Game onquote:Op maandag 19 maart 2012 11:11 schreef simpelintje het volgende:
Pedofillie is gevaarlijk. En we moeten het niet accpeteren. Er word te makkelijk over nagedacht. Er wordt door pedo's beweerd dat het niet schadelijk is als de ouders toestemming geven. Dit gaat bij veel mensen het verstand te boven.
Het schaadt je wel degelijk. Voor de rest van je leven. Daarover horen we niet zoveel. Tenzij het slachtoffer later dader wordt. Ondertussen worden er signalen gegeven dat het eigenlijk normaal is en dat we het kunnen zien als homofillie. En dat klopt niet.
Ondanks alle probelemen die iedereen heeft op dit moment de crisis, kunnen we dit niet vergeten. Pedofillie is een ontzettend machtig netwerk, waarom? Waarom wordt het zo makkelijk geaccpeteerd? Er wordt gewaarschuwd voor ze denk goed na wat je doet want je kan bedreigd worden dat zei een gemeente raadslid van de Sp! Huh? Hallo, we moeten onze kinderen beschermen.
Zou een staking helpen? Hoe laten we zien dat dit echt niet kan en we dit gewoon niet accepteren? Moeten we dan altijd bang zijn?
Gedraag je eens niet zo als een Calimero zeg, er zijn mensen hier niet eens met wat je zegt. Dat wil niet meteen zeggen dat wij onszelf slimmer vinden of wat dan ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:31 schreef simpelintje het volgende:
Ach kom op man jullie voelen je beter als mijn om wat/ om hoe ik schrijf of omdat jullie de pedo beter begrijpen? Of om wat? Dit is een algemeen forum toch ik beledig niemand en mag hier en over gewoon posten
Nou ...quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:36 schreef Id_do_her het volgende:
Dat wil niet meteen zeggen dat wij onszelf slimmer vinden of wat dan ook.
Ja ok, ik niet in ieder geval. Ik moet voor mezelf spreken.quote:
Wacht even ... jij beschuldigt Id do her ervan 'voor pedo's' te zijn en dan word jij persoonlijk aangevallen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:38 schreef simpelintje het volgende:
Nee kom er word perssonlijk op mijn aangevallen ze zijn het niet eens? Ik lees alleen maar hoe belachelijk ik ben duidelijk anwtoord op waar je niet mee neesn bent geef je niet. En dat ik iedereen over een kam scheer doe ik niet heb ik nooit gedaan.
Ja, die volg ik ook niet helemaal.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wacht even ... jij beschuldigt Id do her ervan 'voor pedo's' te zijn en dan word jij persoonlijk aangevallen?
Respectquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat een onzin dat het je voor je leven schaad.
Dat ligt compleet aan de situatie en persoon ..en omgeving.
Als je steeds als slachtoffer behandeld word dan hou je er wel een trauma aan over ja.
En ja ik ben zelf jarenlang misbruikt. (kindertehuis)
Ik heb er geen ptss of iets aan overgehouden hoor.
Wel angststoornissen maar dat kwam door mishandeling. (heel verhaal maar heeft niks met het misbruik van doen)
Ligt dus er maar net aan.
Anyway kinderen zitten niet te wachten op sex of intiem contact met een "vreemde".
Zelfs niet met toestemming van de ouders.
Ook dit is dus gevaarlijk wat je zegt, want je weet dus blijkbaar niet eens waar je het over hebt ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:47 schreef simpelintje het volgende:
@Meike goh ik wist niet dat ik iets gevaarlijks aan het doen was
Daar ga je weerquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:00 schreef simpelintje het volgende:
Nou meike heb je me toch verkeerd begrepen. Ik denk niet dat zo'n iemand zich dirct gaat melden bij politie en gemeente. Dus nee en ik heb ook niet gezegd dat ze iets herkenbaars moeten dragen. Misschien is het idd niet goed als ik weet dat bijvoorbeeld de buurman een pedofiel is. Maar dan denk ik ook ik woon in een wijk met veel kinderen dus dan moeten ze daar geen pedofiel in een huis zetten. Dat is toch voor niemand goed. Ik hoef dan niet te weten dat hij een pedo is maar de gemeente en woningbouw wel.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als we dan toch tricky onderwerpen bespreken. Ik ben voor euthanasie en vooral voor dit soort topics.
Oh?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:08 schreef simpelintje het volgende:
Maar meike de overheid die weet toch onderhand alles?
Dan hadden ze Robert M toch ook al opgepakt voordat hij zijn VMBO had afgemaakt ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:08 schreef simpelintje het volgende:
Maar meike de overheid die weet toch onderhand alles?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |