abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109383480
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 11:11 schreef simpelintje het volgende:
Pedofillie is gevaarlijk. En we moeten het niet accpeteren. Er word te makkelijk over nagedacht. Er wordt door pedo's beweerd dat het niet schadelijk is als de ouders toestemming geven. Dit gaat bij veel mensen het verstand te boven.

Het schaadt je wel degelijk. Voor de rest van je leven. Daarover horen we niet zoveel. Tenzij het slachtoffer later dader wordt. Ondertussen worden er signalen gegeven dat het eigenlijk normaal is en dat we het kunnen zien als homofillie. En dat klopt niet.

Ondanks alle probelemen die iedereen heeft op dit moment de crisis, kunnen we dit niet vergeten. Pedofillie is een ontzettend machtig netwerk, waarom? Waarom wordt het zo makkelijk geaccpeteerd? Er wordt gewaarschuwd voor ze denk goed na wat je doet want je kan bedreigd worden dat zei een gemeente raadslid van de Sp! Huh? Hallo, we moeten onze kinderen beschermen.

Zou een staking helpen? Hoe laten we zien dat dit echt niet kan en we dit gewoon niet accepteren? Moeten we dan altijd bang zijn?
Game on 8-)
Twiddel
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:36:41 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109383590
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:31 schreef simpelintje het volgende:
Ach kom op man jullie voelen je beter als mijn om wat/ om hoe ik schrijf of omdat jullie de pedo beter begrijpen? Of om wat? Dit is een algemeen forum toch ik beledig niemand en mag hier en over gewoon posten
Gedraag je eens niet zo als een Calimero zeg, er zijn mensen hier niet eens met wat je zegt. Dat wil niet meteen zeggen dat wij onszelf slimmer vinden of wat dan ook.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:38:08 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109383640
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:36 schreef Id_do_her het volgende:

Dat wil niet meteen zeggen dat wij onszelf slimmer vinden of wat dan ook.
Nou ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109383648
Nee kom er word perssonlijk op mijn aangevallen ze zijn het niet eens? Ik lees alleen maar hoe belachelijk ik ben duidelijk anwtoord op waar je niet mee neesn bent geef je niet. En dat ik iedereen over een kam scheer doe ik niet heb ik nooit gedaan.
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:39:00 #5
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109383679
quote:
11s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou ...
Ja ok, ik niet in ieder geval. Ik moet voor mezelf spreken. :')
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:39:20 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109383692
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:38 schreef simpelintje het volgende:
Nee kom er word perssonlijk op mijn aangevallen ze zijn het niet eens? Ik lees alleen maar hoe belachelijk ik ben duidelijk anwtoord op waar je niet mee neesn bent geef je niet. En dat ik iedereen over een kam scheer doe ik niet heb ik nooit gedaan.
Wacht even ... jij beschuldigt Id do her ervan 'voor pedo's' te zijn en dan word jij persoonlijk aangevallen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:39:31 #7
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109383701
quote:
11s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wacht even ... jij beschuldigt Id do her ervan 'voor pedo's' te zijn en dan word jij persoonlijk aangevallen?
Ja, die volg ik ook niet helemaal.
pi_109383816
@Simpelintje :

Nu sta ik in mijn sociale leven ook wel bekend als een redelijke flap-uit en heb ook wel eens de fout gemaakt om mijn mening te verkondigen als een feit, maar over een onderwerp als dit en dan zo makkelijk zeggen we moeten dit en we moeten dat, terwijl je niet eens de helft van de waarheden kent, ja dat vind ik best gevaarlijk.

Volgende keer ajb even wat langer nadenken voordat je je op zo'n onderwerp stort.

Trouwens, als we over dom/slim gaan ouwehoeren, ben ik ook snel uitgepraat met iemand die zichzelf simpel noemt.
pi_109383825
Wat een onzin dat het je voor je leven schaad.

Dat ligt compleet aan de situatie en persoon ..en omgeving.
Als je steeds als slachtoffer behandeld word dan hou je er wel een trauma aan over ja.

En ja ik ben zelf jarenlang misbruikt. (kindertehuis)
Ik heb er geen ptss of iets aan overgehouden hoor.

Wel angststoornissen maar dat kwam door mishandeling. (heel verhaal maar heeft niks met het misbruik van doen)

Ligt dus er maar net aan.

Anyway kinderen zitten niet te wachten op sex of intiem contact met een "vreemde".
Zelfs niet met toestemming van de ouders. :')
pi_109383931
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat een onzin dat het je voor je leven schaad.

Dat ligt compleet aan de situatie en persoon ..en omgeving.
Als je steeds als slachtoffer behandeld word dan hou je er wel een trauma aan over ja.

En ja ik ben zelf jarenlang misbruikt. (kindertehuis)
Ik heb er geen ptss of iets aan overgehouden hoor.

Wel angststoornissen maar dat kwam door mishandeling. (heel verhaal maar heeft niks met het misbruik van doen)

Ligt dus er maar net aan.

Anyway kinderen zitten niet te wachten op sex of intiem contact met een "vreemde".
Zelfs niet met toestemming van de ouders. :')
Respect ^O^
pi_109383956
Nou jouw heeft het gelukkig niet geschaad voor de rest van je leven maar bij sommige wel. En hoe komt het dan dat je er niks aan over hebt gehouden hoe ben je er mee omgegaan?
pi_109383980
@Meike goh ik wist niet dat ik iets gevaarlijks aan het doen was
pi_109384197
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:47 schreef simpelintje het volgende:
@Meike goh ik wist niet dat ik iets gevaarlijks aan het doen was
Ook dit is dus gevaarlijk wat je zegt, want je weet dus blijkbaar niet eens waar je het over hebt ?

Lees ajb je eerste topic door en dan met name waarop men op jou reageert en hoe jij er weer op terug reageert met nieuwe verkondigingen van meningen / feiten.

Als pedofilie/pedoseksuelen voor jou en voor vele andere zo belangrijk zijn om hier wat aan te doen, dan mag ik toch als mensch wel aan jou duidelijk maken dat je je punten beter moet formuleren en niet gaan verkondigen als feiten ?

Zover ik je eerste topic door lees verwacht jij dus dat mensen met deze gevoelens zich uit vrije wil direct melden bij de gemeente of politie en krijgen net zoals in WWII een ster op hun jas ??

Dat is wat ik er uit opmaak. Dus begrijp je nu dat ik zeg dat je gevaarlijke uitspraken doet ?
pi_109384432
Nou meike heb je me toch verkeerd begrepen. Ik denk niet dat zo'n iemand zich dirct gaat melden bij politie en gemeente. Dus nee en ik heb ook niet gezegd dat ze iets herkenbaars moeten dragen. Misschien is het idd niet goed als ik weet dat bijvoorbeeld de buurman een pedofiel is. Maar dan denk ik ook ik woon in een wijk met veel kinderen dus dan moeten ze daar geen pedofiel in een huis zetten. Dat is toch voor niemand goed. Ik hoef dan niet te weten dat hij een pedo is maar de gemeente en woningbouw wel.
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:03:57 #15
365594 Oohm
quasi nonchalant
pi_109384568
Misschien moet het verboden worden...
pi_109384650
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:00 schreef simpelintje het volgende:
Nou meike heb je me toch verkeerd begrepen. Ik denk niet dat zo'n iemand zich dirct gaat melden bij politie en gemeente. Dus nee en ik heb ook niet gezegd dat ze iets herkenbaars moeten dragen. Misschien is het idd niet goed als ik weet dat bijvoorbeeld de buurman een pedofiel is. Maar dan denk ik ook ik woon in een wijk met veel kinderen dus dan moeten ze daar geen pedofiel in een huis zetten. Dat is toch voor niemand goed. Ik hoef dan niet te weten dat hij een pedo is maar de gemeente en woningbouw wel.
Daar ga je weer }:|

Je kan niet denken dat de gemeente overheid van iedereen weet wat zijn geaardheid of achtergrond is... Niet weten wie er in de toekomst een moord gaat plegen op Wilders, wie een stille alcoholist is en volgende week je overbuurbrouw van haar fietst rijd.

Nogmaals: Kijk de film Minority Report maar. Geen goed efilm, maar het laat wel zien hij jij blijkbaar denkt.

Misschien moeten we het toch maar tot de discussie beperken over ons iQ.. Wie is er slim/dom ?
pi_109384681
Als we dan toch tricky onderwerpen bespreken. Ik ben voor euthanasie en vooral voor dit soort topics. ^O^
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
pi_109384724
Ok meike zo had ik het niet gezien. Nu heb je me in de war gebracht
pi_109384758
Maar meike de overheid die weet toch onderhand alles?
pi_109384763
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als we dan toch tricky onderwerpen bespreken. Ik ben voor euthanasie en vooral voor dit soort topics. ^O^
_O-
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:09:46 #21
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109384791
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:08 schreef simpelintje het volgende:
Oh?
pi_109384806
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:08 schreef simpelintje het volgende:
Dan hadden ze Robert M toch ook al opgepakt voordat hij zijn VMBO had afgemaakt ?
pi_109384807
Van je als persoon bedoel ik. Maar hoe zie jij het dan? is er niks aan te doen?
pi_109384820
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:03 schreef Oohm het volgende:
Misschien moet het verboden worden...
Ja inderdaad, het is toch niet echt netjes ofzo
pi_109384848
Maar hij stond wel geregistreerd hij was er toch al voor opgepakt en zijn man toch ook? de directeur het was wel van te voren bekend toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')