Ik raak je echt niet hoor, daar ben ik te voorzichtig voor. Niet zo aanstellen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Parkeer je voor of achterwaards in?
[..]
Dan wel vanaf een hoge veilige positie als het ff kan
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik word altijd zo inwendig verliefd van dit weer.....
En dan komt de nieuwe Snow patrol voorbij (In the eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend) en dan denk ik:Hallo Lente!
Achterwaards inparkeren is makkelijker. In je spiegels heb je een veel beter beeld van je auto dan vooruit kijkend.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik raak je echt niet hoor, daar ben ik te voorzichtig voor. Niet zo aanstellen.
Meestal voorwaarts trouwens, alleen de oprit hier doe ik achterwaarts, maar die is behoorlijk breed. Fileparkeren heb ik al twee jaar niet gedaan en de aanknopingspunten kloppen niet bij m'n auto
Nu nog iemand om dat gevoel mee te delenquote:
Ik heb geleerd: eigen achterbank op zelfde lijn als achterbank van de auto waar je achter wilt gaan staan, en dan indraaien. Ik heb alleen geen kofferbak, dus als ik gelijk indraai, zit ik tegen die auto aanquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achterwaards inparkeren is makkelijker. In je spiegels heb je een veel beter beeld van je auto dan vooruit kijkend.
En file parkeren verschilt per auto en ik vind het makkelijker met een grotere auto dan met een kleine. De S80 draaide ik er zo in, maar met de Mini van mn ex was ik altijd langer bezig. En dat terwijl de S80 te groot was voor de parkeervakken bij m'n ex voor de deur (echt, wie die vakken verzonnen heeft).
Ik ook! Alleen dan niet bij Snowpatrol.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik word altijd zo inwendig verliefd van dit weer.....
En dan komt de nieuwe Snow patrol voorbij (In the eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend) en dan denk ik:Hallo Lente!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu nog iemand om dat gevoel mee te delen
HUUUUUUUUUUUUHUUU
De wereld!quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Nu nog iemand om dat gevoel mee te delen
HUUUUUUUUUUUUHUUU
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik zou bijna zeggen 'je mag de mijne wel even lenen', maar ja, jij en hetero's..
Onzekere muts!quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik zou bijna zeggen 'je mag de mijne wel even lenen', maar ja, jij en hetero's..
Je draait in als jouw achterwiel gelijk is aan de bumper van de auto waar je achter wilt staan en stuurt vol terug als de stoeprand uit je spiegel verdwijnt. Dat is de basis regel, maar die dient aangepast te worden aan de auto. Plus dat het ook uitmaakt of je achter een smart of een Range Rover parkeert.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geleerd: eigen achterbank op zelfde lijn als achterbank van de auto waar je achter wilt gaan staan, en dan indraaien. Ik heb alleen geen kofferbak, dus als ik gelijk indraai, zit ik tegen die auto aan
Moet het nog even oefenen met iemand die erbij staat, want ik zie geen zak.
Achterwaarts inparkeren was ik tijdens de rijlessen heel goed in, maar als ie tussen twee auto's in moest, kreeg ik spontaan faalangst. Op een half leeg parkeerterrein jenste ik hem kaarsrecht in een vak, in één keer.
Ja, eh, het is Ang3l he, die bezit duisere krachtenquote:
Ja, ik moest terugsturen als de stoeprand achter de rechter achterhoofdsteun verdwijnt in je binnenspiegelquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je draait in als jouw achterwiel gelijk is aan de bumper van de auto waar je achter wilt staan en stuurt vol terug als de stoeprand uit je spiegel verdwijnt. Dat is de basis regel, maar die dient aangepast te worden aan de auto. Plus dat het ook uitmaakt of je achter een smart of een Range Rover parkeert.
Heb je electrische spiegels?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik moest terugsturen als de stoeprand achter de rechter achterhoofdsteun verdwijnt in je binnenspiegelIk sta altijd een meter van de stoep af
Nee, dat moet de buitenspiegel zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik moest terugsturen als de stoeprand achter de rechter achterhoofdsteun verdwijnt in je binnenspiegelIk sta altijd een meter van de stoep af
En hou mijn muts er buitenquote:
Das jammer. Die gebruik ik nog wel eens met inparkeren. Helemaal naar de grond richten. Dan weet ik ook hoe ver ik van de stoep staquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Das jammer. Die gebruik ik nog wel eens met inparkeren. Helemaal naar de grond richten. Dan weet ik ook hoe ver ik van de stoep sta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |