Maar hoe wil jij het onderscheid maken?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:11 schreef simpelintje het volgende:
Want daar gaat het over toch pedofillie niet over mannen die kinderen leuk vinden die om kinderen geven zoals normale mensen dat doen.
En dat vertrouwen baseer je waarop?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:14 schreef simpelintje het volgende:
Nou ik denk niet meteen dat is een pedofiel. Hoe je dat onderscheid maakt zou ik niet weten. Als ik het niet vertrouw dan vertrouw ik het vertrouw ik het wel dan wel he .......
Ja, daar denk ik ook aan. Als we alles maar zouden doen wat de slachtoffers willen krijgen we een behoorlijke janboel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:13 schreef simpelintje het volgende:
Ja menselijk en denk jij ook aan de slachtoffers? Kunnen hun het ook zien als iets menselijk. Ik vind dat ik er menselijk over denk
Dat lijkt mij ook ja. Kinderen moeten onder andere weerbaarheid ook leren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:14 schreef Meike26 het volgende:
Ook een voorbeeld: Tijdje geleden in het zwembad geweest. 2 moeders met kinderen, hoorden niet bij elkaar. Pure vergelijking tussen een moeder dat helemaal paranoia werd van alles wat haar kind deed, waarbij andere moeder de kinderen gewoon hun gang liet gaan...
Moeder 1: "Niet rennen hier... straks val je nog"
Moeder 2: "Over 5 minuten terug zijn, de frietjes komen er zo aan"
Het ene kind blijft constant bij moeders hangen en spettert wat in het pierebadje terwijl het gewoon kan zwemmen zonder bandjes, maar mag niet rennen staat blijkbaar gelijk tot "Ik blijf maar in de buurt". Andere kind, wat jonger en met zwembandjes plonst zo het bad in, draait wat met de stroomversnellingen mee en komt terug als de frietjes klaar zijn.
Niet dat ik hier sterk op let, klinkt ook wel heel verdacht zo () maar het viel mij gewoon op terwijl wij bijkwamen van een sauna met een cola en kroket.
Als je je kinderen zo beschermt op laat voeden, met constant een vingertje van "doe nou niet, doe nou zo" , dan zijn ze toch ook zwakker en makkelijker te beïnvloeden door vreemden ?
Tegen wie heb je het nu, simpelin?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:19 schreef simpelintje het volgende:
Dus jij bent voor pedofillie. En naar slachtoffers moet niet naar geluisterd worden. Ik zou zo iemand als jouw niet in mijn buurt of die van me kinderen willen hebben
Ga je weer met je absurde gevolgtrekkingen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:19 schreef simpelintje het volgende:
Dus jij bent voor pedofillie. En naar slachtoffers moet niet naar geluisterd worden. Ik zou zo iemand als jouw niet in mijn buurt of die van me kinderen willen hebben
Huh, wat ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:19 schreef simpelintje het volgende:
Daar ga je weer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:19 schreef simpelintje het volgende:
Wacht, ben jij tegen pedofilie dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:19 schreef simpelintje het volgende:
Ok dan. Het ligt meer aan jou dan aan mij dat je jezelf aangevallen voelt. Ik voer gewoon een discussie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:26 schreef simpelintje het volgende:
Ik heb het tegen id_do_her zoals hij tegen mijn doet. En daar ga ik weer. ik heb het gevoel om dat ik d ehele tijd aangevallen voel. Dingen neerzetten die ik zo niet bedoel en over kom mogen ze wel bij mijn doen maar ik niet? En ik ben toch niet bang om mijn kinderen buiten te laten enz. Of om ze in d ebuurt van een man te laten. Ik vertrouw ook mijn kinderen wel dat ze weerbaar genoeg zijn.
Jij voelt je aangevallen om wat Id_ho_her zegt, maar jij valt hele bevolkingsgroepen aan met je aannames... dus wie gaat nu in de hoek staan ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:26 schreef simpelintje het volgende:
Ik heb het tegen id_do_her zoals hij tegen mijn doet. En daar ga ik weer. ik heb het gevoel om dat ik d ehele tijd aangevallen voel. Dingen neerzetten die ik zo niet bedoel en over kom mogen ze wel bij mijn doen maar ik niet? En ik ben toch niet bang om mijn kinderen buiten te laten enz. Of om ze in d ebuurt van een man te laten. Ik vertrouw ook mijn kinderen wel dat ze weerbaar genoeg zijn.
Misschien woont id-do-her wel bij jou in de straat, met zijn perverse ideeën over menselijkheid betrachten tegenover pedoseksuelen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:26 schreef simpelintje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |