Je bedoelt dat je de term niet snapt?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:20 schreef MaJo het volgende:
Ik vind technisch weer een stomme term. De meeste technische dingen doe je binnen en niet buiten. Dus ik vind het stom
Technisch gezien ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:20 schreef MaJo het volgende:
Ik vind technisch weer een stomme term. De meeste technische dingen doe je binnen en niet buiten. Dus ik vind het stom
Die pan woog een slordige 40 kilo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:21 schreef Mark het volgende:
[..]
Die pan uit Zuid-Limburg gaat niet door?
Gaarnequote:Op donderdag 22 maart 2012 14:46 schreef TradeMarkie het volgende:
ik zal m'n ogen wel even openhouden hier
Reeds gevraagd. Het antwoord was: neequote:Op donderdag 22 maart 2012 14:55 schreef Mark het volgende:
Die gamellen moet C4 toch wel aan kunnen komen
en hooidruk?quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:05 schreef MadMaster het volgende:
Tijd voor het jaarlijkse anti-hooikoortsprikje. En het is bloedheet in de wachtkamer van de artsenpraktijk...
Laphroaig is overgenomen begreep ik?quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:05 schreef MadMaster het volgende:
Tijd voor het jaarlijkse anti-hooikoortsprikje. En het is bloedheet in de wachtkamer van de artsenpraktijk...
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laphroaig is overgenomen begreep ik?
Ik zal het nog eens navragen. Maar een brouwer gebruikte oude vaten om bier in te rijpen en die vaten kan hij niet meer krijgen want ze waren overgenomen en ze hadden geen zin in los vatengeneuzel.quote:
Ik heb reeds antwoord ontvangen:quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:11 schreef MadMaster het volgende:
Wellicht.
Ze zijn bij Laphroaig wel driftig aan het verbouwen, maar van overname kan ik niks terugvinden.
Heb zaterdag in Grun een masterclass met heul oude Laphroaig's vanaf de jaren '50, zal dan eens vragen.
quote:Nee het waren Connemara vaten. Cooley's is overgenomen door Beam Global.Maar het probleem lijkt nu opgelost; heb net vandaag 20 Ardbeg-vaten gekocht.
Zal niet helemaal hetzelfde gaan smaken, maar zeker niet vervelend..
Ik snap de term heel goed maar vind het dus nergens op slaanquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je de term niet snapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |