Hoezo stribbelen ze tegen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef An24 het volgende:
Okay, in het nieuwe topic ook![]()
![]()
![]()
voor Coco.
Wat grappig dat meer mensen een goed voorgevoel hadden. (Ik ook overigens)
vandaag rook ik voor het eerst de lente weer![]()
En ik ben heel moe, want de darmen beginnen al tegen te stribbelen. Na de gastroscopie maandag ga ik weer even compleet detoxen
Mjah, eerst verstopping, nu diaree en veel lawaai. En ik ben gewoon erg moe, dus ik denk dat ik nu minder voedingsstoffen opneem of zo. (In de lijn van de verwachting volgens de internist). En naar de behandeling maandag gewoon helemaal even geen brood en suikers meer, zodat het weer rustig wordt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoezo stribbelen ze tegen?
En detoxen? /nosy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.An, moet je nu nog iets doen voor die scopie? Qua voorbereidend werk?
MI, wat voor taartjes?![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Naamtopic![]()
Wat betreft dat voorgevoel: ik heb dat echt van heel veel mensen gehoord. Heel typisch!
Mar, dat hebben meerdere mensen me aangeraden. Maar ik ben én stijfkoppig/eigenwijs, plus na het telefoontje maandag met het zhuis hebben we het bewust wat later gedaan, omdat we met eerder testen misschien nog 'niks' hadden gezien, ook geen hartje dus. Nu gelukkig wel
Al is de voornaamste reden voor het niet bellen mijn enorme eigenwijsheidLeuk toch als voorgevoelens kloppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.An, moet je nu nog iets doen voor die scopie? Qua voorbereidend werk?
MI, wat voor taartjes?![]()
Mjah, ik moet dus de hele week weer eten zoals ik deed voordat ik met gluten en tarwe ging minderen. Eigenlijk zou ik ook met de supplementen moeten stoppen, maar daar pas ik voor, omdat ik geen vaatdoekje wil zijn de hele week. Ze doen ook een biopte dus de hoeveelheid gluten meerderen zou voldoende moeten zijn. En ik mag na 18:00 niets meer eten zondag. Gelukkig ben ik maandag om 09:10 uur al aan de beurt
Edit: we zijn nu ook beiden zwanger, ik alleen van vocht![]()
En een boel pijn links onder in de buik, dus van mij mag het klaar zijn.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Naamtopic![]()
Wat betreft dat voorgevoel: ik heb dat echt van heel veel mensen gehoord. Heel typisch!
Mar, dat hebben meerdere mensen me aangeraden. Maar ik ben én stijfkoppig/eigenwijs, plus na het telefoontje maandag met het zhuis hebben we het bewust wat later gedaan, omdat we met eerder testen misschien nog 'niks' hadden gezien, ook geen hartje dus. Nu gelukkig wel
Al is de voornaamste reden voor het niet bellen mijn enorme eigenwijsheidAchteraf is altijd makkelijk praten ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.An, moet je nu nog iets doen voor die scopie? Qua voorbereidend werk?
MI, wat voor taartjes?. Als het wel misgegaan was, hadden er vast ook mensen gezegd dat ze al zo'n voorgevoel hadden...
Desalwelteplus had ik ook nog hoop voor jullie, maar vooral omdat alle krampen en bloedverlies verdwenen, en ze in het ziekenhuis ook niet meteen aan een miskraam dachten.Venus in pocketformaat
Š loveli
Zo, dat klinkt lekker! Foto? Gewoon, omdat het kan? Nom!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:15 schreef Ml-etje het volgende:
Citroen merengue en framboos Cocode eerste is al uit de oven, de 2e staat er nog 5 minuten in en ik heb de restant eiwitten onderin de oven gemikt.
Mooi! Hoe zwaar is hij?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef LieLie het volgende:
Wat een tof schaap!(Pasen is toch met hazen en kippen?
)
Specs: http://www.sparta.nl/nl/lifestyle_fietsen_segment/country_tour
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
Pie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet het niet precies, maar het is een aluminium frame en hij voelde niet zwaar. Er zit een dubbele standaard op en een stuurslot, zodat je hem recht neer kunt zetten. En in de drager voorop zit een extra draadslot, die kun je er zo uittrekken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooi! Hoe zwaar is hij?
Heb er zo een van gazelle maar die is wel loeizwaar..
Oh en als het kan neem zo'n speciale standaard.
Nice! Heb niet veel verstand van fietsen verder, maar Sparta is sowieso goeie, toch?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar het is een aluminium frame en hij voelde niet zwaar. Er zit een dubbele standaard op en een stuurslot, zodat je hem recht neer kunt zetten. En in de drager voorop zit een extra draadslot, die kun je er zo uittrekken.
Ik heb er ook niet veel verstand van, maar volgens mij wel een degelijk merkquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nice! Heb niet veel verstand van fietsen verder, maar Sparta is sowieso goeie, toch?
Je hebt wel ook echt de grijze he?
MI, omnomnom! Ziet er lekker uitBlij dat ik het niet kan ruiken
Oh nice die was laatst op televisie, zag er goed en megahandig uit!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar het is een aluminium frame en hij voelde niet zwaar. Er zit een dubbele standaard op en een stuurslot, zodat je hem recht neer kunt zetten. En in de drager voorop zit een extra draadslot, die kun je er zo uittrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |