Hallon mevrouw Trovey, uw postbode hier. Ik moet toegeven dat uw borstjes in mij een dusdanigequote:Op donderdag 22 maart 2012 13:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen (mijn vader was ooit postbode) dat ze dat geen hol interesseert...ze kijken niet eens naar de afzender maar bezorgen gewoon die brieven zo snel mogelijk zonder eerst te bestuderen waar het vandaan komt.
Full blown psycho alert.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:38 schreef Hypertext het volgende:
Probleem is een aantal van die chicks mij leuk vinden. Ben al 30, maar zie er nog uit als een kut tiener.
Ik weet zeker dat sommigen wel even kijken wat ze posten wanneer ze mijn post bezorgen.
Maar dan nog, die gasten wonen hier in de buurt, waarom niet gewoon op de old skool manier. Een echte postbezorger die niet per se in je wijk woont. In plaatst van al die kut mensen in de buurt.
Gelukkig dan maar weer dat ik geen idee heb wie mijn postbode is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hallon mevrouw Trovey, uw postbode hier. Ik moet toegeven dat uw borstjes in mij een dusdanige
lust hebben losgemaakt dat ik brieven bestemd voor uw adres onuitgezonderd zeer nauwkeurig bestudeer, hierbij gebruik ik o.a. een enorm felle bouwlamp.
Ik heb er verder natuurlijk niets mee te maken maar ik zou als ik u was die openstaande rekeningen toch echt eens betalen en mezelf daarna eens lekker voor de spiegel betasten.
Groetjens (ook van Ria en de Kids)
Dude, seriously,quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:38 schreef Hypertext het volgende:
Probleem is een aantal van die chicks mij leuk vinden. Ben al 30, maar zie er nog uit als een kut tiener.
Ik weet zeker dat sommigen wel even kijken wat ze posten wanneer ze mijn post bezorgen.
Maar dan nog, die gasten wonen hier in de buurt, waarom niet gewoon op de old skool manier. Een echte postbezorger die niet per se in je wijk woont. In plaatst van al die kut mensen uit je eigen buurt.
Dude, ik wil gewoon dat mijn post niet door kut pubers uit de buurt bezorgd wordt. Is gewoon PRIVACY gevoelig.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:22 schreef cvboer het volgende:
TS heeft de kont vol schulden en heeft tot overmaat van ramp nog een
babyface ook. Tevens ziet hij dingen die er niet zijn.
Bang zijn dat de postbezorger onthoud van welke instanties je post krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
³
En gewoon door blijven gaan...quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:40 schreef Hypertext het volgende:
[..]
Dude, ik wil gewoon dat mijn post niet door kut pubers uit de buurt bezorgd wordt. Is gewoon PRIVACY gevoelig.
Oftewel, je hebt iets te verbergen,quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:40 schreef Hypertext het volgende:
[..]
Dude, ik wil gewoon dat mijn post niet door kut pubers uit de buurt bezorgd wordt. Is gewoon PRIVACY gevoelig.
Was het maar waar dude, in 9 van de 10 gevallen postbrieven staat het er verdomme gewoon op hoor waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:49 schreef BrandX het volgende:
Daarom zitten brieven die privacygevoelige gegevens bevatten in een enveloppe met gekleurde binnenkant, zodat je er niet zomaar doorheen kan lezen.
En misschien is het eens tijd om wat minder schulden te kweken c.q. je rekeningen op tijd te betalen, dan heb je daar helemaal geen last van.
Ja? en? zal hooguit iets van de Belastingdienst, (zorg)verzekeraar wezen. Niks bijzonders dus.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef Hypertext het volgende:
[..]
Was het maar waar dude, in 9 van de 10 gevallen postbrieven staat het er verdomme gewoon op hoor waar het vandaan komt.
Gaat het niet om, het is een feit dat je te veel van een persoon af komt te weten als je elke dag je buurman bedient met de post. PRIVACY, hoevaak moet ik het nog zeggen, of hechten jullie er niet aan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:59 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ja? en? zal hooguit iets van de Belastingdienst, (zorg)verzekeraar wezen. Niks bijzonders dus.
ja het logo etc, maar niet waar het over gaat inhoudelijk, of wel danquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:50 schreef Hypertext het volgende:
[..]
Was het maar waar dude, in 9 van de 10 gevallen postbrieven staat het er verdomme gewoon op hoor waar het vandaan komt.
Dude, als je daar al para van wordt, wat zul je dan een belabberd leven lijden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:05 schreef Hypertext het volgende:
[..]
Gaat het niet om, het is een feit dat je te veel van een persoon af komt te weten als je elke dag je buurman bedient met de post. PRIVACY, hoevaak moet ik het nog zeggen, of hechten jullie er niet aan?
Dan maar hopen dat niemand de TS ziet wanneer hij z'n postbus leegt......quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:10 schreef BrandX het volgende:
Oeh TS ik weet de oplossing!
neem een postbus! Dan weet de postbode niet weet je bent
Heb een kat, maarja, met haar hersencellen kan ze zich er niet echt druk om maken hequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:20 schreef BrandX het volgende:
Hoe stelt jouw hond zich op tegenover de postbode?
Die Poolse chicks zijn wel lekker, daar niet van. Helaas zijn het Nederlandse chicks die waarschijnlijk wel Nederlands kunnen lezenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee bij ons hebben ze een stel Polen ingehuurd om de post rond te brengen. Straatnamen vergelijken met het adres op de envelop blijkt bijzonder moeilijk voor ze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |