SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Bijna iedereen gedroeg zich niet helemaaaal voorbeeldig, volgens mij deed alleen MohMi normaal. En jij was een baas!quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Volgens mij was ik degene die zich met O&N misdroeg
Nah, zit hier goed.quote:
Ik heb van donderdag half 11 tot maandag kwart voor 5 weekendquote:
Nope, ik zit te fappen op zijn facebook.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nope, ik zit te fappen op zijn facebook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
DJ is trots op je.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:46 schreef bijdehand het volgende:
DJ IK GA TROUWENS NIET BOWLEN ZATERDAG!! MIJN PLAN IS GELUKT!!
Nu ben ik gelukkigquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:49 schreef DeJori het volgende:
Ik weet niet wat ik vreemder vind, die creatie of het feit dat haar (voor haar) linkertepel enorm licht is in vergelijking met haar huidskleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Die tepel is gewoon in overeenstemming met de gelaatskleur.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik vreemder vind, die creatie of het feit dat haar (voor haar) linkertepel enorm licht is in vergelijking met haar huidskleur.
Dat hebben meer meisjesquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik vreemder vind, die creatie of het feit dat haar (voor haar) linkertepel enorm licht is in vergelijking met haar huidskleur.
ST?quote:
Is me nog nooit opgevallen. Nu voel ik me al helemaal hetero, wtf is dit?quote:
Weet ik niet, die zaten te laag.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niet, die zaten te laag.
quote:
quote:
quote:
quote:
Dude, wtf.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:55 schreef shifto het volgende:
We onderzoeken MR wel even of ze normaal is
Reactie op een bericht uit de toekomst:quote:
Ik ook.quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niet, die zaten te laag.
Maar jij staart waarschijnlijk ook naar alles wat ook maar enigzins vrouwelijk is..quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:56 schreef shifto het volgende:
En aangezien ik al schaamteloos heb lopen staren naar haar borsten zal ik mij opofferen!
En alles wat niet vrouwelijk is, anders zou hij niet naar mijn niet-aanwezige borsten staren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar jij staart waarschijnlijk ook naar alles wat ook maar enigzins vrouwelijk is..
Daarom staart hij zo lang in de spiegel, na het douchen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar jij staart waarschijnlijk ook naar alles wat ook maar enigzins vrouwelijk is..
Nee, gewoon, nee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En alles wat niet vrouwelijk is, anders zou hij niet naar mijn niet-aanwezige borsten staren.
Sorry, te makkelijk.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom staart hij zo lang in de spiegel, na het douchen.
BA DUM TSSS
True, mits lekkerquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True, maar ik heb een rijke fantasiequote:Op donderdag 22 maart 2012 17:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En alles wat niet vrouwelijk is, anders zou hij niet naar mijn niet-aanwezige borsten staren.
Sorry, te makkelijk.
Diz iz no secret!quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom staart hij zo lang in de spiegel, na het douchen.
BA DUM TSSS
En jij moet niet zo negatief doen als daar geen gegronde reden voor isquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sorry, te makkelijk.
Jouw fapmap staat dan ook vol met enkel ende alleen foto's van jezelf?quote:
lol, ik heb mensenkennis blijkt maar meerquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:01 schreef shifto het volgende:
Ik fap het liefst op mijzelfDoen mijn vriendinnen ook en die hebben zeker goede smaak!
![]()
Daar leer je mee levenquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En jij moet niet zo negatief doen als daar geen gegronde reden voor is
Fappen die ook op zichzelf of hebben ze net zo'n slechte smaak als ik?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:01 schreef shifto het volgende:
Ik fap het liefst op mijzelfDoen mijn vriendinnen ook en die hebben zeker goede smaak!
![]()
1. Zelfspot 2. /Care, ik weet dat ik geen borsten heb maar dat vind ik helemaal niet erg, behalve als ik bh's moet kopen maar dat is logisch als ze qua kleine maten alleen maar dingen hebben met stipjes en een kaartje met 'My First Bra'quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En jij moet niet zo negatief doen als daar geen gegronde reden voor is
Shit gaat te fur.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:01 schreef shifto het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
1. Zelfspot 2. /Care, ik weet dat ik geen borsten heb maar dat vind ik helemaal niet erg, behalve als ik bh's moet kopen maar dat is logisch als ze qua kleine maten alleen maar dingen hebben met stipjes en een kaartje met 'My First Bra'
eraan._!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
1. Zelfspot 2. /Care, ik weet dat ik geen borsten heb maar dat vind ik helemaal niet erg, behalve als ik bh's moet kopen maar dat is logisch als ze qua kleine maten alleen maar dingen hebben met stipjes en een kaartje met 'My First Bra'
eraan._!
Ik zou willen dat het een grap was, maar het is echt zo en ik word er schijtziek van.quote:
Dat is echt lullig zegquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het een grap was, maar het is echt zo en ik word er schijtziek van.
We hebben allemaal borst problemen hierquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het een grap was, maar het is echt zo en ik word er schijtziek van.
Ja logisch, kleine maten worden minder verkocht, grote maten wel heel veel, dus ik snap het wel, maar dat maakt het niet minder kut.quote:
Jezus echt he. Wtf. Lekker overdreven ook.quote:
Ik weet niet of ik jou wel wil zien jigglen met jouw manboobs.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:07 schreef shifto het volgende:
[..]
We hebben allemaal borst problemen hier
*jiggle*
Nja, er zijn best veel vrouwen die net zo groot (of klein) hebben, dat snap ik dan nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja logisch, kleine maten worden minder verkocht, grote maten wel heel veel, dus ik snap het wel, maar dat maakt het niet minder kut.
true true, maar ik heb een bord voor m'n kop. Dus blijf het gewoon proberenquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar leer je mee levenEerst zei ik er ook altijd wat van
Idd. XL ookquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:09 schreef DeJori het volgende:
Je zou het misschien niet zeggen, maar ik heb t-shirts maatje L. Die zijn ALTIJD als eerste uitverkocht.
Deed ik eerst ookquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
true true, maar ik heb een bord voor m'n kop. Dus blijf het gewoon proberen![]()
Barrie zullen we samen keertje shoppen daar? Kan je mij alles laten zien wat je gaat passen enzoquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Maar mr bij de hunkemoller hebben ze toch wel a/b weetikveel met een normale stof en geen kaartjes van first bra eraan.
quote:
Ik heb geen (amperquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:11 schreef shifto het volgende:
MR moet niet zeuren, als ze geen borsten had, had het ook niet erg geweest als we haar daar onzedelijk zouden betasten
Dit, VV heeft toch ook geen bepaald grote boobs. Maar kinderbh's is nou ook weer niet van toepassing.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, er zijn best veel vrouwen die net zo groot (of klein) hebben, dat snap ik dan nietAch, en volgens mij beter zo klein dan die memmen van S.
Ja, 3 of zo. Het meeste begint bij B en dat is vaak net wel of net niet, meestal net niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Maar mr bij de hunkemoller hebben ze toch wel a/b weetikveel met een normale stof en geen kaartjes van first bra eraan.
quote:
Nouja zeg! Ga je schamen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:11 schreef shifto het volgende:
MR moet niet zeuren, als ze geen borsten had, had het ook niet erg geweest als we haar daar onzedelijk zouden betasten
En ik? en ik?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb geen (amper) borsten en toch mag jij mij niet aanraken
Bij S. staat het gewoon goed hoor, past prima bij de rest van haar figuur.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, er zijn best veel vrouwen die net zo groot (of klein) hebben, dat snap ik dan nietAch, en volgens mij beter zo klein dan die memmen van S.
Noem je haar nou dik?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij S. staat het gewoon goed hoor, past prima bij de rest van haar figuur.
Als je je handen eerst wast welquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij S. staat het gewoon goed hoor, past prima bij de rest van haar figuur.
Ja dacht ik ook al meteen aanquote:
Nee, maar ze is wel voluptueus en dan staan hele kleine borsten vaak minder goed. En wtf mannen, dat is een vrouwenopmerking!quote:
Hm zit die site te bekijken en je hebt gelijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, 3 of zo. Het meeste begint bij B en dat is vaak net wel of net niet, meestal net niet.
voluptueus is wat je tegen dikke mensen zegt die je niet wil beledigen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, maar ze is wel voluptueus en dan staan hele kleine borsten vaak minder goed. En wtf mannen, dat is een vrouwenopmerking!
voluptueusquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, maar ze is wel voluptueus en dan staan hele kleine borsten vaak minder goed. En wtf mannen, dat is een vrouwenopmerking!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
voluptueus is wat je tegen dikke mensen zegt die je niet wil beledigen.
Nee, ze is niet dik. Ze is stevig, maar niet dik. En ze had echt geen lelijk figuur hoor.quote:
Nice. Dan zal ik me ook wassenquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik was mijn handen in onschuld,s peciaal voor jou
My thoughts indeed..quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Gebruik het in een zin.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat doen we niet, jij begint daaroverquote:
SPREEK HAAR NOU EENS AAN!quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
maat van mij is achter de naam gekomen, maar ik ga hem niet vertellen
Ik moet nog steeds glimlachen
Dingen als 'noem je mij/haar/hem nou dik' vind ik typische vrouwengedachtes. En onder volupteus versta ik ook dat je grote borsten, grote billen en een relatief smalle taille hebt en aangezien jullie geen bijzettafel als kont hebben zou ik jullie daar dus niet onder scharen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat doen we niet, jij begint daarover
qftquote:
True.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:17 schreef Muisraket het volgende:
Wat denken jullie vrouwelijk!Wat voor Barrie logisch is, maar voor de rest niet.
Dat zeg je als je kind bent, dan zijn ze eng en stom..quote:
Hm, maargoed. S. past qua figuur wel bij mij volgens mijquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dingen als 'noem je mij/haar/hem nou dik' vind ik typische vrouwengedachtes. En onder volupteus versta ik ook dat je grote borsten, grote billen en een relatief smalle taille hebt en aangezien jullie geen bijzettafel als kont hebben zou ik jullie daar dus niet onder scharen.
Als ik vrouwen moet zoeken die bij mijn figuur passen kan ik telkens maar 9 maanden met ze datenquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm, maargoed. S. past qua figuur wel bij mij volgens mij
Ik moest lachen maar DJ jij bent echt slanker dan je denkt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als ik vrouwen moet zoeken die bij mijn figuur passen kan ik telkens maar 9 maanden met ze daten
Idemquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als ik vrouwen moet zoeken die bij mijn figuur passen kan ik telkens maar 9 maanden met ze daten
Hij is mijn voluptueus schaapjequote:Op donderdag 22 maart 2012 17:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
DJ jij bent echt slanker dan je denkt.
quote:
allang :")quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:19 schreef BarrieButsers het volgende:
TM heb je dr facebook al gevonden?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:23 schreef shifto het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEKEND !!!!!!!
Ff naar huis
Nu pas?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:23 schreef shifto het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEKEND !!!!!!!
Ff naar huis
/carequote:Op donderdag 22 maart 2012 17:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ZE WOOOOONTT KAAAANKEEER VER WEG WHAT THE FUCKKKKKKK
Laat ons niet in spanningquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dan ga je toch met de auto. Oh, wait....quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dan is de afstand niet het grootste probleemquote:
ik moest grollenquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:25 schreef bijdehand het volgende:
Dan heeft ze iig wel een lekkere vlaai
QFTquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
over het algemeen niet echt
Ik heb er een op facebook en haar zou ik echt willen trouwen.quote:
Eerst d'r tong eruit snijden dan...quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb er een op facebook en haar zou ik echt willen trouwen.
Op het mbo heb je pas vanaf je 18de ovquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:27 schreef Muisraket het volgende:
Je hebt toch gewoon een OV-kaart? Geen probleem dan, zou ik denken.
[..]
QFT
Wist ik niet, my bad.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op het mbo heb je pas vanaf je 18de ov
Waar wacht je op?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb er een op facebook en haar zou ik echt willen trouwen.
dat accent is juist leukquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Eerst d'r tong eruit snijden dan...
Die gaat ze nodig hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Eerst d'r tong eruit snijden dan...
Omdat ze redelijk oud is, een vriend heeft en nog erger: ze heeft een accent.quote:
Accent? Spraakgebrek bedoel je?quote:
Ja oké, dan houdt het op.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ze redelijk oud is, een vriend heeft en nog erger: ze heeft een accent.
Sowieso, ze zit op mijn opleiding dus is ze niks voor mij.quote:
Is het K.? Want wow zij is knap!quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sowieso, ze zit op mijn opleiding dus is ze niks voor mij.
Jij bedoelt K.A.? En ja, zij is echt knap. Echt het perfecte lichaamquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is het K.? Want wow zij is knap!![]()
Ik snap je redenatie niet.
Sorry ik ben nou eenmaal een pr0internetstalker.
Ik las pr0ninternetstalker.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is het K.? Want wow zij is knap!![]()
Ik snap je redenatie niet.
Sorry ik ben nou eenmaal een pr0internetstalker.
Ik dacht al dat iemand het zo zou gaan lezen.quote:
Ik bedoelde haar ja. Maar waarom zijn die niets voor jou, die meisjes van je opleiding?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bedoelt K.A.? En ja, zij is echt knap. Echt het perfecte lichaam![]()
En de meisjes bij mij op de opleiding zijn niks voor mij.
Ik wil geen saai meisje die fiscaal doetquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:35 schreef Muisraket het volgende:
Ik bedoelde haar ja. Maar waarom zijn die niets voor jou, die meisjes van je opleiding?
Nouja zeg.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil geen saai meisje die fiscaal doet
Foei.quote:
die-hard fokkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:50 schreef DeJori het volgende:
En wat gaan de fokkers vanavond allemaal uitspoken?
Werken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:50 schreef DeJori het volgende:
En wat gaan de fokkers vanavond allemaal uitspoken?
Ach, je wordt er in ieder geval niet armer van.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:54 schreef Muisraket het volgende:
Slechte humor: een user op FOK! met een Aziatisch uiterlijk die als username 'Rijst' heeft uitgekozen.
Dat is al sinds de invoeren van het BaMa systeem. Dat is voornamelijk omdat ze in de meeste landen het allebei universities noemen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoezo heb je op het hbo nu ook bachelor en master. Wtf
Het is meer een smoesjequote:Op donderdag 22 maart 2012 17:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja zeg.Al kan ik het ergens wel begrijpen. Meisjes die biomedische wetenschappen doen lijken me wel tof, meisjes die gezondheidswetenschappen doen zijn vaak wel een beetje duf.
Ik ben het er in ieder geval niet mee eens.quote:
Hm oke, bedankt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat is al sinds de invoeren van het BaMa systeem. Dat is voornamelijk omdat ze in de meeste landen het allebei universities noemen.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben het er in ieder geval niet mee eens.
Wat kan je dan doen als zelfstandig ondernemer als je MBO rechten gedaan hebt? Of is dat dan ook als je bijvoorbeeld iets anders wil worden wat niks met de studie te maken heeft?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hm oke, bedankt.
Ik moet nu wat vragen invullen. Het slaat nergens op
Ben je van plan zelfstandig ondernemer te worden?
Ja, ik ben al gestart
Ja, tijdens mijn studie
Ja, na mijn studie
Misschien
Nee
Ondernemendheid en ondernemerschap staan de laatste jaren in de belangstelling. School wil graag weten hoe het met ondernemerschap onder haar studenten staat.
Met andere woorden als ik nee invul scoor ik slechter.
Weet je al wat je wil dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Een vervolgopleiding die niks met wat ik nu doe te maken heeft.En niet eens een opleiding waarbij een eigen onderneming later een logische stap is.
Ik vind dat je onderscheid moet maken tussen die titelsquote:
Werken maar ik schrijf me ook in bij twee opleidingen (waarvan 1 loting aan de andere kant van Nederland.. En rechten. ) mocht ik geen werk kunnen vinden.quote:
Ik ging ik op mr, waarom die meisjes van fiscaal niks voor mij zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind dat je onderscheid moet maken tussen die titelsAlhoewel dat vroeger ook al zo was natuurlijk... Ir. of Ing.
Nu is dat Bsc of Beng
Arbeidsmarkt ligt op z'n gat hequote:Op donderdag 22 maart 2012 18:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Werken maar ik schrijf me ook in bij twee opleidingen (waarvan 1 loting aan de andere kant van Nederland.. En rechten. ) mocht ik geen werk kunnen vinden.
w00ps verkeerd gelezen. Ben weer eens teveel met mezelf bezigquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ging ik op mr, waarom die meisjes van fiscaal niks voor mij zijn
Lekker toch.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
w00ps verkeerd gelezen. Ben weer eens teveel met mezelf bezig
Gelukkig (nog) niet voor mij.quote:
En niet voor mijquote:
HIGH FIVEquote:
Ik fiets zo aan!quote:
Mijn kamer is een zooi, mr is hier lang niet geweestquote:
Het was ook een garp. Ik fiets niet graag.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn kamer is een zooi, mr is hier lang niet geweest
Meisje zei pas dat bij haar op het werk iemand stage kwam lopen. Toen ze vroegen welke studie ze had gedaan, zei ze dat ze al klaar was maar niks kon vinden. 13 van de 100 konden een baan vinden (WO Rechtenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Nu zie ik kei veel banen voor HBO/WO. Maar weet zeker dat iemand met dat niveau ook niks geschikts tegen komt.
Garpjes; they're the worstquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het was ook een garp. Ik fiets niet graag.
Weet ik. Bewegenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het was ook een garp. Ik fiets niet graag.
Damnquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meisje zei pas dat bij haar op het werk iemand stage kwam lopen. Toen ze vroegen welke studie ze had gedaan, zei ze dat ze al klaar was maar niks kon vinden. 13 van de 100 konden een baan vinden (WO Rechten)
Trustequote:Op donderdag 22 maart 2012 18:19 schreef DeJori het volgende:
Ik ga even een uurtje op bed liggen denk ik
Ja is kei sneu. Over een tijdje dan komt het wel weer goedquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:19 schreef DeJori het volgende:
Ik ga even een uurtje op bed liggen denk ik
Tegen die tijd ben ik oud en bejaard.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja is kei sneu. Over een tijdje dan komt het wel weer goed
[..]
Als ik dan een eigen kantoor opricht dan kan jij solliciteren bij mijquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik oud en bejaard.
Koffiejuffrouwquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik dan een eigen kantoor opricht dan kan jij solliciteren bij mij
Neem aan dat je wel iets meer kan dan dat.quote:
Duhquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel iets meer kan dan dat.
Ben jij tegen het eind van de zomer geen neger?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:26 schreef MohMi het volgende:
Zo, die laatste zonnestraaltjes op mijn balkon zijn helemaal opgebruikt
Mooi. Dan kan je namelijk ook koekjes bakken.quote:
En lekkere ook nog.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan je namelijk ook koekjes bakken.
De vader van een vriendin van mij die kent iemand die een fiscaal kantoor heeft en die zocht nog mensen om het kantoor over te nemen over een paar jaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En lekkere ook nog.Zeg het tegen die tijd maar, ik solliciteer.
Wel veel verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De vader van een vriendin van mij die kent iemand die een fiscaal kantoor heeft en die zocht nog mensen om het kantoor over te nemen over een paar jaar
Ik hoop hetquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben jij tegen het eind van de zomer geen neger?
Doorbranden is misschien een beetje veel van het goede... En Barrie ik moest lachen om je negeropmerking.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik hoop hetOf iig een goed doorbrande pinda als het aan mij ligt
Ja, ik wil dat ook niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel veel verantwoordelijkheid.
Dat kan ik alleen maar beamen.quote:
Dan heb je niet goed geluisterdquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:34 schreef MohMi het volgende:
Sup?! Ik hoorde dat jij een goed plan hebt?
Netwerken lukt je iig al zo te zien, dus met de baantjes moet het goedkomen. De vader van de vriendin van iemand die ik ken kent ook weer iemand die...quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De vader van een vriendin van mij die kent iemand die een fiscaal kantoor heeft en die zocht nog mensen om het kantoor over te nemen over een paar jaar
Heb je een chick, kookt ze niet voor jequote:Op donderdag 22 maart 2012 18:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, ook weer thuis
Idioten die zichzelf weer in de vangrail moeten parkeren waardoor iedereen weer lekker file moet rijden.
Maar dat is verleden tijd, nu maar eens een heerlijke pasta in mekaar draaien. Honger
M'n chick staat ook in de file, maar dan vanuit ehvquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je een chick, kookt ze niet voor je![]()
Ik heb het met je te doen.
Bij ons kwam er pas een fiscalist van een groot, heel groot kantoor: 'Ja, zoals jullie weten ligt heel de arbeidsmarkt stil, maar voor fiscalisten is dit geen probleem. Jullie kunnen allemaal bij ons terecht!'quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Netwerken lukt je iig al zo te zien, dus met de baantjes moet het goedkomen. De vader van de vriendin van iemand die ik ken kent ook weer iemand die...
Wat voeren die bedrijven precies uit dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij ons kwam er pas een fiscalist van een groot, heel groot kantoor: 'Ja, zoals jullie weten ligt heel de arbeidsmarkt stil, maar voor fiscalisten is dit geen probleem. Jullie kunnen allemaal bij ons terecht!'
Adviseren en procederen enzo. Maar er is een chronisch tekort aan fiscalistenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat voeren die bedrijven precies uit dan?
Geen stress voor jou dan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Adviseren en procederen enzo. Maar er is een chronisch tekort aan fiscalisten
Ik stress nooitquote:
Is echtquote:
Nee dat is volgende week. Ik kan eigenlijk altijd, maar moet het weten vantevorenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:51 schreef MohMi het volgende:
[..]is het voor jou die week van de maand ofzo..?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:51 schreef MohMi het volgende:
[..]is het voor jou die week van de maand ofzo..?
Ja wtf is er aan de hand rondom den bosch joh, ben nu pas terug van boodschappen! Eer ik in Den Bosch was, was het goed 6uur geweestquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, ook weer thuis
Idioten die zichzelf weer in de vangrail moeten parkeren waardoor iedereen weer lekker file moet rijden.
Maar dat is verleden tijd, nu maar eens een heerlijke pasta in mekaar draaien. Honger
Heb je zoveel gekocht dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja wtf is er aan de hand rondom den bosch joh, ben nu pas terug van boodschappen! Eer ik in Den Bosch was, was het goed 6uur geweest
Wat een slechte burnquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je zoveel gekocht dan?
BURN
Is het niet een drukke spits? Donderdag is het altijd kei druk op de weg.
Dat is niet altijd even makkelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat een slechte burnkom dan met iets goeds!
Wel met zon inkopper!quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is niet altijd even makkelijk.
Nee. Mijn hoofd is leger dan normaal.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Wel met zon inkopper!kom op, poging 2
Mijn piemel zit dan ook in mn broek...quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Mijn hoofd is leger dan normaal.
quote:
Nice.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:58 schreef shifto het volgende:
wtf ik knipper een keer en het is ineens donker hier!
Ga dan buffetten. Dat is echt stuk beter.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:03 schreef shifto het volgende:
Ok, ik ga maar koken. Mijn buik dwingt mij
Goeie timing, ik heb hongerquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:03 schreef shifto het volgende:
Ok, ik ga maar koken. Mijn buik dwingt mij
Niet hetzelfde iig, shifto zou ooit nog voor me koken maar hij laat me nu al maanden verhongerenquote:
Afbranden die gastquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet hetzelfde iig, shifto zou ooit nog voor me koken maar hij laat me nu al maanden verhongeren
Eet hij elke keer jouw porties op zeker?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet hetzelfde iig, shifto zou ooit nog voor me koken maar hij laat me nu al maanden verhongeren
Er wordt niet eens eten voor me gemaakt, ik mag twee flats verderop ruiken hoe goed het ruikt en dat was hetquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eet hij elke keer jouw porties op zeker?
Gerum. Wanneer ga jij voor mij koken?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Er wordt niet eens eten voor me gemaakt, ik mag twee flats verderop ruiken hoe goed het ruikt en dat was het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gerum. Wanneer ga jij voor mij koken?Beter idee; misschien wil shifto wel voor ons allebei koken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Beter idee; misschien wil shifto wel voor ons allebei koken!Dan moeten we voor elkaar zorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Gooien we shifto op de bbq?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan moeten we voor elkaar zorgen
Appel in z'n mond enzoquote:
....iedere opmerking die ik nu wil maken over vullen en marineren durf ik niet te posten!! xDD Echt te smerig dubbelzinnigquote:
Iew doe maar niet neequote:Op donderdag 22 maart 2012 19:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
....iedere opmerking die ik nu wil maken over vullen en marineren durf ik niet te posten!! xDD Echt te smerig dubbelzinnig![]()
Te makkelijk dit.quote:
Ik ben dan ook nog niet helemaal wakker.quote:
Wel fijn dat je mooi blijftquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog niet helemaal wakker.
Doe ik allemaal voor jouquote:
En S. dan?quote:
DJ en ik hebben allebei een andere S. die we niet kunnen krijgen dus sorryquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:40 schreef DeJori het volgende:
Ik doe het natuurlijk voor iedereen die mij weleens ziet, maar voor BDH heb ik een extra groot plekje in mijn hart.
Hoezo kun je die niet krijgen? Is ze dood?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
DJ en ik hebben allebei een andere S. die we niet kunnen krijgen dus sorry
Ondergedoken met politiebescherming.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoezo kun je die niet krijgen? Is ze dood?
Niemand heeft haar aan mij dus ik moet haar maar pakkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoezo kun je die niet krijgen? Is ze dood?
Zoals het hoortquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:58 schreef MohMi het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar eens helemaal niks nuttigs ga doen
Klinkt als een goede avondquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:58 schreef MohMi het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar eens helemaal niks nuttigs ga doen
Met je rechterhandquote:
Echte mannen gebruiken het als lube voor een 2e keer...quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
En een doos tissues die stiekem staat te gluren op tafel
Ja!quote:
I DON'T KNOW!!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Echte mannen gebruiken het als lube voor een 2e keer...waz met mij
En DJ zorgt voor de muziekquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja!Moeten we wel allemaal iets meenemen om te zuipen/eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
En DJ zorgt voor de muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weak dude.. xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Druk met ons sociale leven zoals je ziet!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Yooo allemaal hoe is het met jullie?
GOED. MET JOU DAN????quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Yooo allemaal hoe is het met jullie?
Druk is het zeker.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Druk met ons sociale leven zoals je ziet!Met u?
En wat kwam er uit die gedachte dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:21 schreef shifto het volgende:
Iemand op facebook:
"Gewoon licht verbrand vandaag!"
Ikke denken, 'hoe de fuck verband je licht?'
Echt fucking makkelijk xD Dan ben je 'geïrriteerde baby-billetjes-rose'quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:21 schreef shifto het volgende:
Iemand op facebook:
"Gewoon licht verbrand vandaag!"
Ikke denken, 'hoe de fuck verband je licht?'
Ik ben geen bitchesquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:22 schreef shifto het volgende:
Bitches aub, ik bedoel hoe verbrand je licht wat uit een lamp komt...
Ohquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:22 schreef shifto het volgende:
Bitches aub, ik bedoel hoe verbrand je licht wat uit een lamp komt...
Die vind ik niet zo.quote:
Daar is een rapvariant van gemaakt. NIKS bij het orgineel.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar is een rapvariant van gemaakt. NIKS bij het orgineel.
Die was echt kanker lekker jonguh. Ik heb er geen andere woorden voor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:26 schreef MohMi het volgende:
Wow shifto, vorige week rond deze tijd aten we de hamburger of dooooom
Echt jonge...volgende week weer?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:27 schreef shifto het volgende:
[..]Dies wel grappig maar NIKS bij het origineel idd!
[..]
Die was echt kanker lekker jonguh. Ik heb er geen andere woorden voor.
Net als in die HIMYM ep dat ze die tent nooit meer kunnen vindenquote:
Maar ik heb al weekendquote:
Orthen. The End. xDDquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Net als in die HIMYM ep dat ze die tent nooit meer kunnen vinden
Ja. We gaan hard.quote:
MIJ OOK ownee ik moet fucking vroeg opstaan voor 1 uur mn gezicht te laten zien.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:29 schreef shifto het volgende:
[..]
ITS FRIDAY FOR ME TODAY BIATTTCCCHHHHH
Waarom zou hij jaloers zijn op JOU?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:31 schreef shifto het volgende:
Waar niemand besloot een leven te hebben
Behalve A_T, maar die is gewoon jaloers op mij
Haha de rest heeft al weekend en jij nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
MIJ OOK ownee ik moet fucking vroeg opstaan voor 1 uur mn gezicht te laten zien._!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |