SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Bijna iedereen gedroeg zich niet helemaaaal voorbeeldig, volgens mij deed alleen MohMi normaal. En jij was een baas!quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Volgens mij was ik degene die zich met O&N misdroeg
Nah, zit hier goed.quote:
Ik heb van donderdag half 11 tot maandag kwart voor 5 weekendquote:
Nope, ik zit te fappen op zijn facebook.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nope, ik zit te fappen op zijn facebook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
DJ is trots op je.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:46 schreef bijdehand het volgende:
DJ IK GA TROUWENS NIET BOWLEN ZATERDAG!! MIJN PLAN IS GELUKT!!
Nu ben ik gelukkigquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:49 schreef DeJori het volgende:
Ik weet niet wat ik vreemder vind, die creatie of het feit dat haar (voor haar) linkertepel enorm licht is in vergelijking met haar huidskleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Die tepel is gewoon in overeenstemming met de gelaatskleur.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik vreemder vind, die creatie of het feit dat haar (voor haar) linkertepel enorm licht is in vergelijking met haar huidskleur.
Dat hebben meer meisjesquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik vreemder vind, die creatie of het feit dat haar (voor haar) linkertepel enorm licht is in vergelijking met haar huidskleur.
ST?quote:
Is me nog nooit opgevallen. Nu voel ik me al helemaal hetero, wtf is dit?quote:
Weet ik niet, die zaten te laag.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niet, die zaten te laag.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |