eet rond zeven á acht uur 's avonds een bijzonder lekker en voedzaam avondmaal en daar heeft mijn lijf het dan maar mee te doen. Van af en toe een beetje spierpijn ga ik echt niet dood: ik eet heel veel liever gewoon waar ik zin in heb.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:38 schreef V1z0R het volgende:
Ter verduidelijking: Met sporten doe je spiervezels kapot maken, maar die willen gerepareerd worden dus zijn ze eiwitten nodig. Aangezien je lichaam 's nachts tijdens het slapen dit het liefst doet is kwark(casseine, geeft langzaam eiwitten af) voor het slapen een goede.
Jij bent echt een reus volgens mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:38 schreef V1z0R het volgende:
Kleine borstomtrek hebben jullie allemaal zeg!128 hier...
[..]wel jammer
Kwark!
Ter verduidelijking: Met sporten doe je spiervezels kapot maken, maar die willen gerepareerd worden dus zijn ze eiwitten nodig. Aangezien je lichaam 's nachts tijdens het slapen dit het liefst doet is kwark(casseine, geeft langzaam eiwitten af) voor het slapen een goede.
We hebben het 10-gangen menu via grouponquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Heel veel plezier bij Niven. Tip: als jullie het geld hebben, gewoon voor het Niven menu van tien gangen gaan. Jum!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Lekker zijn die hč? Ik gebruik ze graag in plaats van croutons in salade en op soep.quote:
Die bovenbenen vielen mij ook op (niet verkeerd bedoeld hoor!). Mijn heupen zijn breder, 101 cm, maar mijn bovenbenen zijn 59 cm.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:03 schreef LieLie het volgende:
Ook even gemeten:
taille 67
borst 86
onder borst 76
heup 95
bovenbeen 65
met nietsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Lekker zijn die hč? Ik gebruik ze graag in plaats van croutons in salade en op soep.Waar heb je ze mee gekruid!
Asfaltquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Maarmaar als ik probeer te rennen door m'n hakken in het zand te zetten, kom ik niet vooruit hoor. Hoe kan je rennen en op je hakken landen?
15 cm minder ontwikkelingspunt dan bij mij overigens.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Die bovenbenen vielen mij ook op (niet verkeerd bedoeld hoor!). Mijn heupen zijn breder, 101 cm, maar mijn bovenbenen zijn 59 cm.
komt neer op:
borst: 87 cm
onder: 74 cm
taille: 64 cm, 's ochtends met lege maag
heupen: 101 cm
benen: 59 cm
kuiten: 39 cm
Dus ik heb geen meetlint mogelijk om te zien dat mijn onderlichaam mijn ontwikkelingspunt is
Van mijn bovenbenen baal ik echt! Boven ben ik best smal, kleding en S en 36/38, maar die benen...!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Die bovenbenen vielen mij ook op (niet verkeerd bedoeld hoor!). Mijn heupen zijn breder, 101 cm, maar mijn bovenbenen zijn 59 cm.
komt neer op:
borst: 87 cm
onder: 74 cm
taille: 64 cm, 's ochtends met lege maag
heupen: 101 cm
benen: 59 cm
kuiten: 39 cm
Dus ik heb geen meetlint mogelijk om te zien dat mijn onderlichaam mijn ontwikkelingspunt is
Die klinken best goed. Ga er over nadenken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://www.paard.nl/event/YOUNG-THE-GIANT
Meer liefhebbers?
Woensdag 9 mei, kaartjes in de Early Bird zijn 11 euro.
Gegarandeerd vroeg thuis, want het begint om half 8.
Nou, ik ben iig jaloers!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Van mijn bovenbenen baal ik echt! Boven ben ik best smal, kleding en S en 36/38, maar die benen...!
Met het diner zaten we er om 19 uur en we waren om 00 uur weg. Maar soms hebben we ook gevraagd nog even te wachten, omdat het eerst zo snel leek te gaan. Lekker gezellig babbelen enzoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
We hebben het 10-gangen menu via groupon. Ben wel blij dat we 's middags gaan, want ik wil niet weten tot hoe laat je er zit bij een diner
. Wel jammer van geen wijn.
Weet ikquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:43 schreef minilot het volgende:
Sig, hier een toffe review van de Sockwa's:
http://www.runningandrambling.com/2009/11/sockwas-review.html
Vik? Hoe gaan we jou eens bij het hardlopen op dikke verende hakken vandaan lokken?
[..]
Dank voor de info! Maar nogmaals: mijn eetgewoontes en mijn nieuwe (en ongetwijfeld weer snel overwaaiende) Jillian-hobby staan los van elkaar. Ik eet vrijwel nooit wat voor het slapen gaan met uitzondering van af en toe wat fruit als verlaat toetje: ik eet rond zeven á acht uur 's avonds een bijzonder lekker en voedzaam avondmaal en daar heeft mijn lijf het dan maar mee te doen. Van af en toe een beetje spierpijn ga ik echt niet dood: ik eet heel veel liever gewoon waar ik zin in heb.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En V1z0r, ik weet dat jij het heel tof vindt om vrouwen te zien met een borstomvang van 120 cm, maar dat is voor de vrouwen in kwestie meestal niet zo heel erg comfortabel!
Hahaha, dat vergeet ik dus ook zo vaak! Ik zou heel veel vaker peulvruchten eten als ik dat in water weken ervan maar wat beter zou plannen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
Goed dat jullie 't over kikkererwten hebben! Morgen eten we falafel en moet nog even een alarm zetten dat we ze in 't water zetten!
Daar heb je zeker een punt!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:53 schreef V1z0R het volgende:
Weet ikZei ook al dat het voor jou teveel op functie eten was waarschijnlijk, maar je bent niet de enige die meeleest hier
Mij viel het op omdat ze dikker zijn dan de mijne en verder wel vergelijkbare verhoudingen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Van mijn bovenbenen baal ik echt! Boven ben ik best smal, kleding en S en 36/38, maar die benen...!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker! Ik heb één broek en die draag ik eigenlijk alleen thuisquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mij viel het op omdat ze dikker zijn dan de mijne en verder wel vergelijkbare verhoudingen.
Het is lastig broeken kopen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb één broek en die draag ik eigenlijk alleen thuis
Ik wou net zeggen, volgens mij hebben wij niet zo'n heeel ander figuur. Zeker niet als ik de foto zag van de rok (die leuk was overigens)!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik zag net de lijst van anna aan voor die van jou, maar dan kunnen we dus bovenbeenboks doen (ik heb 66
) en dus ook broekenhorrorboks
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb één broek en die draag ik eigenlijk alleen thuis
Ik heb al meer rokken dan broeken, kreeg laatst toen ik eens spijkerbroek aan had van vriendin commentaar dat dat de eerste keer was dat ze me in een broek zag. Ik praat er alleen niet zo vaak over in dit topic, omdat winkelenquote:
Viz is een beest inderdaad! Mijn borst is 113 cm.. En dat vind ik voor mijn lengte al behoorlijk..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij bent echt een reus volgens mij.Schouders zijn bij mij 121cm en borst 99cm.
Lichaamstype zegt natuurlijk ook wat, typisch endomorf-trekje zo'n grote borstkas...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij bent echt een reus volgens mij.Schouders zijn bij mij 121cm en borst 99cm.
*boks*quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
ThanksMaar ik zou er áárdig wat voor overhebben om op z'n minst m'n bovenbenen dunner te krijgen. Niet zozeer om esthetische redenen, maar vooral practisch: broeken kopen
Ha, herkenbaar! Ik vind toffe kleren best heel leuk maar in het geval van keuze tussen, laten we zeggen, een jurkje of een mooi stuk Livar-varkensvlees / een paar schoenen of een zwarte truffel / een nieuwe winterjas of een etentje bij De Limonadefabriek...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb al meer rokken dan broeken, kreeg laatst toen ik eens spijkerbroek aan had van vriendin commentaar dat dat de eerste keer was dat ze me in een broek zag. Ik praat er alleen niet zo vaak over in dit topic, omdat winkelenen ik slechts zélden echt iets vind voor mezelf wat ík echt de moeite waard vind om over te posten. Verder vind ik het maar gewoon 'kleding', waar je voor moet 'winkelen
' en wat vaak veel te veel geld kost, geld dat ook naar benzine voor de motor of motorkleding of keukenapparatuur kan
Daarom: charity shops
Rustig én goedkoop
Ik vind zelf dat ik ook een 'grote' borstkas heb voor mijn lengte..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lichaamstype zegt natuurlijk ook wat, typisch endomorf-trekje zo'n grote borstkas...
Om m'n schouders heb ik eigenlijk nog nooit gemeten, maar zal ook wel veel zijn
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:12 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nu ook een chino aan, een grijze. Eventueel doe ik straks een foto!
De Limo! Ze hebben nog plek dit weekendquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, herkenbaar! Ik vind toffe kleren best heel leuk maar in het geval van keuze tussen, laten we zeggen, een jurkje of een mooi stuk Livar-varkensvlees / een paar schoenen of een zwarte truffel / een nieuwe winterjas of een etentje bij De Limonadefabriek...
Je raadt het al.
En als je zo'n dikgekonte kabouter bent als ik dak merk je toch wel dat de meeste kleren gemaakt worden voor meisjes die precies het tegenovergestelde figuur hebben.
Spijkerbroeken passen bijna altijdquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
*boks*
Bold curve van Levi's al eens geprobeerd? Daar is mijn broek van en die zit wel goed. Had pas een zwarte besteld maar die was te kort. Ik dacht dat ik op de bon had aangegeven dat ze hem moesten omruilen voor een langere, maar ik kreeg bericht dat ik het geld terug kreeg geloof ikeven naar kijken nog.
Klinkt als iets wat best prijzig is, en zoals ik boven al tikte: ik heb maar héél weinig geld over voor kledingquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
*boks*
Bold curve van Levi's al eens geprobeerd? Daar is mijn broek van en die zit wel goed. Had pas een zwarte besteld maar die was te kort. Ik dacht dat ik op de bon had aangegeven dat ze hem moesten omruilen voor een langere, maar ik kreeg bericht dat ik het geld terug kreeg geloof ikeven naar kijken nog.
*grin*quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, herkenbaar! Ik vind toffe kleren best heel leuk maar in het geval van keuze tussen, laten we zeggen, een jurkje of een mooi stuk Livar-varkensvlees / een paar schoenen of een zwarte truffel / een nieuwe winterjas of een etentje bij De Limonadefabriek...
Je raadt het al.
En als je zo'n dikgekonte kabouter bent als ik dak merk je toch wel dat de meeste kleren gemaakt worden voor meisjes die precies het tegenovergestelde figuur hebben.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:12 schreef Perruche het volgende:
En winkelenik ga dit weekend weer! althans, hoop ik, ik moet zoveel doen!
- fiets wegbrengen
- tas en schoenen wegbrengen en laten repareren
- huis opruimen
- boodschappen doen en koken voor de week
- de was doen
- sporten (leuk)
- koffie drinken met mensen (leuk)
- en dan eigenlijk dus nog 1 "zomerjas" kopen, 1 "zomersuit" voor op kantoor, 1 paar ballerina's, wat shirtjes en een chino (ja ik vind ze leuk, in die pastelkleurtjes!)
Ik heb nu ook een chino aan, een grijze. Eventueel doe ik straks een foto!
Oh ja, hier ook. Maar ik zag niets in de winkeltjes hangen gisteren. Volgende week als ik even afleiding wil van 't essay schrijven en het lekker weer is maar eens koffie drinken combineren met een loopje langs de andere charity shops.quote:
Eén van de weinige voordelen van de endo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lichaamstype zegt natuurlijk ook wat, typisch endomorf-trekje zo'n grote borstkas...
Om m'n schouders heb ik eigenlijk nog nooit gemeten, maar zal ook wel veel zijn
Ik ook! Maar ik weet niet zo goed hoe en wat. Ik heb een hele mooie trenchcoat, maar wat als je nou eens niet een trenchcoat aan wil, wat dan?quote:
*boks*quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:18 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik weet niet zo goed hoe en wat. Ik heb een hele mooie trenchcoat, maar wat als je nou eens niet een trenchcoat aan wil, wat dan?
Ja ik heb een kort leren jasje en wat colbertjes, maar ik wil juist een wat langere trenchcoat achtige jas voor over jurkjes enzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:18 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik weet niet zo goed hoe en wat. Ik heb een hele mooie trenchcoat, maar wat als je nou eens niet een trenchcoat aan wil, wat dan?
Ik had bijna je post gereport, dat knopje zit er zo dichtbij!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:18 schreef anna82 het volgende:
[..]
50-50?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:19 schreef anna82 het volgende:
Ik heb trouwens een klein bonusje gekregen van mijn oude werk, maar nu twijfel ik of ik het ga uitgeven aan verantwoorde dingen als:
- wielrenoutfit
- hardloopschoenen
- lenzen (saai, maar wel nodig)
of aan leuke en mooie dingen als
- pumps
- colbertje
- rokjes
- topjes
Helaas is het niet sufficient voor all of the above.
Geen idee wat ik zou zijn. Waarschijnlijk ecto/meso gezien de hoeveelheden eten die ik nu weg werk en nog steeds geen vet aanzet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:18 schreef the85mc het volgende:
Qua bouw zit ik tussen meso en endomorf. Ik kan snel spieren en vet opbouwenheb ooit een testje gedaan welke sport goed bij mijn fysiek zou passen, en dat was blijkbaar american football. Nog nooit gedaan eigenlijk..
Mja, 80/90 euro. Maar zoals ik zei heb ik één broek, dus dan geeft het minderquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat best prijzig is, en zoals ik boven al tikte: ik heb maar héél weinig geld over voor kledingDus ik draag tegenwoordig redelijk veel rokken, recht uitlopende pantalons en heb één fijne spijkerbroek. Gelukkig hoef ik ook niet elke dag de deur uit op 't moment
![]()
Vandaag ook dagje binnen, op 't hardlopen na, maar dat doe ik natuurlijk in m'n sportkleren
[..]
*grin*
Eigenlijk zou het makkelijker moeten zijn om broeken 'op maat' te krijgen, gewoon, geschikt voor JOU, en niet voor een gemiddelde waar maar heel weinig mensen aan voldoen qua pasvorm.
Zelfs toen ik op m'n slankst was waren m'n benen in verhouding nog massive en had ik dus altijd zo'n fijne basketbalring op m'n kont hangen. Wat an sich prima met een riem kan worden opgelost, doe ik nu ook, maar tķch, het zou fijn zijn om een keer een broek te kunnen kopen die gewoon PAST.
Ja ik zit daar ook tussen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:18 schreef the85mc het volgende:
Qua bouw zit ik tussen meso en endomorf. Ik kan snel spieren en vet opbouwenheb ooit een testje gedaan welke sport goed bij mijn fysiek zou passen, en dat was blijkbaar american football. Nog nooit gedaan eigenlijk..
Gefeliciteerd! Wat leuk!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is echt een mooie dag om te solliciterenik ben namelijk aangenomen
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tof! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Zie je wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
^^^^^quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:32 schreef minilot het volgende:
Hoera voor Puff!
Ik hou trouwens an sich wel heel erg van kleren, maar meer van bijzondere, toffe, bijna theatrale kleding voor feestjes of andere gelegenheden. Alles bij elkaar heb ik best een puike collectie van unieke dingen. Maar gewone dagelijkse kleding boeit me dan weer helemaal niks.
Bewijs: zo ga ik over een kwartiertje naar kantoor..Comfy en leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:27 schreef Ml-etje het volgende:
Geen idee van hardlopen maar bij gewoon lopen dien je toch wel op je hiel te landen?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Feli Puff!!
Winkelen is gewoon niet leuk. Het gedreutel heen en weer, pashokjes, wachten, zweterig worden van hele tijd alles aan en uit en bovenal de grote grote grote frustraties van het spiegelbeeld en niet passende kleding. En aangezien kleding vaker níet past of mooi zit, dan wel, vind ik het een ramp.
Wauw wat goed!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |