abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109382652
Ja menselijk en denk jij ook aan de slachtoffers? Kunnen hun het ook zien als iets menselijk. Ik vind dat ik er menselijk over denk
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:13:28 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109382673
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:11 schreef simpelintje het volgende:
Want daar gaat het over toch pedofillie niet over mannen die kinderen leuk vinden die om kinderen geven zoals normale mensen dat doen.
Maar hoe wil jij het onderscheid maken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109382716
Ook een voorbeeld: Tijdje geleden in het zwembad geweest. 2 moeders met kinderen, hoorden niet bij elkaar. Pure vergelijking tussen een moeder dat helemaal paranoia werd van alles wat haar kind deed, waarbij andere moeder de kinderen gewoon hun gang liet gaan...

Moeder 1: "Niet rennen hier... straks val je nog"

Moeder 2: "Over 5 minuten terug zijn, de frietjes komen er zo aan"

Het ene kind blijft constant bij moeders hangen en spettert wat in het pierebadje terwijl het gewoon kan zwemmen zonder bandjes, maar mag niet rennen staat blijkbaar gelijk tot "Ik blijf maar in de buurt". Andere kind, wat jonger en met zwembandjes plonst zo het bad in, draait wat met de stroomversnellingen mee en komt terug als de frietjes klaar zijn.

Niet dat ik hier sterk op let, klinkt ook wel heel verdacht zo ( :o ) maar het viel mij gewoon op terwijl wij bijkwamen van een sauna met een cola en kroket.

Als je je kinderen zo beschermt op laat voeden, met constant een vingertje van "doe nou niet, doe nou zo" , dan zijn ze toch ook zwakker en makkelijker te beïnvloeden door vreemden ? :?
pi_109382726
Nou ik denk niet meteen dat is een pedofiel. Hoe je dat onderscheid maakt zou ik niet weten. Als ik het niet vertrouw dan vertrouw ik het vertrouw ik het wel dan wel he .......
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:17:20 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109382816
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:14 schreef simpelintje het volgende:
Nou ik denk niet meteen dat is een pedofiel. Hoe je dat onderscheid maakt zou ik niet weten. Als ik het niet vertrouw dan vertrouw ik het vertrouw ik het wel dan wel he .......
En dat vertrouwen baseer je waarop?
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:18:03 #281
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109382851
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:13 schreef simpelintje het volgende:
Ja menselijk en denk jij ook aan de slachtoffers? Kunnen hun het ook zien als iets menselijk. Ik vind dat ik er menselijk over denk
Ja, daar denk ik ook aan. Als we alles maar zouden doen wat de slachtoffers willen krijgen we een behoorlijke janboel.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:14 schreef Meike26 het volgende:
Ook een voorbeeld: Tijdje geleden in het zwembad geweest. 2 moeders met kinderen, hoorden niet bij elkaar. Pure vergelijking tussen een moeder dat helemaal paranoia werd van alles wat haar kind deed, waarbij andere moeder de kinderen gewoon hun gang liet gaan...

Moeder 1: "Niet rennen hier... straks val je nog"

Moeder 2: "Over 5 minuten terug zijn, de frietjes komen er zo aan"

Het ene kind blijft constant bij moeders hangen en spettert wat in het pierebadje terwijl het gewoon kan zwemmen zonder bandjes, maar mag niet rennen staat blijkbaar gelijk tot "Ik blijf maar in de buurt". Andere kind, wat jonger en met zwembandjes plonst zo het bad in, draait wat met de stroomversnellingen mee en komt terug als de frietjes klaar zijn.

Niet dat ik hier sterk op let, klinkt ook wel heel verdacht zo ( :o ) maar het viel mij gewoon op terwijl wij bijkwamen van een sauna met een cola en kroket.

Als je je kinderen zo beschermt op laat voeden, met constant een vingertje van "doe nou niet, doe nou zo" , dan zijn ze toch ook zwakker en makkelijker te beïnvloeden door vreemden ? :?
Dat lijkt mij ook ja. Kinderen moeten onder andere weerbaarheid ook leren.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_109382909
Gaan we straks door naar deel 2 of zal ik mijn tuin maar even in gaan... :')
pi_109382924
Dus jij bent voor pedofillie. En naar slachtoffers moet niet naar geluisterd worden. Ik zou zo iemand als jouw niet in mijn buurt of die van me kinderen willen hebben
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 12:20:40 #284
249559 crew  Lavenderr
pi_109382952
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:19 schreef simpelintje het volgende:
Dus jij bent voor pedofillie. En naar slachtoffers moet niet naar geluisterd worden. Ik zou zo iemand als jouw niet in mijn buurt of die van me kinderen willen hebben
Tegen wie heb je het nu, simpelin?
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:20:44 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109382953
quote:
Ga je weer met je absurde gevolgtrekkingen.
pi_109382966
quote:
Huh, wat ?

Edit: Ik voel een deel 2 aan komen
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:21:18 #287
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109382983
quote:
Daar ga je weer.
pi_109383084
quote:
Wacht, ben jij tegen pedofilie dan?
pi_109383186
Ik heb het tegen id_do_her zoals hij tegen mijn doet. En daar ga ik weer. ik heb het gevoel om dat ik d ehele tijd aangevallen voel. Dingen neerzetten die ik zo niet bedoel en over kom mogen ze wel bij mijn doen maar ik niet? En ik ben toch niet bang om mijn kinderen buiten te laten enz. Of om ze in d ebuurt van een man te laten. Ik vertrouw ook mijn kinderen wel dat ze weerbaar genoeg zijn.
pi_109383212
Ze is het topic met al haar aannames aan het teuglezen denk ik...

Hopelijk ziet ze het licht ! ^O^
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:28:12 #291
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109383261
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:26 schreef simpelintje het volgende:
Ik heb het tegen id_do_her zoals hij tegen mijn doet. En daar ga ik weer. ik heb het gevoel om dat ik d ehele tijd aangevallen voel. Dingen neerzetten die ik zo niet bedoel en over kom mogen ze wel bij mijn doen maar ik niet? En ik ben toch niet bang om mijn kinderen buiten te laten enz. Of om ze in d ebuurt van een man te laten. Ik vertrouw ook mijn kinderen wel dat ze weerbaar genoeg zijn.
Ok dan. Het ligt meer aan jou dan aan mij dat je jezelf aangevallen voelt. Ik voer gewoon een discussie.
pi_109383281
quote:
Jij voelt je aangevallen om wat Id_ho_her zegt, maar jij valt hele bevolkingsgroepen aan met je aannames... dus wie gaat nu in de hoek staan ?
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:28:47 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109383282
quote:
Misschien woont id-do-her wel bij jou in de straat, met zijn perverse ideeën over menselijkheid betrachten tegenover pedoseksuelen.
pi_109383302
Meike welk licht als ik hier iets duidelijk niet begrijp en jij ziet dat kun je dat toch ook gewoon zeggen zielig hoor. Moeders moeten hun kinderen wat meer loslaten en niet zo flauw doen en godsamme heel wat slimmer worden. maar hier vinden ze het alleen maar leuk om de boel op te fokken. Nou wees trots he op jezelf slimmerd
pi_109383333
Hele bevolkingsgroepen hoe dan zeg het dan is duidelijk
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:30:21 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109383349
Misschien is okkie.nl een beter forum voor je.
pi_109383396
Ach kom op man jullie voelen je beter als mijn om wat/ om hoe ik schrijf of omdat jullie de pedo beter begrijpen? Of om wat? Dit is een algemeen forum toch ik beledig niemand en mag hier en over gewoon posten
pi_109383427
Ik kijk uit naar #2
pi_109383454
Lol
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')