En flikker jij maar op uit dit topic.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:00 schreef WatskeZegt het volgende:
Flikker op met je elektrishe auto TS.
Het valt allemaal wel mee, Porsche heeft ook een elektrische bak, niet gek dunkt me!quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:00 schreef WatskeZegt het volgende:
Flikker op met je elektrishe auto TS.
Niet allemaal. De productieprijs + marge voor de oliemaatschappij is al 65 cent.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:55 schreef mighty_myte het volgende:
Allemaal accijns, belasting en BTW.
Egypte ook oa.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:03 schreef DroogDok het volgende:
In Koeweit zit er gewoon dikke subsidie op brandstoffen.
Yo dawg, je kan laden terwijl je aan rijden bent!11 VET HANDIG SJIEK!1 Kost alleen wat meer vermogen, waardoor de actieradius weer omlaag gaat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:30 schreef bloodysunday het volgende:
Hoe kan je ooit op vakantie met je elektrische auto? Paar 100km rijden en dan 10 uur wachten tot je accu vol is
straks rijden we net als die trolleybussen hahaquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Yo dawg, je kan laden terwijl je aan rijden bent!11 VET HANDIG SJIEK!1 Kost alleen wat meer vermogen, waardoor de actieradius weer omlaag gaat.
Elektrisch is best een optie, men moet alleen iets met de manier van opladen. Want die is nu niet weggelegd voor mensen in een appartement/flat/talloze andere plekken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
straks rijden we net als die trolleybussen haha
Al je opties zijn veel te veel moeite. Mensen vinden tanken nu al kut, laat staan met accu's, iets met volkliederen, kabels, whatever te moeten sjouwen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:45 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn idee: alle fabrikanten gaan accupacks maken die uitwisselbaar zijn op elk voertuig, en die je kunt wisselen binnen een paar minuten, heb je alleen nog flinke plekken nodig waar die meuk opgeslagen en geladen kan worden, en waar je de ruimte hebt om die te wisselen binnen een fatsoenlijke tijd.
Thuis en op je werk laden blijft het interessantst voor nu; thuis kun je het dak volkliederen met panelen die stroom terugleveren aan het net, en die stroom kun je 's nachts weer in de accu proppen. Dan rijd je dus gratis, qua brandstof. Op je werk heb je ws een gunstig tarief, want bedrijven betalen minder voor hun prik als particulieren.
In wat? uitstappen en even de stekker erin frotten?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Al je opties zijn veel te veel moeite. Mensen vinden tanken nu al kut, laat staan met accu's, iets met volkliederen, kabels, whatever te moeten sjouwen.
Ik zou er na een 10 uur werken en 2 uur autorijden geen zin in hebben.
Huh? verklaar je nader?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:50 schreef bloodysunday het volgende:
Moet je dan 4 accus meenemen ofzo? En het zijn natuurlijk geen kleine lichte accus
dit systeem heeft Renault al, al is het dan enkel uitwisselbaar op hun eigenmodelen. het systeem hebben zij alquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:45 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn idee: alle fabrikanten gaan accupacks maken die uitwisselbaar zijn op elk voertuig, en die je kunt wisselen binnen een paar minuten, heb je alleen nog flinke plekken nodig waar die meuk opgeslagen en geladen kan worden, en waar je de ruimte hebt om die te wisselen binnen een fatsoenlijke tijd.
Thuis en op je werk laden blijft het interessantst voor nu; thuis kun je het dak volkliederen met panelen die stroom terugleveren aan het net, en die stroom kun je 's nachts weer in de accu proppen. Dan rijd je dus gratis, qua brandstof. Op je werk heb je ws een gunstig tarief, want bedrijven betalen minder voor hun prik als particulieren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |