Maar het probleem gaat verder dan het postbezorgen bij huizen met honden,quote:
In welke tokkiewijk zit jij te bezorgen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:37 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
Maar het probleem gaat verder dan het postbezorgen bij huizen met honden,
ik kan me in die wijk practisch niet meer vertonen :
komt dr n auto aanrijden , hij staat nauwelijks stil , of de hond spuit er uit [door t raam??]
en neemt zn kans waar even gauw de postbezorger bang te maken met geblaf ,gegrom ,ect.
en luisteren naar t baasje ho maar.
Vroeger kon ik ook lachen hoor ,
om die blikjes hondenvoer 'met echte stukjes broek van de postbode' ,
maar nu heb ik wel een probleem.
Zou je anders niet zeggen als je daar niet zonder gevaar voor je leven op straat kunt lopenquote:
Die met snacks meenemen is trouwens best een aardigequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:59 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik had gehoopt op meer reacties dan alleen van jou Trovey,
[om erachter te komen dat je misschien nog gelijkt hebt ook!]
ben nog nooit een hond tegengekomen die geen opportunist was .quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Die met snacks meenemen is trouwens best een aardige. mijn eerste hond was daarmee ook wel te lijmen bij vreemden....kwam er iemand in huis bij de voordeur hondensnoepje in de hand drukken en graag geven aan het hondje wat nu naar u toegestormd komt....tja, dat beestje was nogal dominant en wilde het graag voor het zeggen hebben (bij vreemden
). Wat ook wel wil helpen is de uitstraling hebben "Wat mot je", honden zijn daarvan al snel onder de indruk als je zelfvertrouwen gaat uitstralen.
Je kunt altijd commentaar krijgen van de eigenaar maar de meesten die ik ken en waarbij de hond geen speciaal dieet moet volgen zullen er niet van wakker liggen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:11 schreef eigendeegcookie het volgende:
OK , dan ga ik voortaan de huizen langs met n zak kluifjes.
loop ik dan t risico te worden teruggefloten vanwege hond gevoerd
zonder toestemming eigenaar?
ja,maar het is afhankelijk vande situatie neem ik aan .quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:11 schreef eigendeegcookie het volgende:
OK , dan ga ik voortaan de huizen langs met n zak kluifjes.
loop ik dan t risico te worden teruggefloten vanwege hond gevoerd
zonder toestemming eigenaar?
Nee, het was een tijdelijke wijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:45 schreef eigendeegcookie het volgende:
Heb je diezelfde hond daarna nog wel es gezien in die wijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |